#GoBeyondFitness με το Gear Fit2 Pro και το Gear Sport από την Samsung

#GoBeyondFitness με το Gear Fit2 Pro και το Gear Sport από την Samsung

Η Samsung Electronics Hellas προσκαλεί το κοινό να ξεπεράσει τα όριά του και να κατακτήσει τους στόχους του μέσα από τη digital καμπάνια #GoBeyondFitness με πρωταγωνιστές τη Χριστίνα Μπόμπα και τον Γιώργο Λέντζα και σύμμαχους τα προϊόντα Gear Fit2 Pro και Gear Sport.

H digital καμπάνια της Samsung σας προσκαλεί να ξεπεράσετε τα όρια και να κατακτήσετε τους στόχους σας με το Gear Fit2 Pro και το Samsung Gear Sport

Η Χριστίνα Μπόμπα, που ενσαρκώνει την ομορφιά, το στυλ και την ευεξία, μοιράζεται με το κοινό ένα 24ωρο της καθημερινότητάς της, όπου με τη βοήθεια του Samsung Gear Fit2 Pro, εξισορροπεί το γεμάτο πρόγραμμά της, για να βρίσκεται κάθε μέρα ένα βήμα πιο κοντά στον καλύτερο εαυτό της. Το Samsung Gear Fit2 Pro γίνεται ένα δυναμικό εργαλείο στον καρπό της Χριστίνας που με περισσότερες από 3.000 εφαρμογές προσαρμόζεται στις δικές της ανάγκες. Ο ιδιαίτερος σχεδιασμός του Gear Fit2 Pro συμπληρώνει ιδανικά κάθε εμφάνιση, είτε με τη διακριτική μονόχρωμη εκδοχή σε μαύρο, είτε με τον εντυπωσιακό συνδυασμό του μαύρου με το κόκκινο.

Ο Γιώργος Λέντζας, γνωστός για τον δραστήριο τρόπο ζωής του και τις ταξιδιωτικές εξορμήσεις για την εξερεύνηση νέων προορισμών, δέχεται την πρόκληση και ξεπερνάει τα όρια βελτιώνοντας τις επιδόσεις του με το Samsung Gear Sport. Ο Γιώργος θέτει τους στόχους του και προσκαλεί το κοινό να τον ακολουθήσει σε μια δυναμική ημέρα αφιερωμένη στον εαυτό του. Από μια πρωινή κολυμβητική προπόνηση μέχρι και μια ποδηλατική κατάβαση στο βουνό, το Gear Sport γίνεται ο σύμμαχος για να φτάσει πιο γρήγορα και πιο μακριά, πετυχαίνοντας ακόμη περισσότερα. Ο εντυπωσιακός σχεδιασμός, η ποικιλία στην εμφάνιση οθόνης και η δυνατότητα αλλαγής λουριών, από αθλητικό γαλάζιο από καουτσούκ, σε δυναμικό ιμάντα ή κλασσικό δερμάτινο, καθιστούν το Gear Sport μια επιλογή για κάθε περίσταση.

Το Gear Fit2 Pro και το Gear Sport, με τη Super AMOLED 1.2’’ οθόνη και την εξαιρετική ανθεκτικότητα στο νερό, ενσωματώνουν την προηγμένη τεχνολογία της Samsung για να προσφέρουν μια ενισχυμένη εμπειρία χρήσης στους καταναλωτές που επιθυμούν να ξεπεράσουν τα όρια της φυσικής τους κατάστασης και να απολαύσουν μια δραστήρια, ισορροπημένη και ολοκληρωμένη ζωή με έξυπνο και απρόσκοπτο τρόπο.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε τα videos της καμπάνιας για το Gear Fit2 Pro και το Gear Sport στο επίσημο κανάλι YouTube της Samsung, ενώ περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην επίσημη σελίδα της Samsung, στους παρακάτω συνδέσμους:

https://www.samsung.com/gr/campaign/gobeyondfitness/gear-fit-2-pro/

https://www.samsung.com/gr/campaign/gobeyondfitness/gear-sport/

Σχετικά με τη Samsung Electronics Co., Ltd.

