Η Heineken® δίνει στους λάτρεις των σπορ τρεις ακόμη λόγους για να γιορτάσουν

Η εταιρεία παρουσιάζει νέες συνεργασίες με UEFA και Motorsports φέρνοντας τους φιλάθλους σε επαφή με αθλήματα παγκόσμιας κλάσης

Η ελπίδα, το κέφι, το σασπένς, η γιορτή και οι όμορφες στιγμές πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από ένα αθλητικό γεγονός είναι αυτό έχουν ανάγκη οι φίλαθλοι τώρα, περισσότερο από ποτέ. Γι΄αυτό και η Heineken® ανακοινώνει νέες συνεργασίες με το UEFAs Womens Champions League, το UEFA Womens EURO 2022 και 2025, καθώς και το W Series, το διεθνές πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού για γυναίκες οδηγούς, παρέχοντας έτσι ακόμη περισσότερες μοναδικές εμπειρίες στους φιλάθλους.

Οι λάτρεις των σπορ μπορούν να προσβλέπουν στην παρακολούθηση αθλημάτων παγκόσμιας κλάσης, συνοδευόμενα από αποκλειστικά DJ σετς, για να κορυφωθούν δράση και συναίσθημα. Για τη Heineken® οι συνεργασίες αυτές, αποτελούν ένα νέο κεφάλαιο στη δέσμευσή της προς τους φιλάθλους, αναπτύσσοντας δυναμικές συνέργειες στο χώρο του ποδοσφαίρου και του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ο Bram Westenbrink, Global Head της Heineken®, δήλωσε σχετικά: «Είναι δέσμευσή μας να προσφέρουμε υπέροχες στιγμές στους καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο. Οι χορηγίες μας αποτελούν μια μοναδική πλατφόρμα για να συνδεθούμε με τους φιλάθλους μέσα από το πάθος τους και να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο την εμπειρία τους. Επεκτείνοντας τις συνεργασίες μας στο ποδόσφαιρο και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, συμπεριλαμβανομένων των W Series, UEFA Women’s Champions League και UEFA Women’s EURO 2022 και 2025, δημιουργούμε συναρπαστικότερες εμπειρίες για όλους».

Παράλληλα, η Julia George, Global Sponsorship Manager της Heineken®, συμπλήρωσε: «Οι πολυετείς συμφωνίες μας με τη W Series, το UEFA Women’s Champions League και το UEFA Women’s EURO 2022 και 2025 μας επιτρέπουν να δημιουργήσουμε ακόμη περισσότερες εμπειρίες παγκόσμιας κλάσης, ώστε να ενισχύσουμε τα αθλήματα που λατρεύονται από τους φιλάθλους. Γνωρίζουμε ότι το πάθος τους δεν καθορίζεται από το φύλο, αλλά από την αγάπη τους για το άθλημα και τους αθλητές παγκόσμιας κλάσης. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο είμαστε υπερήφανοι που ανακοινώνουμε τις επεκτάσεις των συνεργασιών μας στο ποδόσφαιρο και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό».

Η συνεργασία της Heineken® με το τουρνουά γυναικών της UEFA θα επεκταθεί μέχρι το τέλος της σεζόν 2024/25. Θα παρέχει στη Heineken® επιπλέον εισιτήρια, φιλοξενία, branding και δικαιώματα διάθεσης μπίρας σε γήπεδα, καθώς και ψηφιακές ενεργοποιήσεις φιλάθλων, συμπεριλαμβανομένου του Heineken Goal of the Round, δραστηριότητες εντός γηπέδων και εμπειρίες για φιλάθλους, όπως το Heineken Best Seat in the House.

