Η εφαρμογή Nike App ήρθε στην Ελλάδα

Η εφαρμογή Nike App ήρθε στην Ελλάδα

Η εφαρμογή Nike App ήρθε και στην Ελλάδα μετα το λανσάρισμα με μεγάλη επιτυχία σε Γαλλία, Γερμανία, Ιαπωνία, Ιταλία, Ολλανδία, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ. Αυτή η τεχνολογία κάνει το ντεμπούτο της σε 13 ακόμα χώρες* στην Ευρώπη.

Η εφαρμογή Nike App που είναι διαθέσιμη στην ελληνική γλώσσα, φέρνει επανάσταση στην εμπειρία αγορών, προσφέροντας ένα πλήθος από οφέλη στα μέλη του NikePlus: από το δικό σας προσωπικό κατάστημα, περιεχόμενο από αθλητές παγκόσμιας κλάσης, μέχρι προσκλήσεις σε αποκλειστικές εκδηλώσεις και πρόσβαση κατά προτεραιότητα σε προϊόντα, όπως το τελευταίο μοντέλο της Nike, Joyride. Αργότερα μέσα στη χρονιά, στην εφαρμογή Nike App θα προστεθούν δύο νέα στοιχεία που έχουν στόχο να μεταμορφώσουν την εμπειρία αγορών τόσο σε ψηφιακό επίπεδο όσο και στα φυσικά καταστήματα.

Το πρώτο από αυτά είναι το Nike Fit. Αυτή η πρωτοπόρα για τον κλάδο της τεχνολογική λύση σάς βοηθά να βρείτε την τέλεια εφαρμογή σε κάθε στυλ παπουτσιών της Nike, χρησιμοποιώντας μια κάμερα smartphone για να σκανάρετε τα πέλματά σας.

Αυτό γίνεται χρησιμοποιώντας έναν αποκλειστικό συνδυασμό: συστήματος «όρασης» που παρέχεται μέσω υπολογιστή, επιστημονικής ανάλυσης δεδομένων, εκμάθησης μηχανημάτων, τεχνητής νοημοσύνης και αλγορίθμων παροχής προτάσεων. Επίσης, μέσα από μια επιπλέον λειτουργία που διαθέτει η εφαρμογή Nike App θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να σκανάρουν τα πέλματα των συγγενών ή φίλων τους – ιδανικό για αγορά δώρων ή για γονείς που ψωνίζουν για τα παιδιά τους.

Η νέα εφαρμογή Nike App εγκαινιάζεται σε 13 χώρες, αναμέσα τους και η Ελλάδα. Τα μέλη των χωρών αυτών μπορούν τώρα να απολαμβάνουν την πιο πρόσφατη εμπειρία αγορών από τη Nike μέσω της Εφαρμογής Nike App

Το Nike Fit μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο στο σπίτι, μέσω της κάμερας του smartphone σας, όσο και στα καταστήματα της Nike. Για την εμπειρία στα καταστήματα χρησιμοποιείται ένα ειδικά σχεδιασμένο σύστημα που δίνει τη δυνατότητα στους αθλητές που συνεργάζονται με το κατάστημα μπορούν να προτείνουν την ιδανική εφαρμογή για οποιοδήποτε μοντέλο παπουτσιών της Nike σας ενδιαφέρει.

Η Nike ξεκίνησε επίσης την κυκλοφορία των πρώτων στοιχείων της εφαρμογής Nike App και για τα λιανικά καταστήματα στην Ελλάδα, μια διαδικασία που θα συνεχιστεί όλη τη φετινή και την επόμενη χρονία. Η εφαρμογή Nike App στα κατάστημα είναι αποτέλεσμα ενός ερευνητικού ταξιδιού που κράτησε έναν ολόκληρο χρόνο και οδήγησε στον απόλυτο οδηγό αγορών για τα μέλη του NikePlus. Συνδυάζοντας το ψηφιακό με το φυσικό επίπεδο, η εφαρμογή Nike App στα λιανικά της καταστήματα θα παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες, προϊόντα και εμπειρίες Nike, απευθείας στους καταναλωτές που βρίσκονται στα καταστήματα της Nike.

Σύμφωνα με τον Joris van Rooy (Nike Vice President & General Manager Nike Direct EMEA): «Στη Nike στοχεύουμε στην ανάπτυξη άρρηκτων σχέσεων με τα μέλη μας, ενώ παράλληλα συνδυάζουμε εμπειρίες αγορών σε φυσικό και ψηφιακό επίπεδο.

Η εφαρμογή Nike App κάνει ακριβώς αυτό, αναπτύσσοντας μια εξατομικευμένη εμπειρία αγορών σε πολλαπλά κανάλια, για να φέρει τους λάτρεις του brand πιο κοντά του από ποτέ. Με την εφαρμογή Nike App, αυτή η εμπειρία παρέχεται σε εκατομμύρια καταναλωτές σε 13 ευρωπαϊκές χώρες, για να εξυπηρετήσει το δικό τους αθλητικό lifestyle, οπουδήποτε και με όποιον τρόπο επιθυμούν να αλληλεπιδράσουν με το brand μας».

Στους χρήστες της Εφαρμογής Nike App παρέχονται κατά προτεραιότητα πρόσβαση σε νέα προϊόντα, συμβουλές από κορυφαίους αθλητές, προσκλήσεις για ειδικές εκδηλώσεις, όλα δωρεάν

Στα εγκαίνιά της, η εφαρμογή Nike App θα περιλαμβάνει τα ακόλουθα στοιχεία:

  • ΞΕΚΛΕΙΔΩΜΑ ΤΟΥ NIKEPLUS: Τα καλύτερα της Nike. Για κάθε μέλος του NikePlus. Παπούτσια που πιστεύουμε ότι θέλετε, κατά προτεραιότητα για εσάς πριν από την επίσημη μέρα κυκλοφορίας τους. Ένα αποκλειστικό κατάστημα με προϊόντα που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού. Προσωπικές προσκλήσεις σε εμπειρίες που απευθύνονται μόνο σε μέλη.
  • ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ: Αποκλειστικό περιεχόμενο που παρέχεται απευθείας από τους μεγαλύτερους αθλητές στον κόσμο και τους σχεδιαστές της Nike.
  • ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ: Αποκλειστικό κατάστημα Nike, προσαρμοσμένο στις δικές σας ανάγκες – περιλαμβάνει γρήγορη πρόσβαση στο ταμείο και δωρεάν παράδοση.
  • ΚΡΑΤΗΣΗ ΕΙΔΩΝ ΓΙΑ ΕΣΑΣ: Η δυνατότητα να βεβαιωθείτε ότι το προϊόν που θέλετε έχει κρατηθεί για εσάς στο σωστό μέγεθος, για να μην χάσετε κανένα από τα αγαπημένα σας είδη.
  • ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΤΟΚ: Μερικές φορές, προϊόντα που έχουν εξαντληθεί επιστρέφουν στο κατάστημα σε περιορισμένες ποσότητες. Οι συνδεδεμένοι χρήστες και όσοι επιχείρησαν να τα αγοράσουν την πρώτη φορά θα έχουν πρόσβαση στην αγορά τους κατά προτεραιότητα.
  • ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ: Προβολή προϊόντων που δεν είνα προσβάσιμα από άλλα κανάλια της Nike.
  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ: Προσκλήσεις σε αποκλειστικές εμπειρίες και αγορές σε καταστήματα και σε διάφορα μέρη στην πόλη σας.
  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΤΑΣΕΙΣ: Συμβουλές για τη φετινή σεζόν με τα look που δεν πρέπει να χάσετε και προτάσεις για να συνδυάσετε τα αγαπημένα σας προϊόντα Nike από κορυφαίους στυλίστες στον κόσμο.
  • ΔΩΡΟ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ: Όλα τα μέλη της Nike που έχουν δηλώσει διεύθυνση επικοινωνίας email και οι χρήστες της εφαρμογής Nike App δικαιούνται 25% έκπτωση στις αρχές του μήνα των γενεθλίων τους.

