Παλαμήδειος Άθλος (27/11/2016): Όλα όσα θέλετε να ξέρετε… σκαλί-σκαλί (video)

Είναι δεδομένο ότι δεν έχουμε να κάνουμε με έναν αγώνα σαν όλους τους άλλους. Ο “Παλαμήδειος Άθλος” είναι αγώνας ειδικών απαιτήσεων και αυτό το γνωρίζουν όσοι είχαν την τύχη να συμμετάσχουν την πρώτη χρονιά και φυσικά το φαντάζονται όλοι εκείνοι που έχουν ανέβει τα σκαλοπάτια στο Παλαμήδι.

Επειδή, λοιπόν, είναι διαφορετικός αγώνας πρέπει να αντιμετωπίζεται ως τέτοιος από τους ίδιους τους συμμετέχοντες. Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε ο Δήμος Ναυπλίου και οι διοργανωτές σε Συνέντευξη Τύπου παρουσίασαν τον φετινό αγώνα που θα γίνει στις 27/11.

Το Runnfun.gr βρέθηκε στο Ναύπλιο αυτές τις ημέρες, έκανε… αυτοψία στη διαδρομή του αγώνα και συγκέντρωσε και μέσω των επίσημων ιστοσελίδων της διοργάνωσης χρήσιμες πληροφορίες για όλους όσους βρεθούν στο Ναύπλιο για να γίνουν κομμάτι της ιστορίας.

Εκκίνηση: επί της 25ης Μαρτίου, είσοδος του Κάστρου.

Ώρα Εκκίνησης: 12:30

Διαδρομή: άνοδος στο κάστρο, επαρχιακή οδός φρουρίου Παλαμηδείου, 25ης Μαρτίου, Κύπρου, Σιδηράς Μεραρχίας, Ανδρέα Συγγρού.(850μ.-999 σκαλοπάτια και 4,15χλμ. ασφαλτοστρωμένος δρόμος)

Τερματισμός: επί της 25ης Μαρτίου, στην είσοδο του Κάστρου.

Επίσης θα διεξαχθεί αγώνας 10 χιλιομέτρων αλλά και 3 χιλιομέτρων.

ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ
Σε κάθε χιλιόμετρο των αγωνιστικών διαδρομών, θα υπάρχει ένδειξη χιλιομετρικής απόστασης.

ΣΤΑΘΜΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
• Στον «Παλαμήδειο Άθλο» θα υπάρχει σταθμός υποστήριξης των δρομέων στην έξοδό τους από το κάστρο και κατά    την διαδρομή ανάβασης σε πολλά σημεία.
• Κατά μήκος της διαδρομής των 10χλμ. θα υπάρχει σταθμός υποστήριξης των δρομέων στο 5ο χλμ.
• Εμφιαλωμένο νερό διατίθεται στους συμμετέχοντες στην εκκίνηση και στον τερματισμό.
• Επιπλέον, διατίθενται ισοτονικά ποτά στους συμμετέχοντες στον τερματισμό

ΧΡΟΝΙΚΟ ΟΡΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΑΓΩΝΩΝ
Το χρονικό όριο τερματισμού για τον “Παλαμήδειο Άθλο” είναι 1 ώρα (οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχουν ολοκληρώσει τον αγώνα τους μέχρι ώρα 13:30) από την προγραμματισμένη ώρα εκκίνησης (12:30). Για τον αγώνα δρόμου 10χλμ. το χρονικό όριο είναι 1 ώρα & 30΄ (οι δρομείς θα πρέπει να έχουν ολοκληρώσει τον αγώνα μέχρι ώρα 10:30).

Διαβάστε ιατρικές και προπονητικές συμβουλές για τον συγκεκριμένο αγώνα με ένα κλικ ΕΔΩ

Επίσης δείτε χρήσιμες πληροφορίες για την πόλη με ένα κλικ ΕΔΩ

Για εγγραφές και περισσότερες λεπτομέρειες: http://nafpliocastlerun.gr/gr/

Previous ArticleNext Article

Οι χαμογελαστοί δρομείς έχουν καλύτερα αποτελέσματα!

INTIME

Πολλοί αθλητές και δρομείς γνωρίζουν ότι όταν χαμογελούν, ενώ -κατά τα λοιπά, ιδρώνουν και κουράζονται κατά τη διάρκεια της προπόνησης ή του αγώνα τους- η προσπάθεια που καταβάλλουν γίνεται, κατά κάποιο τρόπο, ευκολότερη και έχουν καλύτερα αποτελέσματα!

Τον περασμένο Μάιο, ο φωτογραφικός φακός είχε συλλάβει τον Eliud Kipchoge, τον Κενυάτη μαραθωνοδρόμο, να χαμογελάει κατά τη διάρκεια της κούρσας του, ειδικά προς το τέλος της και ο λόγος για μία από τις γρήγορες του συγκεκριμένου αθλητή και με τον ίδιο να δηλώνει ότι χαμογελούσε, γιατί πίστευε ότι αυτό έκανε την προσπάθεια του πιο εύκολη.

Ωστόσο, υπάρχουν και επιστημονικά στοιχεία που μπορούν να υποστηρίξουν αυτή τη θεωρία. Σε αρκετές έρευνες που έχουν εκπονηθεί κατά το παρελθόν, έχει αποδειχθεί ότι το να χαμογελούν οι άνθρωποι και ενώ καταπονούνται σωματικό στο πλαίσιο κάποιας άσκησης, μπορεί να τους αλλάξει την ψυχολογία, και ειδικά αν πρόκειται για αθλήματα στίβου. Για τις ανάγκες μιας πιο πρόσφατης μελέτης που εκπονήθηκε τον Σεπτέμβριο από το Πανεπιστήμιο Ulster στη Βόρεια Ιρλανδία σε συνεργασία με τον Πανεπιστήμιο Swansea της Ουαλίας επιλέχθηκε ένα γκρουπ δρομέων, από τους οποίους ζητήθηκε κάτι πολύ συγκεκριμένο: να προσπαθούν να χαμογελούν ή να κάνουν γκριμάτσες χαράς κατά τη διάρκεια της προπόνησης τους.

Στους 24 εθελοντές που συμμετείχαν στην έρευνα -άντρες και γυναίκες- δεν είπαν την αλήθεια, για τους λόγους που έγινε το πείραμα, δηλαδή. Αντίθετα, τους είπαν ότι ήθελαν να καταμετρήσουν την ποικιλία των παραγόντων που σχετίζονται με την «οικονομία δυνάμεων του δρομέα», τη μέτρηση του οξυγόνου που καταναλώνει κανείς, όταν τρέχει υπό συγκεκριμένες συνθήκες και επιτάχυνσης.

Αρχικά, οι ερευνητές τεστάρισαν τη συνήθη ρουτίνα των εθελοντών, δίνοντας τους να φορέσουν μία μάσκα που καταμετρούσε την αναπνοή τους, μέχρι να εξαντληθούν. Όσο έτρεχαν, οι επιστήμονες τους ζητούσαν να βαθμολογήσουν πώς ένιωθαν και να περιγράψουν τις στρατηγικές που χρησιμοποιούσαν για να συνεχίσουν, όπως για παράδειγμα το να αγνοούν τη σωματική δυσφορία και την κόπωση που ένιωθαν στο σώμα τους ή ακόμη περισσότερο το να συντονίζονται μ’ αυτήν.

Στη συνέχεια και σε περιβάλλον εργαστηρίου πια, καθένας από τους εθελοντές συμπλήρωνε μια σειρά από ασκήσεις τρεξίματος των 6 λεπτών, κατά τη διάρκεια των οποίων έπρεπε να κάνουν τα εξής: να χαμογελούν συνεχόμενα, αλλά ειλικρινά, να χαλαρώνουν το πάνω μέρος του σώματός τους με το να φαντάζονται ότι κρατούν απαλά ένα τσιπ πατάτας ανάμεσα στα δάχτυλά τους, και όλο αυτό στο πλαίσιο τεχνικών που μπορεί να διευκολύνουν την προσπάθεια κάποιου να φέρει εις πέρας μια κούρσα.

Πως το τρέξιμο συνδέεται με την ψυχική υγεία και ευεξία

Ποια ήταν τα αποτελέσματα της έρευνας

Υπήρξε μια ενδιαφέρουσα ποικιλία στα αποτελέσματα. Κάποιοι δρομείς ήταν αποτελεσματικοί σε ό,τι αφορά τον στόχο τους, παρά το γεγονός ότι ήταν κατσουφιασμένοι. Οι ερευνητές εκτιμούν ότι αυτοί οι σκληροί μορφασμοί ενδεχομένως να ενίσχυαν την αποφασιστικότητά τους να φέρουν εις πέρας την κούρσα τους.

Ωστόσο, οι δρομείς που χαμογελούσαν κατά τη διάρκεια της προπόνησής τους, αποδείχθηκαν κατά πολύ πιο αποτελεσματικοί. Για την ακρίβεια, υπήρξαν πιο αποτελεσματικοί κατά 2,78% σε σχέση με τους υπόλοιπους, μια διαφορά σαφώς ζωτική για ευθέως ανταγωνιστικά αθλήματα.

Ο Noel Brick, λέκτορας Πανεπιστήμιο του Ulster και επικεφαλής της συγκεκριμένης μελέτης εξηγεί πως με το να χαμογελάει κανείς, πιθανότατα προκαλεί μία σαφή μείωση της μυικής έντασης.

Διαβάστε επίσης: Γιατί τα “πολύχρωμα” πιάτα γεμίζουν ενέργεια τον οργανισμό;

Έρχεται το “Monemvasia Run Challenge 2020”

Το Αθλητικό – Πολιτιστικό Σωματείο “Καστροπολίτες Μονεμβασίας” σε συνεργασία με τους “Συνοδοιπόρους Μονεμβασίας”

Διοργανώνουν την Κυριακή 11 Οκτωβρίου2020, τον 3ο αγώνα δρόμου με την ονομασία Monemvasia Run Challenge 2020 απόστασης 20 χλμ. καθώς και τους παράλληλους αγώνες δρόμου 5 χλμ. και 1.5 χλμ.

Η οργανωτική επιτροπή με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κατάσταση πανδημίας λόγω του Covid-19 και θέλοντας να συμβάλλει στην ασφαλέστερη δυνατή παρουσία τόσο των συμμετεχόντων δρομέων, όσο και των κριτών, εθελοντών, εργαζομένων, ιατρικού και βοηθητικού προσωπικού που θα συμμετάσχουν στους εν λόγω αγώνες δρόμου, θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε η διεξαγωγή των αγώνων να εναρμονίζεται απόλυτα με το Υγειονομικό Πρωτόκολλο που έχει εκπονηθεί από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και αφορά στη διεξαγωγή αγώνων δρόμου εκτός σταδίου.

Διαβαστε όλα όσα αναφέρονται στην προκήρυξη του αγώνα ΕΔΩ

x
Send this to a friend