To τηλεοπτικό σποτ του Salonica Run

Το Salonica Run, ο μοναδικός φιλανθρωπικός υπερμαραθώνιος αγώνας δρόμου στη Βόρεια Ελλάδα, θα τρέξει χωρίς τερματισμό για την «Ελπίδα», το τριήμερο από 11 έως 13 Οκτωβρίου 2019 στη Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης.

Δείτε το τηλεοπτικό σποτ του αγώνα

To Salonica Run που θα γίνει στη Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης στις 11 – 13 Οκτωβρίου περιλαμβάνει τρεις αγώνες, τον Γατίδης Family Race 1h, τον αγωνιστικό Herbalife Nutrition Ultra Race 24h, καθώς και τον Βίκος Charity Race 48h, που είναι ο βασικός αγώνας.

Στον Βίκος Charity Race 48h μπορούν να πάρουν μέρος όλοι, μικροί και μεγάλοι και μέσα στο διάστημα των 48 ωρών, από την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου στις 12:00 ως την Κυριακή 13 Οκτωβρίου την ίδια ώρα, μπορούν να περπατήσουν ή να τρέξουν ότι ώρα θέλουν, όποια στιγμή της ημέρας ή της νύχτας θέλουν, για όσες φορές θέλουν, με όποιο ρυθμό θέλουν και για όση διάρκεια θέλουν, στην ειδικά διαμορφωμένη κυκλική διαδρομή ενός χιλιομέτρου στη Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης, από το Μέγα Αλέξανδρο έως το Makedonia Palace.

Aνάλογα με τα χιλιόμετρα που θα καλύψουν οι δρομείς θα συγκεντρωθούν χρήματα για τη μονάδα αυτιστικού ατόμου «Ελπίδα» και το βρεφοκομείο Άγιος Στυλιανός.

Διοργανωτές όπως κάθε χρόνο είναι ο ιστορικός αθλητικός και πολιτιστικός σύλλογος Ερμής Κωνσταντινούπολης 1877, σε συνεργασία με το Δήμο Θεσσαλονίκης και την υποστήριξη της μητροπολιτικής ενότητας της περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Χορηγός του CHARITY RACE 48h είναι ο Βίκος, του ULTRA RACE 24h η Herbalife Nutrition και του FAMILY RACE 1h είναι η Γατίδης. Επίσημοι χορηγοί είναι οι Κουκάκης, Saucony και Interwetten.

Για περισσότερες πληροφορίες

www.Salonicarun.gr

https://www.facebook.com/SalonicaRun/

Previous ArticleNext Article

Η προπόνηση των 7 λεπτών με τα εντυπωσιακά αποτελέσματα

Μερικές φορές έχουμε διάθεση για άσκηση, αλλά δεν έχουμε χρόνο. Άλλες φορές βέβαια βρίσκουμε απίστευτες δικαιολογίες που δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο την αποστολή «γυμναστική».

Όμως, πώς θα σας φαινόταν αν με μόλις επτά λεπτά συνολικής άσκησης είχατε ικανοποιητικά αποτελέσματα στον τομέα της καύσης θερμίδων; Χρησιμοποιώντας το μοτίβο της HIIT (διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης), επιστήμονες του ACSM (American College of Sports and Medicine) έβγαλαν μια σύντομη, αλλά αρκετά αποτελεσματική προπόνηση με τον ελάχιστο δυνατό εξοπλισμό.

Συγκεκριμένα, το μόνο που θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε είναι το βάρος του σώματός σας, έναν τοίχο και μια καρέκλα.

Η προπόνηση περιλαμβάνει δώδεκα συνολικά ασκήσεις με το βάρος του σώματος, οι οποίες συμμορφώνονται με πρωτόκολλα της υψηλής έντασης προπόνησης και εκτελούνται για τριάντα δευτερόλεπτα η καθεμία.

Τα θετικά

Στα θετικά της εν λόγω προπόνησης υψηλής έντασης, συγκαταλέγεται το γεγονός ότι ενσωματώνει αρκετά από τα οφέλη μιας παρατεταμένης προπόνησης, αλλά σε πολύ λιγότερο χρόνο.

Για καθεμία από τις παρακάτω ασκήσεις εκτελείτε όσες επαναλήψεις βγουν μέσα σε τριάντα δευτερόλεπτα και περνάτε αμέσως στην επόμενη. Αν δείτε ότι ζαλίζεστε/σας κόβεται η ανάσα/δεν νοιώθετε καλά, πάρτε μερικές ανάσες κάνοντας μίνι διαλείμματα μεταξύ των ασκήσεων και συνεχίστε στην ένταση που αντέχετε. Οι συντάκτες του προγράμματος συνιστούν να κάνετε τις ασκήσεις – σε μια κλίμακα… κούρασης από το 1 μέχρι το 10 – στο νούμερο 8. Όμως και πάλι, εσείς καθορίζετε την έντασή της, ανάλογα με τις αντοχές σας.

Δείτε το βίντεο: 

 

Τα εννέα “βήματα” που πρέπει να κάνετε για να τρέξετε στη ζέστη

Τα εννέα "βήματα" που πρέπει να κάνετε για να τρέξετε τις ζεστές ημέρες

Ο οργανισμός υγείας προειδοποιεί ότι το τρέξιμο σε θερμοκρασίες πάνω από τους 32 βαθμούς Κελσίου είναι επικίνδυνο. Καλό είναι, λοιπόν, τις ημέρες που επικρατεί καύσωνας να παραμένουμε εντός και να προσπαθούμε να γυμναστούμε με άλλους τρόπους μακριά από τον ήλιο.

Αν, ωστόσο, επιλέξετε να βγείτε στον δρόμο, τότε πρέπει να κάνετε συγκεκριμένα πράγματα.

Δείτε το βίντεο

Διαβάστε ακόμα: Προπόνηση και τρέξιμο στη ζέστη: Τρόποι προφύλαξης

x
Send this to a friend