Το 1ο κατάστημα ZeniΘ στην Αττική είναι γεγονός

Το 1ο κατάστημα ZeniΘ στην Αττική είναι γεγονός

Η ZeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, έρχεται δίπλα στο κοινό της Αττικής, με ένα νέο κατάστημα στην Κηφισιά, στη διεύθυνση Κασαβέτη 4. Το Σάββατο, 8 Ιουνίου πραγματοποιήθηκαν τα επίσημα εγκαίνια με ένα κορυφαίο πάρτυ, τοπικούς φορείς, εκπροσώπους από τα media και δημοφιλείς προσωπικότητες, ενώ για τους καταναλωτές, η ενέργεια έφτασε στο ζενίθ με μουσική, δώρα και happenings.

Τα εγκαίνια νέου καταστήματος πραγματοποιήθηκαν παρουσία του κ. Federico Regola, Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας , ενώ ο Δήμαρχος Κηφισιάς κ. Γιώργος Θωμάκος απεύθυνε σύντομο χαιρετισμό στο κοινό και τα στελέχη της εταιρείας. Ο ραδιοφωνικός σταθμός 95.2 Athens DeeJay με τον Μιχάλη Τσαουσόπουλο πλαισίωσαν την εκδήλωση με live αναμετάδοση, ενώ οι παίχτες της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου Δ. Παπαδόπουλος και Μ. Μπακάκης απογείωσαν την ενέργεια της ξεχωριστής ημέρας. Προσωπικότητες από το χώρο των media και του θεάματος έδωσαν επίσης το «παρών», ανάμεσά τους ο Γιώργος Αυτιάς, η Μαρία Κορινθίου, η Ναταλία Δραγούμη, η Φλορίντα Πετρουτσέλι και πολλοί άλλοι αγαπημένοι celebrities. Οι επισκέπτες του νέου καταστήματος αγκάλιασαν τα καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες της ΖeniΘ, επωφελούμενοι από τη μεγάλη προσφορά των εγκαινίων, κερδίζοντας 3 μήνες δώρο τα πάγια σε ρεύμα και φυσικό αέριο. Παράλληλα, είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε διαγωνισμό για να κερδίσουν πλούσια 8 μήνες δωρεάν ρεύμα!

Ο κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας της ZeniΘ, δήλωσε: «Είμαστε ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα με εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες να μας εμπιστεύονται και δεν θα μπορούσαμε να μην έχουμε και φυσική παρουσία στην Αττική. Στο πλαίσιο της υλοποίησης της υπόσχεσής μας για την πανελλαδική μας επέκταση, βρισκόμαστε εδώ, στην καρδιά της Κηφισιάς, με το πρώτο μας ενεργειακό κατάστημα. Θεωρούμε ότι είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τους καταναλωτές να μας επισκεφτούν και να αναλύσουμε από κοντά τη μεγάλη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών της ZeniΘ που ταιριάζουν περισσότερο στις ανάγκες τους, με οφέλη για τον οικογενειακό τους προϋπολογισμό».  

Η εξειδικευμένη ομάδα της ZeniΘ είναι έτοιμη να παρέχει κορυφαίες υπηρεσίες και καθοδήγηση στους πελάτες της Αττικής, για να γνωρίσουν τα καινοτόμα προϊόντα ZeniΘ που ανταποκρίνονται στις ενεργειακές ανάγκες του σπιτιού και της επιχείρησης, τόσο σε φυσικό αέριο όσο και σε ηλεκτρική ενέργεια. Οι καταναλωτές μπορούν να επισκεφθούν το νέο κατάστημα και να επιλέξουν προϊόντα ενέργειας, όπως τα σταθερά πακέτα ηλεκτρικού ρεύματος POWER HOME PACK και τα πακέτα φυσικού αερίου GAS HOME PACK, που προσφέρουν ενέργεια με ένα προκαθορισμένο ποσό κάθε μήνα. Ακόμη, οι πελάτες της εταιρείας μπορούν να εκμεταλλευτούν τις μοναδικές προσφορές και τις πρόσθετες δωρεάν υπηρεσίες ZeniΘ, όπως η οικογενειακή κάρτα υγείας ΕΥ ΖΗΝ και η υπηρεσία 24/7 Home Emergency σε συνεργασία με την ΑΧΑ, που προσφέρει η εταιρεία σε όλους τους πελάτες της, υφιστάμενους και νέους.

Οι παίχτες της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου Δημήτρης Παπαδόπουλος και Μιχάλης Μπακάκης και η Έλλη Μελαχρινίδου, Διευθύντρια Marketing Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομoσπονδίας.

Σχετικά με την ΖeniΘ

Η ΖeniΘ, η εξέλιξη της εταιρείας ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη εκατοντάδων χιλιάδων καταναλωτών, είναι ο Νο1 πάροχος φυσικού αερίου στην Ελλάδα σε αριθμό συνδέσεων και η 1η εταιρεία στην Ελλάδα που προσφέρει την  υπηρεσία ολοκληρωμένης ενέργειας σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Από το 2000 δραστηριοποιείται με επιτυχία στην αγορά του φυσικού αέριου και το 2017 πραγματοποίησε την είσοδό της στην αγορά της ηλεκτρικής ενέργειας.

Στη μετοχική σύνθεση της εταιρείας συμμετείχε από το 2000- 7/2017 η Δημόσια Επιχείρηση Αερίου (ΔΕΠΑ) και ο ιταλικός κολοσσός ενέργειας ΕΝΙ, οι οποίες κατείχαν το 51% και 49% της ΖeniΘ αντίστοιχα, με τη δεύτερη να έχει και τη διαχείριση του σχήματος. Από τις 20/07/2017, η ΕΝΙ αποτελεί τον μοναδικό μέτοχο της εταιρείας.

Στo site της ZeniΘ, www.zenith.gr, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται για τα καινοτόμα προϊόντα φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας, τις υπηρεσίες, και τις προσφορές της εταιρείας. Η ZeniΘ διαθέτει 7 καταστήματα εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνική εξυπηρέτηση (18321) και είναι η πρώτη εταιρεία του κλάδου με ολοκληρωμένη παρουσία σε όλες τις πλατφόρμες social media (Facebook, Linkedin, Instagram  και  Twitter), διασφαλίζοντας την άμεση και έγκυρη επικοινωνία με τους καταναλωτές.

Previous ArticleNext Article

H Herbalife Nutrition «επίσημος χορηγός αθλητικής διατροφής» του International Champions Cup 2019

H Herbalife Nutrition «επίσημος χορηγός αθλητικής διατροφής» του International Champions Cup 2019

Η κορυφαία και παγκόσμιας εμβέλειας εταιρεία διατροφής, Herbalife Nutrition (NYSE: HLF), κατέχει τον τίτλο του επίσημου χορηγού αθλητικής διατροφής του International Champions Cup (ICC) 2019, της ετήσιας διασυλλογικής διοργάνωσης φιλικών αγώνων ποδοσφαίρου.

Το ICC, που ιδρύθηκε το 2013, είναι τo κορυφαίο παγκοσμίως καλοκαιρινό τουρνουά ποδοσφαίρου, με τη συμμετοχή 12 κορυφαίων ποδοσφαιρικών ομάδων του πλανήτη, με τη διεξαγωγή 18 αγώνων σε 16 διαφορετικές πόλεις της Βόρειας Αμερικής, της Ευρώπης και της Ασίας και πραγματοποιείται υπό τη διοίκηση και διαχείρισης της εταιρείας Relevent Sports Group (RSG). Η συνεργασία της Herbalife Nutrition με το φετινό τουρνουά ποδοσφαίρου έχει ως αποτέλεσμα τη διεξαγωγή αγώνων στην Κίνα στις 24 και 25 Ιουλίου, με την υποστήριξη της Πρωτοβουλίας Ανάπτυξης της Κίνας. Η σειρά αθλητικής διατροφής Herbalife24 της Herbalife Nutrition, που χρησιμοποιείται σήμερα από περισσότερους από 190 κορυφαίους αθλητές και αθλητικές ομάδες σε όλο τον κόσμο, θα είναι διαθέσιμη στο γήπεδο καθ’ όλη τη διάρκεια των αγώνων, για τους παίκτες.

«Όντας φίλαθλοι του ποδοσφαίρου, είμαστε ενθουσιασμένοι που συμβάλλουμε οι αγώνες του International Champions Cup να πραγματοποιηθούν μπροστά σε φιλάθλους από όλο τον κόσμο. Είναι ιδιαίτερα συναρπαστικό να παίζουμε αγώνες στην Κίνα, όπου εκατομμύρια φίλαθλοι θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν μερικές από τις κορυφαίες ομάδες ποδοσφαίρου του πλανήτη», δήλωσε ο Michael Johnson, Διευθύνων Σύμβουλος της Herbalife Nutrition. «Έχοντας ως δεδομένο ότι οι ομάδες και οι παίκτες που συμμετέχουν στους αγώνες του ICC ανταγωνίζονται στο υψηλότερο επίπεδο του αθλήματος, η προετοιμασία, η διατροφή και η ενυδάτωση είναι πολύ βασικοί παράγοντες για την επιτυχία τους».

Οι κορυφαίες ομάδες ποδοσφαίρου από όλο τον κόσμο, όπως η Juventus, Real Madrid, Manchester United, Arsenal, FC Bayern και η Tottenham Hotspur θα έχουν πρόσβαση σε όλες τους αγώνες του τουρνουά στα προϊόντα ενυδάτωσης και διατροφής της Herbalife Nutrition, που είναι πιστοποιημένα από τον διεθνή ανεξάρτητο οργανισμό πιστοποίησης NSF International. Επιπλέον, από τη χορηγία των προϊόντων της Herbalife Nutrition θα επωφεληθεί και το Women’s International Champions Cup, το αντίστοιχο γυναικείο τουρνουά ποδοσφαίρου, που θα διεξαχθεί στις 15 Αυγούστου στο Cary της Βόρειας Καρολίνας και στο οποίο θα συμμετέχει μεταξύ άλλων και η χορηγούμενη από την Herbalife Nutrition γυναικεία ποδοσφαιρική ομάδα Atletico de Madrid Women, καθώς και οι North Carolina Courage, Lyon & Manchester City.

