Το Sifnos Run γίνεται θεσμός!

Το Sifnos Run γίνεται θεσμός!

Mία «πράσινη» θάλασσα από δρομείς πλημμύρισε τα σοκάκια στις Καμάρες της Σίφνου στο 3o Sifnos Run που έγινε την Κυριακή 12 Μαΐου, με επιτυχία στο πανέμορφο κυκλαδίτικο νησί.

Με νέο ρεκόρ συμμετοχών, στους αγώνες των 5 και 10 χλμ. ο συγκεκριμένος αγώνας τρεξίματος έχει καταφέρει να γίνει θεσμός, παρά τα λίγα χρόνια διεξαγωγής του.

Σύμμαχος του αγώνα ο υπέροχος καιρός που βοήθησε την ομαλή διεξαγωγή και βοήθησε πολλούς εκδρομείς να ταξιδέψουν από την Αθήνα και άλλες πόλεις για την Σίφνο και να πάρουν μέρος σε μία μεγάλη αθλητική γιορτή.

Στο Sifnos Run συμμετείχαν και πολλές σημαντικές προσωπικότητες, όπως ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του στίβου Περικλής Ιακωβάκης, η μαραθωνοδρόμος Μαρία Ελουίζα Σταβάρα-Μητσιά, ο Πρόεδρος της AIMS Πάκο Μποράο αλλά και η Μαρία Πολύζου που είναι πρέσβειρα του αγώνα και έκανε την παρουσίαση.

Την εκκίνηση στους αγώνες έδωσε ο Λιμενάρχης Παναγιώτης Zαχαράκης , ενώ στα 5 χλμ. έτρεξε και ο Δήμαρχος Σίφνου Ανδρέας Μπαμπούνης που δήλωσε: «Θέλω να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο που ταξίδεψε από κάθε μέρος για να έρθει στη Σίφνο και να πάρει μέρος στον αγώνα μας. Να ευχαριστήσω τους Χριστίνα Καλτσίδη και  Θάνο Θεοδωράτο που εμπνεύστηκαν και δημιούργησαν αυτό τον αγώνα. Επίσης τον σπουδαίο Περικλή Ιακωβάκη που ήρθε αλλά και τον Πρόεδρο της Ενωσης Μαραθωνίων Πάκο Μποράο που είναι μαζί μας, γεγονός που προσδίδει μεγάλη δυναμική στον αγώνα μας, ο οποίος γίνεται υπό την αιγίδα της AIMS. Το Sifnos Run κατάφερε να βάλει το τρέξιμο στη ζωή των κατοίκων του νησιού, να τους βγάλει από τα σπίτια και να τους δείξει τα αγαθά του αθλητισμού».

dav

Ιακωβάκης: Άψογη διοργάνωση

Ο Περικλής Ιακωβάκης captain της Novasports Running Team είπε: «Είναι ένας πολύ ωραίος αγώνας, σε ένα πολύ όμορφο νησί. Είμαι εδώ με την ομάδα της Novasports Running Team, τρέξαμε και εμείς και το χαρήκαμε και ελπίζουμε να το κάνουμε και του χρόνου. Συγχαρητήρια στους διοργανωτές για την άψογη διοργάνωση».

Μεγάλη επιτυχία γνώρισε και ο παιδικός αγώνας με περισσότερα από 120 παιδάκια να συμμετέχουν και να ζουν την εμπειρία του αγώνα.

Ένα μεγάλο μπράβο για το Sifnos Run αξίζει στην καθηγήτρια φυσικής αγωγής Ελενα Λάμπου που ήταν αεικίνητη και φρόντισε για την κάθε λεπτομέρεια προκειμένου όλα να γίνουν σωστά.

Χορηγoί του αγώνα είναι το Sifnos House, η Aegean Speed Lines και το εστιατόρια Da Claudio που φιλοξένησε το pasta party

Previous ArticleNext Article

Βασικές τεχνικές συμβουλές για να τρέξετε σωστά χωρίς τραυματισμούς

Η τεχνική είναι ένα σημαντικό κομμάτι για κάποιον αρχάριο ή ερασιτέχνη δρομέα, καθώς αρκετοί κάνουν σημαντικά λάθη τα οποία τους προκαλούν τραυματισμούς και δεν τους βοηθούν να απολαύσουν το τρέξιμο.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε ορισμένες συμβουλές για να αποφύγετε αρκετά προβλήματα που ενδέχεται να σας οδηγήσουν μακριά από το τρέξιμο.

Ψηλά το κεφάλι, μην κοιτάτε προς τα κάτω

Οταν τρέχετε πρέπει να βλέπετε μπροστά και όχι κάτω. Αποκτάτε καλύτερη αίσθηση του χώρου και έχετε την δυνατότητα να εκτιμήσετε καλύτερα κινδύνους που μπορούν να προκύψουν.

Τρέξιμο αντοχής για αρχάριους και τρία προγράμματα προπόνησης

Μην ρίχνετε το βάρος σας στις φτέρνες ή στα δάχτυλα

Οταν τρέχετε τα πόδια θα πρέπει να προσγειώνονται πάνω στο μαλακό, εμπρόσθιο μέρος της πατούσας. Τα πέλματα πρέπει να κινούνται με κατεύθυνση μπροστά και να προσγειώνονται ακριβώς κάτω από τους γοφούς. Δεν πρέπει να ρίχνετε το βάρος του σώματος σας στις φτέρνες, καθώς χάνετε ταχύτητα, καταναλώνετε περισσότερη ενέργεια και ταλαιπωρείτε τα γόνατά σας χωρίς λόγο. Λανθασμένη επιλογή είναι να στηρίζετε και στα δάχτυλα. Επιβαρύνετε υπερβολικά τους μύες της κνήμης, με αποτέλεσμα να κινδυνεύετε με μικροτραυματισμούς που ενδέχεται να σας ταλαιπωρούν για όλη σας τη ζωή.

Αφήστε χαλαρά τα χέρια

Τα χέρια θα πρέπει να κινούνται χαλαρά εμπρός και πίσω, παράλληλα προς τη διεύθυνση της κίνησης. Δεν χρειάζεται να τείνετε μπροστά το στήθος, καθώς έτσι είναι πιο εύκολο να καμπουριάζετε ενώ πιέζετε τους ώμους και τον αυχένα. Προσπαθήστε οι αγκώνες να βρίσκονται σε γωνία 90 μοιρών και να αφήσετε χαλαρές τις παλάμες και τους καρπούς.Τέλος, οι ώμοι θα πρέπει να είναι επίσης χαλαροί, αλλά όχι σε υπερβολικό βαθμό. Σε περίπτωση που νιώσετε κάποιο σφίξιμο, κουνήστε τα χέρια πεσμένα προς τα κάτω με περιστροφικές κινήσεις για να χαλαρώσετε την ένταση.

Οχι υπερβολές στον διασκελισμό

Ο διασκελισμός σας δεν πρέπει να είναι μεγάλος, γιατί έτσι ταλαιπωρείτε τις αρθρώσεις. Επιπλέον, δεν χρειάζεται να σηκώνετε ψηλά τα πόδια, καθώς έτσι θα κουραστείτε πιο εύκολα, με τα αποτέλεσμα να μην είναι τα επιθυμητά.

Να αναπνέετε από το στόμα

Οταν τρέχετε πρέπει να αναπνέετε από το στόμα, καθώς έτσι επιτρέπετε σε μεγαλύτερη ποσότητα οξυγόνου να εισρεύσει στον οργανισμό σας και αντίστοιχα μεγαλύτερη ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα να απελευθερωθεί.

Τα τρία μεγάλα λάθη που κάνουν οι αρχάριοι δρομείς!

Κρατήστε το σώμα σας στη σωστή στάση

Κατά τη διάρκεια του τρεξίματος το σώμα πρέπει να είναι όρθιο και να μην καμπουριάζετε. Ψηλά το κεφάλι, ίσια η πλάτη, οι ώμοι επίπεδοι, όρθιος ο κορμός, ψηλά ο θώρακας και σταθεροί οι γοφοί.

Δώστε προσοχή στην επιλογή του παπουτσιού

Η επιλογή του σωστού παπουτσιού είναι ένας σημαντικός παράγοντας στο τρέξιμο. Πρέπει να υπολογίσετε όλες τις ιδιομορφίες του ποδιού σας για να επιλέξετε το ιδανικό παπούτσι.

Διαβάστε επίσης: Τρέξιμο και διατροφή: Μην κάνετε αυτά τα λάθη!

Πρόταση για επανεναρξη των αγώνων καταθέτει η ΕΟΣΛΜΑ-Υ

Πρόταση για επανεναρξη των αγώνων καταθέτει η ΕΟΣΛΜΑ-Υ

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Ομοσπονδίας Συλλόγων Λαϊκού Μαζικού Αθλητισμού –Υπεραποστάσεων (ΕΟΣΛΜΑ-Υ) συνεδρίασε την 21η Μαΐου προκειμένου να εξετάσει, τις προϋποθέσεις επανέναρξης των αγώνων Λαϊκού Μαζικού Αθλητισμού και των Υπεραποστάσεων.

Στην συνεδρίαση, που αποφασίστηκε ομόφωνα να προταθεί στην Ελληνική Πολιτεία η επανεκκίνηση των διοργανώσεων και εγκρίθηκε πρωτόκολλο που θα συνοδεύσει την πρόταση συμμετείχαν ο Πρόεδρος κ. Νίκος Γούλας οι Γιώργος Διαμαντής, Σωτήρης Κάκιας, Κώστας Λιαπής, Στέλιος Μπούρας, Κώστας Σακελάρης, Κώστας Σάμιος & Σταύρος-Τσιμακίδης ενώ και η κα Ελένη Μπερτσάτου εξέφρασε την άποψή της τηλεφωνικά.

Σήμερα 27/5/2020 κατατέθηκαν αρμοδίως οι προτάσεις της Ε.Ο.Σ.Λ.Μ.Α-Υ και εκφράζεται η αισιοδοξία για την σύντομη και ευνοϊκή ανταπόκριση της πολιτείας.

ι.

x
Send this to a friend