Έξι λεπτά, 4 σετ για μέγιστη καύση θερμίδων

Έξι λεπτά, 4 σετ για μέγιστη καύση θερμίδων

Το πόσες θερμίδες θα κάψει κανείς όταν κάνει γυμναστική, σίγουρα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την επιλογή των ασκήσεων. Δεν είναι, όμως, μόνο αυτό.

Ένας άλλος παράγοντας είναι η διάθεση του καθενός να… πιεστεί και να φτάσει τον εαυτό του στα… άκρα. Να δώσει όλες του τις δυνάμεις. Είναι δεδομένο, ότι όσο μεγαλύτερη ένταση προσθέτει κανείς σε ένα σετ ασκήσεων, τόσο καλύτερο θα είναι το αποτέλεσμα.

Δείτε παρακάτω ένα εξάλεπτο πρόγραμμα που μπορείτε να κάνετε εύκολα παντού. Όσο περισσότερες φορές το επαναλάβετε, τόσο το καλύτερο. Αν το κάνετε τέσσερις φορές, ανάλογα την ένταση και τον σωματότυπό σας μπορείτε να κάψετε έως 600 θερμίδες.

Δείτε το:

Δείτε ακόμα:  Χτίσε το σώμα σου απλά: 7 ασκήσεις, 7 επαναλήψεις, 7 σετ

Previous ArticleNext Article

Ασκήσεις για την σπονδυλική στήλη από τη Βασιλική Ρουμελιώτη

Ένα πρόγραμμα με βασικές ασκήσεις προπόνησης αφιερωμένο στους εργαζόμενους με τηλεργασία από το σπίτι και σε εκείνους που η δουλειά τους είναι περισσότερες ώρες μπροστά στον υπολογιστή.

Η Βασιλική Ρουμελιώτη εστιάζει στην σπονδυλική μας στήλη με ένα πρόγραμμα που μπορούν να κάνουν όλοι.

Ακολουθήστε τα βήματά της με το παρακάτω βίντεο

Η Βασιλική Ρουμελιώτη σε γυμνάζει και εκτός… καραντίνας

Και αυτή την εβδομάδα γυμναστείτε παρέα με την Βασιλική Ρουμελιώτη ακολουθώντας το ρυθμό της. Το Runnfun.gr και η Saucony είναι εδω για να σε βοηθήσουν να παραμείνεις υγιής και δραστήριος.

Μια προπόνηση για όλους, που σας κρατάει ενεργοποιημένους, χωρίς να σας εξαντλεί και να επηρεάζει το ανοσοποιητικό σας.

Ακούμε το σώμα μας και ασκούμε πίεση μέχρι εκεί που μας το επιτρέπει!

Δεν ακολουθουμε το προγραμμα εαν ανηκουμε σε ευπαθεις ομαδες!

Ακολουθούμε οδηγίες και προγράμματα γυμναστικής μόνο από επαγγελματίες πτυχιούχους Καθηγητές Φυσικής Αγωγής.

Δείτε το βίντεο

x
Send this to a friend