Το βασικό λάθος που κάνουμε και παίρνουμε κιλά

Το βασικό λάθος που κάνουμε όλοι και παίρνουμε κιλά!

Οι περισσότεροι γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχει κάποιος μυστικός τρόπος να χάσουμε βάρος και να παραμείνουμε υγιείς. Στην ουσία είναι ένας και μοναδικός. Να τρώμε σωστό φαγητό.

Παρόλα αυτά, οι εταιρείες βγάζουν εκατομμύρια από ειδικές δίαιτες, από χάπια απώλειας βάρους και ειδικούς “γυμναστές” που υπόσχονται αδυνάτισμα σε μία εβδομάδα.

Εκατομμύρια καταναλωτές θα κάνουν οτιδήποτε – και πληρώνουν οποιαδήποτε τιμή – για μια “γρήγορη αποκατάσταση”. Θέλουν να χάσουν βάρος και θέλουν να το χάσουν αμέσως.

Δεν είναι πρόθυμοι να αλλάξουν τον τρόπο ζωής τους και αυτό είναι το βασικό τους λάθος…

Η σκληρή αλήθεια

Διότι αυτό είναι τελικά το μεγάλο πρόβλημα. Οι γενιές ων 40άρηδων, των 30άρηδων και φυσικά των 20άρδηων, έχουν μεγαλώσει στην εποχή του έτοιμου φαγητού. Στα χρόνια τους άνθισαν τα McDonald’s, τα Goody’s τα Wendy’s και άλλες αλυσίδες γρήγορου “πλαστικού” άλλα νόστιμου φαγητού.

Ακόμα και όταν γυρνούσαν από την προπόνηση με την ομάδα ή το γυμναστήριο ένα Big Mac ή ένα Cheese ήταν η επιβράβευση. Ακόμα και τώρα σκέφτονται: Έλα μωρέ αφού το έχω κάψει με τη γυμναστική, δεν θα μου κάνει κακό. Λάθος!

Απλά το πράγμα δεν λειτουργεί έτσι. Ακόμα και αν επιλέξετε να πιείτε μια Coca Cola, στην ουσία σβήνετε την σκληρή δουλειά που έχετε κάνει στο γυμναστήριο ή στην προπόνησή σας και ξεκινάτε πάλι από την αρχή. Γιατί; Γιατί πολύ απλά τα επεξεργασμένα και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό τρόφιμα δεν μπορούν να συγκριθούν με το κανονικό φαγητό.

Και όταν λέμε κανονικό φαγητό, δεν εννοούμε μόνο φρούτα και λαχανικά, ρίζες και ξηρούς καρπούς. Ακόμα και το μη επεξεργασμένο κρέας ψημένο σωστά, τα ψάρια, το ψωμί ολικής άλεσης, το τυρί, είναι τροφές που μπορούμε να καταναλώνουμε.

Ο τρόπος ζωής…

Η καθημερινή σας ρουτίνα μπορεί να περιλαμβάνει γεύματα από κουτιά ή κατεψυγμένα. Όταν επιστρέφετε κουρασμένοι από τη δουλειά και τους ρυθμούς ζωής και πρέπει να φάτε κάτι εσείς ή τα η οικογένεια, το γρήγορο φαγητό είναι λύση.

Το γρήγορο φαγητό έχει νόημα, για εκατομμύρια ανθρώπους. Τους γλιτώνει χρόνο. Δυστυχώς, όμως, δεν τους γλιτώνει χρόνια.. Το πρόβλημα είναι ότι όταν αρχίζουμε να επιλέγουμε τα επεξεργασμένα τρόφιμα το σώμα μας υποφέρει. Τα μεταποιημένα τρόφιμα φορτώνονται με αλάτι, ζάχαρη, τρανς λιπαρά και εκατοντάδες θερμίδες. Περιέχουν επίσης ελάχιστες ή και καθόλου βιταμίνες και μέταλλα. Τα μεταποιημένα τρόφιμα όχι μόνο οδηγούν σε αύξηση του σωματικού βάρους, αλλά και επιβάρυνση της υγεία σας.

Ξεχάστε τα χάπια

Και εκεί έρχονται τα χάπια αδυνατίσματος και τόνωσης. Επειδή παίρνετε βάρος, σας δίνουν ένα χάπι για το αδυνάτισμα. Επειδή δεν έχετε ενέργεια, πίνετε και δυο βιταμίνες από το κουτί (σ.σ. υπάρχουν και καλά προϊόντα σε αυτόν τον τομέα). Ξεχάστε τα όλα αυτά!

Το σώμα σας χρειάζεται πραγματικά τρόφιμα. Το σώμα σας χρειάζεται βιταμίνες και μέταλλα από μη επεξεργασμένα τρόφιμα. Όχι μόνο θα χάσετε κιλά, αλλά θα παρατηρήσετε πόσο καλύτερα αισθάνεστε.

Βρείτε χρόνο…

Ακόμα και την Κυριακή, βρείτε λίγο χρόνο και κάντε μια προετοιμασία των γευμάτων της εβδομάδας. Ψωνίστε μόνο αληθινές τροφές. Μην έχετε σπίτι σας ψεύτικο φαγητό για να μην μπαίνετε στον πειρασμό. Φάτε φρούτα της εποχής, πιείτε αρκετό νερό. Είναι στο χέρι σας και στο μυαλό σας.

Διαβάστε ακόμα: Τρόποι για να αποφύγετε εκατοντάδες αχρείαστες θερμίδες!

Previous ArticleNext Article

Έξυπνοι τρόποι για να φάτε τις μπανάνες που έχουν “μαυρίσει”

Κρέμα, pancakes, ενεργειακές μπάρες, μπισκότα, πρωινό με βρώμη, smoothies ακόμα και παγωτό. Δείτε που θα σας κάνουν να λατρέψετε τις πολύ ώριμες μπανάνες και θα σας βάλουν στο… τρυπάκι να δοκιμάσετε καινούρια πράγματα. Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο.

Η Μπανάνα είναι αγαπημένο φρούτο για μικρούς και μεγάλους. Υπάρχουν όμως φορές που μας… μένουν και ωριμάζουν περισσότερο από όσο θέλουμε με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να τις φάμε με μεγάλη ευχαρίστηση, αν και οι ώριμες μπανάνες κάνουν περισσότερο καλό από τις άγουρες.

Επειδή, όμως τα γούστα, είναι γούστα υπάρχουν τρόποι να μην πάει καμία μπανάνα χαμένη.

Κρέμα 

Χρειάζεστε μερικές ώριμες μπανάνες, ένα ψυγείο και ένα κουτάλι. Απλό; Όσο το ακούτε. Κόβετε τις μπανάνες σε κομμάτια, τις βάζετε δύο ώρες στην κατάψυξή, στη συνέχεια τις βγάζετε και τις πολτοποιείτε για περίπου 5 λεπτά στο μπλέντερ ή το μούλτι. Προσθέτετε βανίλια ή κακάο σε σκόνη και έτοιμο το επιδόρπιο. Το τρώτε αμέσως μετά το χτύπημα ή το βάζετε για λίγα λεπτά πίσω στην κατάψυξη.

Pancakes

Όσοι το σκέφτεστε, δοκιμάστε το και θα δείτε ότι θα γίνει μια από τις αγαπημένες σας συνήθειες. Χρειάζεστε 2 αυγά και μία μπανάνα χτυπημένα στο μούλτι. Σε αντικολλητικό τηγανάκι ρίχνετε το μίγμα σε μικρές δόσεις. Μόλις πάρει ένα χρυσό-καφέ χρώμα το γυρνάτε και ψήνετε για ακόμα ένα λεπτό. Σερβίρετε με φρέσκα φρούτα, σιρόπι, μέλι, πραλίνα φουντουκιού ή ότι άλλο θέλετε.

Μπανάνες: Η αθλητική κίτρινη υπερτροφή

Με βρώμη

Όταν ψήνετε μια πολύ ώριμη μπανάνα, γίνεται κρεμώδης και καραμελώνει και αυτόματα μετατρέπεται σε ένα υποκατάστατο της μαύρης ζάχαρης. Βάλτε τη, λοιπόν στο φούρνο μικροκυμάτων μέχρι να αρχίσει να λιώνει και ανακατέψτε τη με βρώμη μέσα σε ένα μπολ. Αν θέλετε, μπορείτε να προσθέσετε φιστικοβούτυρο, σκόνη κακάο, ή φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα.

