Διεθνές συμπόσιο θαλάσσιου καγιάκ στη Νάξο, για πρώτη φορά στην Ελλάδα!

Διεθνές συμπόσιο θαλάσσιου καγιάκ στη Νάξο, για πρώτη φορά στην Ελλάδα!

Το θαλάσσιο καγιάκ είναι μια ξεχωριστή δραστηριότητα πολύ δημοφιλής στο εξωτερικό που αναπτύσσεται γρήγορα και στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Δίνει τη δυνατότητα σε όλους να ταξιδέψουν και να εξερευνήσουν την πανέμορφη ακτογραμμή της Ελλάδας. Προσφέρει στιγμές χαλάρωσης, ψυχαγωγίας, ηρεμίας, αλλά και έντασης, αδρεναλίνης και βέβαια παιχνιδιού.

Το Naxos Sea Kayak Symposium απευθύνεται σε όλους όσους έχουν μικρή ή μεγαλύτερη εμπειρία και θέλουν να διευρύνουν τις ικανότητές τους κινούμενοι στο δυναμικό και όμορφο περιβάλλον του Αιγαίου.

Απευθύνεται σε αρχάριους κωπηλάτες αλλά και προχωρημένους, σε όσους επιθυμούν να κάνουν μια μικρή βόλτα ή απολαμβάνουν ώρες κωπηλατώντας και φιλοδοξεί να βοηθήσει στην εξέλιξή μας, στη γνωριμία της ελληνικής κοινότητας του καγιάκ μεταξύ των μελών της αλλά και στη γνωριμία με ξένους και Έλληνες εκπαιδευτές, κωπηλάτες από όλη την Ευρώπη.

Η διοργάνωση του Νοεμβρίου αποτελείται από ένα πλήρες πρόγραμμα που θα βοηθήσει τον κάθε συμμετέχοντα να εντρυφήσει στη δραστηριότητα του καγιάκ καθώς περιλαμβάνει παρουσιάσεις από ανθρώπους που βοηθούν στην εξέλιξη και την διατήρηση της κουλτούρας γυρω απο αυτό, αλλά και ομιλίες σχετικές με το περιβάλλον και την θαλάσσια μόλυνση.

Δε θα λείψουν οι ημερήσιες εκδρομές γύρω από τη Νάξο, ενώ τα βασικά μαθήματα θα δοθούν μέσα από σχολεία που αφορούν στην ασφάλεια και τη διάσωση στη θάλασσα, τη ναυσιπλοΐα και την τεχνική του θαλάσσιου καγιάκ. Μετά το πέρας του συμποσίου που θα λάβει χώρα 15 με 18 Νοεμβρίου, θα ακολουθήσει ένα τετραήμερο ταξίδι 19-22 Nοεμβριου στις Μικρές Κυκλάδες, καθώς και σχολεία από πιστοποιημένους εκπαιδευτές που απευθύνονται σε ολα τα επίπεδα.Για όσους αγαπούν το καγιάκ και θέλουν να μάθουν περισσότερα γι’ αυτό, η ημερομηνία 15 με 22 Νοέμβρη έχει κάτι να δώσει σε όλους!Ραντεβού στη Νάξο για μια διοργάνωση με πολλές επιλογές!

Για περισσότερες πληροφορίες αλλά και αναλυτική παρουσίαση του προγράμματος: www.nsks.gr

Previous ArticleNext Article

Στα γραφεία του ΣΕΓΑΣ το βραβείο της WA για τον Μαραθώνιο Αθήνας

Στα γραφεία του ΣΕΓΑΣ το βραβείο της WA για τον Μαραθώνιο Αθήνας
Σε περίοπτη θέση στα γραφεία της ομοσπονδίας βρίσκεται από σήμερα το βραβείο “Athletics Heritage Plaque”, που έλαβε ο Μαραθώνιος Αθήνας το 2019 από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Στίβου.
Πρόκειται για ένα έπαθλο, με το οποίο η WA τιμά διοργανώσεις με ιστορική σημασία και συμβολή. Το βασικό χαρακτηριστικό του Μαραθωνίου της Αθήνας είναι ιστορική του σημασία, η αξία του στο πέρασμα των χρόνων, το γεγονός ότι διεξάγεται στην αυθεντική διαδρομή εκεί όπου έτρεξε ο Φειδιππίδης, εκεί όπου έγιναν οι πρώτοι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες. Η ανακοίνωση της βράβευσης είχε γίνει τον Απρίλιο του 2019 στο Άαρχους, από τον πρόεδρο της WA Σεμπάστιαν Κόου. Τα αποκαλυπτήρια του επάθλου, το οποίο σχεδίασε ο 27χρονος Βραζιλιάνος, Φερνάντο Σίλβα,  έγιναν σήμερα στη διάρκεια της εκδήλωσης για την έναρξη των εγγραφών του 38ου ΑΜΑ.

Με την μέθοδο «4-7-8» θα πείτε αντίο στην αϋπνία!

Είναι μια από τις «ασθένειες» της εποχής μας και σχετίζεται με τους υψηλούς ρυθμούς ζωής και το στρες που ζούμε σε καθημερινή βάση.

Μιλάμε για τη δυσκολία να κοιμηθούμε και τα επιπλέον προβλήματα που η έλλειψη ύπνου προκαλεί στον οργανισμό μας.

Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια έχει έλθει στο προσκήνιο μια μέθοδος η οποία υπόσχεται ότι σε… χρόνο μηδέν θα βρισκόμαστε στην αγκαλιά του Μορφέα.

Τη μέθοδο αυτή έχει προτείνει ο δρ. Άντριου Βέιλ, ο οποίος είναι γιατρός, ωστόσο, στράφηκε προς τις ανατολικές φιλοσοφίες για να λύσει το πρόβλημα της δυσκολίας του ύπνου.

Ο Βέιλ, λοιπόν, έχει προτείνει μια μέθοδο αναπνοής η οποία υπόσχεται ότι θα μας χαλαρώσει άμεσα και θα μας βοηθήσει να κοιμηθούμε γρήγορα και βαθιά.

Η βραδινή προπόνηση κόβει την όρεξη, αλλά όχι τον ύπνο

Αυτό που ο Βέιλ προτείνει είναι η μέθοδος «4-7-8», η οποία συνίσταται στις εξής κινήσεις:

1. Βάζουμε την άκρη της γλώσσας μας στην άκρη των ούλων στα μπροστινά δόντια.

2. Εκπνέουμε τελείως από το στόμα, κάνοντας θόρυβο.

3. Κλείνουμε το στόμα και εισπνέουμε από τη μύτη μετρώντας ως το τέσσερα.

4. Κρατάμε την αναπνοή μας, μετρώντας ως το επτά.

5. Εκπνέουμε από το στόμα, μετρώντας ως το οκτώ.

6. Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία για τέσσερις φορές συνολικά.

Μεγάλα λάθη που κάνουμε και καταστρέφουμε τον ύπνο μας

Η μέθοδος αυτή οξυγονώνει σωστά τον οργανισμό και ταυτόχρονα μας βοηθά να χαλαρώσουμε αρκετά ώστε να κοιμηθούμε σαν… πουλάκια.

Διαβάστε ακόμη: Σνακ που θα σας βοηθήσουν να κοιμάστε και να να προπονείστε καλύτερα

x
Send this to a friend