Έτσι θα βελτιώσεις άμεσα την ταχύτητά σου στο τρέξιμο

Έτσι θα βελτιώσεις άμεσα την ταχύτητά σου στο τρέξιμο

Δείτε μερικές εύκολες ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε τη δύναμη στα πόδια και την ταχύτητά σας στο τρέξιμο.

Δώστε προσοχή στις λεπτομέρειες στο παρακάτω βίντεο:

Διαβάστε ακόμα: Τρεις κύκλοι προπόνησης που ενισχύουν ταχύτητα, αντοχή και δύναμη

Previous ArticleNext Article

Άτυχος ποδηλάτης έπεσε πάνω σε κάκτο

Ένας ποδηλάτης σε ερασιτεχνικό αγώνα στο Μπουένος Άιρες έχασε τον έλεγχο και για κακή του τύχη έπεσε πάνω σε κάκτο.

Η εικόνα του μετά τη σύγκρουση είναι απίστευτη. Ο άτυχος ποδηλάτης μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο και ευτυχώς λόγω του κράνους και τον γυαλιών του γλίτωσε τη σοβαρή ζημιά στα μάτια.

Δείτε το βίντεο:

 

Ασκήσεις που θα σας ανακουφίσουν από τους πόνους στη μέση

Ασκήσεις που θα σας ανακουφίσουν από τους πόνους στη μέση

Η κούραση, οι προπονήσεις, το τρέξιμο, η κακή στάση του σώματος, μια απρόσεκτη κίνηση, είναι αιτίες που επιφέρουν επιβάρυνση και πόνους στη μέση.

Όσοι ασχολούνται με ο τρέξιμο, είναι δεδομένο ότι έχουν αντιμετωπίσει αρκετές φορές πόνους στη μέση.

Είτε κατά τη διάρκεια μιας προετοιμασίας για έναν αγώνα, όταν “μαζεύετε” πολλά χιλιόμετρα, είναι απλά κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης ή ενός αγώνα, όλοι έχετε αντιμετωπίσει ενοχλήσεις στη μέση.

Το αίτιο ποτέ δεν είναι το ίδιο, ωστόσο, ένα συνηθισμένο πρόβλημα που οι περισσότεροι έχουν αφορά μια συγκεκριμένη μυική ομάδα.

Θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και να μην κάνετε… διάγνωση στον εαυτό σας. Πάντα ο γιατρός σας ξέρει καλύτερα.Αν και αυτός σας επιβεβαιώσει αυτά που λέμε παραπάνω, τότε στο βίντεο που ακολουθεί, υπάρχουν ορισμένες ασκήσεις που σίγουρα θα σας βοηθήσουν.

Δείτε το:

Διαβάστε ακόμα: Γιόγκα για τους πόνους στη μέση, αλλά όχι για όλους

x
Send this to a friend