Η πολυετής συμφωνία της Heineken® με τη W Series θα δώσει στη μάρκα παρουσία στους αγώνες, ψηφιακή ενεργοποίηση για τη Heineken® 0.0, με το «Heineken Star of the Track», συνεχή προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκόολ μέσω του When You Drive Never Drink και -φυσικά- εμπειρίες για τους οπαδούς δίπλα στην πίστα, κατά τη διάρκεια όλης της σεζόν. Το 2021 είναι μια μεγάλη χρονιά για τη W Series, η οποία ξεκίνησε το 2018. Για πρώτη φορά, το πρωτάθλημα θα συμμετάσχει σε οκτώ Grand Prix της Formula 1 σε όλη τη σεζόν, δίνοντας την ευκαιρία στους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού να παρακολουθήσουν τις κορυφαίες γυναίκες οδηγούς του κόσμου να αγωνίζονται.

Για την Heineken® σε τοπικό επίπεδο, αυτές οι συνεργασίες μεταδίδουν ένα μήνυμα στήριξης και έμπνευσης για την ενδυνάμωση της γυναικείας εκπροσώπησης στα αθλήματα του ποδοσφαίρου και του μηχανοκίνητου αθλητισμού και στην Ελλάδα, που ενδεχομένως είναι λιγότερο δημοφιλή από άλλα.  Οι χορηγίες της Heineken® αποτελούν ένα δείγμα αισιοδοξίας για τις αθλήτριες των συγκεκριμένων σπορ, ενώ παράλληλα χτίζουν τα θεμέλια για να δούμε και γυναικείες ομάδες να εκπροσωπούν τη χώρα μας σε διεθνείς διοργανώσεις.

Η Heineken® γιορτάζει την ανακοίνωση αυτών των νέων χορηγιών μέσα από μια νέα ταινία με πρωταγωνιστές τους πρεσβευτές της Heineken® Thierry Henry και David Coulthard, μαζί με τους Pernille Harder, Melanie Leupolz, Jamie Chadwick και Naomi Schiff. Η ταινία αποτυπώνει τη μαγεία, την ένταση και τον ενθουσιασμό που μοιραζόμαστε μέσα από τα σπορ – αυτά είναι που κάνουν την ανακοίνωση τόσο ξεχωριστή για τους φιλάθλους.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

H Coffee Island κοντά στις δύο σημαντικότερες αθλητικές διοργανώσεις της Δυτικής Ελλάδας

Γεμάτο αθλητικές συγκινήσεις, χαρά, και μηνύματα άμιλλας, συμμετοχικότητας και συμπερίληψης ήταν το Σαββατοκύριακο 6 & 7 Απριλίου 2024, κατά τη διάρκεια του οποίου πραγματοποιήθηκαν δύο σπουδαία αθλητικά event της Δυτικής Ελλάδας: Το 2ο ποδηλατικό event L’Étape Greece by Tour de France και o 2ος Ημιμαραθώνιος της Πάτρας.

Η Coffee Island, με σταθερή συμμετοχή σε δράσεις που στηρίζουν τις τοπικές κοινωνίες αλλά και την ανάπτυξη των περιοχών μέσα από τον αθλητικό τουρισμό, έγινε μέρος της εμπειρίας αλλά και δίαυλος των μηνυμάτων που προάγει ο αθλητισμός.

Ως επίσημος χορηγός, αγκάλιασε με μεγάλη χαρά το 2ο L’Étape Greece by Tour de France, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 6 Απριλίου στον μυθικό και ιδιαίτερα συμβολικό τόπο της Αρχαίας Ολυμπίας και πρόσφερε μοναδικές στιγμές και συναισθήματα. Περίπου 1000 ποδηλάτες από όλον τον κόσμο με φόντο τη μαγευτική φύση της Δ. Πελοποννήσου, συμμετείχαν στον αγώνα που σηματοδοτεί μια ξεχωριστή στιγμή για την ποδηλασία στην Ελλάδα.

Σε μεγάλη φόρμα και με Χρυσή Χορηγία, η ομάδα της Coffee Island έδωσε το παρών την Κυριακή 7 Απριλίου στον 2ο Ημιμαραθώνιο Πάτρας, το μεγαλύτερο δρομικό event της Δυτικής Ελλάδας. Ανάμεσα σε χιλιάδες συμμετέχοντες, μικρούς και μεγάλους, σε μία καταπληκτική διαδρομή που συνδυάζει τον αστικό ιστό με το παραθαλάσσιο μέτωπο της Πάτρας, η Coffee Island έδωσε το δικό της μήνυμα για υγεία, χαρά και ομαδικότητα.

