Η μάχη του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ημιμαραθωνίου δρόμου

Η μάχη του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ημιμαραθωνίου δρόμου

Χιλιάδες δρομείς όλων των ηλικιών θα κατακλύσουν από νωρίς το πρωί της Κυριακής, τους δρόμους της Αθήνας, προκειμένου να συμμετάσχουν στο Διεθνή Ημιμαραθώνιο Δρόμο. Το κορυφαίο γεγονός της Άνοιξης θα δώσει την ευκαιρία σε μικρούς και μεγάλους να συμμετάσχουν σε μια γιορτή για την πόλη και τον αθλητισμό.

Παράλληλα με τον Διεθνή ΗμιΜαραθώνιο, ο οποίος φέτος παρουσιάζει σημαντικό αύξηση και στις συμμετοχές δρομέων από το εξωτερικό, θα γίνει το 10ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ημιμαραθωνίου δρόμου. Ένας αγώνας, ο οποίος αποτελεί την ιδανική ευκαιρία για τους πρωταθλητές των μεγάλων αποστάσεων να κάνουν ένα πέρασμα ενόψει των υποχρεώσεων τους στον μαραθώνιο.

Ο δεύτερος, τον περασμένο Νοέμβριο στον Μαραθώνιο της Αθήνας, Παναγιώτης Καραίσκος (ΠΓΣ) θα είναι ανάμεσα σε αυτούς που θα διεκδικήσουν τη νίκη στον αγώνα, που θα είναι και η πρώτη του στη διοργάνωση. Με αξιώσεις αναμένεται να πάρουν μέρος στην απόσταση οι Δήμος Μαγγίνας (ΑΟ Μυκόνου) και Γιάννης Ζερβάκης (Τρίτων Χαλκίδας) – νικητής στον αγώνα του 2017- , αλλά και ο Γιώργος Μίνος (ΑΟ Μυκόνου). Στις γυναίκες, μεταξύ άλλων έχουν δηλωθεί να συμμετάσχουν οι Σόνια Τσεκίνη (ΦΣ Αργους Ορεστικού), Στεφανία Λεοντιάδου (ΑΟ Δρομέας Αμαρουσίου) και Γλυκερία Τζιατζιά (ΠΑΟ).

Η εκκίνηση του Ημιμαραθωνίου θα δοθεί στις 09.00 το πρωί έξω από τη Βουλή.

Οι νικητές στις πέντε προηγούμενες διοργανώσεις
2018 1.08.30 Γκελαούζος (ΠΑΟ)
2017 1.09.03 Ζερβάκης (Βιτσέντζος Κορνάρος)
2016 1.08.35 Γκελαούζος (ΠΑΟ)
2015 1.12.00 Παρμάκης
2014 1.09.55 Παρμάκης (ΜΕΑΣ Τρίτων)

Οι νικήτριες στις πέντε προηγούμενες διοργανώσεις
2018 1.20.01 Πετρουλάκη (ΑΟ Μυκόνου)
2017 1.19.44 Ρεμπούλη (Κάμειρος 2019)
2016 1.16.57 Ρεμπούλη (ΓΣ Νέων Λέρου)
2015 1.21.58 Ρήγα (Ελευθέριος Βενιζέλος)
2014 1.22.09 Γαζέα (ΑΓΕ Ζακύνθου)

Previous ArticleNext Article

Μέτρα για Κορωνοϊό: Τι ισχύει αναλυτικά για αθλητισμό και γυμναστήρια

INTIME

Αναλυτικά αναφέρθηκε στα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν νωρίτερα το πρωί από τον πρωθυπουργό, ο Νίκος Χαρδαλιάς.

Οπως είπε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας νέα μέτρα ισχύουν και για τον αθλητισμό. Για τις περιοχές που είναι στο α’ επίπεδο: «Επιτρέπονται προπονήσεις και αγώνες χωρίς θεατές, μείωση στο 75% των αθλητών που λαμβάνουν μέρος, ενώ ισχύουν ειδικά πρωτόκολλα για τις προπονήσεις και τους αγώνες.

Οσον αφορά στις περιοχές που βρίσκονται στο «κόκκινο» επίπεδο: Αναστολή κάθε αθλητικής δραστηριότητας. Επιτρέπεται ατομική άσκηση σε εξωτερικό χώρο και άσκηση σε συγκεκριμένα αθλήματα σε εξωτερικό χώρο.

Επιτρέπεται μόνο η διεξαγωγή μόνο του πρωταθλήματος ποδοσφαίρου Super League, πρωταθλήματος μπάσκετ Basket League, και των ευρωπαϊκών διοργανώσεων Europa League, Champions League».

Για τα γυμναστήρια, ο Νίκος Χαρδαλιάς τόνισε πως στις περιοχές επιπέδου (α’): ισχύει υποχρεωτική χρήση μάσκας σε όλους τους χώρους αναμονής και τους κοινόχρηστους χώρους, όπως και στην ατομική άσκηση. Ενώ, ισχύει και ένα άτομο ανά 10 τετραγωνικά μέτρα. Στα περιοχές επιπέδου β’, αναστέλλεται η λειτουργία των γυμναστηρίων.

Επίπεδο Α
Αιτωλοακαρνανία, Άνδρος, Αργολίδα, Αρκαδία, Άρτα, Αχαϊα, Γρεβενά, Εύβοια, Ευρυτανία, Ζάκυνθος, Ηλεία, Ηράκλειο, Θάσος, Θεσπρωτία, Ιθάκη, Ικαρία, Κάλυμνος, Καρδίτσα, Κάρπαθος- Κάσος, Κέα – Κύθνος, Κέρκυρα, Κεφαλληνία, Κορινθία, Κως.

Επίπεδο Β
Ανατολική Αττική, Βοιωτία, Βόρειος Τομέας Αθηνών, Δράμα, Δυτική Αττική, Δυτικός Τομέας Αθηνών, Έβρος, Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Θήρα, Ιωάννινα, Καβάλα, Καστοριά, Κεντρικός Τομέας Αθηνών, Κιλκίς, Κοζάνη, Λάρισα, Νάξος, Νότιος Τομέας Αθηνών, Ξάνθη, Πειραιάς, Πέλλα, Πιερία, Ροδόπη, Σέρρες, Τρίκαλα, Χαλκιδική.

Δείτε τους πίνακες αναλυτικά: 

 

Τα… καμπανάκια του οργανισμού όταν δεν τρώμε φρούτα και λαχανικά

Ακόμα και σημάδια στο σώμα σας μπορούν να σας αποδείξουν ότι δεν τρώτε όσα φρούτα και λαχανικά χρειάζεται ο οργανισμός σας. Δείτε τι μπορεί να σας συμβεί και βάλτε τα στη διατροφή σας.

Αν δεν συνοδεύετε τα γεύματά σας με σαλάτα και δεν τρώτε ενδιάμεσα κάποιο φρούτο ως σνακ, μάλλον σας ταλαιπωρούν τα παρακάτω.

1. Εμφανίζετε εύκολα μελανιές

Η χαμηλή πρόσληψη βιταμίνης C συνδέεται με τους συχνούς μώλωπες, την αιμορραγία των ούλων και την αργή επούλωση των πληγών. Θα βρείτε την πολύτιμη βιταμίνη στις κόκκινες πιπεριές, στη λαχανίδα, στα φυλλώδη λαχανικά με σκούρο πράσινο χρώμα, στο μπρόκολο, στα λαχανάκια Βρυξελλών, στις ντομάτες και στα εσπεριδοειδή.

Ποια φρούτα και λαχανικά κάνουν καλό και στην ψυχολογία μας;

2. Έντονο αίσθημα κόπωσης

Η χαμηλή πρόσληψη φολικού οξέος συνδέεται με την επίμονη κόπωση και την αναιμία. Το φολικό οξύ βρίσκεται σε σημαντική ποσότητα στα φυλλώδη λαχανικά με σκούρο πράσινο χρώμα, στα φασόλια, στα σπαράγγια και στις φακές.

3. Δεν έχετε καλή μνήμη

Η λουτεΐνη είναι ένα συστατικό που συνδέεται με τη μάθηση και την απομνημόνευση. Θα το βρείτε σε πληθώρα λαχανικών, όπως το μπρόκολο, το καλαμπόκι, το καρότο και η ντομάτα.

4. Αργείτε να αναρρώσετε από τις ιώσεις

Εάν δεν καταναλώνετε αρκετά φρούτα και λαχανικά, το ανοσοποιητικό σας δεν αμύνεται αρκετά αποτελεσματικά ενάντια στους παθογόνους εισβολείς, ούτε είναι σε θέση να τους εξουδετερώσει άμεσα.

5. Παθαίνετε συχνά κράμπες

Οι συχνές κράμπες συνδέονται με τη χαμηλή πρόσληψη καλίου. Θα το βρείτε στη μπανάνα, το παντζάρι, τη γλυκοπατάτα και τα φασόλια.

6. Δεν λειτουργεί σωστά το έντερό σας

Έχετε στομαχικές διαταραχές και δεν μπορείτε να ενεργηθείτε σωστά, κάτι απόλυτα αναγκαίο για την καλή υγεία. Τα φρούτα και τα λαχανικά βοηθούν στην πέψη και την καλή λειτουργία του εντέρου.

Εναλλακτικοί τρόποι για να βάλετε φρούτα και λαχανικά στη διατροφή σας

7. Κίνδυνος για στρες και κατάθλιψη

Έρευνα του Ισπανικού ινστιτούτου υγείας απέδειξε ότι μακροχρόνια οι άνθρωποι που δεν καταναλώνουν στη δίαιτά τους αρκετά λαχανικά και φρούτα, κινδυνεύουν σε μεγάλο ποσοστό να παρουσιάσουν έντονο στρες και κατάθλιψη.

8. Πίεση και καρδιά

Τα λαχανικά και τα φρούτα συμβάλουν στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης και κατ’ επέκταση στην καλή λειτουργία της καρδιάς. Αν αισθάνεστε πονοκεφάλους, ζαλάδες και πόνους στο στήθος επισκεφτείτε το γιατρό σας και αλλάξτε συνήθειες.

9. Κίνδυνος να πάρετε κιλά

Όταν το ένα από τα γεύματα της ημέρας είναι μια πλούσια σαλάτα, παίρνετε περισσότερες βιταμίνες και λιγότερες θερμίδες. Όταν δεν τρώτε σαλάτα καταναλώνεται περισσότερες ποσότητες φαγητού με αποτέλεσμα να παίρνετε κιλά.

Διαβάστε επίσης: Πόσα φρούτα πρέπει να τρώμε την ημέρα;

x
Send this to a friend