Tα Βίκος Street Relays πάνε Πειραιά

Tα Βίκος Street Relays πάνε Πειραιά

Mετά τον επιτυχημένο αγώνα στην Πάτρα, τα Βίκος Street Relays συνεχίζονται στον Πειραιά, στη Μαρίνα Ζέας στο Πασαλιμάνι, το Σάββατο 20 Απριλίου. Τον αγώνα διοργανώνουν ο Δήμος Πειραιά και ο ΟΠΑΝ Πειραιά σε συνεργασία με τον Ολυμπιακό ΣΦΠ και τον Ερμή 1877, με τα εξής αγωνίσματα:

  • 5 χιλιόμετρα τρέξιμο (ανδρών, γυναικών – 16 ετών και άνω)
  • 4x1 χιλιόμετρο σκυταλοδρομία (οικογενειακή, ανδρών, γυναικών, μικτή – 10 ετών και άνω)
  • 4x100μ. μικτή παιδική σκυταλοδρομία (γ’ δημοτικού, δ’ δημοτικού, ε’ δημοτικού, στ’ δημοτικού)
  • 4x50μ. μικτή παιδική σκυταλοδρομία (προνήπια, νήπια, α’ δημοτικού, β’ δημοτικού)

 Στο αγώνισμα 4×1000μ. εκτός από τις κατηγορίες ανδρών, γυναικών και μικτή στην κατάταξη, θα υπάρχει  απονομή και στην κατηγορία οικογενειών, στην οποία μπορεί να συμμετέχει οικογένεια με τουλάχιστον δύο μέλη που πρέπει να είναι πρώτου βαθμού συγγένειας, ενώ όποιο μέλος τρέξει διπλή διαδρομή πρέπει να το κάνει εναλλάξ. Το ηλικιακό όριο είναι από 10 ετών και πάνω.

Τα Βίκος Street Relays Πειραιά, αρχίζουν το Σάββατο 20 Απριλίου, στις 18:30 και ολοκληρώνονται στις 21:00 με μουσικό πρόγραμμα να ακολουθεί.

Οι εγγραφές γίνονται στην ιστοσελίδα www.relays.gr., έως και τις 16 Απριλίου καθώς και στο κατάστημα του Μεγάλου Χορηγού των αγώνων Watt+Volt, στη διεύθυνση: Πέτρου Ράλλη 209, Νίκαια, ΤΚ 18450 και με το εξής ωράριο: Δευτέρα-Παρασκευή 10:00-18:00.

Η Βίκος, η κορυφαία ελληνική βιομηχανία νερών και αναψυκτικών, είναι ο Ονομαστικός Χορηγός των Street Relays για έκτη συνεχή χρονιά, ενώ η WATT+VOLT, η κορυφαία ελληνική εταιρεία παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών ενέργειας, είναι ο Μεγάλος Χορηγός των αγώνων. Επίσημος Χορηγός είναι η Interwetten, ένα από τα σημαντικότερα διεθνή brand names στο χώρο του online gaming, το οποίο συνδυάζει κορυφαία ασφάλεια και αξιοπιστία, καθώς το Ypostirixis Group. Μεγάλοι υποστηρικτές είναι η κορυφαία εταιρεία αθλητικών ειδών Saucony, η νo 1 θερμαντική αναλγητική κρέμα Counterpain και τα καταστήματα αθλητικών ειδών Intersport.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:  http://relays.gr/

Previous ArticleNext Article

Πόσο χρήσιμη είναι η προπόνηση με ελλειπτικό για τους δρομείς;

Να ξεκινήσουμε από μια αλήθεια. Οι περισσότεροι δρομείς, δεν το συμπαθούν ιδιαίτερα. Αν τους ρωτήσεις θα σου πουν απλά και λαϊκά ότι το ελλειπτικό είναι… γιαλαντζί τρέξιμο. Ως ένα βαθμό θα συμφωνήσουμε μαζί τους, ωστόσο, η σωστή χρήση του ελλειπτικού μηχανήματος μπορεί να αποτελέσει μια εναλλακτική επιλογή προπόνησης.