Τα στοιχεία που θα εγκαινιαστούν αργότερα μέσα στη χρονιά περιλαμβάνουν το Nike Fit -μια νέα λύση σκαναρίσματος που μετρά το πλήρες σχήμα και των δύο πελμάτων, για να γνωρίζετε με ακρίβεια την ιδανική εφαρμογή για εσάς σε κάθε στυλ παπουτσιών της Nike

Η εφαρμογή Nike App είναι επίσης διαθέσιμη για download για χρήστες iOS στο Apple Store και για χρήστες Android στο Google Play.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση: https://m.nike.com/gr/el_gr/c/nike-plus/nike-app

 Σχετικά με την NIKE, Inc.

Η NIKE, Inc., με έδρα κοντά στο Beaverton του Όρεγκον, είναι ο κορυφαίος σχεδιαστής, υπεύθυνος μάρκετινγκ και διανομέας αυθεντικών ειδών αθλητικών παπουτσιών, ρούχων, εξοπλισμού και αξεσουάρ για μια μεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων άθλησης και φυσικής κατάστασης. Τα θυγατρικά brand που ανήκουν εξ ολοκλήρου στη NIKE, Inc. περιλαμβάνουν την Converse, η οποία είναι ο σχεδιαστής, υπεύθυνος μάρκετινγκ και διανομέας ειδών αθλητικών παπουτσιών, ρούχων και αξεσουάρ, και την Hurley, η οποία είναι ο σχεδιαστής, υπεύθυνος μάρκετινγκ και διανομέας ειδών παπουτσιών, ρούχων και αξεσουάρ για σέρφινγκ και νεανικό lifestyle. Για περισσότερες πληροφορίες, τα έσοδα και άλλα οικονομικά στοιχεία της NIKE, Inc. είναι διαθέσιμα στον διαδικτυακό τόπο http://investors.nike.com. Οι ιδιώτες μπορούν επίσης να επισκεφθούν τον διαδικτυακό τόπο http://news.nike.com και να ακολουθήσουν τον σύνδεσμο @NIKE.

*Οι 13 χώρες είναι: Βέλγιο, Αυστρία, Δανία, Ελλάδα ,Λουξεμβούργο, Τσεχική Δημοκρατία, Σουηδία, Ιρλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ουγγαρία, Φινλανδία και Σλοβενία.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

H Coffee Island κοντά στις δύο σημαντικότερες αθλητικές διοργανώσεις της Δυτικής Ελλάδας

Γεμάτο αθλητικές συγκινήσεις, χαρά, και μηνύματα άμιλλας, συμμετοχικότητας και συμπερίληψης ήταν το Σαββατοκύριακο 6 & 7 Απριλίου 2024, κατά τη διάρκεια του οποίου πραγματοποιήθηκαν δύο σπουδαία αθλητικά event της Δυτικής Ελλάδας: Το 2ο ποδηλατικό event L’Étape Greece by Tour de France και o 2ος Ημιμαραθώνιος της Πάτρας.

Η Coffee Island, με σταθερή συμμετοχή σε δράσεις που στηρίζουν τις τοπικές κοινωνίες αλλά και την ανάπτυξη των περιοχών μέσα από τον αθλητικό τουρισμό, έγινε μέρος της εμπειρίας αλλά και δίαυλος των μηνυμάτων που προάγει ο αθλητισμός.

Ως επίσημος χορηγός, αγκάλιασε με μεγάλη χαρά το 2ο L’Étape Greece by Tour de France, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 6 Απριλίου στον μυθικό και ιδιαίτερα συμβολικό τόπο της Αρχαίας Ολυμπίας και πρόσφερε μοναδικές στιγμές και συναισθήματα. Περίπου 1000 ποδηλάτες από όλον τον κόσμο με φόντο τη μαγευτική φύση της Δ. Πελοποννήσου, συμμετείχαν στον αγώνα που σηματοδοτεί μια ξεχωριστή στιγμή για την ποδηλασία στην Ελλάδα.