Ο Παναγιώτης Κωνσταντινόπουλος, Managing Director της Coffee Island, δήλωσε: «Στην Coffee Island αναγνωρίζουμε και προάγουμε ενεργά την ομαδικότητα, το σεβασμό στη διαφορετικότητα, αλλά και τη σημασία, σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο,  της ατομικής ευεξίας και ισορροπίας. Στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας, υλοποιούμε προγράμματα ευεξίας για τους εργαζομένους μας και στηρίζουμε με συνέπεια την τοπική κοινωνία. Συνεπείς στις αξίες μας, με μεγάλη χαρά βρεθήκαμε και πάλι Χορηγοί και αγωνιζόμενοι σε αυτές τις τόσο σημαντικές, για όλη τη Δυτική Ελλάδα, αθλητικές διοργανώσεις. Πιστεύουμε πώς όταν συνεισφέρουμε στην κοινωνία, συνεισφέρουμε σε ένα καλύτερο αύριο για όλους μας.»

Σχετικά με την Coffee Island

Η Coffee Island ξεκίνησε το 1999 από την Πάτρα και στην τρίτη δεκαετία λειτουργίας της είναι η Νο 1 αλυσίδα καφεστίασης στην Ελλάδα και η «Καλύτερη Αλυσίδα Καφέ στη Νότια Ευρώπη 2022» (Allegra European Awards). Το δίκτυο των 487 καταστημάτων απλώνεται σε 50 νομούς και 114 πόλεις της Ελλάδας αλλά και σε 55 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρος, Λονδίνο, Ελβετία, Ρουμανία, Τορόντο, Αίγυπτος & Ντουμπάι) ενώ τα προϊόντα καφεκοπτείου διατίθενται και στο οργανωμένο λιανεμπόριο.

Με αφοσίωση στο αύριο, συνεχίζει να στηρίζει και να δημιουργεί δράσεις Βιώσιμης Ανάπτυξης για τον Άνθρωπο, την Κοινωνία και το Περιβάλλον μαζί με τους καλλιεργητές καφέ, τους ιδιοκτήτες καφεκοπτείων και τους καταναλωτές. Βοηθά έμπρακτα τις τοπικές κοινωνίες, μειώνει το περιβαλλοντικό αποτύπωμά της και δεσμεύεται για ποιοτικά και ασφαλή προϊόντα.

Υποστηρίζει την άμεση συνεργασία (Direct Trade) με παραγωγούς ή συνεταιρισμούς στις χώρες παραγωγής καφέ. Διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις επεξεργασίας καφέ και αποθήκευσης, όπου επεξεργάζονται και καβουρδίζονται 1400 τόνοι καφέ τον χρόνο. Απασχολεί 225 εργαζόμενους, συνεργάζεται με 513 επιχειρηματίες μέσω συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο δίκτυό της εργάζονται πάνω από 3.500 εκπαιδευμένοι barista και διανομείς. Συνεισφέρει φορολογικά στην εθνική οικονομία, επιστρέφει αξία στην ελληνική κοινωνία και δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης σε 817 συνεργαζόμενες ελληνικές εταιρίες-προμηθευτές.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://corporate.coffeeisland.gr

Σχετικά με το L’Étape Greece by Tour de France presented by SKODA

Το L’Étape Greece, όπως όλες οι αθλητικές διοργανώσεις της διεθνούς σειράς Tour de France, είναι σχεδιασμένο από ειδικούς, προκειμένου να αναπαράγει τη γαλλική εμπειρία του L’Étape du Tour μέχρι την τελευταία της λεπτομέρεια. Η οργάνωση σχεδιάζεται κατά τα παγκοσμίου κύρους πρότυπα του Tour de France, ούτως ώστε  οι ποδηλάτες να βυθιστούν στη συναρπαστική ατμόσφαιρα του γαλλικού ποδηλατικού αγώνα και να βιώσουν τις ίδιες συνθήκες που βιώνουν οι επαγγελματίες ποδηλάτες ενός πελοτόν.

