Όλοι ίσοι όλοι διαφορετικοί:1η ποδηλατική βόλτα αθλητών Ιωνά και φίλων (vid)

Όλοι ίσοι όλοι διαφορετικοί:1η ποδηλατική βόλτα αθλητών Ιωνά και φίλων (vid)

Ολοι ίσοι, όλοι διαφορετικοί αυτό ήταν το κυρίαρχο το μήνυμα της πρώτης ποδηλατικής βόλτας των αθλητών ΑμεΑ και φίλων του Ιωνά.

Εντύπωση και συγκίνηση προκάλεσε στην παραλιακή μία ασυνήθιστη  ποδηλατική παρέα, αποτελούμενη από ποδηλάτες και αθλητές ΑμεΑ σε ειδικά ποδήλατα και χειρήλατα οχήματα.

Στις 26/4 ο Συλλόγος ΙΩΝΆΣ Τμήμα Θεραπευτικής Αγωγής και Παραθλητισμού ΑμεΑ διοργάνωσε ποδηλατική  βόλτα με συμβολικό χαρακτήρα.

Οι αθλητές ΑμεΑ του Ιωνά πλαισιώθηκαν από διακεκριμένους αθλητές ποδηλασίας, τριάθλου και φίλους του συλλόγου.

Η ποδηλατική διαδρομή είχε αφετηρία τη Βάρκιζα, προορισμό το Λαγονήσι και επιστροφή στη αρχική τοποθεσία.

Οι αθλητές του Ιωνά που συμμετείχαν είναι οι: Αντώνης Παππάς (χειρήλατο), Δημήτρης Τσεβάς (tricycle) και Χρήστος Κορομηλάς (τάντεμ) με πιλότο τον προπονητή του συλλόγου  Γιώργο Γκούντα.

Η πρώτη ποδηλατική βόλτα του Ιωνά έχει στόχο την παρακίνηση  και ενθάρρυνση Ατόμων με Αναπηρίες για την ενασχόληση τους με τον αθλητισμό, καθώς και  την ανάδειξη του παραθλητικού κινήματος που ο σύλλογος έχει  ως προτεραιότητα για τα επόμενα χρόνια.

Ο Σύλλογος σκοπεύει μελλοντικά να επαναλάβει παρόμοιες βόλτες με τη συμμετοχή περισσότερων αθλητών ΑμεΑ και φίλων της ποδηλασίας και του Ιωνά.
Ευχαριστούμε της εταιρείες Α.ΜΑΚΡΗΣ A.E. με όχημα  στα χρώματα του συλλόγου που προπορεύτηκε στη διαδρομή ανοίγοντας το δρόμο στο ποδηλατικό ΓΚΡΟΥΠ.

Την  ARGO Security που φρόντισε για την ασφαλή διεξαγωγή της διοργάνωσης με όχημα που ακολουθούσε τους αθλητές όπως και το βαν της τύπο στύλ για τη μεταφορά του εξοπλισμού μας.

 

 

Previous ArticleNext Article

Βασικά tips για όσους επιλέγουν το ποδήλατο ως άσκηση στην πόλη

Photo by Guillaume TECHER on Unsplash

Αν και το ποδήλατο αποτελεί καλή άσκηση και σας βοηθά να κρατιέστε σε φόρμα και να χάσετε βάρος, θα πρέπει να λαμβάνετε προφυλάξεις για να αποφύγετε τα προβλήματα.

Ειδικά τον τελευταίο καιρό, το ποδήλατο και λόγω της πανδημίας έχει γίνει… μόδα. Ειδικά οι αρχάριοι που βγαίνουν στο δρόμο της πόλης, θα πρέπει να προσέχουν διπλά και να ακολουθούν ορισμένους βασικούς κανόνες.

Ιδού μερικά βασικά tips:

Προστατέψτε τα μάτια σας από τη σκόνη, τα ζωύφια και τις ερεθιστικές ουσίες με ένα ζευγάρι γυαλιών για αθλήματα.

Να φοράτε φωτεινά ρούχα για να σας βλέπουν οι οδηγοί.

15 σοβαροί λόγοι για να ξεκινήσεις σήμερα να κάνεις ποδήλατο

Εμποδίστε τις φουσκάλες χρησιμοποιώντας γάντια.

Να είστε άνετοι φορώντας παντελόνια με προστατευτικά μαξιλαράκια και αναπαυτική σέλα.

Να αποφεύγετε το ποδήλατο όταν η ορατότητα είναι χαμηλή ή να χρησιμοποιείτε κατάλληλο φως.

Να παραμένετε σε εγρήγορση.

Διαβάστε επίσης: Μια ζωή… ποδήλατο δεν είναι τελικά τόσο κακή!

Η αξία της προπόνησης με ποδήλατο και 8 tips για αρχάριους

Εάν ο σκοπός σου είναι να γυμνάσεις όλο το σώμα σου, αλλά και να βελτιώσεις την υγεία σου διάλεξε το ποδήλατο. Το ποδήλατο  σου προσφέρει την τέλεια εκγύμναση σώματος και πνεύματος.

Ναι, γιατί εκτός από τα οφέλη στο σώμα σου, είναι τρομερά αγχολυτικό και σε χαλαρώνει. Το κόστος σε σχέση με τα οφέλη του είναι ελάχιστο και σου προσφέρει ευελιξία όταν κινείσαι μέσα στην πόλη, και μάλιστα οικολογικά.

Πως πρέπει να χρησιμοποιούν το αντιηλιακό όσοι κάνουν ποδήλατο

Συγκεκριμένα τα οφέλη στον οργανισμό σου είναι:

1.      Βελτίωση της φυσικής αντοχής σου

2.      Βελτίωση του καρδιαναπνευστικού συστήματος

3.      Βοηθά στην ισορροπία του σώματος σου

4.      Γυμνάζει συμμετρικά τους μυς και στην δεξιά πλευρά με αυτούς που είναι στην αριστερή πλευρά τους σώματος σου

5.      Ενδυναμώνει όλους τους μύες

6.      Διεγείρει την κυκλοφορία του αίματος

7.      Προσφέρει δύναμη και ευλυγισία

8.      Αυξάνει τις καύσεις του μεταβολισμού

9.      Βοηθά στην πρόληψη του διαβήτη, της παχυσαρκίας και της κατάθλιψης

10.   Μειώνει την αρτηριακή πίεση και την χοληστερίνη

Διάλεξε ένα ποδήλατο στα μέτρα σου σε ένα εξειδικευμένο κατάστημα πώλησης ποδηλάτων, με σέρβις σε πιθανή βλάβη για να ξεκινήσεις. Υπάρχουν πολλά είδη που μπορείς να επιλέξεις, της πόλης, του βουνού με πιο σκληρό σκελετό και χαμηλό τιμόνι και τα αγωνιστικά. Κάνε την επιλογή σου ανάλογα με τη χρήση και με το πόσο βολικά αισθάνεσαι.

25 λόγοι για τους οποίους οι δρομείς θεωρούν το τρέξιμο καλύτερο από το ποδήλατο

Πρέπει να προσέχεις όμως ορισμένα σημεία, ειδικά αν ξεκινάς τώρα:

– Να φοράς πάντα ειδικό κράνος, αθλητικά παπούτσια και σορτς ή κολάν με ενίσχυση.

– Ρύθμισε την σέλα σου ώστε να μην τεντώνει το πόδι σου όταν κάνεις πεντάλ.

– Μην καμπουριάζεις και μη γέρνεις μπροστά ή πίσω ούτε να ακουμπάς στο τιμόνι για να ξεπιαστείς.

– Ο φτέρνες σου να μην ακουμπούν ποτέ στα πεντάλ και τα γόνατα σου να είναι ελαφρώς λυγισμένα.

– Τα χέρια σου για να απορροφούν τους κραδασμούς να τα έχεις λυγισμένα και να μην σφίγγεις τους αγκώνες.

– Να έχεις πάντα μαζί σου ένα μπουκάλι νερό.

– Όταν θες να σταματήσεις, για ασφάλεια, χρησιμοποίησε και τα δύο φρένα.

– Κατά τις βραδινές ώρες προτίμησε ανοιχτόχρωμα ρούχα ώστε να είσαι ορατός στους οδηγούς και να ελέγχεις ότι τα φανάρια λειτουργούν.

Βρες ένα πρόγραμμα που θα σου ταιριάζει, χρησιμοποίησε το στις καθημερινές σου μετακινήσεις (ακόμα και στο μετρό μπορείς να το μεταφέρεις πια) ώστε και να αναζωογονηθείς και θα προσφέρεις στον εαυτό σου την καλύτερη φυσική γυμναστική. Μπορείς ακόμα με ένα προπονητήριο να απολαμβάνεις τα οφέλη και μέσα στο σπίτι. Ακόμα;

Διαβάστε επίσης: Βλάπτει το ποδήλατο τη σεξουαλική υγεία των ανδρών;

x
Send this to a friend