Τα λάθη που κάνουν όσοι νομίζουν ότι τρώνε υγιεινά!

Τα λάθη που κάνουν όσοι νομίζουν ότι τρώνε υγιεινά!

Μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, αποτελεί «κλειδί» για να διατηρήσετε τις σωματικές σας λειτουργίες σε άριστη κατάσταση. Η τροφή σας τροφοδοτεί με ενέργεια, αποκαθιστά τα κατεστραμμένα κύτταρα, προστατεύει από μολύνσεις και συμβάλει σε χημικές διεργασίες όπως η πέψη.

Ενδέχεται να καταναλώνετε τροφές που θεωρείτε σωστές για εσάς ενώ στην πραγματικότητα ισχύει το αντίθετο. Για παράδειγμα πολλοί κάνουν τα λάθος να επιλέγουν διαιτητικά προϊόντα επειδή διαβάζοντας την ετικέτα νομίζουν πως κάνουν καλό.

Το να μην περιέχει το φαγητό σας καθόλου λίπη δεν συνεπάγεται πως  είναι το σωστό για εσάς καθώς ο οργανισμός έχει ανάγκη την καλή χοληστερόλη.  Αρκετοί δεν καταφέρνουν να έχουν ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής, γιατί οι τροφές που επιλέγουν δεν είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά.

Ακολουθούν τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουν όσοι προσπαθούν να τραφούν υγιεινά:

Tροφές με χαμηλά λιπαρά

Το λίπος δεν θα πρέπει να θεωρείται ως κάτι απαγορευμένο σε όσους ακολουθούν ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής. Δεν συνεπάγεται απαραιτήτως περισσότερες θερμίδες και το κυριότερο, υπάρχουν τα καλά λίπη που είναι απαραίτητα για τον οργανισμό μας.

«Θα αρχίσω δίαιτα από αύριο»

Δεν γίνεται να αλλάξετε συνήθειες χρόνων μέσα σε μια μέρα. Οι απότομες αλλαγές στια διατροφικές συνήθειες δεν έχουν τα επιθυμητό αποτέλεσμα και το πιθανότερο είναι πως στον πρώτο πειρασμό που θα βρεθεί μπροστά σας, θα θυμηθείτε πάλι τον παλιό σας εαυτό. Η  αλλαγή στην διατροφή είναι ένας μαραθώνιος και όχι αγώνας για να φτάσετε γρήγορα στον τερματισμό.

Δεν καταναλώνετε φρέσκα φρούτα και λαχανικά

Σας κρατάνε χορτάτους για μεγάλο διάστημα και αποτελούν μια καλή πηγή ενέργειας. Τα θρεπτικά συστατικά τους συμβάλουν στην αποκατάσταση των φθαρμένων κυττάρων.

Δεν πίνετε νερό

Αποτελεί το καλύτερο συμπλήρωμα και συμβάλει στην απώλεια βάρους ακόμη και αν δεν το αντιλαμβάνεστε.

Μετράτε τις θερμίδες

Σταματήστε να μετράτε. Δεν είναι όλες οι θερμίδες ίδιας αξίας. Δεν μπορείτε να συγκρίνετε ένα κομμάτι από μπρόκολο με μια μπάρα γκρανόλας, ούτε μια πουτίγκα γεμάτη συντηρητικά με μια πράσινη σαλάτα που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά.

Τρώτε έτοιμα γεύματα διαίτης

Μην παρασύρεστε από τις διαφημίσεις για τις τροφές διαίτης, χωρίς συντηρητικά, χωρίς πρόσθετη ζάχαρη, με την χρήση φυσικών συστατικών. Στις περισσότερες των περιπτώσεων πρόκειται για επεξεργασμένες τροφές που δεν είναι όπως παρουσιάζονται.

Πίνετε πολλά ροφήματα πρωτεΐνης

Τα περισσότερα ροφήματα πρωτεϊνης από αυτά συμβάλουν στην αύξηση του βάρους, διαταράσσουν την πέψη, προκαλούν παλινδρόμηση και φούσκωμα στο στομάχι. Περιέχουν συνήθως συμπληρώματα ζάχαρης και τόμους νατρίου.

