Στην τελική ευθεία για το μεγάλο ραντεβού με τον Faethon Olympus Marathon

Στην τελική ευθεία για το μεγάλο ραντεβού με τον Faethon Olympus Marathon

Λίγες μέρες απομένουν ακόμη για το «ψηλότερο» αγωνιστικό διήμερο της χώρας μας στις 13-14 Ιουλίου στον Κοκκινοπλό Ελασσόνας. Ο κορυφαίος Sky Running αγώνας της Ελλάδας, Faethon Olympus Marathon, περιλαμβάνει 3 διαδρομές: τους F.O.M (44km-3600+), Rupicapra (20km-1500+) και FAETHON TRAIL (14km-400+). Πάνω από 600 αθλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό έχουν δηλώσει συμμετοχή.

Μεταξύ άλλων θα σταθούν στη γραμμή εκκίνησης οι αθλητές Μπαλιώτης Σταύρος, Γιαννόπουλος Κώστας, Διαλεκτός Γιώργος, Παγουνάδης Θανάσης, Αρώνης Πλάτων, Σιαμήτρας Κώστας, Μάτρας Σλαβεκ, Ελευθερίου Δημήτρης, Γκιζλής Άρης, Ρεπσενκο Λορα, Πλακετάς Κοσμάς.

Η σηματοδότηση των διαδρομών με νέου τύπου σημαιάκια που θα είναι πιο ευδιάκριτα στο «αλπικό τερέν του αγώνα» και ο καθαρισμός είναι σε πλήρη εξέλιξη και σε λίγες μέρες θα ολοκληρωθεί.

Το Ostracon Recovery Area θα βρίσκεται για 4η συνεχόμενη χρονιά στους αγώνες Faethon Olympus Marathon για να προσφέρει εξοπλισμό και υπηρεσίες αποθεραπείας στους αθλητές!

Στο ειδικά διαμορφωμένο χώρο μας θα φιλοξενηθεί το Sixty Minutes Elite Fitness & Rehabilitation Club του Φυσικοθεραπευτή Νίκου Κυριζόπουλου από την Ελασσόνα για να υποστηρίξουν τους αθλητές παρέχοντας τις αποτελεσματικότερες λύσεις αποθεραπείας, όπως:

  • την κρυοθεραπεία με συμπίεση Game Ready, ό,τι πιο αποτελεσματικό για την άμεση ανακούφιση από την καταπόνηση των αγώνων
  • το σύστημα διαβαθμιζόμενης συμπίεσης (μπότες πρεσσοθεραπείας) Recovery Pump, το αγαπημένο των αθλητών
  • τα κορυφαία βοηθήματα BLACKROLLγια ασκήσεις μυϊκών διατάσεων, απελευθεύρωσης και χαλάρωσης

Επίσης, να ευχαριστήσουμε το ΔΙΟΣ φυσικό μεταλλικό νερό με τη θεϊκή καταγωγή από τον Όλυμπο, που για ακόμη μια χρονιά είναι χορηγός μας και στηρίζει το Faethon Olympus Marathon, προσφέροντας την απαραίτητη ενυδάτωση σε όλους τους συμμετέχοντες και επισκέπτες. Θεϊκή… αναζωογόνηση για όλους αφού έχουμε μαζί μας το νερό με τη θεϊκή καταγωγή!

Σάββατο 13-07-2019

5ος FAETHON TRAIL

14:00-16:30   Επίδοση αριθμών Πλατεία Κοκκινοπλού

17:00              Εκκίνηση 5th FΟΜ Τrail – Πλατεία Κοκκινοπλού

18:00              Τερματισμοί αθλητών  

19:30              AΠΟΝΟΜΕΣ

19:45                Τέλος αγώνα

 8th FAETHON OLYMPUS MARATHON & 4th RUPICAPRA

Σάββατο 13-7-2019

 09:30 πμ Αναχώρηση πούλμαν από την Αθήνα (Σύνταγμα) – Υπεύθυνος πούλμαν Φουρκιώτης Κώστας- 6944641873

10:00-20:00   Επίδοση αριθμών (Εγγραφές) – Πλατεία Κοκκινοπλού

20:00              Τεχνική ενημέρωση 8th F.O.M και 4th Rupicapra– Πλατεία Κοκκινοπλού

20:30              Pasta energy dinner by Yiam!!! Πλατεία Κοκκινοπλού

21:00                Standup comedy με τον Μιχάλη Σαρόπουλο – Πλατεία Κοκκινοπλού

Κυριακή 14-07-2019

06:00πμ               Εκκίνηση 8th FAETHON OLYMPUS MARATHON

07:00πμ               Εκκίνηση 4th RUPICAPRA

09:00 – 12:00πμ Τερματισμοί αθλητών 4th RUPICAPRA

11:00-18:00         Τερματισμοί αθλητών του 8th FOM – Κοκκινοπλός Ελασσόνας.

13:00                   Τελετή Απονομών 4th RUPICAPRA

15:00                      Τελετή Απονομών 8th FAETHON OLYMPUS MARATHON

19:00                       Κλείσιμο διοργάνωσης

19:15                     Αναχώρηση πούλμαν για Αθήνα.

 Όλες οι εκδηλώσεις θα γίνουν στην Πλατεία του Κοκκινοπλού.

Previous ArticleNext Article

Όσοι τρέχουν ή προπονούνται με παρέα, γυμνάζονται περισσότερο

Μελέτη που πραγματοποίησαν ερευνητές από Πανεπιστήμιο της Σκωτίας, δείχνει πως τα άτομα που τρέχουν ή γυμνάζονται μαζί με κάποιο φίλο, γυμνάζονται περισσότερο και ειδικά όταν εκείνος τους παρέχει συναισθηματική υποστήριξη.

Για τους σκοπούς της μελέτης, που δημοσιεύεται στο διεθνές επιστημονικό περιοδικό British Journal of Psychology, οι ερευνητές χώρισαν τους συμμετέχοντες σε δύο ομάδες, ζητώντας από τα μέλη της πρώτης να βρουν ένα φίλο για να ασκούνται μαζί και από τα μέλη της δεύτερης να συνεχίσουν με το πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθούσαν.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, φάνηκε πως όσοι βρήκαν παρέα για το τρέξιμό τους ή την προπόνησή τους, γυμνάζονταν περισσότερο, συγκριτικά με εκείνους που συνέχισαν μόνοι τους. Επιπλέον, οι ερευνητές θέλησαν να εξετάσουν τι είδους χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ένας καλός «φίλος για γυμναστική».

Συναισθηματική υποστήριξη…

Ειδικότερα, βρέθηκε πως τα άτομα που λάμβαναν συναισθηματική υποστήριξη και ενθάρρυνση γυμνάζονταν περισσότερο σε σχέση με όσους είχαν απλά πρακτική βοήθεια, όπως για παράδειγμα το να μη χάνουν καμία προπόνηση.

Όπως αναφέρει η επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας, τα ευρήματα της μελέτης δείχνουν ότι είναι βοηθητικό να ασκείται κανείς μαζί με κάποιο άτομο από το κοινωνικό του περιβάλλον, ενώ η αλληλοϋποστήριξη φαίνεται να αποτελεί σημαντικό παράγοντα.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί πρέπει να ξεκινήσετε να τρέχετε μαζί με άλλους δρομείς

Αυτές οι τροφές πρέπει να βρίσκονται στο ψυγείο κάθε δρομέα

Και τώρα ετοιμαστείτε για την πιο προφανή διατροφολογική συμβουλή όλων των εποχών: οι δρομείς πρέπει να τρώνε πολλά τρόφιμα και σε πλούσιες ποσότητες. Το έχετε ακούσει σίγουρα πολλές φορές και το θεωρείτε κλισέ. Αλλά είναι μια πολύ ουσιαστική συμβουλή.

Όταν τρέχουμε καίμε εκατοντάδες θερμίδες και πρέπει να ενισχυθούμε με τα αντίστοιχα θρεπτικά συστατικά για την καλύτερη δυνατή απόδοση και αποκατάσταση.

Η ποικιλία στις τροφές που τρώμε είναι το κλειδί για να επιτευχθεί μια ολοκληρωμένη διατροφή με άφθονα θρεπτικά συστατικά.

Και αυτό μπορούμε να το πετύχουμε με αρκετούς συνδυασμούς. Υπάρχουν, ωστόσο, μερικές τροφές που ένας δρομέας καλό είναι να έχει πάντα στο ψυγείο του μιας και είναι εύκολες στην αποθήκευση και τη χρήση και του προσφέρουν όλα όσα χρειάζεται.

Κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά

Ο καταψύκτης σας πρέπει να είναι πάντα εφοδιασμένος με ένα μείγμα μούρων και κάθε δυνατή ποικιλία κατεψυγμένων λαχανικών. Τα κατεψυγμένα προϊόντα έχουν περισσότερες βιταμίνες από τα φρέσκα καθώς καταψύχονται αμέσως μόλις συλλεχθούν. Αυτό επιτρέπει στα προϊόντα να διατηρούν περισσότερες βιταμίνες και μέταλλα. Ρίξτε τα μούρα στο γιαούρτι και τα δημητριακά και μαγειρέψτε τα λαχανικά μαζί με ρύζι. Τόσο απλά.

Πράσινο τσάι

Φτιάξτε μια μεγάλη κανάτα πράσινου τσαγιού και κρατήστε την στο ψυγείο σας. Το πράσινο τσάι έχει ατελείωτα οφέλη για την υγεία, από τα αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τον καρκίνο έως την αύξηση της ενεργειακής κατανάλωσης καφεΐνης. Πείτε λίγο πριν βγείτε για τρέξιμο αλλά και γενικά όποια στιγμή της ημέρας θέλετε: είναι το τέλειο ενισχυτικό ενέργειας.

Οι δέκα πιο υγιεινές τροφές που μπορεί να φάει ένας δρομέας

Μαύρα φασόλια

Τα μαύρα φασόλια, εκτός από το ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές συνταγές, έχουν πλήθος θρεπτικών συστατικών: ένα φλιτζάνι παρέχει 15 γραμμάρια από διαιτητικές ίνες και πρωτεΐνες. Είναι επίσης μια πολύ αποτελεσματική πηγή συστατικών που δύσκολα συναντάς αλλού. Ανακατεύοντας σε ένα μπολ, μαύρα φασόλια, καλαμπόκι και τόνο για παράδειγμα, έχετε ένα πλήρες γεύμα.

Στήθος κοτόπουλου

Το κοτόπουλο, όπως και όλα τα κρέατα, είναι μια πολύ αποτελεσματική πηγή πρωτεϊνών, βιταμινών Β, και διάφορων άλλων μετάλλων. Να έχετε πάντα ένα πακέτο στήθους κοτόπουλου που μπορεί να μαγειρευτεί στην κατσαρόλα ή στο φούρνο για ένα εύκολο δείπνο για το βράδυ μαζί με ψητά λαχανικά.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί οι δρομείς δεν μπορούν να τρώνε ό,τι θέλουν όποτε θέλουν;

x
Send this to a friend