Οι καλύτερες εφαρμογές στο κινητό για θέματα διατροφής

Οι καλύτερες εφαρμογές στο κινητό για θέματα διατροφής

H υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή είναι απαραίτητη για την ορθή λειτουργία του σώματος. Η τροφή βοηθά στην παραγωγή ενέργειας, αναπτύσσει και αντικαθιστά κύτταρα και ιστούς, προστατεύει από μολύνσεις, βοηθά στην ανάρρωση από ασθένειες και οδηγεί σε χημικές διεργασίες όπως είναι η πέψη.

Τα θρεπτικά συστατικά όπως οι υδατάνθρακες, τα λίπη και οι πρωτεΐνες, είναι απαραίτητα για έναν υγιή οργανισμό. Οι βιταμίνες και τα μέταλλα όπως η βιταμίνη C και το μαγνήσιο, βοηθούν στο να έχετε μια σωστή σωματική λειτουργία.

Όλοι γνωρίζουμε πως για την απώλεια βάρους είναι απαραίτητη η σωματική άσκηση και το κάψιμο περισσότερων θερμίδων σε σχέση με αυτές που προσλαμβάνουμε με τις τροφές. Ωστόσο η παρακολούθηση των θερμίδων που καταναλώνουμε και πόσων προσλαμβάνουμε, είναι μια πραγματικά δύσκολη υπόθεση.

Ακολουθεί λίστα με τις καλύτερες εφαρμογές που σχετίζονται με θέματα διατροφής. Οι εφαρμογές αυτές μπορούν να σας βοηθήσουν στην παρακολούθηση της κατανάλωσης υδατανθράκων, στον εντοπισμό τροφικών δυσανεξιών, στο πόσο νερό πίνετε σε καθημερινή βάση και σε πολλά ακόμη.

  1. Calorie Counter & Diet Tracker by MyFitnessPal

Η εφαρμογή αυτή προσφέρει μια από τις μεγαλύτερες βάσεις δεδομένων με πάνω από 5.000 τρόφιμα. Παρακολουθείστε την πορεία της δίαιτάς σας, την άσκησή σας, χρησιμοποιείστε το barcode scanner που διαθέτει ώστε να τσεκάρετε τα θρεπτικά συστατικά των προϊόντων που αγοράζετε από το σούπερ μάρκετ. Η εφαρμογή είναι συμβατή με το iPhone, iPad και iPod touch.

  1. Carbs Control

Αν ψάχνετε τρόπο να ελέγχετε το σύνολο των υδατανθράκων που καταναλώνετε, αυτή είναι η κατάλληλη εφαρμογή για εσάς. Είναι ιδιαιτέρως βοηθητική για όσους ακολουθούν εξειδικευμένες δίαιτες όπως του διαβήτη, η δίαιτα Atkins ή η δίαιτα South Beach. Η εφαρμογή είναι συμβατή με Android, iPhone και iPad.

  1. Food Intolerances

Eχετε μήπως δυσανεξία ή αλλεργία σε συγκεκριμένα τρόφιμα; H εφαρμογή αυτή θα βοηθήσει ώστε να διαχειριστείτε ορθότερα το διατροφικό σας πρόγραμμα. Εχει καταχωρημένα πάνω από 700 τρόφιμα που δεν ενδείκνυνται για όσους έχουν δυσανεξία στην γλουτένη, εμφανίζουν μια ευαισθησία στην λακτόζη ή δεν απορροφά πλήρως ο οργανισμός τους  υδατάνθρακες. Είναι συμβατή με το iPhone, iPad και iPod touch.

  1. Waterlogged

Το νερό είναι σημαντικό για την σωστή λειτουργία του σώματος και η εν λόγω εφαρμογή βοηθά να ελέγξετε τις ποσότητες που καταναλώνετε. Έχει προσαρμοστή παρακολούθησης που σας επιτρέπει να τσεκάρετε την κατανάλωση σας ανά ημέρα, εβδομάδα ή ένα έτος. Η εφαρμογή είναι συμβατή με το iPhone, iPad και iPod touch.