Η Samsung Electronics Co, Ltd. εμπνέει τον κόσμο και διαμορφώνει το μέλλον με ανατρεπτικές ιδέες και τεχνολογίες, επαναπροσδιορίζοντας τον κόσμο των τηλεοράσεων, smartphones, wearable συσκευών, tablets, οικιακών συσκευών, συστημάτων δικτύου, μνήμης, συστημάτων LSI και LED λύσεων. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το επίσημο site μας στο www.samsung.com/gr και το Samsung Newsroom στο https://news.samsung.com/global/

Previous ArticleNext Article

Τι «μαγειρεύουν» Κατερίνα Ζαρίφη και Γρηγόρης Σουβατζόγλου;

Τι «μαγειρεύουν» Κατερίνα Ζαρίφη και Γρηγόρης Σουβατζόγλου;

Ραντεβού στο River West για καλό σκοπό έδωσαν Κατερίνα Ζαρίφη και Γρηγόρης Σουβατζόγλου. Ο αθλητής του Τριάθλου ζήτησε τη βοήθεια της γνωστής παρουσιάστριας για να επιλέξουν μαζί Ευχοστολίδια για τα παιδιά «Του Χαμόγελου του Παιδιού». Η συνάντησή τους, αν και επεισοδιακή, στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, αφού πραγματοποίησαν τις ευχές δύο παιδιών και έκαναν τα εφετινά τους Χριστούγεννα μαγικά.

Δείτε το απολαυστικό βίντεο με τους Κατερίνα Ζαρίφη και Γρηγόρη Σουβατζόγλου να επιλέγουν Ευχοστολίδια:

Το πρόγραμμα Ευχοστολίδια υλοποιείται από τον ΟΠΑΠ για πέμπτη συνεχή χρονιά και εφέτος κάνει πραγματικότητα τις χριστουγεννιάτικες ευχές παιδιών από 14 Κέντρα Στήριξης και 14 Σπίτια «Του Χαμόγελου του Παιδιού» σε όλη την Ελλάδα.

Τα παιδιά έχουν αποτυπώσει τις ευχές τους σε ζωγραφιές, οι οποίες εκτίθενται έως τις 31 Δεκεμβρίου 2018 σε τέσσερις χριστουγεννιάτικες εκθέσεις του ΟΠΑΠ στα εμπορικά πολυκαταστήματα The Mall Athens, Athens Metro Mall και River West στην Αθήνα και στο Mediterranean Cosmos, στη Θεσσαλονίκη. Οι ζωγραφιές είναι, επίσης, διαθέσιμες στην ιστοσελίδα www.omadaprosforas.gr και στην εφαρμογή «Ομάδα Προσφοράς».

Οι υποστηρικτές της πρωτοβουλίας του ΟΠΑΠ έχουν τη δυνατότητα να εκπληρώσουν τις παιδικές ευχές, αγοράζοντας τα δώρα που απεικονίζονται στις ζωγραφιές, τις οποίες λαμβάνουν ως αναμνηστικό, για να θυμούνται πάντα τη σημαντική τους προσφορά.

Επιπλέον, συμμετέχοντας στις χριστουγεννιάτικες δοκιμασίες της εφαρμογής «Ομάδα Προσφοράς» συγκεντρώνουν πόντους, οι οποίοι θα μετατραπούν από τον ΟΠΑΠ σε έργα υποδομής στις εγκαταστάσεις «Του Χαμόγελου του Παιδιού», με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των παιδιών και τη δημιουργία ενός ευχάριστου περιβάλλοντος.

H adidas παρουσιάζει το επαναστατικό ULTRABOOST 19

H adidas παρουσιάζει το επαναστατικό ULTRABOOST 19

Η adidas αποκαλύπτει το Ultraboost 19, την πλήρως ανανεωμένη και επανασχεδιασμένη έκδοση του κορυφαίου running παπουτσιού, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία σχεδιαστών και product developers του brand, με δρομείς από όλο τον κόσμο.

Το feedback που έλαβε η adidas από τους δρομείς ήταν πως το τρέξιμο διαρκώς αλλάζει και απευθύνεται σε ολοένα και περισσότερους νέους, ενώ με την ανάπτυξη του city running και των fun runs εξελίσσεται σε κοινωνικό σπορ και όχι κάτι που κάνει ο καθένας μόνος του.  