Οι δυο αγωνιστικές επιλογές διαδρομών που παρέχει το L’Étape είναι κατάλληλες  για ερασιτέχνες ποδηλάτες οι οποίοι θέλουν να αγωνιστούν για να ξεπεράσουν τον εαυτό τους, αλλά και για όσους θέλουν να απολαύσουν μια μοναδικής ομορφιάς κυκλική διαδρομή γύρω από τη γενέτειρα των Ολυμπιακών Αγώνων, την  Αρχαία Ολυμπία.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://greece.letapebytourdefrance.com

Σχετικά με τον Ημιμαραθώνιο Πάτρας

Ο Ημιμαραθώνιος Πάτρας, αποτελεί μια πρωτοβουλία της εφημερίδας ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ  και του σωματείου Α.Ο. ΠΕΛΟΨ Πατρών σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Την Κυριακή 7 Απριλίου 2024 πραγματοποήθηκε για δεύτερη φορά. Στόχος των διοργανωτών ήταν να αποτελέσει από την πρώτη διεξαγωγή σημείο αναφοράς στα αθλητικά event της χώρας και όσοι συμμετέχουν να αποτελέσουν τους μελλοντικούς πρεσβευτές του σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://patrashalfmarathon.gr

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

O ΔΙΕΘΝΗΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» ΚΑΙ Ο ΔΙΕΘΝΗΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΣ ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΝ ΤΗ MIZUNO

Ο Διεθνής Μαραθώνιος «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» Πέλλα – Θεσσαλονίκη και ο Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης υποδέχονται ως Αθλητικό Χορηγό μία από τις μεγαλύτερες τεχνικές εταιρίες Running στον κόσμο, τη MIZUNO.

Οι δύο μεγαλύτερες δρομικές διοργανώσεις της Βορείου Ελλάδος, με πάνω από 38.000 δρομείς συνολικά κάθε χρόνο σε «Μαραθώνιο» και «Νυχτερινό», υπέγραψαν διετή Στρατηγική Συνεργασία με την κορυφαία παγκοσμίως εταιρία Running, MIZUNO, που αντιπροσωπεύεται αποκλειστικά στην Ελλάδα από την εταιρία MZN HELLAS Α.Ε..

Η Mizuno εδώ και περισσότερα από 100 χρόνια από την ίδρυσή της (1906) πρωταγωνιστεί στην παγκόσμια αγορά και έχει κερδίσει τον σεβασμό των αθλητών για την κατασκευή πρωτοποριακού αθλητικού εξοπλισμού. Συμμετέχει ενεργά σε όλα τα παγκόσμια αθλητικά γεγονότα, από τα μικρότερα έως και τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Η Mizuno επικεντρώνει όλες τις προσπάθειές της στο να διαδώσει και να υποστηρίξει τη σωματική και ψυχική υγεία των ανθρώπων μέσω των αθλημάτων και των εξελιγμένων προϊόντων της. Κάθε προϊόν είναι κατασκευασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να συνδυάζει παράλληλα την αντοχή και την άνεση, την ελευθερία και την υποστήριξη, την πρακτικότητα και το στυλ.

Ο Διεθνής Μαραθώνιος «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» Πέλλα – Θεσσαλονίκη και ο Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης, τα δύο κορυφαία αθλητικά γεγονότα της Βορείου Ελλάδος, βραβεύτηκαν ως εξαιρετικοί φορείς αθλητικού τουρισμού στην ετήσια εκδήλωση απονομής των «Tourism Awards 2022» κερδίζοντας για άλλη μία φορά την αναγνώριση των θεσμικών φορέων και των καταξιωμένων επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου της χώρας μας, για τις εξαιρετικές υπηρεσίες και τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρουν!

