Ο δρομέας – εκτελεστής της μαφίας που προδόθηκε από το ρολόι του!

Ο δρομέας - εκτελεστής της μαφίας που προδόθηκε από το ρολόι του!

Μοιάζει με σενάριο ταινίας αλλά είναι αλήθεια: ένας βρετανός δρομέας και ποδηλάτης, αποδείχθηκε πως είναι εκτελεστής της μαφίας και καταδικάστηκε για τις δολοφονίες δύο αντίπαλων γκάνγκστερ, με την αστυνομία να εξιχνιάζει την υπόθεση σε μεγάλο βαθμό λόγω του GPS ρολογιού του.

Ο λόγος για τον 39χρονο Μάρκ “Iceman” Φέλοους που κρίθηκε ένοχος από δικαστήριο του Λίβερπουλ για τη δολοφονία του ηγέτη του οργανωμένου εγκλήματος Πολ “Mr. Big” Μάσεϊ και τον συνεργάτη του, Τζον Κινσέλα, 55 και 53 χρονών αντίστοιχα.

Αν και η αστυνομία είχε ήδη υποπτευθεί τον Φέλοους για τη δολοφονία του Κινσέλα, δεν είχε κανένα στοιχείο περί αυτού. Τελικά, ήταν το ρολόι που τον συνέδεσε με την ανεξιχνίαστη δολοφονία του Μάσεϊ που είχε γίνει το 2015.

Χάκαραν το ρολόι, τον πρόδωσε το GPS

Οι ντετέκτιβ είδαν μια φωτογραφία του Φέλοους ενώ ο τελευταίος έτρεχε στον Μαραθώνιο του Μάντσεστερ και παρατήρησαν το ρολόι GPS που φορούσε. Στη συνέχεια χάκαραν το GPS του, προκειμένου να βρουν τα ακριβή δρομολόγια που είχαν αποτυπωθεί σε αυτά.

Με την βοήθεια του Τζέιμς Λαστ, ενός εμπειρογνώμονα στον τομέα της δορυφορικής ραδιοπλοήγησης, εξέτασε το ρολόι του Φέλοους προκειμένου να βρεθούν αποδείξεις ότι βρισκόταν κοντά στη σκηνή της δολοφονίας του Μάσεϊ.

Ο 39χρονος δρομέας Μάρκ “Iceman” Φέλοους ήταν δολοφόνος της Μαφίας

Μάλιστα, από την σχετική έρευνα προέκυψε πως σχεδόν δύο μήνες πριν από το θάνατο του Μάσεϊ, το ρολόι του Φέλοους είχε καταγράψει μια δραστηριότητα 35 λεπτών γύρω από το σπίτι του Μάσεϊ. Την ίδια διαδρομή έκανε και την ημέρα της δολοφονίας του Μάσεϊ με το ποδήλατο του, γεγονός που έδειξε πως προφανώς είχε μελετήσει την διαδρομή διαφυγής του.

Τρεις εβδομάδες μετά την δολοφονία του Μάσεϊ, ο Φέλοους πυροβολήθηκε, πιθανώς από την αντίπαλη συμμορία, ενώ πήγαινε με το ποδήλατό του από το από της κοπέλας του στο σπίτι της γιαγιάς του. Η σφαίρα πέρασε μέσα από τη λεκάνη του αλλά επέζησε. Μετά από αυτό το περιστατικό, ο 39χρονος φαινόταν να ζει μια ήσυχη ζωή, εργαζόμενος ως μάγειρας στη νυχτερινή βάρδια ενός μαγαζιού.

Τρία χρόνια αργότερα, ήρθε η δολοφονία του Τζον Κινσέλα με το βίντεο παρακολούθησης να δείχνει τον Φέλοους κάνοντας έναν παρόμοιο αναγνωριστικό βρόχο me αυτοκίνητό του. Στις 5 Μαΐου 2018, πλησίασε τον Kινσέλα με το ποδήλατό του και τον πυροβόλησε δύο φορές στην πλάτη και στη συνέχεια άλλες δύο φορές ενώ ήταν στο έδαφος.

Λίγες μέρες αργότερα, εγκατέλειψε τη χώρα πηγαίνοντας διακοπές με την κοπέλα του και όταν επέστρεψε, στις 30 Μαΐου, συνελήφθη στο αεροδρόμιο. Στις 17 Ιανουαρίου 2019 καταδικάστηκε σε φυλάκιση.

Previous ArticleNext Article

Οι θερμίδες που καίμε με τα καλοκαιρινά σπορ!

Οι θερμίδες που καίμε κάνοντας καλοκαιρινά σπορ!

Το καλοκαίρι προσφέρεται για αύξηση της φυσικής δραστηριότητας και δεν χρειάζεται η φυσική μας κατάσταση να πάρει την… κάτω βόλτα.

Η επιπλέον άσκηση θα μας βοηθήσει και να φτιάξουμε το σώμα μας, και να βελτιώσουμε το επίπεδο υγεία μας αλλά και να κάψουμε το παραπάνω φαγητό και το αλκοόλ που θα καταναλώσουμε.