Η συγκεκριμένη προπόνηση συγκεντρώνει καρδιαγγειακά οφέλη παρόμοια με αυτά που απολαμβάνουν όσοι τρέχουν, αλλά αποφεύγει τον αντίκτυπο στους μύες και τους αρθρώσεις.

Για τους δρομείς, η χρήση ενός ελλειπτικού εκπαιδευτή είναι μια επιλογή προπόνησης που στην ουσία συμπληρώνει το τρέξιμο, ενώ παράλληλα μπορεί να βοηθήσει στην αποκατάσταση ενός τραυματισμού.

Πόνοι και προπόνηση

Το ελλειπτικό κάνει τον αθλούμενο να χρησιμοποιεί πολλούς από τους ίδιους μύες με το τρέξιμο. Για τους έμπειρους δρομείς και ειδικά γι αυτούς των μεγάλων αποστάσεων, η χρήση ελλειπτικού μπορεί να χρησιμεύσει ως ανάπαυλα από τις μεγάλες επιπτώσεις που έχει στο σώμα και τις αρθρώσεις το τρέξιμο. Περιστασιακά η χρήση του ελλειπτικού μπορεί να σε κρατήσει εντός ρυθμού όταν πονάς και δεν μπορείς να τρέξεις πολλά χιλιόμετρα στο δρόμο, εξαιτίας κάποιου πόνου.

Τρέξιμο: Ποιο είναι το καταλληλότερο έδαφος για τις αρθρώσεις

Χαρακτηριστικά

Το ελλειπτικό έχει μεταβαλλόμενα επίπεδα αντίστασης, παρόμοια με τα σταθερά ποδήλατα. Ορισμένες μηχανές έχουν ρυθμιζόμενη ράμπα κλίσης, επιτρέποντας στον χρήστη να αυξήσει την κλίση, κάνοντας την κίνηση της άσκησης παρόμοια με την πεζοπορία ή το τρέξιμο σε ανηφόρα και παρέχοντας διαφορές στις προπονήσεις και τους μυς που χρησιμοποιούνται. Επιπλέον, οι ελλειπτικοί εκπαιδευτές μπορούν να μετακινούνται προς τα πίσω για να δουλεύουν διαφορετικό σύνολο μυών. Πολλές ελλειπτικές μηχανές έχουν επίσης λαβές που μετακινούνται εμπρός και πίσω. με το να πιάσει αυτές τις λαβές, ο χρήστης εμπλέκει τους ανώτερους μυς του σώματος, όπως στο σκι αντοχής. Άρα, όπως και η κολύμβηση, η προπόνηση με ελλειπτικό μπορεί να βοηθήσει έναν δρομέα.

Οφέλη

Χρειάζεται λιγότερη προσπάθεια για να τρέξει κανείς στο ελλειπτικό σε σχέση με τον τρέξιμο στο δρόμο ή ακόμα και στον διάδρομο, επειδή ο χρήστης δεν κινεί το δικό του σωματικό βάρος προς τα εμπρός στο διάστημα ούτε υπομένει επαναλαμβανόμενη πρόσκρουση στο έδαφος.

Έτσι θα γυμνάσετε (και) τους κοιλιακούς σας πάνω στον διάδρομο

Παρόλα αυτά, για να επιτευχθεί μια ισοδύναμη με τα τρέχοντα χιλιόμετρα, γενικά προσθέστε περισσότερο χρόνο στην ελλειπτική προπόνηση. Για παράδειγμα, εάν ένας δρομέας συνήθως έχει 5 λεπτά ανά χιλιόμετρο έξω, μπορεί να χρησιμοποιήσει 6 λεπτά ανά χιλιόμετρο ως “ρυθμό” για το ελλειπτικό και πολλαπλασιάσει με τον αριθμό των χιλιομέτρων που θα ήθελε να “τρέξει”. 6 λεπτά x 5 χιλιόμετρα = 34 λεπτά. Στο δρόμο θα έκανε 25 λεπτά, άρα στο ελλειπτικό θα κάνει 9 λεπτά παραπάνω.

Το ελλειπτικό η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για ένα παρεξηγημένο μηχάνημα ανάμεσα στους δρομείς, ωστόσο, πρέπει να σκεφτόμαστε ότι μπορεί να μας δώσει αφενός ποικιλία στην προπόνηση και αφετέρου τη δυνατότητα να προπόνηθούμε τόσο όταν είμαστε τραυματίες ή όταν πονάμε λόγω της μεγάλης καταπόνησης.

Διαβάστε ακόμα: Circuit Training: Προπόνηση για δρομείς με πολλαπλά οφέλη

Στις 4 Οκτωβρίου ο 21ος Ημιμαραθώνιος Άκτιος Δρόμος

Την Κυριακή 4 Οκτωβρίου ο Δήμος Ακτίου Βόνιτσας θα υποδεχθεί τους αθλητές δρομείς για τον 21ο Άκτιο Ημιμαραθώνιο Δρόμο. Ένα από τους  μακροβιότερου  Ημιμαραθώνιου  Δρόμους της Δυτικής Ελλάδος

Φέτος λόγω των συνθηκών εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού SARS-COVID-19 η διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί με τις εκάστοτε ισχύουσες νομοθεσίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού κατά τις ημέρες διεξαγωγής του αγώνα.

Ο Άκτιος Ημιμαραθώνιος Δρόμος θα ξεκινήσει στις 09:15 από το ύψος του  αεροδρομίου του Ακτίου Βόνιτσας  με κατεύθυνση  προς τον Άγιο Νικόλαο Βόνιτσας (δρόμος Άκτιο – Λευκάδα με μια παραλιακή παράκαμψη).

Στην συνέχεια θα ακολουθήσει τον δρόμο Λευκάδα – Βόνιτσα και στον συνέχεια σε μια ειδυλλιακή διαδρομή πίσω από το Κάστρο της Βόνιτσας (περιοχή Χώρα) θα  καταλήξει στην παραλία της Βόνιτσας  στο ύψος της πλατείας του Δημαρχείου Ακτίου Βόνιτσας

Μαζί με τον Ημιμαραθώνιο Άκτιο Δρόμο θα πραγματοποιηθεί και ο καθιερωμένος πλέον δρόμος των 5000 μέτρων αλλά και των 1000 μέτρων για μικρά παιδιά (κάτω των 12 ετών).

Η διαδρομή των 10 χιλιομέτρων θα ξεκινήσει τις 09:10 από το 10ο χιλ. Του Ημιμαραθωνίου δρόμου, στο ύψος του Αγίου Νικολάου Βόνιτσας.

Η διαδρομή που έχει επιλεχθεί για τα 5000 μέτρα περιλαμβάνει. Το γύρω του Κάστρου (περιοχή Χώρα) , το άλσος της Σάλτινης και το πανέμορφο νησάκι της Κουκουμίτσας .

Ο αγώνας των 5000 θα ξεκινήσει στις 9:45 από την παραλία της Βόνιτσας στο ύψος της πλατείας Δημαρχείου Ακτίου Βόνιτσας .

Τα 5000 μέτρα είναι μια ευκαιρία μαζική συμμετοχής για τις  οικογένειες της πόλης μας  ( και τον όμορων πόλεων και χωριών )  αλλά και σε μεμονωμένους αθλητές να λάβουν μέρος, στον αγώνα και να γνωρίσουν τις ομορφιές της Βόνιτσας .

Φυσικά για τους πολίτες του Δήμου Ακτίου Βόνιτσας είναι μια ευκαιρία να τρέξουν ή να περπατήσουν  για την πόλη τους ατομικά ή ομαδικά και να δημιουργήσουν γύρω από τον Άκτιο Δρόμο μια γιορτή για την πόλη τους .

Να τονίσουμε οτι για όσους δεν μετακινηθούν με λεωφορεία της διοργάνωσης του αγώνα ή δεν διαμείνουν σε καταλύματα που θα ορίσει η επιτροπή του Ακτίου Δρόμου η συμμετοχή είναι δωρεάν .

Για περισσότερες πληροφορίες καθώς και για την προκήρυξη του αγώνα θα ενημερωθείτε σε σύντομο χρονικό διάστημα με νέο δελτίο τύπου.

Εκ του Προέδρου του Κέντρου Κοινωνικής Μέριμνας και Ανάπτυξης Δήμου Ακτίου Βόνιτσας

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ

x
Send this to a friend