Η εφαρμογή Nike App ήρθε στην Ελλάδα

Η εφαρμογή Nike App ήρθε στην Ελλάδα

Η εφαρμογή Nike App ήρθε και στην Ελλάδα μετα το λανσάρισμα με μεγάλη επιτυχία σε Γαλλία, Γερμανία, Ιαπωνία, Ιταλία, Ολλανδία, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ. Αυτή η τεχνολογία κάνει το ντεμπούτο της σε 13 ακόμα χώρες* στην Ευρώπη.

Η εφαρμογή Nike App που είναι διαθέσιμη στην ελληνική γλώσσα, φέρνει επανάσταση στην εμπειρία αγορών, προσφέροντας ένα πλήθος από οφέλη στα μέλη του NikePlus: από το δικό σας προσωπικό κατάστημα, περιεχόμενο από αθλητές παγκόσμιας κλάσης, μέχρι προσκλήσεις σε αποκλειστικές εκδηλώσεις και πρόσβαση κατά προτεραιότητα σε προϊόντα, όπως το τελευταίο μοντέλο της Nike, Joyride. Αργότερα μέσα στη χρονιά, στην εφαρμογή Nike App θα προστεθούν δύο νέα στοιχεία που έχουν στόχο να μεταμορφώσουν την εμπειρία αγορών τόσο σε ψηφιακό επίπεδο όσο και στα φυσικά καταστήματα.

Το πρώτο από αυτά είναι το Nike Fit. Αυτή η πρωτοπόρα για τον κλάδο της τεχνολογική λύση σάς βοηθά να βρείτε την τέλεια εφαρμογή σε κάθε στυλ παπουτσιών της Nike, χρησιμοποιώντας μια κάμερα smartphone για να σκανάρετε τα πέλματά σας.

Αυτό γίνεται χρησιμοποιώντας έναν αποκλειστικό συνδυασμό: συστήματος «όρασης» που παρέχεται μέσω υπολογιστή, επιστημονικής ανάλυσης δεδομένων, εκμάθησης μηχανημάτων, τεχνητής νοημοσύνης και αλγορίθμων παροχής προτάσεων. Επίσης, μέσα από μια επιπλέον λειτουργία που διαθέτει η εφαρμογή Nike App θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να σκανάρουν τα πέλματα των συγγενών ή φίλων τους – ιδανικό για αγορά δώρων ή για γονείς που ψωνίζουν για τα παιδιά τους.

Η νέα εφαρμογή Nike App εγκαινιάζεται σε 13 χώρες, αναμέσα τους και η Ελλάδα. Τα μέλη των χωρών αυτών μπορούν τώρα να απολαμβάνουν την πιο πρόσφατη εμπειρία αγορών από τη Nike μέσω της Εφαρμογής Nike App

Το Nike Fit μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο στο σπίτι, μέσω της κάμερας του smartphone σας, όσο και στα καταστήματα της Nike. Για την εμπειρία στα καταστήματα χρησιμοποιείται ένα ειδικά σχεδιασμένο σύστημα που δίνει τη δυνατότητα στους αθλητές που συνεργάζονται με το κατάστημα μπορούν να προτείνουν την ιδανική εφαρμογή για οποιοδήποτε μοντέλο παπουτσιών της Nike σας ενδιαφέρει.

Η Nike ξεκίνησε επίσης την κυκλοφορία των πρώτων στοιχείων της εφαρμογής Nike App και για τα λιανικά καταστήματα στην Ελλάδα, μια διαδικασία που θα συνεχιστεί όλη τη φετινή και την επόμενη χρονία. Η εφαρμογή Nike App στα κατάστημα είναι αποτέλεσμα ενός ερευνητικού ταξιδιού που κράτησε έναν ολόκληρο χρόνο και οδήγησε στον απόλυτο οδηγό αγορών για τα μέλη του NikePlus. Συνδυάζοντας το ψηφιακό με το φυσικό επίπεδο, η εφαρμογή Nike App στα λιανικά της καταστήματα θα παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες, προϊόντα και εμπειρίες Nike, απευθείας στους καταναλωτές που βρίσκονται στα καταστήματα της Nike.

Σύμφωνα με τον Joris van Rooy (Nike Vice President & General Manager Nike Direct EMEA): «Στη Nike στοχεύουμε στην ανάπτυξη άρρηκτων σχέσεων με τα μέλη μας, ενώ παράλληλα συνδυάζουμε εμπειρίες αγορών σε φυσικό και ψηφιακό επίπεδο.

Η εφαρμογή Nike App κάνει ακριβώς αυτό, αναπτύσσοντας μια εξατομικευμένη εμπειρία αγορών σε πολλαπλά κανάλια, για να φέρει τους λάτρεις του brand πιο κοντά του από ποτέ. Με την εφαρμογή Nike App, αυτή η εμπειρία παρέχεται σε εκατομμύρια καταναλωτές σε 13 ευρωπαϊκές χώρες, για να εξυπηρετήσει το δικό τους αθλητικό lifestyle, οπουδήποτε και με όποιον τρόπο επιθυμούν να αλληλεπιδράσουν με το brand μας».

Στους χρήστες της Εφαρμογής Nike App παρέχονται κατά προτεραιότητα πρόσβαση σε νέα προϊόντα, συμβουλές από κορυφαίους αθλητές, προσκλήσεις για ειδικές εκδηλώσεις, όλα δωρεάν

Στα εγκαίνιά της, η εφαρμογή Nike App θα περιλαμβάνει τα ακόλουθα στοιχεία:

  • ΞΕΚΛΕΙΔΩΜΑ ΤΟΥ NIKEPLUS: Τα καλύτερα της Nike. Για κάθε μέλος του NikePlus. Παπούτσια που πιστεύουμε ότι θέλετε, κατά προτεραιότητα για εσάς πριν από την επίσημη μέρα κυκλοφορίας τους. Ένα αποκλειστικό κατάστημα με προϊόντα που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού. Προσωπικές προσκλήσεις σε εμπειρίες που απευθύνονται μόνο σε μέλη.
  • ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ: Αποκλειστικό περιεχόμενο που παρέχεται απευθείας από τους μεγαλύτερους αθλητές στον κόσμο και τους σχεδιαστές της Nike.
  • ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ: Αποκλειστικό κατάστημα Nike, προσαρμοσμένο στις δικές σας ανάγκες – περιλαμβάνει γρήγορη πρόσβαση στο ταμείο και δωρεάν παράδοση.
  • ΚΡΑΤΗΣΗ ΕΙΔΩΝ ΓΙΑ ΕΣΑΣ: Η δυνατότητα να βεβαιωθείτε ότι το προϊόν που θέλετε έχει κρατηθεί για εσάς στο σωστό μέγεθος, για να μην χάσετε κανένα από τα αγαπημένα σας είδη.
  • ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΤΟΚ: Μερικές φορές, προϊόντα που έχουν εξαντληθεί επιστρέφουν στο κατάστημα σε περιορισμένες ποσότητες. Οι συνδεδεμένοι χρήστες και όσοι επιχείρησαν να τα αγοράσουν την πρώτη φορά θα έχουν πρόσβαση στην αγορά τους κατά προτεραιότητα.
  • ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ: Προβολή προϊόντων που δεν είνα προσβάσιμα από άλλα κανάλια της Nike.
  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ: Προσκλήσεις σε αποκλειστικές εμπειρίες και αγορές σε καταστήματα και σε διάφορα μέρη στην πόλη σας.
  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΤΑΣΕΙΣ: Συμβουλές για τη φετινή σεζόν με τα look που δεν πρέπει να χάσετε και προτάσεις για να συνδυάσετε τα αγαπημένα σας προϊόντα Nike από κορυφαίους στυλίστες στον κόσμο.
  • ΔΩΡΟ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ: Όλα τα μέλη της Nike που έχουν δηλώσει διεύθυνση επικοινωνίας email και οι χρήστες της εφαρμογής Nike App δικαιούνται 25% έκπτωση στις αρχές του μήνα των γενεθλίων τους.

Τα στοιχεία που θα εγκαινιαστούν αργότερα μέσα στη χρονιά περιλαμβάνουν το Nike Fit -μια νέα λύση σκαναρίσματος που μετρά το πλήρες σχήμα και των δύο πελμάτων, για να γνωρίζετε με ακρίβεια την ιδανική εφαρμογή για εσάς σε κάθε στυλ παπουτσιών της Nike

Η εφαρμογή Nike App είναι επίσης διαθέσιμη για download για χρήστες iOS στο Apple Store και για χρήστες Android στο Google Play.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση: https://m.nike.com/gr/el_gr/c/nike-plus/nike-app

 Σχετικά με την NIKE, Inc.

Η NIKE, Inc., με έδρα κοντά στο Beaverton του Όρεγκον, είναι ο κορυφαίος σχεδιαστής, υπεύθυνος μάρκετινγκ και διανομέας αυθεντικών ειδών αθλητικών παπουτσιών, ρούχων, εξοπλισμού και αξεσουάρ για μια μεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων άθλησης και φυσικής κατάστασης. Τα θυγατρικά brand που ανήκουν εξ ολοκλήρου στη NIKE, Inc. περιλαμβάνουν την Converse, η οποία είναι ο σχεδιαστής, υπεύθυνος μάρκετινγκ και διανομέας ειδών αθλητικών παπουτσιών, ρούχων και αξεσουάρ, και την Hurley, η οποία είναι ο σχεδιαστής, υπεύθυνος μάρκετινγκ και διανομέας ειδών παπουτσιών, ρούχων και αξεσουάρ για σέρφινγκ και νεανικό lifestyle. Για περισσότερες πληροφορίες, τα έσοδα και άλλα οικονομικά στοιχεία της NIKE, Inc. είναι διαθέσιμα στον διαδικτυακό τόπο http://investors.nike.com. Οι ιδιώτες μπορούν επίσης να επισκεφθούν τον διαδικτυακό τόπο http://news.nike.com και να ακολουθήσουν τον σύνδεσμο @NIKE.

*Οι 13 χώρες είναι: Βέλγιο, Αυστρία, Δανία, Ελλάδα ,Λουξεμβούργο, Τσεχική Δημοκρατία, Σουηδία, Ιρλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ουγγαρία, Φινλανδία και Σλοβενία.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

H adidas ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΣΤΟΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ 2022

Impossible is Nothing για το brand με τα three stripes, που δίνει και πάλι το παρόν στο μεγαλύτερο αθλητικό και πολιτιστικό γεγονός της χώρας.

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος η adidas, ως Μεγάλος Χορηγός του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, στήριξε τις προσπάθειες των δρομέων κάνοντας εμβληματική την παρουσία της για μια ακόμη φορά. Στον 39ο  Μαραθώνιο, ένα θεσμό που πρεσβεύει τις ευγενείς αξίες του αθλητισμού, οι δρομείς απέδειξαν  ότι ο αθλητισμός έχει τη δύναμη να αλλάξει ζωές. Η adidas ορμώμενη από το πνεύμα του ‘IMPOSSIBLE IS NOTHING, παραμένει το brand που στηρίζει όσους καταρρίπτουν τα εμπόδια για να φτάσουν εκεί που επιθυμούν, κατακτώντας τους στόχους τους.

Η adidas συμμετείχε και στη φετινή Marathon Expo, τη σημαντικότερη εμπορική έκθεση που είναι αφιερωμένη στον αθλητισμό και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του Μαραθωνίου, παρουσιάζοντας ολόκληρη τη Running συλλογή. Με τα συλλεκτικά μπλουζάκια του Μαραθωνίου, το Expo Booth της adidas αποτέλεσε πόλο έλξης για τους λάτρεις του τρεξίματος.

Σημείο διάδρασης αποτέλεσε φυσικά και το Sponsor’s Village. Όσοι το επισκέφτηκαν απόλαυσαν ευφάνταστες δραστηριότητες και είχαν την ευκαιρία μέσα από ένα χαρούμενο και interactive παιχνίδι, να κερδίσουν μοναδικά δώρα από το κατάστημα της adidas στην Ερμού, αλλά και να δοκιμάσουν  το απόλυτο παπούτσι του Μαραθωνίου, το Adizero Adios Pro 3!

Τόσο η Αναστασία Μαρινάκου όσο και ο Κωνσταντίνος Γκελαούζος αγωνίστηκαν με τα Adizero Adios Pro 3 και σημείωσαν εξαιρετικές επιδόσεις! Η Αναστασία Μαρινάκου τερμάτισε με ρεκόρ αγώνα πρώτη στις γυναίκες στα 10χλμ ενώ ο Κωνσταντίνος Γκελαούζος περσινός νικητής του αγώνα και κάτοχος του Πανελληνίου ρεκόρ διαδρομής, κατέκτησε τη 2η θέση στον Αυθεντικό Μαραθώνιο, συγκινώντας πολλούς με το ήθος και τη θέλησή του να τερματίσει παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Στα Cheering Zones η adidas έδωσε βροντερό παρόν δημιουργώντας μια πολύ ζεστή και εμψυχωτική ατμόσφαιρα για όλους τους δρομείς και φυσικά για τους adidas Runners Athens, την running κοινότητα της adidas.

Ο 39ος Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας μπορεί να τελείωσε, όμως η adidas συνεχίζει να μας καλεί όλους να τρέχουμε και να συμμετέχουμε δωρεάν στις προπονήσεις των adidas Runners Athens καταρρίπτοντας κάθε εμπόδιο και θέτοντας στόχους για τα επόμενα ρεκόρ!

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

PUMA x COCA COLA: H Puma γιόρτασε τη νέα της, exclusive συλλογή

Μία μεγάλη γιορτή στήθηκε στο κατάστημα της PUMA στη Γλυφάδα, την Τρίτη 1η Νοεμβρίου, για την άφιξη της καινούργιας συλλογής PUMA x COCACOLA. Πολλοί φίλοι και fans του brand παρευρέθηκαν στην εκδήλωση, η οποία τα είχε όλα!

PUMA και COCA-COLA ένωσαν δυνάμεις και υλοποίησαν μία streetwear iconic συλλογή! Το κατάστημα «φόρεσε» τo COCA-COLA outfit του και μας έφερε μνήμες από τα παλιά, τότε κάπου στα 80’s, την εποχή από την οποία είναι εμπνευσμένη η συλλογή αλλά και η γενικότερη καμπάνια!

H συλλογή τράβηξε τα βλέμματα, με hoodies και T-shirts να κυριαρχούν, σε μία χρωματική παλέτα στα χρώματα της COCA-COLA, κάνοντας αναδρομή από το παρελθόν στο παρόν και αποπνέοντας αέρα νοσταλγίας, με σχέδια που φέρουν μία retro-vintage αισθητική. Η capsule collection περιλαμβάνει και πολλές από τις κλασικές σιλουέτες του brand, όπως την T7 και το Slipstream, προσαρμοσμένες στην πιο COCA-COLA version!

Οι καλεσμένοι κατέφθασαν στο κατάστημα το απόγευμα της Τρίτης και είχαν την ευκαιρία να δουν και να αγοράσουν την capsule streetwear, η οποία παρουσιάστηκε σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο. Παράλληλα, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα signature COCA-COLA mocktails από το PUMA VAN καθώς και τα κόκκινα (!) popcorns. Όλα, στα χρώματα της συλλογής! Οι εκπλήξεις ωστόσο δεν σταμάτησαν εδώ! Σημείο αναφοράς ήταν η απόλυτη old school λεπτομέρεια: μία Arcade κονσόλα με τα πιο γνωστά και αγαπημένα παιχνίδια των 80s, την οποία οι καλεσμένοι έσπευσαν να αξιοποιήσουν!

Από το event δε θα μπορούσε να λείπει ένα πολύ ωραίο DJ set καθώς και roller coaster girls όπου έδιναν το ρυθμό καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης!

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν πολλοί φίλοι και φαν του brand, από τον καλλιτεχνικό χώρο όπως οι: Μαρία Σολωμού, Ελένη Βουλγαράκη, Χρυσιάννα Ανδριοπούλου (aka Shoprano),  Ιλένια Williams, Kings,  Χριστίνα Σάλτη, Mente FuerteNatasha Kay, Μαριαγάπη, Ευσταθία Τζόβα, Ολίβια Φιλίππου, Μαλαματένια Παλατσίδη, Γιάννης Λάφης, Μαρία Παπαγεωργίου, Janna Sireac, Ιάσονα Μανδηλά, Joanne, Νelly Rai, καθώς και πολλοί άλλοι! (αναλυτικά φωτογραφικό υλικό παρακάτω).

Ακόμη, έδωσαν το παρόν και πολλοί από τους ambassadors του brand: Ηλίας Γκότσης, Παναγιώτης Καραϊσκος, Παναγιώτης Μπουρίκας, Νίκος Παπαγγελής και Μοσχούλα Μανούσου.

Η βραδιά έκλεισε λίγο μετά τις 21.00, όπου όλοι οι καλεσμένοι αποχώρησαν παίρνοντας το δικό τους αναμνηστικό δώρο: μία signature PUMA X COCA COLA τσάντα, που περιείχε ένα notebook, μπρελόκ, retro μαγνητάκια και funky stickers!

#PUMAXCOCACOLA #PUMAGreece

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend