Red Bull Homerun: Το countdown ξεκινάει

Μάσκα τσεκ, πέδιλα τσεκ, διάθεση… στα ύψη!

Ξέρουμε ότι ανυπομονείς όσο και εμείς για το Red Bull Homerun, οπότε ετοιμάσου γιατί σε 3 μόνο ημέρες σε περιμένουμε στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού. Αυτό το Σάββατο στις 26 Φεβρουαρίου ερασιτέχνες, αλλά και pro skiers & snowboarders θα δώσουν ραντεβού στην πίστα Βάκχος του Παρνασσού για την πιο διασκεδαστική και γεμάτη αδρεναλίνη κατάβαση που έχει γίνει ποτέ.

Αν έχεις γραφτεί online, μπορείς να έρθεις στον χώρο του σαλέ από τις 09:30 έως τις 11:30 για την επικύρωσή της εγγραφής σου, την παραλαβή αριθμού συμμετοχής, καθώς και chip χρονομέτρησης. Για εσένα που έχεις μπει waiting list ή ακόμα και να μην κατάφερες να γραφτείς online, την ημέρα του event, από τις 11:30 έως τις 12:30, θα γίνονται δεκτές δηλώσεις συμμετοχής με σειρά προτεραιότητας, μέχρι την κάλυψη των 250 θέσεων.

Ορισμένα σημαντικά tips για την ημέρα του αγώνα:

  • Είναι υποχρεωτική η χρήση του κράνους για την δική σου ασφάλεια.
  • Θα πρέπει να βρίσκεσαι 30 λεπτά νωρίτερα στο σημείο εκκίνησης.
  • Η εκκίνηση θα είναι ομαδική τύπου “Le Mans” χωρίς πέδιλα και σανίδες, όπου θα τρέξεις προς τον εξοπλισμό σου, ο οποίος βρίσκεται λίγα μέτρα πιο πέρα, και από εκεί θα κατέβεις την πίστα για να καταλήξεις λίγο πριν τη βάση του λιφτ στα 1950μ. όπου και θα βρίσκεται η αψίδα του τερματισμού.
  • Στις 14:00 ακριβώς ξεκινάει το Red Bull Homerun.
  • Κορυφαίος εξοπλισμός ski αλλά και snowboard περιμένει τους ταχύτερους skiers και snowboarders.

Τι λες; Είσαι πανέτοιμος/η για το Red Bull Homerun;

Εμείς πάντως μπορούμε να νιώσουμε το excitement σου και σε περιμένουμε από κοντά το Σάββατο. Μην το χάσεις!

Εδώ μπορείς να δεις τον ειδικό κανονισμό του event.

*Η διαδρομή ενδέχεται να τροποποιηθεί ανάλογα με τις συνθήκες του χιονιού. Σε αυτή την περίπτωση, θα υπάρξει σχετική ενημέρωση προς τους συμμετέχοντες κατά την εγγραφή τους. Αλλιώς, μπορείτε να ενημερώνεστε στο redbull.com/homerun ή στα social media μας.

Για περισσότερες πληροφορίες:

http://www.redbull.com/homerun

#homerun

Με τη συνδιοργάνωση του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού και της Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) Α.Ε

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Ο σωστός τρόπος εφαρμογής για να έχει αποτέλεσμα το αποσμητικό μας

Τα αποσμητικά προστατεύουν από τον ιδρώτα και μας επιτρέπουν να έχουμε μια αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Ειδικά πριν ή μετά τη γυμναστική, συνηθίζουμε να εφαρμόζουμε αποσμητικό αφού ιδρώνουμε αρκετά. Υπάρχει όμως ένα λάθος που κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι με το αποσμητικό τους, ειδικά όσοι γυμνάζονται.

Αν βάζετε αποσμητικό το πρωί μετά το ντους, πριν από το γυμναστήριο ή μετά το ντους στο γυμναστήριο, τότε δεν θα έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα!

Ο σωστός τρόπος είναι να εφαρμόζετε το αποσμητικό στις μασχάλες σας το βράδυ, πριν πέσετε για ύπνο. Με αυτόν τον τρόπο το αποσμητικό έχει τον χρόνο να στεγνώσει και να κάνει τη δουλειά του.

Αν το πρωί πριν πάτε στη δουλειά κάνετε γυμναστική, τότε θα πρέπει να στεγνώσετε πολύ καλά τη μασχάλη σας, πριν βάλετε ξανά το αποσμητικό σας. Αν έχετε χρόνο, μπορείτε να το αποφύγετε για 15-20 λεπτά και να το εφαρμόσετε μετά, προκειμένου να έχετε την προστασία που θέλετε για ολόκληρη την ημέρα.

Επίσης θα μπορούσατε με λίγο νερό να αφαιρέσετε λίγο από το αποσμητικό πριν γυμναστείτε, για να επιτρέψετε στο δέρμα σας να ιδρώσει και να βγάλει τις τοξίνες.

Πριν το εφαρμόσετε πρέπει το δέρμα σας να είναι εντελώς στεγνό, ενώ πριν γυμναστείτε πρέπει το αποσμητικό σας να έχει στεγνώσει καλά.

Και αυτό διότι σε διαφορετική περίπτωση θα φύγει μαζί με το νερό (σ.σ. θα κολλήσει πάνω στα ρούχα σας) ή με τον ιδρώτα, αν δεν έχει στεγνώσει καλά.

Διαβάστε επίσης: Φυσικες λύσεις για να μην έχετε προβλήματα κακοσμίας το καλοκαίρι

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Λάθη που κάνουμε και χάνουμε τον ύπνο μας

Ο ύπνος είναι ένα από τα σημαντικότερα πράγματα στη ζωή για πολλούς λόγος. Ένας καλός ύπνος μπορεί να μας οδηγήσει στην επαγγελματική επιτυχία, μέχρι και στην απώλεια βάρους.

Υπάρχουν, όμως, μερικά πραγματάκια που πρέπει να αποφεύγετε να κάνετε πριν κοιμηθείτε, αν θέλετε να απολαύσετε έναν ήρεμο και αδιατάρακτο ύπνο.

Εκτός, λοιπόν, από το να πιείτε ένα καφεδάκι πριν τον ύπνο, αυτά είναι τα έξι πράγματα που πρέπει να αποφεύγετε πριν κοιμηθείτε:

1. Να κοιτάξουμε το κινητό μας ή το τάμπλετ

Ρίχνετε μια τελευταία ματιά στο e-mail σας και στο Facebook, δύο λεπτάκια μόνο. Μην το κάνετε: το φως της οθόνης σταματά την έκκριση της μελατονίνης, μιας ορμόνης που βάζει το σώμα μας σε λειτουργία ύπνου. Αφήστε που τα δύο λεπτάκια στο Facebook/Twitter/όποιο άλλο από τα social media μπορούν να μετατραπούν σε τρεις ώρες και μετά δεν θα ξέρετε πότε θα προλάβετε να κοιμηθείτε.

2. Να πιέζουμε τον εαυτό μας να κοιμηθεί

Πέσαμε στο κρεβάτι και δεν μας παίρνει ο ύπνος; Το μεγαλύτερο λάθος είναι να προσπαθούμε να κάνουμε τον εαυτό μας να κοιμηθεί. Καλύτερα να σηκωθούμε και να κάνουμε κάτι άλλο, μέχρις ότου νυστάξουμε πραγματικά.

3. Να πίνουμε αλκοόλ

Όσοι νομίζουμε ότι το μεθύσι εγγυάται τον ύπνο, κάνουμε λάθος. Πέραν όλων των άλλων, ο ύπνος υπό την επήρρεια αλκοόλ είναι κακός, διακοπτόμενος και καθόλου ξεκούραστος.

4. Να κοιμόμαστε με το κατοικίδιό μας

Είναι ωραίο να κοιμόμαστε με το σκύλο ή τη γάτα μας, ωστόσο, όλοι οι ειδικοί συμφωνούν ότι δεν βοηθά στο να κοιμηθούμε καλά, ενώ μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εκδήλωσης αλλεργιών.

5. Να ζεσταίνουμε το χώρο

Όλοι οι ειδικοί περί τον ύπνο συμφωνούν ότι ο ύπνος είναι καλύτερος όταν το περιβάλλον είναι δροσερό.

6. Να ασκηθούμε

Η άσκηση λίγο πριν την ώρα του ύπνου είναι λάθος, καθώς αυξάνει τα επίπεδα της θερμοκρασίας του σώματος και μας προετοιμάζει για δράση και όχι για χαλάρωση. Από τις σπάνιες φορές που η άσκηση δεν μας κάνει καλό.

Διαβάστε ακόμα: Δεν σας παίρνει ο ύπνος; Εφαρμόστε τη μέθοδο «4-7-8»!

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend