FAETHON OLYMPUS MARATHON: Στις 11 και 12 Ιουλίου η διεξαγωγή του αγώνα

Αγαπητοί φίλοι και συναθλητές

Τον τελευταίο καιρό  η καθημερινότητα όλων μας έχει αλλάξει και ξαφνικά βρισκόμαστε μπροστά από μια οθόνη προσπαθώντας να καταλάβουμε την “απειλή του Κορωνοϊού” και να παρακολουθούμε αποσβολωμένοι, πολλές φορές τις εξελίξεις. Είναι όμως υποχρέωση  όλων μας να παραμείνουμε σπίτι σύμφωνα με τις υποδείξεις  της πολιτείας και να προστατεύσουμε τις ευπαθείς ομάδες, τις οικογένειές μας αλλά και τους εαυτούς μας.

H οργανωτική επιτροπή του Faethon Olympus Marathon παρακολουθεί τις εξελίξεις καθημερινά και μέχρι μέσα Μαΐου θα είναι σε θέση να ανακοινώσει τις τελικές αποφάσεις για την διεξαγωγή του αγώνα.

Σύμφωνα με την επιστημονική κοινότητα, ο Απρίλιος θα είναι πολύ κρίσιμος για την εξέλιξη των κρουσμάτων στη χώρα μας και τον Μάιο θα μπορέσουμε να έχουμε μια καλύτερη εικόνα αν θα είναι δυνατή ή όχι η υλοποίηση του αγώνα στις 11-12 Ιουλίου.

Οι εγγραφές θα παραμείνουν ανοικτές όλο αυτό το διάστημα και όποιος επιθυμεί, μπορεί να εγγραφεί στον 1 από τους 3 αγώνες της διοργάνωσης (FOM, RUPICAPRA, FOM TRAIL) στην ιστοσελίδα μας www.faethonolympusmarathon.gr

Ευχόμαστε υγεία και γρήγορη  επιστροφή στους κανονικούς μας ρυθμούς και στα βουνά που τόσο αγαπάμε!!!!

Για οποιαδήποτε ερώτησή σας σχετικά με τον αγώνα, βρισκόμαστε στη διάθεσή σας.

Παρακαλώ επικοινωνήστε στο [email protected]

Μείνετε όλοι υγιείς.

Η οργανωτική επιτροπή  Faethon Olympus Marathon

Previous ArticleNext Article

Γίνε “Δρομέας Ελπίδας” τώρα και σε αγώνες 5χλμ! Νέα ομάδα, ίδιες συγκινήσεις…

Παγκόσμια ημέρα παιδιού σήμερα και σε καλούμε να τρέξεις μαζί μετα δικά μας παιδιά!

Κάλλιο 5 και στο χέρι παρά 10 και καρτέρι! Δεν χρειάζεται να είσαι δρομέας μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων για να γίνεις κομμάτι της απίστευτης εμπειρίας της συμμετοχής σε αγώνες με τους “Δρομείς Ελπίδας”. Τώρα έχεις αυτήν την ευκαιρία ανεξαρτήτως του αγωνιστικού σου επιπέδου!

Αρχιμηνιά σήμερα και επειδή όταν τρέχεις με την ομάδα μας “όλα μοιάζουν καλοκαίρι”, οι “Δρομείς Ελπίδας” ανακοινώνουν την έναρξη της στελέχωσης της ομάδας τους των 5χλμ, η οποία θα λειτουργεί συμπληρωματικά με την ήδη υπάρχουσα των μεγαλύτερων αποστάσεων.

Όπως λέει και το βίντεο που ακολουθεί “θα είναι τα καλύτερα 5 χιλιόμετρα της ζωής σου”.

Έχοντας πλέον και δεύτερο αμαξίδιο-joelette οι “Δρομείς Ελπίδας” αυξάνονται και πληθύνονται και κατακυριεύουν την δρομική σκηνή της χώρας!

Όποτε κι αν επιτραπεί η επιστροφή στην αγωνιστική δραστηριότητα η ομάδα μας θα είναι πανέτοιμη με νέα πρόσωπα και πολλή όρεξη για νέες συγκινήσεις.

Με την κατηγοριοποίηση των δρομέων-κυλίνδρων μας, πλέον όλοι μπορούν να κάνουν κτήμα τους την μοναδική εμπειρία της συμμετοχής σε αγώνα δρόμου συνοδεύοντας παιδιά με ειδικές δεξιότητες.

Μην διστάζεις! Γίνε κι εσύ “Δρομέας Ελπίδας”

Επικοινώνησε με τους “Δρομείς Ελπίδας” στο email: [email protected]

ή στείλε το μήνυμά σου στο facebook The Hope Runners – Δρομείς Ελπίδας

Για τους Δρομείς Ελπίδας,

Σοφατζής Γιώργος

cellphone :6942802002

Ακουμιανάκη Αδαμαντία

cellphone :6984352896

email: [email protected]

facebook :The Hope Runners – Δρομείς Ελπίδας – https://www.facebook.com/hoperunnersathens/

instagram : thehoperunners- https://www.instagram.com/thehoperunners/

Website : Hoperunners.gr-https://www.hoperunners.gr/

Δυνατοί γλουτοί για καλύτερες επιδόσεις

Οι γλουτιαίοι μύες είναι οι μεγαλύτεροι και οι δυνατότεροι μύες του ανθρώπινου σώματος. Η ενδυνάμωση τους θα βελτιώσει σίγουρα την εκτέλεση πολλών κινήσεων και ασκήσεων και θα μειώσει την πιθανότητα τραυματισμών.

Για να γίνει πιο σωστή δουλειά πρέπει κανείς να επικεντρώνεται περισσότερο στην μονομερή κίνηση ή γύμναζε τη μία πλευρά του σώματος κάθε φορά, έτσι ώστε να μην κυριαρχούν άλλοι μεγάλοι μύες στα δύο πόδια.

Η μονομερής προπόνηση θα σου επιτρέψει να γυμνάσεις καλύτερα τους γλουτιαίους. Ασκήσεις που μπορείς να προσθέσεις στην προπόνησή σου και να ενισχύσεις τους γλουτούς σου είναι οι άρσεις θανάτου με ένα πόδι, οι προβολές και η γέφυρα με ένα πόδι.

Ένα τέτοιο πρόγραμμα ασκήσεων μας δείχνει σήμερα η Βασιλική Ρουμελιώτη. Ακολουθήστε το ρυθμό της και τις συμβουλές της.

Δείτε το βίντεο:

x
Send this to a friend