Smoothie

Είναι το No 1 συστατικό για τη δημιουργία smoothies. Όσο πιο ώριμη, τόσο το καλύτερο. Δοκιμάστε αυτή τη συνταγή: Ανακατέψτε μια παγωμένη μπανάνα με 1 φλιτζάνι γάλα καρύδας. Προσθέστε ¾ φλιτζάνι φράουλες, 1/3 φλιτζάνι ανανά, ½ φλιτζάνι ελληνικό γιαούρτι, ½ κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας, και ¼ κουταλάκι του γλυκού αλάτι. Αφού σερβίρετε στο ποτήρι, ρίξτε λίγο ινδοκάρυδο. Σούπερ…

Παγωτό

Για μια σοκολατένια απόλαυση. Συνδυάστε τρεις μπανάνες, 1 φλιτζάνι γάλα καρύδας, 4 κουταλιές της σούπας σκόνη κακάο, εκχύλισμα βανίλιας (1 κουταλάκι του γλυκού) και μια πρέζα αλάτι σε ένα μπλέντερ. Ρίχνουμε σε ειδικές φόρμες ή ψηλά λεπτά ποτηράκια και βάζουμε μέσα ένα ξύλινο ραβδάκι. Παγώνουμε στην κατάψυξη για τουλάχιστον τέσσερις ώρες.

Γιατί οι “μαυρισμένες” μπανάνες είναι πιο υγιεινές

Μπισκότα

Προθερμάνετε το φούρνο σας στους 180 βαθμούς. Λιώστε μια ώριμη μπανάνα, και στη συνέχεια αναμείξτε με φυστικοβούτυρο ¼ του φλιτζανιού. Προσθέστε ½ φλιτζάνι νιφάδες βρώμης, ¼ κουταλάκι του γλυκού κανέλα, ½ κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας, 3 κουταλιές της σούπας σταφίδες, και μια πρέζα ή δύο αλάτι.  Φτιάχνετε μπαλάκια τα οποία πιέζεται με την παλάμη σας για να γίνουν πλακέ στο ταψάκι. Ψήνετε για περίπου 15 λεπτά. Κρατάνε περίπου μία εβδομάδα σε αεροστεγές γυάλινο δοχείο. Ένα σνακ για όλες τις ώρες.

Μπάρες

Ανακατέψτε 1 ½ φλιτζάνι πουρέ μπανάνας, ¼ φλιτζάνι λιναρόσπορο, ½ φλιτζάνι καρύδια, ½ φλιτζάνι νερό και ½ κουταλάκι του γλυκού αλάτι σε ένα μπολ. Μόλις το μίγμα ομοιογενοποιηθεί, προσθέστε 3 φλιτζάνια βρώμης. Μεταφέρετε το μείγμα σε ένα μεγάλο ταψί, πιέζοντας προς τα κάτω με τα δάχτυλά σας. Ψήνουμε σε φούρνο στους 180 βαθμούς για 25 έως 30 λεπτά, στη συνέχεια, αφήστε να κρυώσει για άλλα δέκα λεπτά τουμπάροντας το ταψί πάνω σε ένα φύλλο χαρτιού κουζίνας. Το κόβετε σε κομμάτια και το βάζετε ξανά στο φούρνο για άλλα 15 λεπτά. Αν θέλετε γυρνάτε τα κομμάτια για να γίνουν ομοιόμορφα.

Διαβάστε επίσης: Χαλάνε οι μπανάνες στο ψυγείο; 

Γιατί η δυσκολία να χωνέψουμε τη μαύρη σοκολάτα μας κάνει καλό;

Είναι γνωστό ότι η μαύρη σοκολάτα βοηθά την καλή καρδιακή λειτουργία. Δεκάδες έρευνες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση σοκολάτας με μέτρο περιέχει φλαβονόλες, τις φυσικές ουσίες δηλαδή που μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο της καρδιακής νόσου. Όλα αυτά, όμως, συνδέονται και με το γεγονός ότι η πικρή σοκολάτα είναι δύσπεπτη!

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου της Λουιζιάνα, κατέληξαν στο συμπέρασμα αυτό μετά την προσομοίωση του ανθρώπινου πεπτικού συστήματος σε γυάλινους σωλήνες που χρησιμοποιούν για τα πειράματα.

6 σοβαροί λόγοι για να βάλετε στη ζωή σας τη μαύρη σοκολάτα

Μαύρη σοκολάτα, στομάχι και έντερο

Ο πρώτος σωλήνας, αντιπροσώπευε το στομάχι και το λεπτό έντερο, με τα πεπτικά τους ένζυμα, ενώ ο δεύτερος αναπαρήγαγε το παχύ έντερο -όπως ακριβώς είναι το περιβάλλον του, με τα μικρόβια που περιέχει το έντερο, τα οποία πήραν από ανθρώπους εθελοντές. Οι επιστήμονες στη συνέχεια πρόσθεσαν σκόνη κακάο στο σωλήνα του στομάχου.

Το «στομάχι» και το «λεπτό έντερο» διέσπασαν και απορρόφησαν μέρος του κακάο. Ενώ όμως, πολλές από τις φλαβονόλες χωνεύτηκαν με αυτόν τον τρόπο, άφθονη ποσότητα κακάο εξακολουθούσε να παραμένει αχώνευτη. Παρόλα αυτά, τα βακτήρια του εντέρου που βρίσκονταν στον τεχνητό σωλήνα, στη συνέχεια διέσπασαν περαιτέρω το κακάο σε μεταβολίτες, σε αρκετά μικρές ποσότητες ώστε να απορροφηθούν από το αίμα και αυτοί οι μεταβολίτες βοηθούν στη μείωση της καρδιαγγειακής φλεγμονής.

Τέλος, η τελευταία αχώνευτη ποσότητα κακάο, που ήταν κυρίως φυτικές ίνες, άρχισε να υφίσταται ζύμωση, απελευθερώνοντας ουσίες που βελτιώνουν τα επίπεδα χοληστερόλης. Υπήρξε και άλλο ένα θετικό για την υγεία με όλη αυτή τη διαδικασία: τα μικρόβια του εντέρου που βοήθησαν στην πέψη του κακάο εξελίχθηκαν σε επιθυμητά προβιοτικά, όπως οι γαλακτοβάκιλοι. Οι αριθμοί των προβιοτικών αυτών φάνηκε να αυξάνονται μετά την εισαγωγή του κακάο, ενώ παθογόνα μικρόβια όπως ο σταφυλόκοκκος, μειώθηκαν σε αριθμό.

Τα αποτελέσματα δείχνουν, σύμφωνα με τον Andrew Neilson, επικεφαλής της μελέτης, ότι «υπάρχει κάτι που συμβαίνει με το κακάο στο παχύ έντερο» αλλά τι σημαίνει αυτό για τους λάτρεις της σοκολάτας, δεν είναι σαφές.

Ελπίζει ότι μελλοντικά πειράματα θα δώσουν έμφαση στο γιατί κάποιες φλαβανόλες εμποδίζουν την αύξηση του σωματικού βάρους ενώ κάποιες άλλες όχι. Μην ελπίζετε όμως σε ένα διατροφικό χάπι σοκολάτας σύντομα. Οι βιοχημικές επιπτώσεις του κακάο είναι «εξαιρετικά περίπλοκες».

4 λόγοι που η σοκολάτα είναι ευεργετική για τους δρομείς

Δυστυχώς, ο Δρ Neilson επισημαίνει επίσης ότι κακάο δεν είναι μια μπάρα σοκολάτας, της οποίας τα πρόσθετα συστατικά και η επεξεργασία της μειώνουν τον αριθμό και το είδος των φλαβονολών, αυξάνουν τις θερμίδες και ενδεχομένως μπορεί να αλλάζουν την απόκριση των βακτηρίων του εντέρου. «Τα στοιχεία δεν δείχνουν ότι μπορείτε να φάτε μια μπάρα σοκολάτας κάθε μέρα βελτιώνοντας την υγεία σας».

Λίγες κουταλιές της σούπας σκόνη κακάο χωρίς ζάχαρη πάνω σε πλιγούρι βρώμης ή μια χούφτα από κομμάτια κακάο που διατίθενται σε καταστήματα βιολογικών τροφίμων θα ήταν καλύτερα από κάποια κοινή σοκολάτα.

Διαβάστε επίσης: Πόση άσκηση χρειάζεται για να κάψουμε μια σοκολάτα;

x

Send this to a friend