Συνεπής στο ραντεβού του ο 14ος Γύρος Λίμνης Ιωαννίνων

Μπορεί ο κορωνοϊός να έχει «παγώσει» σχεδόν κάθε δραστηριότητα, ωστόσο οι προετοιμασίες για τον 14ο Γύρο Λίμνης Ιωαννίνων δε σταματούν και ο αγώνας στην πιο όμορφη διαδρομή της Ελλάδας θα είναι και φέτος συνεπής στο ραντεβού του το πρότελευταίο Σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου.

Ο μεγάλος αγώνας των 30 χλμ. γύρω από τη λίμνη Παμβώτιδα και οι παράλληλοι αγώνες των 10 χλμ. και των 5 χλμ. στην παραλίμνια περιοχή των Ιωαννίνων έχουν προγραμματιστεί για τις 19-20 Σεπτεμβρίου 2020, με την Οργανωτική Επιτροπή να διαβεβαιώνει πως ο σχεδιασμός δε θα μεταβληθεί, ανεξάρτητα από το ποιες άλλες αναβληθείσες διοργανώσεις θα μεταφερθούν για εκείνο το διάστημα. Φυσικά, και φέτος δε θα λείψουν από το πρόγραμμα ο Παραλίμνιος Δρόμος για ΑμεΑ, το «Μαμά- Καρότσι» και το Family Run, δίνοντας την ευκαιρία σε όλους να γίνουν μέρος της μεγάλης γιορτής.

Το πρότελευταίο Σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου είναι ταυτισμένο με τον Γύρο Λίμνης Ιωαννίνων και ήδη υπάρχουν σύλλογοι δρομέων, αλλά και μεμονωμένοι δρομείς από την Ελλάδα και το εξωτερικό που έχουν βάλει τη διαδρομή στο καλεντάρι τους.

Από την πλευρά της διοργάνωσης, γίνεται γνωστό ότι μέσα στο επόμενο διάστημα θα ανοίξει η πλατφόρμα των εγγραφών, ενώ –λόγω και των τελευταίων γεγονότων με τον κορωνοϊό- σχεδιάζεται η ενίσχυση των μέτρων ασφάλειας και υγιεινής.

Τέλος, οι άνθρωποι του Γύρου Λίμνης Ιωαννίνων θέλουν να στείλουν το μήνυμα ότι αυτή την περίοδο προπονούμαστε μόνοι μας, τηρώντας χωρίς παρέκκλιση τις οδηγίες των επιστημόνων, για να μπορέσουμε να τρέξουμε όλοι μαζί στην ομορφότερη διαδρομή της Ελλάδας τον Σεπτέμβριο. «Στις 19-20 Σεπτεμβρίου δε θέλουμε να λείψει κανείς από τη γραμμή της εκκίνησης!».

Previous ArticleNext Article

Γίνε “Δρομέας Ελπίδας” τώρα και σε αγώνες 5χλμ! Νέα ομάδα, ίδιες συγκινήσεις…

Παγκόσμια ημέρα παιδιού σήμερα και σε καλούμε να τρέξεις μαζί μετα δικά μας παιδιά!

Κάλλιο 5 και στο χέρι παρά 10 και καρτέρι! Δεν χρειάζεται να είσαι δρομέας μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων για να γίνεις κομμάτι της απίστευτης εμπειρίας της συμμετοχής σε αγώνες με τους “Δρομείς Ελπίδας”. Τώρα έχεις αυτήν την ευκαιρία ανεξαρτήτως του αγωνιστικού σου επιπέδου!

Αρχιμηνιά σήμερα και επειδή όταν τρέχεις με την ομάδα μας “όλα μοιάζουν καλοκαίρι”, οι “Δρομείς Ελπίδας” ανακοινώνουν την έναρξη της στελέχωσης της ομάδας τους των 5χλμ, η οποία θα λειτουργεί συμπληρωματικά με την ήδη υπάρχουσα των μεγαλύτερων αποστάσεων.

Όπως λέει και το βίντεο που ακολουθεί “θα είναι τα καλύτερα 5 χιλιόμετρα της ζωής σου”.

Έχοντας πλέον και δεύτερο αμαξίδιο-joelette οι “Δρομείς Ελπίδας” αυξάνονται και πληθύνονται και κατακυριεύουν την δρομική σκηνή της χώρας!

Όποτε κι αν επιτραπεί η επιστροφή στην αγωνιστική δραστηριότητα η ομάδα μας θα είναι πανέτοιμη με νέα πρόσωπα και πολλή όρεξη για νέες συγκινήσεις.

Με την κατηγοριοποίηση των δρομέων-κυλίνδρων μας, πλέον όλοι μπορούν να κάνουν κτήμα τους την μοναδική εμπειρία της συμμετοχής σε αγώνα δρόμου συνοδεύοντας παιδιά με ειδικές δεξιότητες.

Μην διστάζεις! Γίνε κι εσύ “Δρομέας Ελπίδας”

Επικοινώνησε με τους “Δρομείς Ελπίδας” στο email: [email protected]

ή στείλε το μήνυμά σου στο facebook The Hope Runners – Δρομείς Ελπίδας

Για τους Δρομείς Ελπίδας,

Σοφατζής Γιώργος

cellphone :6942802002

Ακουμιανάκη Αδαμαντία

cellphone :6984352896

email: [email protected]

facebook :The Hope Runners – Δρομείς Ελπίδας – https://www.facebook.com/hoperunnersathens/

instagram : thehoperunners- https://www.instagram.com/thehoperunners/

Website : Hoperunners.gr-https://www.hoperunners.gr/

Δυνατοί γλουτοί για καλύτερες επιδόσεις

Οι γλουτιαίοι μύες είναι οι μεγαλύτεροι και οι δυνατότεροι μύες του ανθρώπινου σώματος. Η ενδυνάμωση τους θα βελτιώσει σίγουρα την εκτέλεση πολλών κινήσεων και ασκήσεων και θα μειώσει την πιθανότητα τραυματισμών.

Για να γίνει πιο σωστή δουλειά πρέπει κανείς να επικεντρώνεται περισσότερο στην μονομερή κίνηση ή γύμναζε τη μία πλευρά του σώματος κάθε φορά, έτσι ώστε να μην κυριαρχούν άλλοι μεγάλοι μύες στα δύο πόδια.

Η μονομερής προπόνηση θα σου επιτρέψει να γυμνάσεις καλύτερα τους γλουτιαίους. Ασκήσεις που μπορείς να προσθέσεις στην προπόνησή σου και να ενισχύσεις τους γλουτούς σου είναι οι άρσεις θανάτου με ένα πόδι, οι προβολές και η γέφυρα με ένα πόδι.

Ένα τέτοιο πρόγραμμα ασκήσεων μας δείχνει σήμερα η Βασιλική Ρουμελιώτη. Ακολουθήστε το ρυθμό της και τις συμβουλές της.

Δείτε το βίντεο:

x
Send this to a friend