Κλείνουν οι εγγραφές για το Poikilo Rocky Mountain

Κλείνουν οι εγγραφές για το Poikilo Rocky Mountain

Το Poikilo Rocky Mountain,  επιστρέφει την Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2020 για 8η συνεχόμενη χρονιά στο Ποικίλο Όρος. Η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα ανακοινώνει ότι η προθεσμία για εγγραφή μέσα από την ιστοσελίδα του «ΠΔΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ» τελειώνει την Δευτέρα 31 Αυγούστου 2020  στις 12 τα μεσάνυχτα. Μέχρι τότε, οι εγγραφές συνεχίζονται κανονικά στο www.pdsodysseas.gr

« Για 8η χρονιά θα υποδεχτούμε με ευθύνη, ασφάλεια και λαμβάνοντας υπόψιν όλες τις προβλεπόμενες οδηγίες της Υγειονομικής Επιστημονικής Επιτροπής και τις συστάσεις του ΕΟΔΥ, τους φίλους μας δρομείς για ένα συναρπαστικό αγώνα στο πανέμορφο  Ποικίλο Όρος. Και οι τρεις διαδρομές είναι σχεδιασμένες για να συνδυάσουν δράση και ομορφιά στο ορεινό διαμάντι της Αττικής» δήλωσε ο πρόεδρος του «ΠΔΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ» και race director του αγώνα Δημήτρης Ζωναράς.

Διάλεξε διαδρομή και τρέξε στη φύση

Ο κύριος αγώνας Rocky Mountain, 22.5km με περίπου 1110 μέτρα θετική υψομετρική είναι ένας γνήσιος trail αγώνας και απευθύνεται σε δρομείς εξοικειωμένους με το βουνό και με τις δυσκολίες που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν ενώ ταυτόχρονα είναι σχεδιασμένος ώστε ακόμα και οι κορυφαίοι αθλητές να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους και να αγγίξουν τα όρια τους.

Παράλληλα , διεξάγεται και ο αγώνας UpDown 8km με 392 μέτρα θετική υψομετρική σε μία πιο ήπιας δυσκολίας διαδρομή κατάλληλη για όσους έχουν μικρή εμπειρία στους αγώνες ορεινού τρεξίματος.

Τέλος, διεξάγεται ο FunRace 4km που είναι ιδανικά σχεδιασμένος για δρομείς που θέλουν να αποκτήσουν την πρώτη τους επαφή με το βουνό και να απολαύσουν από πρώτο χέρι την αίσθηση ελευθερίας που σου δίνει το ορεινό τρέξιμο.

Η εκκίνηση και ο τερματισμός είναι στην πλατεία 8ης Μαρτίου στην Πετρούπολη (Ελαιών 224 και Πανοράματος).

Web: www.pdsodysseas.gr

Fb: Poikilo Rocky Mountain

Instagram: p.d.s_odysseas

Απολαύστε μοναδικές στιγμές της διοργάνωσης του 2019

https://www.facebook.com/Poikilo.Rocky.Mountain/videos/301070217653738

Previous ArticleNext Article

Η ατομική άθληση σε εξωτερικούς χώρους θα γίνεται χωρίς μάσκα

Μπορεί να ακουγόταν αυτονόητο αλλά δεν είχε διευκρινιστεί εάν θα εξαιρείται η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια της ατομικής άθλησης σε εξωτερικό χώρο.

Ωστόσο ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς το ξεκαθάρισε: Θα ισχύσουν τα μέτρα για καθολική χρήση μάσκας τόσο σε εσωτερικούς όσο και σε εξωτερικούς χώρους στις περιοχές που βρίσκονται σε «πορτοκαλί» και «κόκκινο» συναγερμό (που συμπεριλαμβάνουν μεταξύ άλλων την Αττική, τη Θεσσαλονίκη και ένα μεγάλο τμήμα της Θεσσαλίας και της κεντρικής Μακεδονίας), ωστόσο από το μέτρο θα εξαιρούνται όσοι βγαίνουν για ατομική άθληση.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας αλλά και το Υπουργείο Υγείας λάμβαναν τηλεφωνήματα από πολίτες που ρωτούσαν τι ακριβώς θα ισχύει για όσους επιθυμούν από αύριο να βγουν για τζόκινγκ, εάν θα πρέπει ή όχι να φοράνε μάσκα.

Τρέξιμο: Κράμπες και άλλοι επώδυνοι πόνοι και οι λύσεις

Κράμπες και άλλοι επώδυνοι πόνοι που ταλαιπωρούν τους δρομείς

Όσοι τρέχουν το ξέρουν καλά: δεν υπάρχει τίποτα πιο επώδυνο για έναν δρομέα από το να πάθει μια κράμπα, να αισθανθεί μια βελονιά ή τον οποιοδήποτε άλλο ξαφνικό πόνο εν μέσω τρεξίματος.