Ας δούμε πόσες θερμίδες καίει ένας άνθρωπος 75-80 κιλών όταν κάνει 30 λεπτά από συγκεκριμένες δραστηριότητες :

Κολύμπι χαλαρό : 410
Κολύμπι γρήγορο: 530
Beach Volley : 530
Τρέξιμο στην άμμο : 550
Frisbee : 170
Ρακέτες : 420
Ποδήλατο θαλάσσης : 220
Θαλάσσιο σκι : 370
Scuba Diving : 420
Aqua Aerobic : 220
Sup: 350

Διαβάστε ακόμα: Πώς θα συνδυάστε τις καλοκαιρινές διακοπές με την άσκηση

Ποτέ δεν είναι αργά: Έγινε fitness influencer στα 74 της!

Όταν η Τζόαν ΜακΝτόναλντ ήταν 70 ετών, ζύγιζε περίπου 90 κιλά. Αντιμετώπιζε αρκετά προβλήματα υγείας, για τα οποία έπαιρνε φάρμακα, όπως υψηλή αρτηριακή πίεση και χοληστερίνη.

Συνειδητοποίησε ότι έπρεπε κάτι να αλλάξει, οπότε ζήτησε από την κόρη της, που είναι γυμνάστρια, να την βοηθήσει να χάσει κιλά. Μπήκε σε ένα πρόγραμμα διατροφής και ασκήσεις γυμναστικής που έκανε εντατικά. Μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα μηνών κατάφερε να χάσει περίπου 30 κιλά.

Για να δείξει στον κόσμο τι είχε καταφέρει και να δείξει ότι η καλή σωματική υγεία δεν έχει ηλικία, η ΜακΝτόναλντ δημιούργησε έναν λογαριασμό στο Instagram.

Γρήγορα και συνεχίζοντας την άσκηση, απέκτησε πάνω από 793.000 followers που εμπνέονται από εκείνη.

Δείτε μερικά από τα… κατορθώματά της:

 

View this post on Instagram

 

@womensbestwear bicycle shorts are now available in brand new colors! 🎉🥳🏋🏻‍♀️ Honest review: I LOVE THEM! Long enough to give my legs coverage with a comfortable seamless waist band and cuffs, and they come in these colors: charcoal, black, washed light grey, red, khaki, Camo green and Camo grey 🥰 — Here are a variety of lower body exercises that you can easily do at home with light weights or even body weight (just increase the number of reps) 💕 Slide 1: contra lateral step ups (by holding the weight on the opposite side that you step up you get more of that side Glute which gives you that coveted top Glute shelf 2) prone hamstring curl. You won’t need a lot of weight here, trust me. If you don’t have a full step to lie on, just prop your knees up on a rolled up a mat and you’ll still find these tough! 😅 3) contralateral single leg deadlifts: these are hard to do BUT they teach you how to get tight. I started out holding onto a wall and then graduated to doing these without support. 💕 4) sumo partial deadlifts: the trick to these is just pulsing around the midpoint, and really pushing the knees out wide to target the side glutes and inner thighs 5) banded fire hydrants: so good for the side glutes, do these with intension! 6) banded quadruped kickbacks: kick back and up with a bent knee, really squeezing the whole Glute 7) banded scissor kickbacks. These are one of my favorites for finishing off my glutes and I beg you to try them!! 🔥🔥 — You can do 3-4 sets of 10-12 each of the weighted exercises and sets of 12-16 reps of the banded exercises. Please give this lower body workout a try and let me know how it goes 🥰🥰 . @womensbest @womensbestwear

A post shared by Joan MacDonald (@trainwithjoan) on

 

 

 

View this post on Instagram

 

There are 3 years difference between these two photos with my coach/daughter @yourhealthyhedonista . Honestly, this is about making deep changes to my attitude about a lot of things more than just food (although that is an important one!). I am learning to love myself, to be open to changes, and to let go of a lot of baggage and emotions that don’t serve me. 🙏 I’m getting a lot of questions about macros from my last post. How to get started and what your starting macros should be. Well, I’m not the expert here but I asked my daughter for some advice and this is what she told me. 1) you can use some online sources like www.iifym.com or the app @my.macros to help calculate your starting macros. Michelle explains that from here you can get a rough idea of where to start and then by tracking for a week and seeing progress or not, you can make adjustments. 2) you can try to figure it out on your own by using a simple equation: if you need to lose weight, multiply your body weight by 10 to get your starting calories, eat one gram of protein per pound of body weight, keep you fats below 30% of total calories, and fill in the rest with carbs. Track macros for a week and depending on progress adjust from there. If you are really obese like I was however, you may need to make more adjustments and this is where a coach can really help. When I was 200 lbs I really had no appetite and I had a very sluggish metabolism. Michelle gave me a 1200 calorie diet which was 6 calories per pound, and only 130 grams of protein which was 0.65 grams of protein per pound. My carbs were at 100 grams and my fats were at 30. I ate 5 balanced meals daily. 🤗 3) you can work with a reputable coach! 😅 I can refer you to my daughter’s coaching team @thewonderwomenofficial who can get you started. They are a wonderful group of gals who my daughter is mentoring and they follow her guidelines for nutrition and training for women. .. I hope that helps. This is what my daughter told me is a good basic outline. Getting coaching is always going to be the best option because of individual differences. Let’s have a wonderful week together! With love, Joan 💕

A post shared by Joan MacDonald (@trainwithjoan) on

Διαβάστε επίσης: Η 80χρονη που τρέχει 16 χλμ. τη μέρα και σηκώνει βάρη 70 κιλών! (video)

x
Send this to a friend