Η Μαρία Μπελιμπασάκη ετοιμάζεται για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα

Η Μαρία Μπελιμπασάκη ετοιμάζεται για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα

Η δύσκολη περίοδος των περιοριστικών μέτρων πέρασε και οι αθλητές διανύουν πλέον την μεταβατική προπονητική φάση, που θα τους οδηγήσει στην επιστροφή στα αγωνιστικά επίπεδα που βρισκόταν πριν την καραντίνα.

Για τους περισσότερους η σημερινή φάση είναι η δυσκολότερη που έχουν περάσει μέχρι σήμερα, δεδομένο του ότι ποτέ τους δεν έμειναν για τόσο μεγάλο διάστημα μακριά από τα στάδια.

“Πιστεύω πως ότι κι αν κάνουμε τώρα μας φαίνεται δύσκολο, αφού το διάστημα που μείναμε μακριά από την κανονική προπόνηση ήταν μεγάλο”, εξήγησε η “ασημένια” πρωταθλήτρια Ευρώπης του 2018 στα 400 μ., Μαρία Μπιμπασάκη και συμπλήρωσε: “Αυτό το πράγμα που συνέβη μας έχει βγάλει εκτός ρυθμού. Δεν καθόμαστε ποτέ τόσο διάστημα εκτός προπόνησης. Ακόμη και οι καλοκαιρινές μας διακοπές κρατάνε πολύ λιγότερο. Ελπίζω να μην χρειαστεί να ξανά μπει η χώρα σε τόσο σκληρά περιοριστικά μέτρα, γιατί τα προβλήματα θα είναι πολλά σε όλα τα επίπεδα ζωής, αλλά και στον αθλητισμό, γιατί θεωρώ πως πολλοί θα σταματήσουν”.

Η Μπελιμπασάκη στη διάρκεια της καραντίνας προσπάθησε να δουλέψει με τις δυνατότητες που είχε και να καλύψει τα δικά της προπονητικά κενά. “Στην καραντίνα έτρεξα πολλά χιλιόμετρα για να καλύψω το αερόβιο μου και μόλις μπήκα στάδιο επικεντρώθηκα στη δύναμη, στα γαλακτικά και στις ταχύτητες. Δεν έχω υψηλές προσδοκίες για τη σεζόν που θα προκύψει, αλλά δε σημαίνει πως δεν θα μπω να τρέξω σε ένα επίπεδο ανάλογο των δυνατοτήτων μου. Και παράλληλα να βάλω τη βάση για του χρόνου. Παρόλα αυτά, θα δουλέψω χωρίς να ζοριστώ, βήμα, βήμα και προοδευτικά. Δεν υπάρχει λόγος να πιεστώ. Θεωρώ πως θα έχω τελειώσει τη χρονιά μέχρι τέλος Αυγούστου κι έπειτα θα ξεκουραστώ για να μπω και πάλι στην προπόνηση για την επόμενη χρονιά, που είναι πολύ απαιτητική”.
Η αθλήτρια του Κώστα Ηλία έχει ατομικό ρεκόρ στα 400 μ. 50.45 από το 2018, ενώ το 2019 στη διάρκεια μίτινγκ στο Σαμορίν διένυσε την απόσταση σε 51.96 και βρέθηκε κοντά στο όριο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, το οποίο τώρα θα κληθεί να κυνηγήσει στην χειμερινή περίοδο.

Previous ArticleNext Article

Στα γραφεία του ΣΕΓΑΣ το βραβείο της WA για τον Μαραθώνιο Αθήνας

Στα γραφεία του ΣΕΓΑΣ το βραβείο της WA για τον Μαραθώνιο Αθήνας
Σε περίοπτη θέση στα γραφεία της ομοσπονδίας βρίσκεται από σήμερα το βραβείο “Athletics Heritage Plaque”, που έλαβε ο Μαραθώνιος Αθήνας το 2019 από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Στίβου.
Πρόκειται για ένα έπαθλο, με το οποίο η WA τιμά διοργανώσεις με ιστορική σημασία και συμβολή. Το βασικό χαρακτηριστικό του Μαραθωνίου της Αθήνας είναι ιστορική του σημασία, η αξία του στο πέρασμα των χρόνων, το γεγονός ότι διεξάγεται στην αυθεντική διαδρομή εκεί όπου έτρεξε ο Φειδιππίδης, εκεί όπου έγιναν οι πρώτοι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες. Η ανακοίνωση της βράβευσης είχε γίνει τον Απρίλιο του 2019 στο Άαρχους, από τον πρόεδρο της WA Σεμπάστιαν Κόου. Τα αποκαλυπτήρια του επάθλου, το οποίο σχεδίασε ο 27χρονος Βραζιλιάνος, Φερνάντο Σίλβα,  έγιναν σήμερα στη διάρκεια της εκδήλωσης για την έναρξη των εγγραφών του 38ου ΑΜΑ.

Με την μέθοδο «4-7-8» θα πείτε αντίο στην αϋπνία!

Είναι μια από τις «ασθένειες» της εποχής μας και σχετίζεται με τους υψηλούς ρυθμούς ζωής και το στρες που ζούμε σε καθημερινή βάση.

Μιλάμε για τη δυσκολία να κοιμηθούμε και τα επιπλέον προβλήματα που η έλλειψη ύπνου προκαλεί στον οργανισμό μας.

Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια έχει έλθει στο προσκήνιο μια μέθοδος η οποία υπόσχεται ότι σε… χρόνο μηδέν θα βρισκόμαστε στην αγκαλιά του Μορφέα.

Τη μέθοδο αυτή έχει προτείνει ο δρ. Άντριου Βέιλ, ο οποίος είναι γιατρός, ωστόσο, στράφηκε προς τις ανατολικές φιλοσοφίες για να λύσει το πρόβλημα της δυσκολίας του ύπνου.

Ο Βέιλ, λοιπόν, έχει προτείνει μια μέθοδο αναπνοής η οποία υπόσχεται ότι θα μας χαλαρώσει άμεσα και θα μας βοηθήσει να κοιμηθούμε γρήγορα και βαθιά.

Η βραδινή προπόνηση κόβει την όρεξη, αλλά όχι τον ύπνο

Αυτό που ο Βέιλ προτείνει είναι η μέθοδος «4-7-8», η οποία συνίσταται στις εξής κινήσεις:

1. Βάζουμε την άκρη της γλώσσας μας στην άκρη των ούλων στα μπροστινά δόντια.

2. Εκπνέουμε τελείως από το στόμα, κάνοντας θόρυβο.

3. Κλείνουμε το στόμα και εισπνέουμε από τη μύτη μετρώντας ως το τέσσερα.

4. Κρατάμε την αναπνοή μας, μετρώντας ως το επτά.

5. Εκπνέουμε από το στόμα, μετρώντας ως το οκτώ.

6. Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία για τέσσερις φορές συνολικά.

Μεγάλα λάθη που κάνουμε και καταστρέφουμε τον ύπνο μας

Η μέθοδος αυτή οξυγονώνει σωστά τον οργανισμό και ταυτόχρονα μας βοηθά να χαλαρώσουμε αρκετά ώστε να κοιμηθούμε σαν… πουλάκια.

Διαβάστε ακόμη: Σνακ που θα σας βοηθήσουν να κοιμάστε και να να προπονείστε καλύτερα

x
Send this to a friend