Αυγενάκης: Στοίχημα για τη χώρα οι Μεσογειακοί Αγώνες

Αυγενάκης: «Στοίχημα για τη χώρα οι Μεσογειακοί Αγώνες, στόχος μας η διαφάνεια»

Την ευκαιρία να ανοικοδομήσει από την αρχή το κύρος της σε επίπεδο διοργάνωσης αθλητικών εκδηλώσεων βρίσκει στους φετινούς Μεσογειακούς Παράκτιους Αγώνες ο Λευτέρης Αυγενάκης.

Ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού έδωσε το «παρών» στη σημερινή συνέντευξη Τύπου της Οργανωτικής Επιτροπής των Αγώνων που θα διεξαχθούν στην Πάτρα (25-31 Αυγούστου) και παράλληλα το «σύνθημα» για μία διοργάνωση που προσδοκά «να γράψει ιστορία σε επίπεδο θεσμού και επιτυχιών».

Κατά τη διάρκεια της ενημερωτικής συνέντευξης που έλαβε χώρα στο κτίριο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, ο κος Αυγενάκης μίλησε για το «στοίχημα» που έχει αναλάβει η Ελλάδα με την διοργάνωση των Μεσογειακών Αγώνων και για την εμπιστοσύνη της Διεθνούς Επιτροπής προς τη χώρα μας, η οποία κατά περιόδους κινδύνευσε στο παρελθόν.

Μεταξύ των όσων δήλωσε στην τοποθέτηση του, τόνισε πως «η επιτυχία των Αγώνων θα κριθεί μετά το πέρας τους, από τον εξονυχιστικό έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν αργομισθίες ή καθυστερήσεις οι οποίες θα έβλαπταν το κύρος της χώρας και των αγώνων αλλά και ότι όλα τα χρήματα δαπανήθηκαν με το σωστό τρόπο», σε ένα εγχείρημα με προϋπολογισμό που θα ξεπεράσει τα 6 εκατομμύρια ευρώ, δίνοντας έτσι την ευκαιρία παραδειγματισμού και λήψης συμπερασμάτων για τις επόμενες διοργανώσεις που θα επιχειρήσει να αναλάβει η νέα κυβέρνηση.

«Στόχος μας είναι η διαφάνεια, δεν είμαστε διατεθειμένοι να κρύψουμε τίποτα κάτω από το χαλί», δήλωσε συγκεκριμένα ο Υφυπουργός Αθλητισμού.

Στη Συνέντευξη Τύπου μίλησαν επίσης ο γενικός γραμματέας της Οργανωτικής Επιτροπής, Νίκος Παπαδημάτος, ο Γενικός Γραμματέας της Διεθνούς Επιτροπής Μεσογειακών Αγώνων Ιάκωβος Φιλιππούσης καθώς και το μέλος της ΟΕ και παλαίμαχος πολίστας, Μιχάλης Κουρέτας.

Μέσα από τις δηλώσεις τους, οι ιθύνοντες των Μεσογειακών Παράκτιων Αγώνων πληροφόρησαν ότι συνεχίζονται πυρετωδώς οι προετοιμασίες στις 4 βασικές εγκαταστάσεις με σκοπό να είναι όλα πανέτοιμα στην τελετή έναρξης την ερχόμενη Κυριακή, στην οποία όπως αποκαλύφθηκε θα παρευρεθούν αρκετοί αρχηγοί κρατών, όπως ο Πρίγκηπας Αλβέρτος του Μονακό.

Σημειώνεται ότι οι φετινοί Μεσογειακοί Παράκτιοι Αγώνες θα αποτελέσουν αφορμή παγκόσμιας προβολής της Πάτρας και της Ελλάδας αφού οι αγώνες θα μεταδίδονται διαδικτυακά από το κανάλι της Ολυμπιακής Επιτροπής (Olympic channel) ανάμεσα στα υπόλοιπα τηλεοπτικά δίκτυα από τις διάφορες χώρες.

Η επικείμενη διοργάνωση αναμένεται να φιλοξενήσει πάνω από 700 αθλητές οι οποίοι θα εκπροσωπήσουν 26 χώρες, με αριθμό ρεκόρ συμπεριλαμβανόμενων αθλημάτων καθώς αυτή τη φορά θα φτάσουν τα έντεκα.

Previous ArticleNext Article

Τα σημάδια που στέλνει το σώμα σας όταν δεν τρέφεστε σωστά

Ben White on Unsplash

Κούραση, πόνοι στη μέση, προβλήματα μνήμης;  Ό,τι τρώτε δεν επηρεάζει μόνο το βάρος σας, αλλά και τη γενική υγεία του σώματος και το μυαλό σας.  Κάποιες τροφές επιδρούν με συγκεκριμένο τρόπο στον οργανισμό, γι’ αυτό αν έχετε κάποια από τα παραπάνω συμπτώματα, είναι καιρός να δείτε την διατροφή σας.

Είστε διαρκώς συναχωμένοι: Η ανεπάρκεια βιταμινών λόγω κακής διατροφής, μπορεί να σας κάνει ευάλωτους σε μικρόβια και ιούς. Αυξήστε την πρόσληψη βιταμινών A, B6 και C, καθώς και ψευδαργύρου για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας. Τροφές πλούσιες σε αυτά τα στοιχεία είναι τα φρούτα, τα λαχανικά, το βόειο κρέας, τα οστρακοειδή, το συκώτι και τα αυγά.

Προβλήματα μνήμης: Η πνευματική σύγχυση δεν είναι φυσιολογικό σύμπτωμα και μπορεί να οφείλεται σε τροφές που προκαλούν πρόωρη γήρανση του εγκεφάλου. Τέτοιες είναι οι επεξεργασμένες τροφές και γενικά το πρόχειρο φαγητό. Σχετική μελέτη διαπίστωσε ότι αρκούν πέντε μέρες κατανάλωσης πρόχειρου φαγητού για να προκληθούν βλάβες στη μνήμη, την εστίαση και τη διάθεση.

Πως… αυτοκτονούμε μέσω της διατροφής μας

Δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε το πρόγραμμα άσκησης: Οι σύνθετοι υδατάνθρακες όμως, είναι απαραίτητοι, καθώς σας εφοδιάζουν με την ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός για να είστε σωματικά δραστήριοι. Καλή πηγή είναι τα δημητριακά ολικής αλέσεως και τα όσπρια.

Πονοκέφαλος που δεν υποχωρεί: Πρόσφατες έρευνες έχουν συνδέσει τους χρόνιους πονοκεφάλους με την κατανάλωση οινοπνεύματος και καφέ, τροφών με γλουτένη και γαλακτοκομικών προϊόντων. Εάν υποψιάζεστε ότι μια τροφή σας ενοχλεί, δοκιμάστε να την αποκλείσετε για λίγες μέρες για να δείτε εάν οι πονοκέφαλοι μειώνονται.

Έντονο φούσκωμα: Τα αλκοολούχα ποτά, τα επεξεργασμένα τρόφιμα και το αλάτι, αποτελούν κοινές αιτίες φουσκώματος. Ο λόγος είναι προκαλούν κατακράτηση υγρών. Αφαιρώντας τις ένοχες τροφές από την καθημερινότητά σας, θα υποχωρήσει το φούσκωμα, ενώ παράλληλα θα ισορροπήσουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, θα μειωθεί η αρτηριακή πίεση, θα χάσετε βάρος και θα κοιμάστε καλύτερα.

Πεσμένη λίμπιντο: Αν η ερωτική σας διάθεση βρίσκεται στο ναδίρ, κόψτε τη ζάχαρη. Η αντίσταση στην ινσουλίνη, αποτέλεσμα μιας διατροφής που περιέχει πολλούς επεξεργασμένους υδατάνθρακες (λευκό ψωμί, ζάχαρη κ.λπ.) εξαντλεί τα αποθέματα τεστοστερόνης τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες. Η ερωτική διάθεση και η σεξουαλική λειτουργία πλήττονται όταν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα είναι πολύ υψηλά.

Ξυπνάτε κακόκεφοι: Αν αισθάνεστε κατάθλιψη, ευερεθιστότητα και αδυναμία συγκέντρωσης όταν ξυπνάτε, ίσως δεν τρώτε το κατάλληλο πρωινό. Οι πρωτεΐνες θα σας βοηθήσουν στη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα, θα αυξήσουν το αίσθημα κορεσμού και θα βελτιώσουν τη διάθεση και τη συγκέντρωση.

Τα 7 σημάδια που δείχνουν πως πρέπει να μειώσετε την πρωτεΐνη στην διατροφή σας

Θαμπή επιδερμίδα: Εκτός από σπυράκια και εξανθήματα, μια κακή διατροφή αφαιρέσει τη λάμψη από την επιδερμίδα. Μελέτη έδειξε ότι όσοι τρώνε πολλά καροτενοειδή, ουσία που βρίσκεται σε πολλά φρούτα και λαχανικά, έχουν πιο λεία και λαμπερή επιδερμίδα.

Μόνιμη κούραση: Έρευνες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση τροφών που έχουν υποστεί μεγάλη επεξεργασία, όπως τα γλυκά και τα τυποποιημένα σνακ, αυξάνουν το αίσθημα κόπωσης.

Δεν χάνετε βάρος: Για την παχυσαρκία δεν ευθύνεται μόνο ο αριθμός των θερμίδων, αλλά και η κατανάλωση τροφών που προκαλούν φλεγμονή στον οργανισμό, οι οποίες μπορεί να είναι διαφορετικές για κάθε άνθρωπο. Μελέτη έδειξε ότι όταν άνθρωποι με δυσανεξίες (λακτόζη, γλουτένη κλπ.) αφαίρεσαν τις ένοχες τροφές από τη διατροφή τους, κατάφεραν να χάσουν τριπλάσιο βάρος από τους ανθρώπους που ακολουθούσαν διατροφή μειωμένων θερμίδων.

Πόνοι στις αρθρώσεις: Μια δίαιτα πλούσια σε επεξεργασμένα κρέατα, γαλακτοκομικά, επεξεργασμένα δημητριακά και γλυκά, έχει συνδεθεί με υψηλότερη συχνότητα εμφάνισης πόνων στις αρθρώσεις, ακόμη και αρθρίτιδα. Οι ερευνητές δήλωσαν ότι οι βλάβες στα γόνατα, τους γοφούς, τους αστραγάλους και τα χέρια, συχνά συνδέονται με συγκεκριμένα συστατικά τροφών, καθώς και την πρόσληψη βάρους λόγω ανθυγιεινής διατροφής.

Ανήσυχος ύπνος: Οι συχνές αφυπνίσεις στη διάρκεια της νύχτας και η υπνηλία την ημέρα, είναι πιθανό να οφείλονται στην ανεπαρκή πρόσληψη φυτικών ινών, καθώς και στην κατανάλωση τροφών πλούσιων σε λιπαρά.

Δυσκοιλιότητα: Τα νεφρά φιλτράρουν το αίμα από τα απόβλητα που παράγει το σώμα. Αποφεύγετε τα αναψυκτικά, το πολύ αλάτι, το κόκκινο κρέας, το πρόχειρο φαγητό και την καφεΐνη και πίνετε άφθονο νερό για να απομακρύνετε τον κίνδυνο δυσκοιλιότητας και άλλων προβλημάτων του πεπτικού.

Πόνοι στη μέση: Οι τροφές που είναι πλούσιες σε ζάχαρη και λιπαρά, συνήθως δεν έχουν θρεπτική αξία και καταστρέφουν το ασβέστιο, το δομικό συστατικό των οστών. Η παχυσαρκία, η υπερκατανάλωση τροφής και οι πόνοι στη μέση και την πλάτη, συνήθως συμβαδίζουν. Τα καλά νέα είναι ότι αρκεί απώλεια μόλις του 15% του πλεονάζοντος βάρους για να βελτιωθούν τα συμπτώματα της χρόνιας οσφυαλγίας στους ανθρώπους που είναι υπέρβαροι. Σε σοβαρές περιπτώσεις, η απώλεια βάρους μπορεί ακόμη και να αποτρέψει την ανάγκη χειρουργικής επέμβασης.

Κούραση μετά την κατανάλωση κανονικού γεύματος: Αν νιώθετε εξάντληση μετά την κατανάλωση ενός γεύματος, ίσως πρόκειται για σημάδι απότομης αύξησης του σακχάρου στο αίμα. Με την πάροδο του χρόνου, οι επαναλαμβανόμενες αυξομειώσεις του σακχάρου από την κατανάλωση υπερβολικής ποσότητας ζάχαρης και άλλων απλών υδατανθράκων, συμπεριλαμβανομένων των ζυμαρικών και του λευκού ψωμιού, μπορεί να οδηγήσουν σε αντίσταση στην ινσουλίνη. Εκτός από εξάντληση και κούραση, η κατάσταση αυτή συνδέεται με κίνδυνο διαβήτη, καρδιακών παθήσεων, ακόμη και καρκίνου.

Διαβάστε επίσης: Μπορεί το τρέξιμο να… νικήσει την κακή διατροφή;

Τι πρέπει να αποφύγεις να τρως και να πίνεις πριν τον ύπνο

Σίγουρα θα έχεις ακούσει τη γνωστή φράση «είμαστε ό,τι τρώμε» και όχι άδικα, αφού ένας ποιοτικός ύπνος μπορεί εύκολα να εξαρτηθεί από τις τροφές τις οποίες καταναλώνουμε καθημερινά.

Αν λοιπόν θέλεις να βελτιώσεις τον ύπνο σου και να κοιμάσαι σαν πουλάκι τότε φρόντισε να αποφεύγεις τις παρακάτω 4 τροφές!

Σοκολάτα

Αν τρως κέικ σοκολάτας ή μπισκότα, τότε το πιο πιθανόν είναι να καταπίνεις μεγάλες δόσεις ζάχαρης. Ως γνωστόν η ζάχαρη μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την ποιότητα του ύπνου σου αλλά η σοκολάτα κρύβει μέσα της ένα ακόμη σημαντικό συστατικό που σε μπορεί να οδηγήσει σε έναν άστατο ύπνο, την καφεΐνη.

Αν και η σοκολάτα περιέχει μικρές δόσεις καφεΐνης, ωστόσο ακόμη και αυτή η μικρή ποσότητα μπορεί να κρατήσει ξάγρυπνο όλο το βράδυ. Επίσης το τσάι αλλά και ο ντεκαφεινέ καφές  περιλαμβάνει αρκετή καφεΐνη.

Τι είναι το στάδιο ύπνου REM και γιατί είναι ευεργετικό για τον οργανισμό μας;

Λιπαρές τροφές

Ο οργανισμός δυσκολεύεται να διασπάσει τις λιπαρές τροφές κάτι το οποίο μπορεί να είναι ευχάριστο όταν θέλεις να χορτάσεις μέσα στην ημέρα σου, ωστόσο δεν θέλεις κάτι τέτοιο πριν τον ύπνο.

Το γάλα, το γιαούρτι, το αβοκάντο, οι ξηροί καρποί, το παγωτό και το βούτυρο δεν είναι ιδανικές τροφές για να καταναλωθούν πριν τον ύπνο. Και το χειρότερο όλων είναι το τυρί. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως όταν τρως πίτσα αργά το βράδυ μετά δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς.

Όξινες τροφές

Περίπου το 10% των ανδρών υποφέρουν από γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση, ωστόσο οι περισσότεροι από αυτούς δεν το γνωρίζουν. Τα πιο συνηθισμένα συμπτώματα είναι η καούρα στο στήθος. Και όταν ξαπλώνεις τα συμπτώματα χειροτερεύουν ακόμη περισσότερο. Τα καυτερά ή τα τηγανιτά φαγητά με σάλτσες, είναι αρκετά όξινα, γι΄αυτό φρόντισε να τα αποφεύγεις πριν τον ύπνο.

Αλκοόλ

Το αλκοόλ διαταράσσει την ποιότητα του ύπνου σου γι΄αυτό φρόντισε να το αποφεύγεις πριν κοιμηθείς. Μπορεί να σε διευκολύνει στο να σε πάρει εύκολα ο ύπνος, ωστόσο στη συνέχεια οδηγεί σε ένα άστατο ύπνο κατά τη διάρκεια της νύχτας. Αν σκοπεύεις να πιεις αλκοόλ, τότε φρόντισε να πιεις νωρίς το απόγευμα, έτσι ώστε να μην επηρεάσει τον ύπνο σου.

Διαβάστε επίσης: Γιατί είναι κακό να κοιμάστε με φως το βράδυ

x
Send this to a friend