Σε μεγάλη φόρμα και με Χρυσή Χορηγία, η ομάδα της Coffee Island έδωσε το παρών την Κυριακή 7 Απριλίου στον 2ο Ημιμαραθώνιο Πάτρας, το μεγαλύτερο δρομικό event της Δυτικής Ελλάδας. Ανάμεσα σε χιλιάδες συμμετέχοντες, μικρούς και μεγάλους, σε μία καταπληκτική διαδρομή που συνδυάζει τον αστικό ιστό με το παραθαλάσσιο μέτωπο της Πάτρας, η Coffee Island έδωσε το δικό της μήνυμα για υγεία, χαρά και ομαδικότητα.

Ο Παναγιώτης Κωνσταντινόπουλος, Managing Director της Coffee Island, δήλωσε: «Στην Coffee Island αναγνωρίζουμε και προάγουμε ενεργά την ομαδικότητα, το σεβασμό στη διαφορετικότητα, αλλά και τη σημασία, σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο,  της ατομικής ευεξίας και ισορροπίας. Στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας, υλοποιούμε προγράμματα ευεξίας για τους εργαζομένους μας και στηρίζουμε με συνέπεια την τοπική κοινωνία. Συνεπείς στις αξίες μας, με μεγάλη χαρά βρεθήκαμε και πάλι Χορηγοί και αγωνιζόμενοι σε αυτές τις τόσο σημαντικές, για όλη τη Δυτική Ελλάδα, αθλητικές διοργανώσεις. Πιστεύουμε πώς όταν συνεισφέρουμε στην κοινωνία, συνεισφέρουμε σε ένα καλύτερο αύριο για όλους μας.»

Σχετικά με την Coffee Island

Η Coffee Island ξεκίνησε το 1999 από την Πάτρα και στην τρίτη δεκαετία λειτουργίας της είναι η Νο 1 αλυσίδα καφεστίασης στην Ελλάδα και η «Καλύτερη Αλυσίδα Καφέ στη Νότια Ευρώπη 2022» (Allegra European Awards). Το δίκτυο των 487 καταστημάτων απλώνεται σε 50 νομούς και 114 πόλεις της Ελλάδας αλλά και σε 55 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρος, Λονδίνο, Ελβετία, Ρουμανία, Τορόντο, Αίγυπτος & Ντουμπάι) ενώ τα προϊόντα καφεκοπτείου διατίθενται και στο οργανωμένο λιανεμπόριο.

Με αφοσίωση στο αύριο, συνεχίζει να στηρίζει και να δημιουργεί δράσεις Βιώσιμης Ανάπτυξης για τον Άνθρωπο, την Κοινωνία και το Περιβάλλον μαζί με τους καλλιεργητές καφέ, τους ιδιοκτήτες καφεκοπτείων και τους καταναλωτές. Βοηθά έμπρακτα τις τοπικές κοινωνίες, μειώνει το περιβαλλοντικό αποτύπωμά της και δεσμεύεται για ποιοτικά και ασφαλή προϊόντα.

Υποστηρίζει την άμεση συνεργασία (Direct Trade) με παραγωγούς ή συνεταιρισμούς στις χώρες παραγωγής καφέ. Διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις επεξεργασίας καφέ και αποθήκευσης, όπου επεξεργάζονται και καβουρδίζονται 1400 τόνοι καφέ τον χρόνο. Απασχολεί 225 εργαζόμενους, συνεργάζεται με 513 επιχειρηματίες μέσω συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο δίκτυό της εργάζονται πάνω από 3.500 εκπαιδευμένοι barista και διανομείς. Συνεισφέρει φορολογικά στην εθνική οικονομία, επιστρέφει αξία στην ελληνική κοινωνία και δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης σε 817 συνεργαζόμενες ελληνικές εταιρίες-προμηθευτές.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://corporate.coffeeisland.gr

Σχετικά με το L’Étape Greece by Tour de France presented by SKODA

Το L’Étape Greece, όπως όλες οι αθλητικές διοργανώσεις της διεθνούς σειράς Tour de France, είναι σχεδιασμένο από ειδικούς, προκειμένου να αναπαράγει τη γαλλική εμπειρία του L’Étape du Tour μέχρι την τελευταία της λεπτομέρεια. Η οργάνωση σχεδιάζεται κατά τα παγκοσμίου κύρους πρότυπα του Tour de France, ούτως ώστε  οι ποδηλάτες να βυθιστούν στη συναρπαστική ατμόσφαιρα του γαλλικού ποδηλατικού αγώνα και να βιώσουν τις ίδιες συνθήκες που βιώνουν οι επαγγελματίες ποδηλάτες ενός πελοτόν.

