Αυγενάκης: Στοίχημα για τη χώρα οι Μεσογειακοί Αγώνες 400

Αυγενάκης: «Στοίχημα για τη χώρα οι Μεσογειακοί Αγώνες, στόχος μας η διαφάνεια»

Την ευκαιρία να ανοικοδομήσει από την αρχή το κύρος της σε επίπεδο διοργάνωσης αθλητικών εκδηλώσεων βρίσκει στους φετινούς Μεσογειακούς Παράκτιους Αγώνες ο Λευτέρης Αυγενάκης.

Ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού έδωσε το «παρών» στη σημερινή συνέντευξη Τύπου της Οργανωτικής Επιτροπής των Αγώνων που θα διεξαχθούν στην Πάτρα (25-31 Αυγούστου) και παράλληλα το «σύνθημα» για μία διοργάνωση που προσδοκά «να γράψει ιστορία σε επίπεδο θεσμού και επιτυχιών».

Κατά τη διάρκεια της ενημερωτικής συνέντευξης που έλαβε χώρα στο κτίριο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, ο κος Αυγενάκης μίλησε για το «στοίχημα» που έχει αναλάβει η Ελλάδα με την διοργάνωση των Μεσογειακών Αγώνων και για την εμπιστοσύνη της Διεθνούς Επιτροπής προς τη χώρα μας, η οποία κατά περιόδους κινδύνευσε στο παρελθόν.

Μεταξύ των όσων δήλωσε στην τοποθέτηση του, τόνισε πως «η επιτυχία των Αγώνων θα κριθεί μετά το πέρας τους, από τον εξονυχιστικό έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν αργομισθίες ή καθυστερήσεις οι οποίες θα έβλαπταν το κύρος της χώρας και των αγώνων αλλά και ότι όλα τα χρήματα δαπανήθηκαν με το σωστό τρόπο», σε ένα εγχείρημα με προϋπολογισμό που θα ξεπεράσει τα 6 εκατομμύρια ευρώ, δίνοντας έτσι την ευκαιρία παραδειγματισμού και λήψης συμπερασμάτων για τις επόμενες διοργανώσεις που θα επιχειρήσει να αναλάβει η νέα κυβέρνηση.

«Στόχος μας είναι η διαφάνεια, δεν είμαστε διατεθειμένοι να κρύψουμε τίποτα κάτω από το χαλί», δήλωσε συγκεκριμένα ο Υφυπουργός Αθλητισμού.

Στη Συνέντευξη Τύπου μίλησαν επίσης ο γενικός γραμματέας της Οργανωτικής Επιτροπής, Νίκος Παπαδημάτος, ο Γενικός Γραμματέας της Διεθνούς Επιτροπής Μεσογειακών Αγώνων Ιάκωβος Φιλιππούσης καθώς και το μέλος της ΟΕ και παλαίμαχος πολίστας, Μιχάλης Κουρέτας.

Μέσα από τις δηλώσεις τους, οι ιθύνοντες των Μεσογειακών Παράκτιων Αγώνων πληροφόρησαν ότι συνεχίζονται πυρετωδώς οι προετοιμασίες στις 4 βασικές εγκαταστάσεις με σκοπό να είναι όλα πανέτοιμα στην τελετή έναρξης την ερχόμενη Κυριακή, στην οποία όπως αποκαλύφθηκε θα παρευρεθούν αρκετοί αρχηγοί κρατών, όπως ο Πρίγκηπας Αλβέρτος του Μονακό.

Σημειώνεται ότι οι φετινοί Μεσογειακοί Παράκτιοι Αγώνες θα αποτελέσουν αφορμή παγκόσμιας προβολής της Πάτρας και της Ελλάδας αφού οι αγώνες θα μεταδίδονται διαδικτυακά από το κανάλι της Ολυμπιακής Επιτροπής (Olympic channel) ανάμεσα στα υπόλοιπα τηλεοπτικά δίκτυα από τις διάφορες χώρες.

Η επικείμενη διοργάνωση αναμένεται να φιλοξενήσει πάνω από 700 αθλητές οι οποίοι θα εκπροσωπήσουν 26 χώρες, με αριθμό ρεκόρ συμπεριλαμβανόμενων αθλημάτων καθώς αυτή τη φορά θα φτάσουν τα έντεκα.

Previous ArticleNext Article

Τσιόδρας: Μένω σπίτι, αλλά δεν μένω… ξάπλα 8

Για το θέμα της σωματικής άσκησης, κυρίως των ηλικιωμένων ανθρώπων που παραμένουν στα σπίτια τους λόγω των μέτρων για τον κορωνοϊό, ρωτήθηκε ο Σωτήρης Τσιόδρας.

Σε ερώτηση δημοσιογράφου για το αν προκαλέσει πτώση των δεικτών υγείας το γεγονός ότι δεν βγαίνουν πλέον οι ευπαθείς ομάδες, ούτε για ένα μισάωρο περπατήματος, ο κ. Τσιόδρας απάντησε, πως μπορούν να γυμνάζονται και εντός του σπιτιού, αλλά σε καμία περίπτωση δεν απαγορεύεται η σωματική άσκηση εκτός της οικείας.

«Φυσικά και με κανέναν τρόπο δεν πρέπει να περάσει το μήνυμα ότι μένω στο σπίτι μου ξάπλα και δεν κάνω κάποια σωματική άσκηση, η οποία πρέπει να είναι τουλάχιστον 30 λεπτά της ώρας. Υπάρχουν ένα σωρό προγράμματα τα οποία μπορεί να κάνει κανείς σπίτι. Φυσικά και από όσο γνωρίζω δεν απαγορεύεται και η άσκηση έξω, με τρόπο που να εξασφαλίζεται η κοινωνική απομάκρυνση με μια απόσταση ασφαλείας, όπως την ονομάζουμε», είπε αρχικά.

Τσιόδρας: Το πρόβλημα είναι ο συνωστισμός

Ο λοιμωξιολόγος στην διάρκεια της ενημέρωσης προς τον Τύπο, τόνισε πως το βασικό θέμα δεν είναι να μείνουν κλειδωμένοι στο σπίτι τους, αλλά να αποφεύγουν τον συνωστισμό που είναι και το βασικό ζητούμενο.

«Φυσικά και έξω ο κίνδυνος είναι και παραμένει μικρότερος. Το συνωστισμό προσπαθούμε να αποφύγουμε, όχι το να μην κάνουν οι άνθρωποι άσκηση. Φυσικά και θέλουμε να διατηρηθεί το επίπεδο υγείας του πληθυσμού σε ένα καλό επίπεδο και φυσικά και αυτό σταδιακά, όταν τα μέτρα σιγά-σιγά θα αίρονται, θα γίνεται και πράξη στην πραγματικότητα σε εξωτερικούς χώρους. Αυτή τη στιγμή, αυτό που μας απασχολεί και στους εξωτερικούς χώρους είναι ο συνωστισμός. Οχι το ότι θα περπατήσει μισή ώρα», ξεκαθάρισε και συμπλήρωσε: «Η μισή ώρα περπάτημα έξω, είναι μια τέλεια αεροβική δραστηριότητα η οποία προστατεύει την υγεία του ανθρώπου, βοηθάει την ευεξία του και φυσικά βοηθάει και ένα σωρό άλλα πράγματα. Την καρδιά του, το μεταβολισμό του, τη ρύθμιση του σακχάρου. Όλο το σύστημα του οργανισμού ενισχύεται με μια τέτοια δραστηριότητα, σαν αυτή που αναφέρετε. Φυσικά μπορεί κανείς να κάνει και ασκήσεις μέσα στο σπίτι με πάρα πολλούς τρόπους».

Χαρδαλιάς: Παράκληση να βγαίνουν έξω, αν γίνεται, μία φορά

Κάπου εκεί παρενέβη και ο Νίκος Χαρδαλιάς. Ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, τόνισε πως σέβεται απόλυτα το δικαίωμα των ανθρώπων μεγαλύτερης ηλικίας να βγουν έξω και να περπατήσουν ή να κάνουν τα ψώνια τους, αλλά είναι ζωτικής σημασίας να τα κάνουν όλα μαζί μία φορά και όχι να βγαίνουν συνεχώς και να είναι εκτεθειμένοι.

«Με απέραντο σεβασμό και στους συμπολίτες μας, οι οποίοι βρίσκονται σε αυτή τη δύσκολη – και ηλικιακά, αλλά και από πλευράς υποκείμενων νοσημάτων – κατάσταση ξέρουμε ότι έχουν την δυνατότητα και παραμένει η δυνατότητά τους και στο σούπερ μάρκετ να πάνε και στο φαρμακείο να πάνε και να περπατήσουν και να έχουν τη σχετική σωματική άσκηση. Η παράκληση, η σύσταση η δική μας είναι να εξετάσουν την περίπτωση να τα κάνουν όλα αυτά μαζί και μία φορά. Και αυτό δε γίνεται για κάποιον άλλο λόγο, αλλά έτσι νομίζω ότι προφυλάσσουμε και τους ίδιους και προφυλάσσουν και εκείνοι τους εαυτούς τους, από τις πιθανότητες μίας μεγαλύτερης έκθεσης στον κίνδυνο της νόσου», σημείωσε.

Κακές… συνήθειες που δεν σε αφήνουν να κοιμηθείς σωστά! 4329

Κακές… συνήθειες που δεν σε αφήνουν να κοιμηθείς!

Όλοι τον χρειαζόμαστε, αλλά δεν λαμβάνουμε αρκετό. Κοιμόμαστε τουλάχιστον μία ώρα λιγότερη από εκείνη που κοιμόμασταν πριν από 100 χρόνια και όσο το στρες αυξάνεται, διώχνει τον ύπνο μακριά.

Η έλλειψη καλού και ποιοτικού ύπνου μπορεί να μας προκαλέσει πλειάδα προβλημάτων, από αύξηση του σωματικού μας βάρους έως καρκίνο.Παράλληλα όταν δεν κοιμόμαστε σωστά, δεν έχουμε όρεξη για τίποτα και δεν μπορούμε να καθορίσουμε σωστά το πρόγραμμα της ημέρας.

Ωστόσο, υπάρχουν και συγκεκριμένες συνήθειες που μπορούν να… εμποδίσουν την έλευση του Μορφέα. Ποιες είναι αυτές και πώς θα τις αποφύγετε;

Να έχετε όλα τα φώτα αναμμένα

Τoυλάχιστον για μισή ώρα πριν από τον ύπνο αποφύγετε τα έντονα φώτα. Αποφύγετε, αν είναι δυνατόν, και τις συσκευές που εκπέμπουν φως, τα λάπτοπ, τα κινητά και τα τάμπλετ. Και κλείστε την τηλεόραση. Ακόμη και 5 λεπτά έκθεση στο λευκό φως μιας οθόνης μειώνουν τα επίπεδα της μελατονίνης κατά 50%, της λεγόμενης ορμόνης του ύπνου.

Να βλέπετε θρίλερ ή κάτι βίαιο στην τηλεόραση

Θα σας εμποδίσει να νυστάξετε αλλά και να κοιμηθείτε.

Άσκηση

Μην ασκείστε τουλάχιστον δύο ώρες πριν από την κατάκλιση, εκτός αν κάνετε γιόγκα. Ωστόσο, γενικά ο ύπνος ωφελεί τον ύπνο. Μελέτη του 2013 έδειξε πως οι άνθρωποι που γυμνάζονται κοιμούνται καλύτερα και αισθάνονται πιο ξεκούραστοι από εκείνους που δεν ασκούνται.

Kαφεΐνη

Μην πίνετε καφέ μετά τις 2 το μεσημέρι ή 8 ώρες πριν από τον ύπνο. Ερευνητές από το Νοσοκομείο Χένρι Φορντ του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν βρήκαν ότι η κατανάλωση καφέ έξι ώρες πριν από την κατάκλιση επηρεάζει αρνητικά την ποιότητα και την ποσότητα του ύπνου.

Μην ξαγρυπνάτε

Υπάρχει ένα χρονικό σημείο -διαφορετικό για κάθε άνθρωπο- κατά το οποίο ο άνθρωπος αισθάνεται κουρασμένος και πρέπει να κοιμηθεί. Αν αυτό το χρονικό όριο ξεπεραστεί, ο οργανισμός εκκρίνει κορτιζόλη και ο οργανισμός προγραμματίζεται να μείνει ενεργός για τουλάχιστον ένα τρίωρο ακόμη. Αυτό για κάποιους ανθρώπους μπορεί να αποβεί καταστροφικό για την αποδοτικότητα και τη λειτουργικότητά τους. Πόσο πρέπει να κοιμάται κάποιος; Πρόσφατη μελέτη βρήκε ότι το να κοιμάται κάποιος εννέα ώρες την ημέρα είναι εξίσου κακό με το να κοιμάται πέντε ή λιγότερες.

Από τι κινδυνεύουμε αν δεν κοιμόμαστε τουλάχιστον 7 ώρες τη μέρα;

Στρες

Ο πιο κοινός λόγος για τον οποίο κάποιοι άνθρωποι δεν μπορούν να κοιμηθούν είναι επειδή δεν μπορούν να καθαρίσουν το μυαλό τους από όσα τους απασχολούν. Κάντε ασκήσεις αναπνοής, γιόγκα ή διαλογισμό. Θα κάνει θαύματα και θα βοηθήσει το μυαλό σας «να κατεβάσει ρολά», να ανασυνταχθεί και να προετοιμαστεί για να αντιμετωπίσει την επόμενη ημέρα.

Το κινητό…

Αφήστε το κινητό στο σαλόνι. Πολλές φορές σας αποσπά την προσοχή ενώ θα μπείτε στον πειρασμό να κάνετε ένα τελευταίο σερφάρισμα στο facebook.

Διαβάστε ακόμα: Tα οφέλη του ύπνου στο τρέξιμο και 10 tips για να κοιμάστε καλύτερα

x
Send this to a friend