  1. My Diet Coach

Η εφαρμογή αυτή διαθέτει ποικιλία «εργαλείων» που βοηθούν ώστε να ακολουθήσετε ένα υγιεινό μοντέλο διατροφής. Δημιουργείτε το δικό σας avatar, καταγράψτε τα κιλά και τις μετρήσεις του σώματός σας, ορίστε προκλήσεις που θα προσπαθήσετε να πετύχετε, συνδεθείτε στο ημερολόγιο διατροφής σας καθημερινά, ορίστε υπενθυμίσεις σχετικά με την διατροφή σας. Η εφαρμογή είναι συμβατή με το iPhone, iPad και iPod touch.

Διαβάστε ακόμα: Εφαρμογή που σου λέει πόσο «πράσινο» ή «δίκαιο» είναι αυτό που τρως!

ΠΗΓΗ: theactivetimes.com

Previous ArticleNext Article

Τρόποι για να… εξιλεωθείτε για το “βρώμικο” γεύμα σας

Δεν χρειάζεται να νιώθετε ενοχές επειδή υποκύψατε στον πειρασμό να φάτε μερικά από τα αγαπημένα σας μπισκότα σοκολάτας ή επειδή στο διάλειμμα από την δουλειά φάγατε ένα σάντουιτς με αρκετές θερμίδες ή ένα (σ.σ. ποτέ δε φτάνει μόνο ένα) πιτόγυρο.

Εκτελώντας ασκήσεις για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μπορείτε να «κάψετε» τις θερμίδες που πήρατε από διάφορα σνακ.

Φυσικά για να αποβάλετε το περιττό λίπος δεν αρκεί μόνο η σωματική άσκηση αλλά χρειάζεται πάντοτε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής.

Δείτε τις παρακάτω ασκήσεις και τον χρόνο που απαιτείται για να τις εκτελέσετε:

  • Κάντε jogging για 20 λεπτά.
  • Κάντε διαλειμματική προπόνηση με εναλλαγές σπριντ και περπάτημα για 20 λεπτά.
  • Περπατήστε ζωηρά για 30 λεπτά.
  • Κάντε spinning για 30 λεπτά σε έναν μέτριο ρυθμό.
  • Κάντε για μία ώρα δουλειές του σπιτιού.
  • Περπατήστε με έντονο ρυθμό 2 χιλιόμετρα το πρωί και 2 χιλιόμετρα το βράδυ.
  • Κάντε 35 λεπτά Power Yoga.
  • Κάντε 35 λεπτά Pilates.
  • Κάντε Tai Chi για 45 λεπτά.
  • Εξασκηθείτε στην Capoeira για 30 λεπτά.
  • Χτυπήστε τον σάκο του μποξ για 30 λεπτά.
  • Τρέξτε στις σκάλες για 15 λεπτά.
  • Κάντε 25 λεπτά αερόβιας προπόνησης.
  • Χορέψτε για 40 λεπτά.
  • Πλύνετε τα παράθυρα για μία ώρα.
  • Χρησιμοποιήστε έναν βηματομετρητή και στοχεύστε σε 4.000 βήματα επιπλέον από αυτά που κάνετε.
  • Κολυμπήστε για 30 λεπτά.
  • Κάντε ποδήλατο, στατικό στα 35 λεπτά, κανονικό στα 25 λεπτά.
  • Κάντε σχοινάκι για 15 λεπτά (κάθε λεπτό καίει 15 θερμίδες).
  • Κάντε αναρρίχηση σε τεχνητό τοίχο για 30 λεπτά.

Διαβάστε ακόμα: Πόση άσκηση χρειάζεται για να «κάψετε» μια πίτσα;

Τρέξιμο… ανάποδα: Τα πλεονεκτήματα μιας παράξενης προπόνησης

Είναι δεδομένο ότι με το τρέξιμο καις θερμίδες, όμως, υπάρχει μια παραλλαγή με την οποία καίς 6 φορές περισσότερες! Ακούει στο όνομα retro-running.

Περί τίνος πρόκειται;

Το retro-running, που δεν είναι τίποτα περισσότερο από το να τρέχετε προς τα πίσω, συνιστά μια πολύ αποτελεσματική και έντονη μέθοδος προπόνησης. Μειώνει το ρίσκο του τραυματισμού στην πλάτη και τα πόδια και βοηθάει στην επίτευξη ενός ισχυρότερου και πιο ισορροπημένου κάτω μέρους του σώματος.

Γιατί είναι τόσο καλό στην απώλεια βάρους;

Όντας μια πλήρης καρδιαγγειακή άσκηση, όχι μόνο καίει πολλές θερμίδες, αλλά μπορεί να αποτελέσει από μόνη της μια πλήρη προπόνηση, αφού εξασκεί τις περισσότερες μυϊκές ομάδες και ειδικά τους τετρακεφάλους.

Για να έχετε μια ιδέα σχετικά με το μέγεθος της διαφοράς σε σχέση με άλλες ασκήσεις, αναλογιστείτε πως 100 βήματα ανάποδο περπάτημα είναι ισοδύναμα με 1.000 συμβατικά βήματα κανονικού περπατήματος. Επίσης, ένας γύρος τρεξίματος σε ένα γήπεδο με κίνηση προς τα πίσω, ισοδυναμεί με έξι γύρους τρεξίματος προς τα εμπρός!

Τα πλεονεκτήματα του να τρέχετε προς τα πίσω:

1. Τονώνει τα πόδια και τους μυς σας

Το Retro-running ενδυναμώνει τους μυς χωρίς να ασκεί μεγάλη πίεση στα γόνατα. Επίσης βοηθάει να αναπτύξετε τους αντίθετους μυς από αυτούς που γυμνάζονται με το κανονικό τρέξιμο, δηλαδή κνήμες, γάμπες και τετρακέφαλους.

2. Αποτρέπει τους τραυματισμούς και επανορθώνει τα γόνατα σας

Όταν τρέχετε προς τα μπροστά, κάνετε συνεχόμενα επαναλήψεις της ίδιας κίνησης, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε μια επικίνδυνη ανισορροπία και χρόνια προβλήματα στο γόνατο. Τρέχοντας προς τα πίσω μειώνετε την επιθετική επίδραση στα γόνατα και βελτιώνετε την ισορροπία μεταξύ αντίθετων μυϊκών ομάδων. Όχι μόνο μπορεί να αυξήσει την απόδοσή σας, αλλά μπορεί επίσης να μειώσει τον κίνδυνο τραυματισμού.

3. Αναπτύσσει την περιφερειακή σας όραση και την ισορροπία

Το τρέξιμο προς τα πίσω αυξάνει την περιφερειακή σας όραση και ισορροπία, αφού δεν μπορείτε να δείτε τι είναι μπροστά σας, ενώ βοηθάει και στην ανάπτυξη άλλων αισθήσεων όπως η ακοή.

4. Είναι πολύ καλή για το μυαλό σας

Αλλάζοντας την ρουτίνα της προπόνησης σας και κινώντας τους μυς σας σε αντίθετη κατεύθυνση κάνετε το μυαλό σας να σκεφτεί και να αντιδράσει διαφορετικά.

5. Βελτιώνει τη στάση του σώματος

Όταν τρέχετε προς τα πίσω, κρατάτε ασυναίσθητα την πλάτη σας σε ευθεία στάση όσο κινήστε. Το Retro-running βοηθάει επίσης να απαλύνει τον πόνο που προκαλείται στην μέση από μια κυρτή στάση σώματος κατά το τρέξιμο προς τα εμπρός.

6. Δυναμώνει τους κοιλιακούς σας

Ίσια πλάτη και δυνατοί κοιλιακοί – όλα συσχετίζονται. Όταν τρέχετε σε μια πιο ίσια στάση, οι κοιλιακοί μυς σας δουλεύουν.

Γενικές συστάσεις

– Εάν σκέφτεστε να ξεκινήσετε το retro-running, συνίσταται να ξεκινήσετε από ένα γήπεδο για τρέξιμο ή μια διαδρομή που γνωρίζετε πάρα πολύ καλά. Οι λωρίδες θα σας καθοδηγήσουν.

– Εάν σκέφτεστε να κάνετε jogging στην άσφαλτο, το καλύτερο είναι μια διαδρομή με διαγραμμίσεις ή σημάδια στον δρόμο που φαίνονται καλά.

– Εάν δεν είστε και πολύ ενθουσιώδης με την ιδέα πως θα σας κοιτάνε περίεργα στον δρόμο ή απλά δεν έχετε την δυνατότητα να τρέξετε σε εξωτερικό χώρο, μπορείτε να το κάνετε σε έναν διάδρομο γυμναστικής.

Διαβάστε ακόμα: 15 ασκήσεις που καίνε περισσότερες θερμίδες από το τρέξιμο (pics)

x
Send this to a friend