Το παρακάνετε με την υγιεινή διατροφή

Η λεπίνη είναι μια ορμόνη που ελέγχει την όρεξη και το βάρος και μας δίνει το σήμα πως είμαστε πλήρεις. Όταν το παρακάνετε με το φαγητό, ακόμη και αν πρόκειται για υγιεινές τροφές, διαταράσσετε την φυσική ενεργειακή ισορροπία, αυξάνετε τα επίπεδα στρες και δημιουργείται πρόβλημα με τον ύπνο.

Δεν καταναλώνετε υδατάνθρακες

Δεν πρέπει να αποκηρύξετε τους υδατάνθρακες, απλά δεν πρέπει να το παρακάνετε. Σίγουρα αν τρώτε μια φρατζόλα ψωμί την ημέρα ή οκτώ κομμάτια πίτσα, δεν είστε στην σωστή κατεύθυνση. Καταναλώστε με μέτρο υδατάνθρακες οι οποίοι χρειάζονται για τη καλή λειτουργία του ήπατος, του εγκεφάλου και των μυών.

Τρώτε οργανικά δημητριακά

Σε ένα κουτί με τέτοια δημητριακά μπορείτε να βρείτε μελάσα, αποξηραμένο σιρόπι από ζαχαροκάλαμο, συμπυκνωμένο χυμός σταφυλιού και πρόσθετα ζάχαρης. Καταλαβαίνετε πως μόνο υγιεινή τροφή δεν μπορεί να χαρακτηριστεί η συγκεκριμένη.

Χρησιμοποιείτε φυτικά έλαια

Πολλά από αυτά σαμποτάρουν την προσπάθεια απώλειας βάρους, διαταράσσουν τον μεταβολισμό και προκαλούν φλεγμονές. Προτιμήστε το οργανικό λάδι και τα μη επεξεργασμένο ελαιόλαδο.

Βγαίνετε συχνά εκτός προγράμματος

Κανένα πρόγραμμα διατροφής δεν αποδίδει όταν συχνά καταφεύγετε σε πρόχειρα γεύματα. Όταν ακολουθείτε σταθερά το πρόγραμμά σας, νιώθετε λιγότερο άγχος, υποκύπτετε πιο δύσκολα σε πειρασμούς, αφού ο εγκέφαλος μαθαίνει να λειτουργεί διαφορετικά και τα αισθητήρια της γεύσης αλλάζουν πραγματικά. Βάλτε αρχικά στόχο να μην αλλάξετε τις διατροφικές σας συνήθειες για 30 συνεχόμενες ημέρες. Θυμηθείτε πως οι επιλογές σας καθορίζουν τον τρόπο που ζείτε.

Διαβάστε ακόμα:  Συμβουλές υγιεινής διατροφής που καταρρίπτονται καθημερινά! 

Previous ArticleNext Article

Τρία θαυματουργά βότανα για καλύτερη υγεία!

Στο BetterVita.gr, το ηλεκτρονικό κατάστημα / πρατήριο κορυφαίου παραγωγού φυσικών συμπληρωμάτων διατροφής και καλλυντικών στην Ελλάδα της Amhes Astra Medical Hellas, συναντήσαμε το Immune’sTonic από την σειρά BioTonics.

Ένα φυσικό συμπλήρωμα διατροφής, με καινοτόμα σύνθεση από 3 θαυματουργά βότανα, Σαμπούκο, το Γανόδερμα (ή ρέισι) και  Εχινάκεια που συμβάλλουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού, προσφέρουν αντιοξειδωτική δράση και συνδράμουν την γενικότερη υγεία.

Immunes tonic, 3 ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΑ ΒΟΤΑΝΑ

Το Immune’s Tonic  θα το βρείτε αποκλειστικά στο BetterVita.gr μόνο στα 7,90 € (30 κάψουλες) που με την μοναδική προσφορά 1+1 ΔΩΡΟ θα σας βοηθήσει στην αντιμετώπιση των ιώσεων και της γρίπης τώρα που ο χειμώνας δείχνει τα δόντια του.