Οι runners δηλώνουν πως τώρα πια θέλουν ένα πιο απλό προϊόν, το οποίο να απαρτίζεται από λιγότερα κομμάτια αλλά να προσφέρει εξίσου υψηλές επιδόσεις. Για να υποστηρίξει τους δρομείς στη νέα running πραγματικότητα, η adidas αποδόμησε το original Ultraboost και από τα 17 διαφορετικά τμήματα, επικεντρώθηκε στις 4 βασικές τεχνολογίες: την εξελιγμένη σόλα BOOST, το Torsion Spring, το Primeknit 360 και το 3D Heel Frame.

Με εξελιγμένη τεχνολογία BOOST, Torsion Spring, Primeknit 360 και 3D Heel Frame για περισσότερη υποστήριξη και μεγαλύτερη προσαρμογή όπως ποτέ πριν, η adidas γιορτάζει τη νέα εποχή running –

  • Η εξελιγμένη σόλα BOOST διαθέτει 20% περισσότερο υλικό στην ενδιάμεση σόλα σε σύγκριση με τα adidas Ultraboost της πρώτης γενιάς, ενώ προσφέρει μεγαλύτερη επιστροφή ενέργειας.
  • Το Torsion Spring ελαφριάς κατασκευής προσφέρει ενισχυμένη στήριξη στο βηματισμό και τη γρήγορη κίνηση των δρομέων προς τα εμπρός.
  • Το Primeknit 360 συνδυάζει την άνεση και την ανάλαφρη αίσθηση απόδοσης.
  • Το αναβαθμισμένο 3D Heel Frame υποστηρίζει τη φτέρνα προσφέροντας τον απόλυτο συνδυασμό προσαρμοστικότητας και υποστήριξης.

Το ολοκαίνουριο adidas Ultraboost 19 θα κυκλοφορήσει στην περιορισμένη έκδοση Laser Red, με επιπλεόν limited edition εκδοχές να ακολουθούν μέχρι το επίσημο παγκόσμιο λανσάρισμα στις 21 Φεβρουαρίου 2019.  

Για περισσότερα νέα, επισκέψου το adidas.gr/Ultraboost. Ακολούθησε τη συζήτηση στο Instagram με το  #Ultraboost και το @adidasrunning.

Εγγραφή στο 3ο Veikou Trail και μέσω Viva.gr

Εγγραφή στο 3ο Veikou Trail και μέσω Viva.gr

Η οργανωτική επιτροπή του 3ου Veikou Trail στα πλαίσια της βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών, εκτός της δυνατότητας εγγραφής με τον παραδοσιακό τρόπο μέσω της φόρμας στην ιστοσελίδα, δίνει  στους συμμετέχοντες την δυνατότητα να εγγραφούν απλά, ευέλικτα και αξιόπιστα μέσα από την πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών Viva.

Συγκεκριμένα ο ενδιαφερόμενος μπορεί να εγγραφεί μέσω Viva είτε μέσω του ειδικού κουμπιού που υπάρχει στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης στο πεδίο των εγγραφών, είτε απευθείας στο Viva.gr, επιλέγοντας τα αθλητικά γεγονότα – Αγώνες Δρόμου και αμέσως μετά την εκδήλωση Veikou Trail. Εκεί, η πληρωμή γίνεται άμεσα με τη χρήση χρεωστικής / πιστωτικής κάρτας ή ειδικού λογαριασμού Viva.

Επιπλέον δίνεται η δυνατότητα σε όσους δεν επιθυμούν ή δεν έχουν την δυνατότητα να εγγραφούν ηλεκτρονικά είτε μέσα της φόρμας στο www.veikoutrail.gr είτε μέσω της φόρμας στο www.viva.gr να κατευθυνθούν σε ένα από τα συνεργαζόμενα καταστήματα και να πραγματοποιήσουν  την εγγραφή  αλλά και την πληρωμή τους.

Tα συνεργαζόμενα καταστήματα και σημεία για εγγραφής είναι:

– WIND
– Seven Spots
– Reload Stores
– Ευριπίδης Βιβλιοπωλεία

– YOLENI’S

– Αθηνόραμα.gr,

–  Viva Kiosk Σύνταγμα

–  Viva Kiosk Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων (Γκάζι)

Κάντε την εγγραφή σας στο www.veikoutrail.gr ή στο www.viva.gr ή στα συνεργαζόμενα καταστήματα – σημεία και «τρέξτε στο βουνό μέσα στην πόλη».

 

Send this to a friend