Οι δυο αγωνιστικές επιλογές διαδρομών που παρέχει το L’Étape είναι κατάλληλες  για ερασιτέχνες ποδηλάτες οι οποίοι θέλουν να αγωνιστούν για να ξεπεράσουν τον εαυτό τους, αλλά και για όσους θέλουν να απολαύσουν μια μοναδικής ομορφιάς κυκλική διαδρομή γύρω από τη γενέτειρα των Ολυμπιακών Αγώνων, την  Αρχαία Ολυμπία.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://greece.letapebytourdefrance.com

Σχετικά με τον Ημιμαραθώνιο Πάτρας

Ο Ημιμαραθώνιος Πάτρας, αποτελεί μια πρωτοβουλία της εφημερίδας ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ  και του σωματείου Α.Ο. ΠΕΛΟΨ Πατρών σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Την Κυριακή 7 Απριλίου 2024 πραγματοποήθηκε για δεύτερη φορά. Στόχος των διοργανωτών ήταν να αποτελέσει από την πρώτη διεξαγωγή σημείο αναφοράς στα αθλητικά event της χώρας και όσοι συμμετέχουν να αποτελέσουν τους μελλοντικούς πρεσβευτές του σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://patrashalfmarathon.gr

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

O ΔΙΕΘΝΗΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» ΚΑΙ Ο ΔΙΕΘΝΗΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΣ ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΝ ΤΗ MIZUNO

Ο Διεθνής Μαραθώνιος «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» Πέλλα – Θεσσαλονίκη και ο Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης υποδέχονται ως Αθλητικό Χορηγό μία από τις μεγαλύτερες τεχνικές εταιρίες Running στον κόσμο, τη MIZUNO.

Οι δύο μεγαλύτερες δρομικές διοργανώσεις της Βορείου Ελλάδος, με πάνω από 38.000 δρομείς συνολικά κάθε χρόνο σε «Μαραθώνιο» και «Νυχτερινό», υπέγραψαν διετή Στρατηγική Συνεργασία με την κορυφαία παγκοσμίως εταιρία Running, MIZUNO, που αντιπροσωπεύεται αποκλειστικά στην Ελλάδα από την εταιρία MZN HELLAS Α.Ε..

Η Mizuno εδώ και περισσότερα από 100 χρόνια από την ίδρυσή της (1906) πρωταγωνιστεί στην παγκόσμια αγορά και έχει κερδίσει τον σεβασμό των αθλητών για την κατασκευή πρωτοποριακού αθλητικού εξοπλισμού. Συμμετέχει ενεργά σε όλα τα παγκόσμια αθλητικά γεγονότα, από τα μικρότερα έως και τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Η Mizuno επικεντρώνει όλες τις προσπάθειές της στο να διαδώσει και να υποστηρίξει τη σωματική και ψυχική υγεία των ανθρώπων μέσω των αθλημάτων και των εξελιγμένων προϊόντων της. Κάθε προϊόν είναι κατασκευασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να συνδυάζει παράλληλα την αντοχή και την άνεση, την ελευθερία και την υποστήριξη, την πρακτικότητα και το στυλ.

Ο Διεθνής Μαραθώνιος «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» Πέλλα – Θεσσαλονίκη και ο Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης, τα δύο κορυφαία αθλητικά γεγονότα της Βορείου Ελλάδος, βραβεύτηκαν ως εξαιρετικοί φορείς αθλητικού τουρισμού στην ετήσια εκδήλωση απονομής των «Tourism Awards 2022» κερδίζοντας για άλλη μία φορά την αναγνώριση των θεσμικών φορέων και των καταξιωμένων επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου της χώρας μας, για τις εξαιρετικές υπηρεσίες και τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρουν!

Ο «Νυχτερινός» κατέκτησε το κορυφαίο βραβείο GOLD/PLATINUM στη θεματική κατηγορία «Specialty Travel – Αθλητικός Τουρισμός» και το βραβείο GOLD στη κατηγορία «Sport Events». Ο «Μαραθώνιος της Ιστορίας» κατέκτησε το βραβείο SILVER στη θεματική κατηγορία «Sport Events» και το βραβείο BRONZE στην ενότητα «Specialty Travel – Αθλητικός Τουρισμός». Οι νέες σημαντικές διακρίσεις έρχονται να προστεθούν σε μία σειρά από αντίστοιχα βραβεία από εγχώριους αλλά και διεθνείς φορείς, που πιστοποιούν την υψηλή ποιότητα των δύο διοργανώσεων. Συγκεκριμένα, τα δύο κορυφαία αθλητικά γεγονότα της Βορείου Ελλάδος είχαν βραβευθεί ως εξαιρετικοί φορείς αθλητικού τουρισμού από την Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης, κερδίζοντας το έπαθλο στην κατηγορία “Best Thematic Sports Destination” του διαγωνισμού “Premium Tourism Awards 2021”.

Πρόσφατα, ο «Μαραθώνιος της Ιστορίας» τιμήθηκε για την προσφορά του στον ελληνικό αθλητισμό στην εκδήλωση “gazzetta Awards 2024”. Επιπλέον, έχει αναδειχθεί 8ος καλύτερος Μαραθώνιος στον κόσμο στην συνολική αξιολόγηση μεταξύ 476 πιστοποιημένων Μαραθωνίων, καθώς και 4ος καλύτερος στον τομέα της ασφάλειας, στην ανεξάρτητη έρευνα της “THE SOLE SUPPLIER” (http://bit.ly/TopMarathons). Η διάκριση αυτή δημοσιεύθηκε μεταξύ άλλων στον έγκυρο και παγκόσμιας εμβέλειας ιστότοπο “FORBES” (http://bit.ly/ATGM-Forbes), διαφημίζοντας τη Θεσσαλονίκη και την Ελλάδα σε ολόκληρο τον πλανήτη!

Ο Γενικός Γραμματέας του ΜΕΑΣ ΤΡΙΤΩΝ, διοργανωτή των δύο σπουδαίων δρομικών γεγονότων ΜΕΑΣ ΤΡΙΤΩΝ, κ. Βασίλειος Μπλέσιος, δήλωσε:

«Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχόμαστε τη MIZUNO στις Διεθνείς Δρομικές Διοργανώσεις της Θεσσαλονίκης, τον ΔΙΕΘΝΗ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ “ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ” και τον ΔΙΕΘΝΗ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, κορυφαία Running Events της Ελλάδος που φέτος αναμένεται να ξεπεράσουν σε συμμετοχές και επιδόσεις κάθε προηγούμενη χρονιά συμβάλλοντας έτσι στην περαιτέρω ενδυνάμωση του Αθλητισμού και του Τουρισμού στη Θεσσαλονίκη και την Βόρεια Ελλάδα. Η MIZUNO είναι παγκοσμίως γνωστή για τα state of the art δρομικά της προϊόντα αποτελώντας ίσως την πιο τεχνολογικά προηγμένη εταιρία στην Αθλητική Αγορά του Running και είμαστε υπερήφανοι που γίνεται μέλος της οικογένειας του “ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ” και του “ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥ”».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Μιχάλης Φιδάνογλου δήλωσε:

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που στηρίζω στη γενέτειρά μου Θεσσαλονίκη τον Διεθνή Μαραθώνιο “ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ” και τον Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης που αναδεικνύουν τη χώρα μας ως κοιτίδα Αθλητισμού. Η Mizuno, ως η παλαιότερη αθλητική εταιρεία , στηρίζει τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως, προάγοντας τη σωματική και ψυχική υγεία των ανθρώπων. Έπειτα από τη χορηγία της MZN HELLAS στην Εθνική Ομάδα Handball, επόμενο βήμα για την εταιρεία είναι η στήριξη μεγάλων δρομικών αγώνων».

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend