Απροσδόκητοι τρόποι που αυξάνουν το προσδόκιμο ζωής!

Photo by Alex Blăjan on Unsplash

To κλειδί για να ζήσετε περισσότερο και να είστε υγιείς δεν είναι δα και κανένα φοβερό μυστικό. Τρώτε σωστά, να κοιμάστε επαρκώς και να μην παραμελείτε την άσκηση.

Ο συνδυασμός των τριών θα σας βοηθήσει να μείνετε σε φόρμα, ωστόσο υπάρχουν κάποιες μικρές καθημερινές συνήθειες που έχουν θεαματικά αποτελέσματα μακροπρόθεσμα.

Το πώς φροντίζετε σώμα και δέρμα επηρεάζει όχι μόνο το πώς νιώθετε, αλλά και το πώς δείχνετε στους γύρω σας. Οι ρυτίδες που συχνά παρατηρείτε στο πρόσωπό σας έχουν να κάνουν μεταξύ άλλων με το κάπνισμα, την ηλιακή ακτινοβολία και φυσικά την ηλικία. Α

υτό που ίσως δεν γνωρίζουν πολλοί είναι πως το να πίνεις το ποτό σου χωρίς καλαμάκι και να τρως συγκεκριμένες τροφές μπορεί να βοηθήσουν κάποιον να πάει κόντρα στον χρόνο.

Κάποιες υγιεινές συνήθειες όπως η άρση βαρών με την οποία χτίζονται οι μύες που είναι απαραίτητοι για την ρύθμιση του μεταβολισμού, η αποφυγή τροφών που οδηγούν σε χρόνιες φλεγμονές  και η κατανάλωση καρυδιών, μπορούν να αυξήσουν το προσδόκιμο ζωής σας.

Ακολουθούν απροσδόκητοι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να αυξήσετε το προσδόκιμο ζωής:

Χαμηλώστε την θερμοκρασία

Τον χειμώνα όλοι θέλουμε να νιώθουμε πιο ζεστά ωστόσο το να βάλουμε το καλοριφέρ στο φουλ δεν είναι η πιο συνετή επιλογή. Οι υψηλές θερμοκρασίες στεγνώνουν τον αέρα στους εσωτερικούς χώρους. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε φλεγμονές στο δέρμα σας. Μια αποδεκτή θερμοκρασία τον χειμώνα είναι 21 βαθμοί στο καθιστικό και 18 στα υπόλοιπα δωμάτια του σπιτιού σας.

Αποκτήστε κατοικίδιο

Mελέτη έχει δείξει πως άτομα που έχουν σκύλο είναι λιγότερο πιθανό να υποστούν καρδιακό επεισόδιο από εκείνα που δεν έχουν κατοικίδιο. Άλλη έρευνα έδειξε πως οι ιδιοκτήτες γάτας είναι πιο δύσκολο να υποστούν εγκεφαλικό σε σχέση με τα άτομα που δεν έχουν το συμπαθές κατοικίδιο στο σπίτι τους.

Αρση βαρών

Oσο μεγαλώνουμε, τόσο μειώνεται η μυϊκή μάζα με αποτέλεσμα να χάνουμε την ευελιξία και την καλή μας ισορροπία. Δεν θα πρέπει να παραμελούμε την άσκηση των μυών αν θέλουμε να έχουμε έναν σωστό μεταβολισμό που θα ρυθμίζει αποτελεσματικά τα επίπεδα του σακχάρου στ αίμα αλλά και του σωματικού βάρους.

Κάψε λίπος, χτίσε τους μυς σου με ένα πρόγραμμα… φωτιά!

Αποφύγετε συγκεκριμένες τροφές

Aν πριν πέσετε για ύπνο καταναλώσετε τρόφιμα γεμάτα trans λιπαρά, το επόμενο πρωί το δέρμα σας θα δείχνει πιο γερασμένο. Βγάλτε από την διατροφή σας την επεξεργασμένη ζάχαρη και τους σύνθετους υδατάνθρακες. Οι ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες οδηγούν σε χρόνιες φλεγμονές και αυτές με την σειρά τους στο οξειδωτικό στρες, δηλαδή σε ανισορροπία μεταξύ της παραγωγής ελεύθερων ριζών και της ικανότητας του σώματος να αποτοξινώνει τις βλαβερές τους συνέπειες.

Κόψτε τα αναψυκτικά

Ακόμη και τα διαίτης καλό είναι να λείπουν από την καθημερινότητά σας. Έρευνες έχουν δείξει πως μακροπρόθεσμα τα αναψυκτικά μπορεί να οδηγήσουν σε γήρανση των κυττάρων όπως ισχύει και στην περίπτωση του καπνίσματος.

Φάτε καρύδια

ξηροί καρποί είναι τρόφιμα πλούσια σε βιοενεργά μακροθρεπτικά συστατικά. Η μοναδική σύνθεσή τους είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία μας. Ερευνες έχουν δείξει πως η αυξημένη κατανάλωση καρυδιού μπορεί να προλάβει ένα καρδιολογικό πρόβλημα, αλλά και τον γυναικείο διαβήτη.

Αφήστε κάτω το κινητό

H ακτινοβολία που εκπέμπουν τα κινητά για πολλούς συνδέεται με καταστροφή των κυττάρων του σώματος και γήρανση της επιδερμίδας. Για όσους χρησιμοποιούν μανιωδώς την τηλεφωνική τους συσκευή, τα πράγματα δεν μπορεί να είναι αισιόδοξα για το μέλλον.

Μάθετε νέα πράγματα

Πρόσφατη έρευνα έδειξε πως η ηλικία του εγκεφάλου μειώνεται κατά 0.95 έτη για κάθε έτος εκπαίδευσης. Θα πρέπει λοιπόν να κρατάτε το μυαλό διαρκώς απασχολημένο. Άλλωστε η ελαστικότητα του εγκεφάλου ενθαρρύνεται από τα νέα πράγματα που βιώνετε και μαθαίνετε στην καθημερινότητα σας.

Μην χρησιμοποιείτε καλαμάκι

Η επαναλαμβανόμενη κίνηση που κάνετε με τα χείλη όταν πίνετε ροφήματα και ποτά με καλαμάκι δημιουργεί ρυτίδες και γραμμές γύρω από την περιοχή του στόματος με τα χρόνια. Οι γραμμές αυτές γίνονται πιο εμφανείς όσο μεγαλώνουμε σε ηλικία και χαλαρώνει το δέρμα μας.

Έξι σημάδια που φανερώνουν ότι πρέπει να γυμνάζεστε περισσότερο

Μην το παρακάνετε με την γυμναστική

Το μέτρον άριστον ισχύει και στην περίπτωση της άσκησης. Αν ξεπεράσετε τα όρια το σώμα σας μπαίνει σε μια φάση πίεσης και αυτό καταστρέφει το κολλαγόνο στο δέρμα σας, την πρωτεΐνη που είναι σημαντική για την υγεία των μυών και της επιδερμίδας.

Μην τρίβετε τα μάτια σας

To δέρμα γύρω από τα μάτια είναι αρκετά ευαίσθητο. Αν του ασκείτε πίεση, είναι πιο εύκολο να εμφανιστούν ρυτίδες. Χρησιμοποιείστε σταγόνες για τα μάτια αν τα αισθανθείτε ξερά.

Κάντε στρέτσινγκ

Χαλαρώνει τους μύες και κρατά το σώμα σας ευλύγιστο. Σε αυτή την κατεύθυνση θα σας βοηθήσει σίγουρα και η γιόγκα. Πάρτε δυνατή εισπνοή και εν συνεχεία αποβάλετε τον αέρα από την μύτη προκειμένου να χαλαρώσετε το νευρικό σύστημα. Το στρέτσινγκ βοηθά να καταπολεμήσετε το στρες και να κάνετε τους μύες πιο εύκαμπτους.

Σπάστε την ρουτίνα

Είναι δύσκολο να ξεφύγετε από χρόνιες συνήθειες αλλά είναι απαραίτητο να αλλάζετε σε τακτά διαστήματα πράγματα στην καθημερινότητά σας ώστε να μην οδηγηθείτε σε αδράνεια, ψυχική και σωματική κόπωση και κατά συνέπεια σε γρηγορότερη γήρανση.

Μην πλένετε τόσο συχνά το πρόσωπό σας

Όταν πλένετε το πρόσωπό σας 2 και 3 φορές την ημέρα με  αλκαλικά σαπούνια, η επιδερμίδα σας θα γίνει περισσότερο ξηρή και θα χάσει μέρος από τα φυσικά της έλαια.

Διαβάστε ακόμα: Απλοί τρόποι (που λειτουργούν) για να χάσετε βάρος

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Ο Μίλτος Τεντόγλου υποψήφιος για τον τίτλο του κορυφαίου αθλητή στον κόσμο

Υποψήφιος για τον τίτλο του κορυφαίου αθλητή στον κόσμο είναι ο Μίλτος Τεντόγλου, όπως ανακοίνωσε σήμερα η Παγκόσμια Ομοσπονδία Στίβου.

Ο “χρυσός” ολυμπιονίκης στο μήκος στη διοργάνωση του Τόκιο έκανε φέτος εξαιρετική χρονιά και δικαίως βρίσκεται στη λίστα με τους κορυφαίους αθλητές του πλανήτη. Η ψηφοφορία για το κοινό είναι ανοιχτή στους λογαριασμούς της WA σε FacebookInstagram και Twitter και οι φίλοι του στίβου, μπορούν να στηρίξουν τον αθλητή μας κάνοντας Like ή share στη σχετική ανάρτηση της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας.

Ο Τεντόγλου αποτελεί αυτή τη στιγμή έναν από τους ανερχόμενους αστέρες του παγκόσμιου στίβου, έναν αθλητή, που είναι ικανός να βρίσκεται στο προσκήνιο για πολλά χρόνια. Υποψήφιοι για τον ίδιο τίτλο είναι ακόμη οι Τζόσουα Τσεπτεγκέι (5.000μ./10.000 μ.- Ουγκάντα), Ράιαν Κρούζερ (σφαιροβολία – ΗΠΑ), Μόντο Ντουπλάντις (επί κοντώ- Σουηδία), Γιάκομπ Ινγκεμπρίγκτσεν (1.500 μ. – Νορβηγία), Έλιουντ Κιπτσόγκε (μαραθώνιος – Κένυα), Πέδρο Πιτσάρδο (τριπλούν – Πορτογαλία), Ντάνιελ Σταλ (δισκοβολία- Σουηδία), Ντέιμιαν Γουόρνερ (10αθλο- Καναδάς), Κάρστεν Γουόρχολμ (400 μ. εμπ. – Νορβηγία). Η ψηφοφορία του κοινού θα είναι ανοιχτή έως τις 6 Νοεμβρίου όπου θα γίνει γνωστή η τελική πεντάδα.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

6ος ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ ΦΕΙΔΙΠΠΙΔΕΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ: Κάλεσμα για εθελοντές

4ος ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ ΦΕΙΔΙΠΠΙΔΕΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ - Live Αποτελέσματα

Ο σύλλογος μας Α.Π.Σ. ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΔΡΟΜΕΙΣ διοργανώνει τον «6ο Αυθεντικό Φειδιππίδειο Δρόμο», διεθνή αγώνα απόστασης 490 χιλιομέτρων με εκκίνηση από την Αθήνα έως τη Σπάρτη και επιστροφή στην Αθήνα.

Οι δρομείς ξεκινούν τον αγώνα τους στις 19 Νοεμβρίου, ώρα 06:00 μπροστά από τον  αρχαιολογικό χώρο του  Κεραμεικού στην οδό Ερμού και ο αγώνας έχει χρονικό όριο ολοκλήρωσης 104 ώρες έως τις 23 Νοεμβρίου, ώρα 14.00.  Ο αγώνας έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις καθώς διαθέτει 126 σταθμούς υποστήριξης και τροφοδοσίας των αθλητών, περνώντας από τόπους με μεγάλο αρχαιολογικό, ιστορικό και πολιτιστικό ενδιαφέρον.

Οι εθελοντές έχουν τη δυνατότητα να «ξαναζήσουν» την ιστορικής σημασία πορεία του Φειδιππίδη, νοιώθοντας παράλληλα την χαρά του εθελοντισμού.  Όσοι επιθυμούν να συνδράμουν εθελοντικά τον  σύλλογό μας στην υποστήριξη του 6ου Αυθεντικού Φειδιππίδειου Δρόμου, ως εθελοντές σε σταθμό υποστήριξης ή ως επόπτες μπορούν να απευθύνονται στον  υπεύθυνο του εθελοντικού τμήματος Μπέλλο Ηλία στο τηλέφωνο 6972890579 ή στο email [email protected]. Μπορούν επίσης να επισκεφθούν το site του συλλόγου μας ΑΠΣ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΔΡΟΜΕΙΣ, όπου υπάρχει και η προκήρυξη του αγώνα και να εγγραφούν στην εθελοντική ομάδα του συλλόγου.

Ο Α.Π.Σ. ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΔΡΟΜΕΙΣ προχώρησε στην κατάρτιση πρωτοκόλλου για τον 6ο Αυθεντικό Φειδιππίδειο Δρόμο θέλοντας να συμβάλλει στην ασφαλέστερη δυνατή παρουσία τόσο των  δρομέων, όσο και των εμπλεκόμενων στη διοργάνωση (οργανωτών, κριτών, εθελοντών κλπ.).

Το σύνολο του προσωπικού / εθελοντών / κριτών / συνεργατών (περίπου 400 άτομα) θα φορά προστατευτική μάσκα και θα είναι πλήρως καταρτισμένο και εκπαιδευμένο αναφορικά με τις διαδικασίες και τους κανονισμούς της διοργάνωσης, καθώς και με το περιεχόμενο του παρόντος Υγειονομικού Πρωτοκόλλου. Θα έχει επίσης υποβληθεί σε self-test 24ώρου τις ημέρες του αγώνα, και θα έχει μαζί του το αρνητικό αποτέλεσμα.

Μετακινήσεις: Οι μετακινήσεις συμμετεχόντων αθλούμενων, προσωπικού, κριτών κτλ. για τους σκοπούς της διοργάνωσης θα γίνονται σύμφωνα με τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ για τις μεταφορές.

Η Οργανωτική επιτροπή του 6ου Αυθεντικού Φειδιππίδειου Δρόμου

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend