Η Carrie Tollefson σας δείχνει τον τρόπο να τρέξετε στο χιόνι

H Carrie Tollefson είναι Αμερικανίδα αθλήτρια μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων με συμμετοχές και διακρίσεις σε πολλούς αγώνες στη χώρα της, αλλά και σε διεθνείς αγώνες, μέλος της ομάδας στίβου των ΗΠΑ και με συμμετοχή στους Ολυμπιακούς αγώνες της Αθήνας το 2004.

Τρέχει σε μαραθωνίους, αγώνες βουνού, συνεργάζεται με αθλητικές φίρμες και έχει τη δική της εκπομπή. Το σημαντικό είναι ότι έχει γεννηθεί, έχει μεγαλώσει και έχει προπονηθεί στη Μινεσότα και σε αντίθεση με εμάς τους Έλληνες αν κάτι γνωρίζει καλά είναι να τρέχει στο χιόνι.

Και μιας και τα χιόνια έκαναν αισθητή την παρουσία τους, όσοι δεν κρατιέστε και θέλετε να πάτε είτε για προπόνηση, είτε σε κάποιον αγώνα, ακολουθείστε τις συμβουλές της.

Δείτε το βίντεο:

Previous ArticleNext Article

Τα εννέα “βήματα” που πρέπει να κάνετε για να τρέξετε στη ζέστη

Τα εννέα "βήματα" που πρέπει να κάνετε για να τρέξετε τις ζεστές ημέρες

Ο οργανισμός υγείας προειδοποιεί ότι το τρέξιμο σε θερμοκρασίες πάνω από τους 32 βαθμούς Κελσίου είναι επικίνδυνο. Καλό είναι, λοιπόν, τις ημέρες που επικρατεί καύσωνας να παραμένουμε εντός και να προσπαθούμε να γυμναστούμε με άλλους τρόπους μακριά από τον ήλιο.

Αν, ωστόσο, επιλέξετε να βγείτε στον δρόμο, τότε πρέπει να κάνετε συγκεκριμένα πράγματα.

Δείτε το βίντεο

Διαβάστε ακόμα: Προπόνηση και τρέξιμο στη ζέστη: Τρόποι προφύλαξης

Τι κάνεις πριν και μετά τους κοιλιακούς για super αποτελέσματα

Οι κοιλιακοί είναι το βασικό εργαλείο του κορμού του σώματός μας. Το ζήτημα δεν είναι μόνο η γράμμωση που επιτυγχάνεται πολύ δύσκολα, αλλά η ενδυνάμωσή τους.

Διότι οι κοιλιακοί αποτελούν τη βάση για κάθε δραστηριότητα, Οι καλογυμνασμένοι κοιλιακοί σου δίνουν περισσότερες δυνατότητες και καλύτερες επιδόσεις.

Δείτε μερικά tips που γίνονται πριν και μετά τις ασκήσεις των κοιλιακών, που θα σας βοηθήσουν να γυμναστείτε καλύτερα και να έχετε σούπερ αποτελέσματα.

Δείτε το βίντεο:

Δείτε ακόμα: Οι πέντε καλύτερες συμβουλές για κοιλιακούς… φέτες

x
Send this to a friend