«Είναι σημαντικό για εμάς στη Relevent Sports Group να έχουμε στο δυναμικό μας παγκόσμιους συνεργάτες και υποστηρικτές  που μοιράζονται το ίδιο όραμα με εμάς για την ανάπτυξη του ποδοσφαίρου», δήλωσε ο Aaron Ryan, Διευθύνων Σύμβουλος της Relevent Sports Group. «Η Herbalife Nutrition έχει μια μακρά ιστορία υποστήριξης του ποδοσφαίρου, οπότε ήταν απόλυτα λογικό να είναι ο επίσημος αθλητικός χορηγός διατροφής του International Champions Cup.»

Εκτός από τις εορταστικές εκδηλώσεις που θα περιβάλλουν τους αγώνες, η Herbalife Nutrition και το ICC θα συνεργαστούν με τοπικές φιλανθρωπικές οργανώσεις με σκοπό την συμμετοχή της νεολαίας των τοπικών κοινοτήτων, φιλοξενώντας τους παίκτες σε συναντήσεις μαζί τους, λαμβάνοντας μέρος σε σεμινάρια δεξιοτήτων και παρέχοντας δωρεάν εισιτήρια για την παρακολούθηση των αγώνων.

Σχετικά με τη Herbalife Nutrition:

Η Herbalife Nutrition είναι μία παγκόσμια εταιρεία διατροφής που σκοπός της είναι να κάνει τον κόσμο πιο υγιή και ευτυχισμένο. Αποστολή της εταιρείας από το 1980, είναι η παραγωγή και διάθεση εξαιρετικών προϊόντων και προγραμμάτων διατροφής που στόχο έχουν να αλλάξουν τη ζωή των ανθρώπων. Μαζί με τους Ανεξάρτητους Συνεργάτες της Herbalife Nutrition, έχουμε δεσμευτεί να παρέχουμε λύσεις στα παγκόσμια προβλήματα της ελλιπούς διατροφής και της παχυσαρκίας, στη γήρανση του πληθυσμού, του συνεχώς αυξανόμενου κόστους υγειονομικής περίθαλψης, ενώ παράλληλα συμβάλλουμε στην αύξηση της επιχειρηματικότητας των ανθρώπων ανεξαρτήτως ηλικίας. Η Herbalife Nutrition προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας που χαίρουν επιστημονικής τεκμηρίωσης, τα περισσότερα εκ των οποίων παράγονται σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της εταιρείας. Συγχρόνως παρέχει εξατομικευμένη υποστήριξη μέσω των Ανεξάρτητων Συνεργατών Herbalife Nutrition και μία υποστηρικτική κοινότητα που εμπνέει τους καταναλωτές να υιοθετήσουν έναν πιο υγιεινό και δραστήριο τρόπο ζωής.

Τα προϊόντα για στοχευμένη διατροφή, διαχείριση βάρους, ενέργεια και ευεξία, καθώς και τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης της Herbalife Nutrition διατίθενται αποκλειστικά και μόνο μέσω των ανεξάρτητων συνεργατών της σε 90 χώρες.

Μέσω των προσπαθειών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η Herbalife Nutrition υποστηρίζει το Herbalife Nutrition Foundation (HNF) και τα προγράμματα Casa Herbalife, συμβάλλοντας στην παροχή υγιεινής και σωστής διατροφής σε παιδιά που έχουν ανάγκη.

Η Herbalife Nutrition είναι επίσης υπερήφανη χορηγός σε περισσότερους από 190 παγκοσμίου φήμης αθλητές, ομάδες και διοργανώσεις ανά τον κόσμο.

Η Herbalife Nutrition έχει περισσότερους από 8.300 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο και οι μετοχές της διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης (NYSE:HLF), με  κύκλο εργασιών για το 2017 ύψους 4,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Για να μάθετε περισσότερα, μπορείτε να επισκεφθείτε το Herbalife.com ή το IAmHerbalife.com.

Η νέα Summer collection της Umbro είναι εδώ!

Η νέα Summer collection της Umbro είναι εδώ!

Το επίκεντρο της νέας συλλογής για τη σεζόν Καλοκαίρι 2019 παραμένει το Active Sport DNA της Umbro, το οποίο ισορροπεί τέλεια ανάμεσα στο glamorous και στο athletic look! Διαθέτει πρωτοποριακό design και συνδυάζει iconic στοιχεία του παρελθόντος με σύγχρονη αισθητική, αποτυπώνοντας μια εξελιγμένη προσέγγιση του retro style που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες του σήμερα.

Έντονα τολμηρά χρώματα, big logos, prints και vintage λεπτομέρειες είναι μερικά μόνο από τα κύρια χαρακτηριστικά της εντυπωσιακής συλλογής. Όλη η collection είναι μια αυθεντική προσέγγιση του streetwear, αναδεικνύοντας ωστόσο τον αθλητικό χαρακτήρα της Umbro, που αποτελεί και το σήμα κατατεθέν της.

Υφασμάτινες βερμούδες chinos, Τ-shirts, shorts, top tanks, dresses, φόρμες, μπουστάκια και κολάν, προσαρμοσμένα στο να καλύπτουν τις καθημερινές
ανάγκες, αυτοπεποίθηση και προσφέρουν ένα πραγματικά ξεχωριστό στυλ καθώς μπορούν πολύ εύκολα να συνδυαστούν ανάλογα με την περίσταση.

Εμπνευσμένη από την απλότητα του vintage αθλητικού στυλ, η Umbro ενισχύει τη συλλογή του brand ακολουθώντας τη νέα τάση του athleisure και λανσάρει μοναδικά παπούτσια για μικρούς και μεγάλους που χαρίζουν άνεση και ελευθερία κινήσεων, σε κάθε δραστηριότητα
για όλες τις ώρες της ημέρας.

Δημιουργείστε απίθανους συνδυασμούς για το γυμναστήριο, για μια βόλτα στην πόλη, ακόμη και για μια χαλαρή έξοδο μετά τη δουλειά, με must-have items για κάθε στυλ! Βρείτε όλη την καλοκαιρινή συλλογή της Umbro, σε επιλεγμένα καταστήματα Eλλάδα.

Mείνετε συντονισμένοι στις σελίδες της Umbro στο facebook και στο instagram

Discover more @
www.umbro.gr

Καλοκαιρινό Παιδικό Camp από το SwimmingClub.gr

Καλοκαιρινό Παιδικό Camp από το SwimmingClub.gr
Tο SwimmingClub.gr διοργανώνει καλοκαιρινό εβδομαδιαίο πρόγραμμα για παιδιά ηλικίας Δημοτικού με πολλή άθληση, παιγνίδι και ψυχαγωγία.

Περίοδοι συμμετοχής
1η: από 17/06 έως 21/06
2η: από 24/06 έως 28/06
3η: από 1/07 έως 5/07
4η: από 8/07 έως 12/07
5η: από 15/07 έως 19/07
6η: από 22/07 έως 26/07

Πρόγραμμα
07:00 – 09:45 προσέλευση παιδιών στο ΟΑΚΑ (κλειστό κολυμβητήριο, Α’ διάζωμα)
10:00 – 10:30 αναχώρηση για την ημερήσια δραστηριότητα
14:00 επιστροφή
14:00 – 16:00 δημιουργική απασχόληση – αποχώρηση

Ημερήσιες δραστηριότητες

1η εβδομάδα
Δευτέρα 17/6 Ώρα για κολύμπι!
Τρίτη 18/6 Το ταξίδι του νερού, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα (Βοτανικός Κήπος)
Τετάρτη 19/6 Ώρα για κολύμπι!
Πέμπτη 20/6 Magmind- magma team
Παρασκευή 21/6 Ώρα για κολύμπι!
2η εβδομάδα
Δευτέρα 24/6 Ώρα για κολύμπι!
Τρίτη 25/6 Παίζουμε με….τους Αρχαίους Έλληνες (Πλάκα)
Τετάρτη 26/6 Ώρα για κολύμπι!
Πέμπτη 27/6 Παιδιά-Επιστήμονες- μικροί επιστήμονες
Παρασκευή 28/6 Ώρα για κολύμπι!
3η εβδομάδα
Δευτέρα 1/7 Ώρα για κολύμπι!
Τρίτη 2/7 ESCAPE ROOM- magma team
Τετάρτη 3/7 Ώρα για κολύμπι!
Πέμπτη 4/7 Lucia: Πλανητάριο
Παρασκευή 5/7 Ώρα για κολύμπι!
4η εβδομάδα
Δευτέρα 8/7 Ώρα για κολύμπι!
Τρίτη 9/7 ΑΡΧΕΛΩΝ- Κέντρο Διάσωσης Θαλάσσιων Χελωνών
Τετάρτη 10/7 Ώρα για κολύμπι!
Πέμπτη 11/7 Music Battles- magma team
Παρασκευή 12/7 Ώρα για κολύμπι!
5η εβδομάδα
Δευτέρα 15/7 Ώρα για κολύμπι!
Τρίτη 16/7 Ρομποτική
Τετάρτη 17/7 Ώρα για κολύμπι!
Πέμπτη 18/7 Πλανητάριο- Ζωή στο σύμπαν.
Παρασκευή 19/7 Ώρα για κολύμπι!
6η εβδομάδα
Δευτέρα 22/7 Ώρα για κολύμπι!
Τρίτη 23/7 Παιδιά-Επιστήμονες- μικροί επιστήμονες
Τετάρτη 24/7 Ώρα για κολύμπι!
Πέμπτη 25/7 Construction Challenge – magma team
Παρασκευή 26/7 Ώρα για κολύμπι!
Απαραίτητος εξοπλισμός
Δεύτερη μπλούζα, καπέλο και αθλητικά παπούτσια.Για τις ημέρες της θάλασσας
Σαγιονάρες, πετσέτα, δεύτερο μαγιό, αντηλιακό, προσωπικά αντικείμενα (σωσίβιο, μπρατσάκια, γυαλάκια κ.α.).

Πακέτο για κάθε παιδί
Δώρο για κάθε παιδί αναμνηστικό τσαντάκι, καπέλο και αντηλιακό Messinian Spa.

Παροχές
Μπουκάλι νερό, πρόγευμα (χυμός, σάντουιτς, γλυκό), κόστος δραστηριοτήτων και μεταφορές.

Τιμές

Για 1 παιδί Για 2 παιδιά
1 εβδομάδα 120 ευρώ 110 ευρώ/παιδί
2 εβδομάδες 115 ευρώ/εβδομάδα 105 ευρώ/παιδί/ εβδομάδα
3 εβδομάδες 110 ευρώ/εβδομάδα 100 ευρώ/παιδί/ εβδομάδα
4 εβδομάδες 105 ευρώ/εβδομάδα 95 ευρώ/παιδί/ εβδομάδα
5 εβδομάδες 105 ευρώ/εβδομάδα 95 ευρώ/παιδί/ εβδομάδα
6 εβδομάδες 100 ευρώ/εβδομάδα  90 ευρώ/παιδί/ εβδομάδα

Εγγραφή
Ιατρική βεβαίωση
Επισήμανση για τυχόν αλλεργίες

Κρατήσεις θέσεων γίνονται έως 4 ημέρες πριν την έναρξη κάθε περιόδου. Για περισσότερες πληροφορίες και κρατήσεις επικοινωνήστε  στο τηλέφωνο 6906 827 270.

«Ψωμί Ξανά!» από τον ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟ!

«Ψωμί Ξανά!» από τον ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟ!

Σε μια ζεστή εκδήλωση , στο εστιατόριο 48Urban Garden την Πέμπτη 30 Μαΐου, η εταιρεία Καραμολέγκος διοργάνωσε ένα ανοιξιάτικο γεύμα, όπου παρουσία πλήθους καλεσμένων, παρουσίασε τα 3 νέα της προϊόντα: Slim Toast, Lower Carb & Χωρίς Προσθήκη σε αλάτι και ζάχαρη .

Ο Καραμολέγκος, η εταιρεία που προσφέρει εκλεκτά και λαχταριστά αρτοσκευάσματα στο τραπέζι της ελληνικής οικογένειας για πάνω από μισό αιώνα, πρωτοπορεί με μια σπουδαία καινοτομία, φέρνοντας το, «Ψωμί ξανά» στην καθημερινή διατροφική μας συνήθεια.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να λάβουν περισσότερες πληροφορίες για τους 3 νέους κωδικούς από τους δύο ομιλητές. Στην αρχή, ο δρ. Ευθύμιος Καπάνταης, Παθολόγος και Πρόεδρος της Ελληνικής Ιατρικής Εταιρείας Παχυσαρκίας αναφέρθηκε στις νέες διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων καθώς και στην ουσία γλυκομαννάνη , βασικό συστατικό του Slim Toast αλλά και στα οφέλη που έχουν όσοι επιλέξουν το ψωμί χωρίς προσθήκη σε ζάχαρη και αλάτι.

Έπειτα το λόγο πήρε ο Στέφανος Δημητριάδης, πρωταθλητής κολύμβησης με 2 συμμετοχές στους Ολυμπιακούς Αγώνες , διατροφολόγος με μεταπτυχιακό τίτλο στην Επιστήμη Τροφίμων ,ο οποίος μίλησε για το lower carb , αναλύοντας πως αποτελεί την ιδανική επιλογή για τους λάτρεις του αθλητισμού.

Τα 3 νέα προϊόντα ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ με το χαρακτηριστικό έντονο χρώμα συσκευασίας (μωβ, πράσινη και μπλε) διατίθενται σε όλα τα σουπερμάρκετ της χώρας.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 3 ΝΕΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ:

Slim Toast

Για όλους όσοι θέλουν να χάσουν βάρος, το Slim Toast με ίνες από ρίζα γλυκομαννάνης, συμβάλει στην απώλεια βάρους, στο πλαίσιο δίαιτας μειωμένων θερμίδων. Πιο συγκεκριμένα, αντικαθιστώντας συστατικά πλούσια σε θερμίδες (πχ λιπαρά) με περισσότερες φυτικές ίνες, όπως την φυτική υδατοδιαλυτή ίνα γλυκομαννάνη, καταναλώνοντας μία φέτα ψωμί Slim Toast πριν από κάθε γεύμα, σε συνδυασμό με δύο ποτήρια νερό, αισθάνεσαι πιο χορτάτος και τρως λιγότερο.

Lower Carb

Για όλους όσοι φροντίζουν το σώμα τους και τη διατροφή τους, το Lower Carb αποτελεί την ιδανική επιλογή καθώς είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες αλλά με 30% λιγότερους υδατάνθρακες, χάρη σε ένα μίγμα επιλεγμένων, γευστικών και θρεπτικών αλεύρων σπόρων (βρώμης, λιναρόσπορου και φάβας) που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.

Χωρίς Προσθήκη σε αλάτι και ζάχαρη

Για όλους όσοι πρέπει να βγάλουν το αλάτι και τη ζάχαρη από τη ζωή τους, το Χωρίς Προσθήκη σε αλάτι και ζάχαρη απευθύνεται σε καταναλωτές που αντιμετωπίζουν θέματα υγείας. Με το συγκεκριμένο προϊόν επιτυγχάνεται η συνολικά μειωμένη πρόσληψη αλατιού στο ψωμί, το οποίο αποτελεί βασικό συστατικό της διατροφής μας, βοηθώντας παράλληλα, σημαντικά στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.

Η adidas συγκεντρώνει 1,5 εκατ. ευρώ για τους ωκεανούς τρέχοντας!

Η adidas συγκεντρώνει 1,5 εκατ. ευρώ για τους ωκεανούς τρέχοντας!

Η adidas καλεί τους runners να τρέξουν για τους ωκεανούς και προσφέρει $1 για κάθε χιλιόμετρο στο πρόγραμμα Parley Ocean School, με στόχο τη συγκέντρωση $1,5 εκατ.

Οι runners μπορούν να εγγραφούν και να παρακολουθήσουν τις διαδρομές τους, μέσω της εφαρμογής Runtastic, ενώ τη Δευτέρα 10 Ιουνίου μπορούν να τρέξουν όλοι μαζί στο Run For The Oceans running event που θα πραγματοποιηθεί στο Φάληρο (Παραλία Μπάτη, ώρα: 19.00).

* Η adidas και το Parley επένδυσαν το $1 εκατ. που συγκεντρώθηκε από το Run For The Oceans 2018 στην υποστήριξη του προγράμματος Parley Ocean School. Στόχος του προγράμματος η εκπαίδευση και κατάρτιση 100.000 νέων σε παράκτιες περιοχές, ώστε να αναλάβουν δράση για τη σωτηρία των ωκεανών από τα πλαστικά.

* Οι έγραφες στη νεανική ψηφιακή πλατφόρμα του Parley ανοίγουν την Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανών (8 Ιουνίου), με στόχο την παγκόσμια επέκταση του προγράμματος Parley Ocean School.

Η adidas ενημερώνει σήμερα για τον αντίκτυπο που είχε το $1 εκατ. που συγκεντρώθηκε το 2018 από το Run For The Oceans και ανακοινώνει ότι η παγκόσμια πρωτοβουλία επιστρέφει στις 8 Ιουνίου 2019, Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανών, με στόχο να συγκεντρώσει φέτος ένα μεγαλύτερο ποσό, που φτάνει τα $1,5 εκατ., το οποίο θα επενδυθεί στην εκπαίδευση της νέας γενιάς σχετικά με τη μόλυνση των ωκεανών από τα πλαστικά.

Το 2018, η adidas δημιούργησε ένα παγκόσμιο κίνημα με το Run For The Oceans, ενώνοντας σχεδόν ένα εκατομμύριο δρομείς από όλο τον κόσμο και συγκεντρώνοντας $1 εκατ. για τον μακροχρόνιο συνεργάτη της, Parley for the Oceans. Τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν μέχρι σήμερα, βοήθησαν άμεσα την εκπαίδευση και την ενίσχυση 100.000 νέων και των οικογενειών τους που ζουν σε παράκτιες περιοχές, οι οποίες έχουν πληγεί από την πλαστική ρύπανση, προκειμένου να αναλάβουν δράση στο πλαίσιο του προγράμματος Parley Ocean School. Μέσω αυτής της συνεργασίας, μόνο το 2018, κυκλοφόρησαν πέντε εκατομμύρια ζευγάρια παπούτσια που δημιουργήθηκαν χρησιμοποιώντας ανακυκλωμένο πλαστικό από τους ωκεανούς.

Το 2019, η adidas ανεβάζει ρυθμούς. Με την παρουσίαση της σειράς 2019 Parley, η εταιρεία θα φτάσει στο ορόσημο των 11 εκατομμυρίων παπουτσιών που θα παραχθούν από ανακυκλωμένα πλαστικά απόβλητα. Η καμπάνια αυτή τη χρονιά θα ενώσει περισσότερους δρομείς από περισσότερες περιοχές, για να δέσουν τα κορδόνια τους, να βγουν στο δρόμο και να τρέξουν για τους ωκεανούς, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος για τη συγκέντρωση ενός μεγαλύτερου ποσού, ύψους $1,5 εκατ. Για κάθε χιλιόμετρο που διανύεται από τις 8 έως τις 16 Ιουνίου, η adidas θα συνεισφέρει $1 στα προγράμματα Parley Ocean School, με κάθε δολάριο να ενισχύει την επόμενη φάση της συνεργασίας, με την ανάπτυξη και την έναρξη της πλατφόρμας Parley youth activist.

Με στόχο τη συμμετοχή περισσότερων νέων ανθρώπων από ποτέ και την αλλαγή συμπεριφοράς μακροχρόνια, η πλατφόρμα θα φιλοξενήσει ένα ψηφιακό πρόγραμμα σπουδών που θα εξοπλίζει τους μαθητές με τις δεξιότητες, τα εργαλεία και τις γνώσεις που απαιτούνται για την προστασία των ωκεανών του πλανήτη. Θα λειτουργήσει επίσης ως ψηφιακός χώρος, όπου οι νέοι θα μπορούν να συναντηθούν, να μοιραστούν ιδέες και να αποκτήσουν πρόσβαση σε εκδηλώσεις, μέντορες και εργαλεία. Οι εγγραφές για την πλατφόρμα Parley youth activist θα ανοίξουν την Παγκόσμια Ημέρα των Ωκεανών (8 Ιουνίου), ώστε το πρόγραμμα Parley Ocean School να επεκταθεί σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο Alberto Uncini Manganelli, Γενικός Διευθυντής της κατηγορίας adidas Running, δήλωσε: «Η κρίση της θαλάσσιας ρύπανσης από τα πλαστικά έχει γίνει εξαιρετικά επείγουσα. Συμβάλλουμε σε αυτή καθημερινά με τα πλαστικά που χρησιμοποιούμε και πετάμε. Κάθε λεπτό, το ισοδύναμο ενός φορτηγού πλαστικών αποβλήτων προστίθεται στους ωκεανούς μας και μέχρι το 2050, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει, ότι θα υπάρχει περισσότερο πλαστικό από ό,τι ψάρια στους ωκεανούς. Γνωρίζουμε τα στατιστικά στοιχεία και γνωρίζουμε το πρόβλημα. Τώρα χρειάζεται δράση. Το adidas x Parley συνέβαλε στην ευαισθητοποίηση για την κρίση που αντιμετωπίζουν οι ωκεανοί μας, αλλά συνέβαλε και στην εξεύρεση λύσεων. Το 2016 δημιουργήσαμε τα πρώτα προϊόντα επιδόσεων με ανακυκλωμένα πλαστικά από τους ωκεανούς, συνεχίσαμε με την παραγωγή 6 εκατομμυρίων ζευγαριών παπουτσιών adidas x Parley μέχρι το 2018 και τη φετινή χρονιά στοχεύουμε στη δημιουργία 11 εκατομμυρίων μονάδων, χρησιμοποιώντας μεγάλες ποσότητες πλαστικού από τους ωκεανούς μας. Έχουμε προχωρήσει πολύ και δεν θα σταματήσουμε εκεί. Ως εταιρεία, έχουμε αναλάβει τη δέσμευση να χρησιμοποιούμε 100% ανακυκλωμένο πολυεστέρα μέχρι το 2024. Καλούμε τη βιομηχανία μας και τους γύρω μας να σκεφτούν τις αποφάσεις που λαμβάνουν και τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζουν το μέλλον, όχι μόνο του κλάδου μας, αλλά του ίδιου μας του πλανήτη».

Ο Cyrill Gutsch, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του Parley for the Oceans, δήλωσε: «Το Run for the Oceans είναι μια γιορτή για τους ωκεανούς, ένα μέρος όπου οι δρομείς ενώνονται για να αφιερώσουν χρόνο και ενέργεια και να δημιουργήσουν μια επένδυση για τη διάσωση των ωκεανών μας. Φέτος, αυτή η επένδυση θα είναι η νέα μας πλατφόρμα ακτιβιστών, για την επόμενη γενιά δημιουργών, ηγετών και στοχαστών. Ως η φωνή του μέλλοντός μας, η νεολαία αποτελεί τους πιο πειστικούς δασκάλους και τους καλύτερους πρεσβευτές, εκπαιδεύοντας τους γονείς, τους ηγέτες της βιομηχανίας και τους πολιτικούς, και χρησιμοποιώντας τα μέσα ενημέρωσης με τον πιο φυσικό τρόπο. Η νεολαία είναι η μεγαλύτερη ελπίδα μας, δεδομένου ότι οδηγείται από το ισχυρότερο κίνητρο: τη δική της επιβίωση. Είμαστε περισσότερο από ευγνώμονες για τη γενναιόδωρη υποστήριξη του ιδρυτικού μας εταίρου, της adidas, που μας δίνει τη δυνατότητα να μετατρέψουμε το κίνημά μας σε μια καταιγίδα αλλαγής».

Μέσω της συνεργασίας τους, η adidas και το Parley έχουν συγκεντρώσει τεράστιες ποσότητες πλαστικών απορριμμάτων από θαλάσσια περιβάλλοντα και παράκτιες περιοχές, μετατρέποντας από το 2015 τα Ocean Plastic® σε αθλητικά είδη. Σήμερα, μαζί με το Run For The Oceans 2019, η adidas παρουσιάζει το παπούτσι Alphabounce + Parley και μία νέα σειρά αθλητικών ενδυμάτων, στο δρόμο προς την εκπλήρωση του στόχου της για το 2024, που είναι η εξάλειψη της χρήσης παρθένου πολυεστέρα από όλα τα προϊόντα της.

Για να συμμετέχουν στο κίνημα και να τρέξουν στο Run for the Oceans μεταξύ 8 και 16 Ιουνίου, οι δρομείς παγκοσμίως μπορούν να εγγραφούν και να παρακολουθήσουν τις διαδρομές τους, μέσω της εφαρμογής Runtastic (Joyrun). Για κάθε χιλιόμετρο που θα τρέξουν, η adidas θα συνεισφέρει $1 στο Parley Ocean School, με στόχο το συνολικό ποσό να φτάσει τα $1,5 εκατομμύρια. Η adidas θα διοργανώσει επίσης running events σε μεγάλες πόλεiς, όπως η Νέα Υόρκη, η Βαρκελώνη και η Σαγκάη. Στην Αθήνα το Run For The Oceans event θα πραγματοποιηθεί στην Παραλία Μπάτη στο Φάληρο, τη Δευτέρα, 10 Ιουνίου, στις 19:00, με τη συμμετοχή κορυφαίων αθλητών, γνωστών fans της adidas και υποστηρικτών του Parley For The Oceans.

Μάθε περισσότερα στο: adidas.com/parley.

Μπείτε στη συζήτηση στο @adidasrunning στο Instagram και το Facebook, με #RunForTheOceans

Το Arla PROTEIN Έζησε Δυνατά στο 7ο Spetsathlon!

Το Arla PROTEIN Έζησε Δυνατά στο 7ο Spetsathlon!

H Arla Foods Ελλάς έδωσε δυναμικό  παρών, για 3η συνεχόμενη χρονιά, με την σειρά της Arla PROTEIN, στο  7ο Spetsathlon, όπου συμμετείχε ως επίσημος χορηγός των αγώνων, που πραγματοποιήθηκε στις Σπέτσες  10-12 Μαΐου, προσφέροντας μοναδικές στιγμές συγκίνησης και απόλαυσης στο κοινό.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, η ομάδα ArlaPROTEINSportsTeam με 31 αθλητές , στέφθηκε νικήτρια για ακόμη μια χρόνια, κερδίζοντας συνολικά 16 μετάλλια στους τριαθλητικούς και κολυμβητικούς αγώνες της διοργάνωσης καθώς και στο Charity4Sports 5Krun.

Spetses Island 10/05/2019. Spetsathlon2019 / photos Angelos Zymaras

Έχοντας πάντα σαν προτεραιότητα τις ανάγκες των αθλουμένων, το Arlaprotein στήριξε τους αθλητές και φίλους του, μέσα από 2 πρωτοβουλίεςκατά τη διάρκεια της διοργάνωσης:

Έδωσε την ευκαιρία σε όλους όσοι επισκέφθηκαν το ΑrlaPROTEINπερίπτερο, που είχε στηθεί στην πλατεία του Ποσειδωνίου,να δοκιμάσουν όλη την προϊοντική σειρά ΑrlaPROTEIN, η οποία αποτελείται από ροφήματα γάλακτος, επιδόρπια γάλακτος/γιαούρτια,cottagecheeseκαι κίτρινο τυρί, γεμίζοντας τους με τόνωση, ενέργεια και απόλαυση! Μεγάλη επιτυχία γνώρισαν τα 2 καινούργια προϊόντα, που έχει πρόσφατα φέρει το ArlaPROTEINστην αγορά, τοΡόφημα Γάλακτος με γεύση Φράουλα και το MilkshakeTropical.

Παράλληλα, τo ArlaPROTEIN,σε ένα ξεχωριστό recoveryarea, στήριξε όλους τους αθλητές μέσα από ένα πρόγραμμα αποθεραπείας, που περιελάμβανεstretching από εξειδικευμένους επαγγελματίεςπροπονητές, προκειμένου να διασφαλιστεί, με τον καλύτερο τρόπο, η ολοκλήρωση της αγωνιστικής τους δράσης.

Το ArlaPROTEINRecoveryareaοργανώθηκε σε συνεργασία με το Γυμναστήριο ΤrainingRoomτου γνωστού πρωταθλητή κολύμβησης, γυμναστή και διατροφολόγου Δ. Κουλούρη.

Spetses Island 10/05/2019. Spetsathlon2019 / photos Angelos Zymaras

Η CEO της Arla Foods Ελλάς, κα Άντζελα Κοτρότσου δήλωσε:«Κάθε Spetsathlon εκ προοιμίου αποτελεί, μια επιτυχημένη διοργάνωση αλλά και ένα ιδανικό πλαίσιο συνεργασίας για το ArlaPROTEIN. Η φετινή χρόνια, μας επέτρεψε όμως να προσεγγίσουμε περισσότερο το κοινό μας, τόσο μέσα από τα 2 νέα μας προϊόντα ArlaPROTEIN Ρόφημα Γάλακτος με γεύση φράουλα και MilkshakeTropical, όσο και μέσα από το πρόγραμμα αποθεραπείας, για το οποίο δεχτήκαμε και πολλά συγχαρητήρια. Κλείνοντας θα ήθελα να συγχαρώ όλους τους συμμετέχοντες στις αθλητικές δράσεις του τριημέρου και κυρίωςτους αθλητές μας, που με την φανέλα του ArlaPROTEIN, κατέκτησαν τόσες πολλές θέσεις στο βάθρο της διοργάνωσης επισφραγίζοντας την φιλοσοφία του ArlaPROTEIN: ‘ΖΗΣΕ ΔΥΝΑΤΑ’»

Δίνουμε ραντεβού τον Οκτώβριο στο SpetsesMiniMarathon2019.

Spetses Island 10/05/2019. Spetsathlon2019 / photos Angelos Zymaras

x

Send this to a friend