Όλα όσα πρέπει να ξέρουν όσοι τρέχουν στο Run Together την Κυριακή

Όλα όσα πρέπει να ξέρουν όσοι τρέχουν στο Run Together την Κυριακή

Λίγες μέρες έμειναν για την έναρξη του 5ου Run Together powered by INTERSPORT and SAUCONY που θα διεξαχθεί την Κυριακή 14 Οκτωβρίου στον προαύλιο χώρο του ΟΑΚΑ με εκκίνηση στις 10:30 το πρωί.

Η γραμματεία των αγώνων για την παραλαβή του αθλητικού υλικού και τελευταίες εγγραφές θα λειτουργήσει στο κατάστημα Saucony Store, (Λεωφ. Κηφισίας 300, Νέο Ψυχικό 15451, Tηλ 210-67.40.277) τις ημέρες:

Παρασκευή, 12 Οκτωβρίου 10:00 έως 20:00 και

Σάββατο, 13 Οκτωβρίου 10:00 έως 17:00

Όσοι έχουν επιλέξει το πακέτο Premium θα λάβουν και δύο τεχνικά μπλουζάκια.

Την ημέρα του αγώνας, Κυριακή 14 Οκτωβρίου, όλοι οι συμμετέχοντες θα πρέπει να βρίσκονται στο χώρο της εκκίνησης, στην είσοδο στο ΟΑΚΑ από τη λεωφόρο Κύμης, μέχρι τις 10:00 το πρωί για την παράδοση των πραγμάτων τους στο χώρο φύλαξης (θα λειτουργεί από τις 8:30), τις τεχνικές οδηγίες και την προθέρμανση που θα αναλάβει η ομάδα του theConcept Terminal.

Οι εκκινήσεις των αγώνων θα ξεκινήσουν στις 10:30 και θα γίνουν διαδοχικά με πρώτη την εκκίνηση των 9χλμ. Θα ακολουθήσουν οι εκκινήσεις των 6 και 3 χλμ.

Αναλυτικά το πρόγραμμα της διοργάνωσης:

RUN TOGETHER – ΚΥΡΙΑΚΗ 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

08:30 – 10:00 Προέλευση συμμετεχόντων, λειτουργία γραμματείας.

10:00 – 10:25 Τεχνικές Οδηγίες αγώνα / προθέρμανση – διατάσεις

10:30 Εκκίνηση Αγώνα Run Together (9χλμ)

10:32 Εκκίνηση Αγώνα Run Together (6χλμ)

10:35 Εκκίνηση Αγώνα Run Together (3χλμ)

11:00-11:45 Αποθεραπεία

11:45 Τελετή βράβευσης

12:30 Λήξη διοργάνωσης

Όλοι οι συμμετέχοντες θα τρέξουν σε ζευγάρια και για να θεωρηθεί ότι ένα ζευγάρι τερμάτισε επιτυχώς, θα πρέπει να τερματίσουν απαραιτήτως και οι δύο. Σαν χρόνος τερματισμού του ζευγαριού υπολογίζεται ο χρόνος του συμμετέχοντα που τερματίζει δεύτερος.

Όλοι οι πρώτοι νικητές θα λάβουν ως έπαθλο αθλητικά παπούτσια SAUCONY !

Η διαδρομή αποτελείται από μια κυκλική στροφή των 3χλμ στον προαύλιο χώρο του ΟΑΚΑ με τους δρομείς των 6 και 9χλμ να την επαναλαμβάνουν 2 και 3 φορές αντίστοιχα.

Κατά μήκος της διαδρομής και τον τερματισμό θα υπάρχουν 2 σταθμοί νερού.

Στο χώρο του τερματισμού θα έχετε την ευκαιρία να δοκιμάσετε τη νέα τεχνολογία “EVERUN” της SAUCONY αλλά και να απολαύσετε ΔΩΡΕΑΝ την εξειδικευμένη υπηρεσία της INTERSPORT, INTERSPORT Footscan, για να μάθετε τη μορφολογία του πέλματός σας.

Ένα ειδικά διαμορφωμένο resting area από την IKEA θα περιμένει τους δρομείς για να χαλαρώσουν μετά τον αγώνα παρέα με τα αγαπημένα τους πρόσωπα!

Παράλληλα σπουδαστές των ΙΕΚ ΑΛΦΑ θα προσφέρουν μασάζ αποθεραπείας και face painting για τους μικρούς μας φίλους!

Ενώ για την αναπλήρωση της ενέργειας των δρομέων θα φροντίσουν η ΔΕΛΤΑ με χυμούς, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος και η DOLE με μπανάνες.