Κάτι τέτοιο, μπορεί να συμβεί οποιαδήποτε στιγμή τρέχετε, αλλά τείνει να είναι πιο συνηθισμένο ως φαινόμενο κατά τη διάρκεια ενός αγώνα και ειδικά αν ακολουθείτε πεισματικά το σχέδιό σας ανεξάρτητα από τον καιρό, το έδαφος, την κατάστασή του σώματός σας και γενικότερα αν αγνοείτε τις συνθήκες στις οποίες τρέχετε.

Φυσικά, το τελευταίο πράγμα που πρέπει να κάνετε σε περίπτωση που σας πιάσει ένας τέτοιος πόνος είναι να συνεχίσετε να τρέχετε. Αντίθετα, κάντε στην άκρη και ακολουθείστε μερικές από τις ασκήσεις που αναφέρονται στη συνέχεια. Αν περάσει ο πόνος μέσω αυτών των ασκήσεων μπορείτε να συνεχίσετε να τρέχετε. Αν όχι, πρέπει να αναλάβει ο γιατρός..

.

Όταν σας πιάνει πόνος στην πλάτη…

Τι ακριβώς νιώθετε: Σφίξιμο ανάμεσα στις ωμοπλάτες.

Γιατί συμβαίνει: Αυτός ο τύπος πόνου συνδέεται με την κακή ευθυγράμμιση του ισχίου και επηρεάζει κυρίως τις γυναίκες μετά τον τοκετό. Προκαλείται επίσης σε όσους τρέχουν γέρνοντας πολύ μπροστά το κεφάλι προσδίδοντας έτσι περιττή πίεση στους μύες της πλάτης τους.

Πως να το ξεπεράσετε: Δοκιμάστε να κάνετε κυκλικές κινήσεις με τους ώμους σας και αν αυτό δεν πετύχει βάλτε τις παλάμες σας στην πλάτη και γείρτε απαλά προς τα πίσω μέχρι να νιώσετε ένα τέντωμα στην πλάτη.

Όταν νιώθετε μια βελονιά στα πλευρά…

Τι ακριβώς νιώθετε: Σαν να έχετε δεχθεί μια ξαφνική μαχαιριά στα πλευρά.

Γιατί συμβαίνει: Συνήθως πρόκειται για μια επίπτωση που προκύπτει από τη λάθος διαχείριση μιας κράμπας που έχουμε πάθει. Ενστικτωδώς, ρίχνουμε μεγαλύτερο βάρος στη μια πλευρά του σώματός μας και έτσι δημιουργείται πρόβλημα με την αναπνοή μας που εκφράζεται με αυτόν τον τρόπο.

Πως να το ξεπεράσετε: Σταθείτε ίσια, πάρτε μερικές βαθιές ανάσες από την κοιλιά και πιέστε με δυο δάχτυλα στην περιοχή που πονάτε. Καθώς ασκείτε πίεση συνεχίστε να παίρνετε βαθιές αναπνοές γείρτε προς την μεριά που δεν πονάτε. Μείνετε για μερικά δευτερόλεπτα σε αυτή τη στάση μέχρι να νιώσετε τον πόνο να περνάει.

Όταν πάθετε κράμπα…

Τι νιώθετε: Έναν έντονο πόνο σαν σφίξιμο στη γάμπα, σαν να μαζεύεται προς τα πάνω ο μυς σε εκείνο το σημείο.

Γιατί συμβαίνει: Οι κράμπες στο πόδι μπορεί να προκληθούν από μια ανισορροπία στους ηλεκτρολύτες, τις χημικές ουσίες του σώματος δηλαδή που ρυθμίζουν τις ζωτικές λειτουργίες όπως οι συσπάσεις των μυών. Όταν το σώμα χάνει πολλά θρεπτικά συστατικά μέσω του ιδρώτα, οι χημικές παρορμήσεις μπορούν να μετατραπούν σε κακοσμία οδηγώντας σε μυϊκές κράμπες και σπασμούς στο πόδι. Οι κράμπες στα πόδια μπορούν επίσης να προέρχονται από μυϊκή κόπωση.

Πως να το ξεπεράσετε:  Σταθείτε όρθιοι και ακίνητοι. Μετατοπίστε το βάρος σας πάνω στο πόδι που έχετε πάθει κράμπα και πιέστε όσο το δυνατόν περισσότερο. Εφαρμόστε πλήρη πίεση πάνω στο πόδι που έχετε πάθει κράμπα για ένα λεπτό περίπου.

Διαβάστε ακόμα: Οι τροφές που καταπολεμούν τις κράμπες

Πηγή: www.runnersworld.co.uk

x
Send this to a friend