Eτσι ενισχύουμε την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού!

Σαμπούκος

Τα πολύτιμα συστατικά του

Είναι πλούσιος σε βιταμίνες Α, B, C, ασβέστιο, κάλιο, φώσφορο, αμινοξέα και σε πλήθος φυτοχημικών ουσιών (βετουλίνη, φλαβονοειδή, ανθοκυανίνες, γλυκοσίδια, τανίνες, κουερσετίνη, ρουτίνη και β-καροτίνη). Οι φυτοχημικές αυτές ουσίες βρίσκονται στα άνθη και στον καρπό του και έχουν αντιιική και αντιοξειδωτική δράση.

Πώς μας ωφελεί

Ανοσοποιητικό: Χάρη στις ανθοκυανίνες που περιέχει, συμβάλλει στην ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού. Επιπλέον, εμποδίζει τη δημιουργία ελεύθερων ριζών, οι οποίες μεταξύ άλλων προκαλούν βλάβες στα κύτταρα, συμβάλλοντας έτσι στην πρόληψη χρόνιων παθήσεων.

Αναπνευστικό / Καρδιά / Δέρμα / Μάτια / Κρυολογήματα

Ρέισι ή Γανόδερμα

Το Ganoderma lucidum ή Reishi ή Mannetake που σημαίνει μανιτάρι της αθανασίας.

Τα πολύτιμα συστατικά του

Το Γανόδερμα έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πολυσακχαρίτες, στεροειδή, λιπαρά οξέα, πρωτεΐνες / πεπτίδια και ιχνοστοιχεία και το ευρύ φάσμα των ενώσεων τριτερπενοειδή (γανοντερικό οξύ, λουσιντεμικό οξύ, μεθυλο-γανοντερικό οξύ).

Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα

Αυτό συμβαίνει μέσω της ενίσχυσης των λευκών αιμοσφαιρίων. Ταυτόχρονα, αυξάνει το επίπεδο των αντιοξειδωτικών στο σώμα που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες.

Εχινάκεια

Τα πολύτιμα συστατικά της

Όπως και άλλα βότανα, τα οφέλη της προέρχονται από μία ποικιλία θρεπτικών ουσιών που περιέχει, τα οποία περιλαμβάνουν πολυσακχαρίτες, αλκυλαμίδια, φλαβονοειδή, πολυφαινόλες, βιταμίνη C, σελήνιο και ψευδάργυρο.

Τα οφέλη;

#1: Ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα

#2: Μειώνει τις κοκκινίλες και το πρήξιμο

#3: Προωθεί την σωστή λειτουργία των κυττάρων

#4: Διευκολύνει τη μεταφορά του οξυγόνου

#5: Συμβάλλει στην άνω αναπνευστική λειτουργία

#6: Έχει αντιοξειδωτική δράση

Απολαύστε για πρώτη φορά στην Ελλάδα επώνυμα, ποιοτικά, προσιτά και χρήσιμα για τον οργανισμό προϊόντα κατευθείαν από τον παραγωγό!

Αποκλειστικά στο www.bettervita.gr 

Τηλέφωνο:  211 012 3575, ωράριο 08:00 έως 16:00.

Ζεστά απολαυστικά ροφήματα για αποκατάσταση μετά την άσκηση

Η ενυδάτωση μετά την προπόνηση είναι μια πολύ σημαντική διαδικασία. Όταν μάλιστα γίνεται σωστά, τότε εξασφαλίζει στον οργανισμό μια πλήρη αποκατάσταση, η οποία με τον καιρό φαίνεται στις επιδόσεις του κάθε δρομέα.

Ο χειμώνας είναι μια εποχή που δεν σταματάμε να τρέχουμε και να γυμναζόμαστε. Εκτός από το μπάνιο μας και το φαγητό μας, μπορούμε να πιούμε και διάφορά ζεστά ροφήματα, τόσο για να ζεσταθούμε, όσο και για να ενυδατωθούμε και να ανακάμψουμε.

Ζεστή σοκολάτα

Η γλυκόπικρη σοκολάτα έχει πολυφαινόλες, οι οποίες βοηθούν στην καλή κυκλοφορία του αίματος και να βελτιώνουν τις επιδόσεις της καρδιάς. Αν μάλιστα προτιμήσετε το μεξικάνικο στιλ και προσθέσετε πιπέρι καγιέν μπορεί επίσης να πάτε στα κόκκινα και τον μεταβολισμό σας. Παράλληλα οι πρωτεΐνη και οι υδατάνθρακες που υπάρχουν στο γάλα θα βοηθήσει τους μυς σας να ανακάμψουν.

Ρόφημα με κουρκουμά

Είμαστε πολύ τυχεροί που υπάρχει ο κουρκουμάς. Είναι μια βόμβα υγείας, ένα φυσικό αντιφλεγμονώδες που αντικαθιστά την κορτιζόνη! Στην ανατολική ιατρική, η ουσία που περιέχεται στον κουρκουμά, ή κουρκουμίνη χρησιμοποιείται για τη θεραπεία πεπτικές διαταραχές και η αρθρίτιδα. Επίσης μπορεί καταπολεμήσει την οξειδωτική βλάβη από σκληρές προπονήσεις. Διαλέξτε το αγαπημένο σας αφέψημα (τσάι, χαμομήλι κ.α.) και προσθέστε μισή κουταλιά του γλυκού κουρκουμά.

Ζεστός μηλίτης

Ο αφιλτράριστος μηλίτης από φρέσκα μήλα (και τη φλούδα τους) είναι γεμάτος με κερκετίνη, η οποία μπορεί να σας προστατεύσει από τον καρκίνο και τις καρδιακές παθήσεις. Η ουσία αυτή μπορεί επίσης να ενισχύσει την αθλητική απόδοση, βελτιώνοντας την ικανότητα του σώματός σας να χρησιμοποιήσει το οξυγόνο. βάλτε το μηλίτη σας να ζεσταθεί, προσθέστε και ένα ξυλαράκι κανέλας και απολαύστε.

Καφές με κανέλα

Η κανέλα το πρωί μπορεί να περιορίσει τις τιμές σακχάρου στο αίμα και είναι αποδεδειγμένα ένας σύμμαχος του οργανισμού για όσους πάσχουν από διαβήτη τύπου 2. Ο καφές μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο της νόσου του Πάρκινσον και η καφεΐνη ως γνωστόν συνδέεται με βελτιωμένη αθλητική απόδοση. Μάλισα έρευνες, έχουν συνδέσει τον καφέ με τον περιορισμό των πόνων των μυών. Φτιάξτε τον αγαπημένο σας ζεστό καφέ και κατά την παρασκευή του προσθέστε σκόνη κανέλας. Ταιριάζει στον γαλλικό, τον ελληνικό, τον εσπρέσο και τον νες. Δοκιμάστε το…

Hot Toddy

Τα φλαβονοειδή στα λεμόνια θα κρατήσουν μακριά το κρυολόγημα, το μέλι θα καταπραΰνει το βήχα και τον ερεθισμό του λαιμού, ενώ το σφηνάκι μπέρμπον ή ουίσκι που σας προτείνουμε να βάλετε θα φτιάξει τη διάθεσή σας. Και επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχια ιδού η συνταγή: 30ml βραστό νερό (βάλτε παραπάνω αν θέλετε να αυξήσετε την ποσότητα), 30ml ουίσκι, 2 γαρίφαλα, 1 ξυλάκι κανέλας, 1 μικρή φλούδα από λεμόνι, 1 κ.γ. μέλι, 1-2 κ.γ. χυμό λεμόνι, λίγο μοσχοκάρυδο. Εκτέλεση: Βράστε το νερό μαζί με τα μπαχαρικά, ρίξτε σε ένα φλιτζάνι το ουίσκι και προσθέστε το βραστό νερό. Βάλτε το μέλι και τη φλούδα από το λεμόνι, ανακατέψτε καλά και πασπαλίστε με λίγο μοσχοκάρυδο.

Με πληροφορίες από το: Runnersworld.com

x
Send this to a friend