Για κάτι διαφορετικό η Micro Scooters Greece θα είναι παρόν στο χώρο της διοργάνωσης

σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο για βόλτες και test rides με τα Micro Scooters. Επειδή το παιχνίδι δεν έχει ηλικία, θα υπάρχει ειδικά διαμορφωμένος χώρος και για τους ενήλικες!

Σας περιμένουμε στον πιο διασκεδαστικό αγώνα δρόμου της χρονιάς για να τρέξουμε και να διασκεδάσουμε παρέα!

Χορηγοί της διοργάνωσης είναι η EUROBANK και τα ΙΚΕΑ. Υποστηρικτές το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος, η DOLE, η ΔΕΛΤΑ, το ΙΕΚ ΑΛΦΑ, το Mediterranean College και το Studio One.

Χορηγοί επικοινωνίας η ΕΡΤ, η ΕΡΑ ΣΠΟΡ, η NOVA, ο όμιλος Real Group (Real News, Real FM και Real.gr), οι ραδιοφωνικοί σταθμοί KISS FM 92,9, PEPPER 96,6 και Sfera 102,2.

Για περισσότερες πληροφορίες 

site: www.runtogether.gr  

facebook: web.facebook.com/RunTogetherGR/

Previous ArticleNext Article

Οι εγγραφές για το Kallithea Half Marathon και το Kallithea Night Run 2020 άνοιξαν!

Ο 2ος Ημιμαραθώνιος Καλλιθέας, που διοργανώνεται από τον Φιλαθλητικό Σύλλογο  Καλλιθέας με τη συνεργασία του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος έρχεται για 2η συνεχή χρονιά την Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2020 με μία μοναδικής ομορφιάς διαδρομή δίπλα στη θάλασσα, που περνά από τον περιβάλλοντα χώρο του ΚΠΙΣΝ αλλά και την Πλατεία Νερού με την Εσπλανάδα της Καλλιθέας.

Εκτός από τα 21 km και τα 5 km φέτος προστίθεται και η διαδρομή των 10 km!!! Τη φετινή χρονιά εξαιτίας της πανδημίας δεν θα υπάρχει ο παιδικός αγώνας του 1 km.

Ο αγαπημένος μας νυχτερινός αγώνας, Kallithea Night Run, θα πραγματοποιηθεί για 5η συνεχή χρονιά το Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2020!

Πρέσβειρα και του φετινού μας αγώνα θα είναι η σπουδαία Ελληνίδα Πρωταθλήτρια ξιφασκίας με αμαξίδιο, Κέλλυ Λουφάκη!

Η κεντρική λεωφόρος της Καλλιθέας, Ελ. Βενιζέλου (Θησέως), φωτίζεται από τους ειδικούς φακούς με τους οποίους τρέχουν οι δρομείς κατά μήκος της διαδρομής προσφέροντας, έτσι, ένα εντυπωσιακό θέαμα.

Σας περιμένουμε και φέτος στις αγωνιστικές διαδρομές των 2,5 km, 5 km και 10 km να τρέξουμε και να φωτίσουμε την Καλλιθέα!!!

Να τονίσουμε ότι ιδιαιτέρως σημαντικό κομμάτι όλων των δρομικών μας αγώνων είναι και ο φιλανθρωπικός τους χαρακτήρας, μιας και μέρος των εσόδων διατίθεται για την ενίσχυση κοινωνικών και φιλανθρωπικών σκοπών αλλά και η συνεργασία μας με το «Όραμα Ελπίδας».

Όλες οι διοργανώσεις τελούν υπό την Αιγίδα του Δήμου Καλλιθέας, της Περιφέρειας Αττικής, του ΣΕΓΑΣ, της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού και εντάσσονται στις δράσεις του BeActive Hellas.

Ο Φιλαθλητικός Σύλλογος διαβεβαιώνει τους δρομείς ότι οι αγώνες θα διεξαχθούν με απόλυτη ασφάλεια, τηρώντας φυσικά όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα, που έχει ορίσει η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και ο ΣΕΓΑΣ εξαιτίας της πανδημίας.

Εγγραφές-πληροφορίες:

www.kallitheahalf.gr

www.kallitheanightrun.gr

Σας περιμένουμε να τρέξουμε παρέα με ασφάλεια στους αγαπημένους μας δρομικούς αγώνες!

Πόσο χρήσιμη είναι η προπόνηση με ελλειπτικό για τους δρομείς;

Να ξεκινήσουμε από μια αλήθεια. Οι περισσότεροι δρομείς, δεν το συμπαθούν ιδιαίτερα. Αν τους ρωτήσεις θα σου πουν απλά και λαϊκά ότι το ελλειπτικό είναι… γιαλαντζί τρέξιμο. Ως ένα βαθμό θα συμφωνήσουμε μαζί τους, ωστόσο, η σωστή χρήση του ελλειπτικού μηχανήματος μπορεί να αποτελέσει μια εναλλακτική επιλογή προπόνησης.

Η συγκεκριμένη προπόνηση συγκεντρώνει καρδιαγγειακά οφέλη παρόμοια με αυτά που απολαμβάνουν όσοι τρέχουν, αλλά αποφεύγει τον αντίκτυπο στους μύες και τους αρθρώσεις.

Για τους δρομείς, η χρήση ενός ελλειπτικού εκπαιδευτή είναι μια επιλογή προπόνησης που στην ουσία συμπληρώνει το τρέξιμο, ενώ παράλληλα μπορεί να βοηθήσει στην αποκατάσταση ενός τραυματισμού.

Πόνοι και προπόνηση

Το ελλειπτικό κάνει τον αθλούμενο να χρησιμοποιεί πολλούς από τους ίδιους μύες με το τρέξιμο. Για τους έμπειρους δρομείς και ειδικά γι αυτούς των μεγάλων αποστάσεων, η χρήση ελλειπτικού μπορεί να χρησιμεύσει ως ανάπαυλα από τις μεγάλες επιπτώσεις που έχει στο σώμα και τις αρθρώσεις το τρέξιμο. Περιστασιακά η χρήση του ελλειπτικού μπορεί να σε κρατήσει εντός ρυθμού όταν πονάς και δεν μπορείς να τρέξεις πολλά χιλιόμετρα στο δρόμο, εξαιτίας κάποιου πόνου.

Τρέξιμο: Ποιο είναι το καταλληλότερο έδαφος για τις αρθρώσεις

Χαρακτηριστικά

Το ελλειπτικό έχει μεταβαλλόμενα επίπεδα αντίστασης, παρόμοια με τα σταθερά ποδήλατα. Ορισμένες μηχανές έχουν ρυθμιζόμενη ράμπα κλίσης, επιτρέποντας στον χρήστη να αυξήσει την κλίση, κάνοντας την κίνηση της άσκησης παρόμοια με την πεζοπορία ή το τρέξιμο σε ανηφόρα και παρέχοντας διαφορές στις προπονήσεις και τους μυς που χρησιμοποιούνται. Επιπλέον, οι ελλειπτικοί εκπαιδευτές μπορούν να μετακινούνται προς τα πίσω για να δουλεύουν διαφορετικό σύνολο μυών. Πολλές ελλειπτικές μηχανές έχουν επίσης λαβές που μετακινούνται εμπρός και πίσω. με το να πιάσει αυτές τις λαβές, ο χρήστης εμπλέκει τους ανώτερους μυς του σώματος, όπως στο σκι αντοχής. Άρα, όπως και η κολύμβηση, η προπόνηση με ελλειπτικό μπορεί να βοηθήσει έναν δρομέα.

Οφέλη

Χρειάζεται λιγότερη προσπάθεια για να τρέξει κανείς στο ελλειπτικό σε σχέση με τον τρέξιμο στο δρόμο ή ακόμα και στον διάδρομο, επειδή ο χρήστης δεν κινεί το δικό του σωματικό βάρος προς τα εμπρός στο διάστημα ούτε υπομένει επαναλαμβανόμενη πρόσκρουση στο έδαφος.

Έτσι θα γυμνάσετε (και) τους κοιλιακούς σας πάνω στον διάδρομο

Παρόλα αυτά, για να επιτευχθεί μια ισοδύναμη με τα τρέχοντα χιλιόμετρα, γενικά προσθέστε περισσότερο χρόνο στην ελλειπτική προπόνηση. Για παράδειγμα, εάν ένας δρομέας συνήθως έχει 5 λεπτά ανά χιλιόμετρο έξω, μπορεί να χρησιμοποιήσει 6 λεπτά ανά χιλιόμετρο ως “ρυθμό” για το ελλειπτικό και πολλαπλασιάσει με τον αριθμό των χιλιομέτρων που θα ήθελε να “τρέξει”. 6 λεπτά x 5 χιλιόμετρα = 34 λεπτά. Στο δρόμο θα έκανε 25 λεπτά, άρα στο ελλειπτικό θα κάνει 9 λεπτά παραπάνω.

Το ελλειπτικό η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για ένα παρεξηγημένο μηχάνημα ανάμεσα στους δρομείς, ωστόσο, πρέπει να σκεφτόμαστε ότι μπορεί να μας δώσει αφενός ποικιλία στην προπόνηση και αφετέρου τη δυνατότητα να προπόνηθούμε τόσο όταν είμαστε τραυματίες ή όταν πονάμε λόγω της μεγάλης καταπόνησης.

Διαβάστε ακόμα: Circuit Training: Προπόνηση για δρομείς με πολλαπλά οφέλη

x
Send this to a friend