Ο «Νυχτερινός» κατέκτησε το κορυφαίο βραβείο GOLD/PLATINUM στη θεματική κατηγορία «Specialty Travel – Αθλητικός Τουρισμός» και το βραβείο GOLD στη κατηγορία «Sport Events». Ο «Μαραθώνιος της Ιστορίας» κατέκτησε το βραβείο SILVER στη θεματική κατηγορία «Sport Events» και το βραβείο BRONZE στην ενότητα «Specialty Travel – Αθλητικός Τουρισμός». Οι νέες σημαντικές διακρίσεις έρχονται να προστεθούν σε μία σειρά από αντίστοιχα βραβεία από εγχώριους αλλά και διεθνείς φορείς, που πιστοποιούν την υψηλή ποιότητα των δύο διοργανώσεων. Συγκεκριμένα, τα δύο κορυφαία αθλητικά γεγονότα της Βορείου Ελλάδος είχαν βραβευθεί ως εξαιρετικοί φορείς αθλητικού τουρισμού από την Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης, κερδίζοντας το έπαθλο στην κατηγορία “Best Thematic Sports Destination” του διαγωνισμού “Premium Tourism Awards 2021”.

Πρόσφατα, ο «Μαραθώνιος της Ιστορίας» τιμήθηκε για την προσφορά του στον ελληνικό αθλητισμό στην εκδήλωση “gazzetta Awards 2024”. Επιπλέον, έχει αναδειχθεί 8ος καλύτερος Μαραθώνιος στον κόσμο στην συνολική αξιολόγηση μεταξύ 476 πιστοποιημένων Μαραθωνίων, καθώς και 4ος καλύτερος στον τομέα της ασφάλειας, στην ανεξάρτητη έρευνα της “THE SOLE SUPPLIER” (http://bit.ly/TopMarathons). Η διάκριση αυτή δημοσιεύθηκε μεταξύ άλλων στον έγκυρο και παγκόσμιας εμβέλειας ιστότοπο “FORBES” (http://bit.ly/ATGM-Forbes), διαφημίζοντας τη Θεσσαλονίκη και την Ελλάδα σε ολόκληρο τον πλανήτη!

Ο Γενικός Γραμματέας του ΜΕΑΣ ΤΡΙΤΩΝ, διοργανωτή των δύο σπουδαίων δρομικών γεγονότων ΜΕΑΣ ΤΡΙΤΩΝ, κ. Βασίλειος Μπλέσιος, δήλωσε:

«Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχόμαστε τη MIZUNO στις Διεθνείς Δρομικές Διοργανώσεις της Θεσσαλονίκης, τον ΔΙΕΘΝΗ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ “ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ” και τον ΔΙΕΘΝΗ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, κορυφαία Running Events της Ελλάδος που φέτος αναμένεται να ξεπεράσουν σε συμμετοχές και επιδόσεις κάθε προηγούμενη χρονιά συμβάλλοντας έτσι στην περαιτέρω ενδυνάμωση του Αθλητισμού και του Τουρισμού στη Θεσσαλονίκη και την Βόρεια Ελλάδα. Η MIZUNO είναι παγκοσμίως γνωστή για τα state of the art δρομικά της προϊόντα αποτελώντας ίσως την πιο τεχνολογικά προηγμένη εταιρία στην Αθλητική Αγορά του Running και είμαστε υπερήφανοι που γίνεται μέλος της οικογένειας του “ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ” και του “ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥ”».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Μιχάλης Φιδάνογλου δήλωσε:

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που στηρίζω στη γενέτειρά μου Θεσσαλονίκη τον Διεθνή Μαραθώνιο “ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ” και τον Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης που αναδεικνύουν τη χώρα μας ως κοιτίδα Αθλητισμού. Η Mizuno, ως η παλαιότερη αθλητική εταιρεία , στηρίζει τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως, προάγοντας τη σωματική και ψυχική υγεία των ανθρώπων. Έπειτα από τη χορηγία της MZN HELLAS στην Εθνική Ομάδα Handball, επόμενο βήμα για την εταιρεία είναι η στήριξη μεγάλων δρομικών αγώνων».

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend