Η δικαίωση του Ημιμαραθωνίου Βόλου επισφραγίστηκε με την εκδήλωση και την απόδοση 1.500 ευρώ στο Ορφανοτροφείο Βόλου

Η δικαίωση και η ανταμοιβή των προσπαθειών 365 ημερών που γίνονται κάθε χρόνο για την άρτια διεξαγωγή του Ημιμαραθωνίου Βόλου επισφραγίστηκε τη Δευτέρα 7 Νοεμβρίου με μια όμορφη εκδήλωση στο Μεταξουργείο, κατά την οποία παραδόθηκε το ποσό των 1.500 ευρώ το Ορφανοτροφείο Βόλου, κίνηση που καθιέρωσε να κάνει ο Σύλλογος Δρομέων Υγείας Βόλου από το 2019 στη νέα του εποχή δίνοντας από τότε φιλανθρωπική διάσταση στον μεγαλύτερο αγώνα της πόλης με προσφορά κάθε φορά σε διαφορετικό Ίδρυμα. Το Ορφανοτροφείο εκπροσωπήθηκε με παιδιά, και από την υπεύθυνη κα Ελευθερία Δρογγούλα η οποία είναι επίσης τριαθλήτρια και δρομέας.

Παράλληλα ανακοινώθηκε ο φορέας για τον οποίο θα γίνει η αντίστοιχη φιλανθρωπική προσφορά για το 2023. Η Λέσχη Ειδικών Δυνάμεων Νομού Μαγνησίας που προσφέρει τα μέγιστα σε κάθε διοργάνωση, θα ενισχυθεί χρηματικά ή και με υλικοτεχνικό εξοπλισμό από τον 7ο Ημιμαραθώνιο Βόλου ανάλογα της κρίσης της, με συνολικό ποσό 1.500 ευρώ. Η ΛΕΔ εκπροσωπήθηκε στην εκδήλωση από τον κ. Βασίλη Ηλιόπουλο και από τον κ. Παναγιώτη Καλόβουλο, ενώ τιμήθηκε με το έπαθλο του Ημιμαραθωνίου Βόλου.

Παράλληλα ανακοινώθηκε η ημερομηνία του 7ου Ημιμαραθωνίου Βόλου, που θα γίνει την Κυριακή 2 Απριλίου 2023 το πρωί. Η διοργάνωση προέβλεψε να ανακοινώσει από τώρα ως εναλλακτική ημερομηνία την 9η Απριλίου σε περίπτωση που θα προκηρυχθούν εθνικές εκλογές για τις 2 Απριλίου. Έτσι κάθε δρομέας θα γνωρίζει από τώρα άμεσα και χωρίς να έχει αμφιβολίες, τι θα συμβεί σε περίπτωση που η κανονική ημερομηνία του αγώνα συμπέσει με γεγονός που δεν είναι γνωστό αυτή τη στιγμή. Εντός των επόμενων ημερών η διοργάνωση θα προχωρήσει στη δημοσίευση της προκήρυξης και στο άνοιγμα των εγγραφών του 7ου Ημιμαραθωνίου Βόλου που θα περιλαμβάνει τις πιστοποιημένες διαδρομές του Ημιμαραθωνίου 21.097,5 μέτρων, του I Love Volos Run 5 χιλιομέτρων, και τον Παιδικό Αγώνα.

Με το έπαθλο του Ημιμαραθωνίου Βόλου τιμήθηκε ο συνδιοργανωτής ΔΟΕΠΑΠ -ΔΗΠΕΘΕ συνδιοργανωτής κάθε Ημιμαραθωνίου Βόλου, που παρέχει εκτός των άλλων βοήθεια σε κάθε θέμα που χρειάζεται, ενώ παραχώρησε επίσης την αίθουσα για την εκδήλωση. Τον πρόεδρο του ΔΟΕΠΑΠ – ΔΗΠΕΘΕ κ. Γιώργο Βλιώρα, εκπροσώπησε ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Αθλητισμού κ. Γιώργος Χρήστου.

Η συνδιοργανώτρια Περιφέρεια Θεσσαλίας, εκπροσωπήθηκε στην εκδήλωση από τον κ. Γιώργο Κίτσιο που παρέστη εκ μέρους του Περιφερειάρχη κ. Κώστα Αγοραστού και της Αντιπεριφερειάρχη κας Δωροθέας Κολυνδρίνη, ενώ βέβαια η Περιφέρεια τιμήθηκε με το έπαθλο του Ημιμαραθωνίου.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες αποδόθηκαν στον νέο μεγάλο χορηγό του Συλλόγου Δρομέων Υγείας Βόλου και του Ημιμαραθωνίου Βόλου Mati Mati για την πλήρη κάλυψη του κόστους της εκδήλωσης.

Ο σύλλογος ευχαρίστησε ιδιαίτερα για τη συμβολή του τον γιατρό και δρομέα του ΣΔΥΒ, πρόεδρο της Ένωσης Νοσοκομειακών Γιατρών Μαγνησίας κ. Νίκο Χαυτούρα. Τον ευχαρίστησε επίσης καθώς στις δύσκολες εποχές που ζούμε, βοηθά άμεσα κάθε δρομέα και κάθε πολίτη, αποδεικνύοντας ότι εκτός από εξαίρετος γιατρός και αθλητής, είναι πάνω από όλα άνθρωπος. Ο κ. Χαυτούρας πήρε στη συνέχεια τον λόγο και εξήρε το έργο το οποίο γίνεται, ενώ μίλησε για τα τεράστια οφέλη της άθλησης.

Παρευρέθηκε επίσης στην εκδήλωση ο πρόεδρος του Ομίλου Μαραθωνίου Γιαννιτσών κ. Νίκος Τομπουλίδης, που πήρε τον λόγο και αναφέρθηκε στις άριστες σχέσεις των δύο συλλόγων. Επίσης μίλησε ο Θεόδωρος Στόρτος, ένας από τους παλαιότερους δρομείς του ΣΔΥ Βόλου, που αναφέρθηκε στις δράσεις του δρομικού κινήματος στις προηγούμενες δεκαετίες και στο σήμερα.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου Δρομέων Υγείας Βόλου Κώστας Παλάντζας εκτός των προαναφερθέντων ανακοινώσεων και ευχαριστιών, μίλησε για την αναβάθμιση που είχε ο 6ος Ημιμαραθώνιος, για τις καινοτομίες καθώς για πρώτη φορά διαδρομή αγώνα στον Βόλο αλλά και τη Μαγνησία γενικότερα, πιστοποιήθηκε από τη World Athetics και την AIMS, κάνοντας κάθε επίδοση που επιτυγχάνεται σε αυτόν επίσημη, ενώ οι χρόνοι αναγνωρίζονται και θα αναγνωρίζονται για ρεκόρ όλων των κατηγοριών εφόσον επιτυγχάνονται, για προκρίσεις στα πρωταθλήματα, για κατανομή στα μπλοκ στους μεγάλους διεθνείς αγώνες όπως ο Αυθεντικός Μαραθώνιος Αθήνας, και του εξωτερικού. Μίλησε για τη νέα διαδρομή των αγώνων που από το 2022 περιλαμβάνει και τις κεντρικές οδούς της πόλης μας Δημητριάδος, Ιάσονος, Λαμπράκη, δίνοντας ακόμη μεγαλύτερη αίγλη στο event στο οποίο μετέχουν δρομείς από όλη την Ελλάδα, την Κύπρο και άλλες χώρες.

Ευχαρίστησε ιδιαίτερα τους συνδιοργανωτές του Ημιμαραθωνίου Βόλου με τον Σύλλογο Δρομέων Υγείας Βόλου που είναι ο ΔΟΕΠΑΠ – ΔΗΠΕΘΕ και η Περιφέρεια Θεσσαλίας, ευχαρίστησε όλους τους θεσμικούς φορείς, τη ΛΕΔ, που συνέβαλαν στην άρτια διεξαγωγή του 6ου Ημιμαραθωνίου Βόλου, όπως κάθε χρόνο, και θα βοηθήσουν στα μέγιστα και στον 7ο Ημιμαραθώνιο για την περεταίρω αναβάθμισή του.

Ευχαρίστησε ιδιαίτερα κάθε δρομέα που έτρεξε στον αγώνα, τους αθλητές, τους αθλούμενους, τις οικογένειες, τα παιδιά, τα Άτομα με Αναπηρία, κάθε πολίτη της Μαγνησίας πού έμμεσα ή άμεσα όλοι συμβάλλουν στη δικαίωση των προσπαθειών. Ανέφερε ότι στις αρχές του 2023 στην κοπή πίτας του Συλλόγου Δρομέων Υγείας Βόλου θα τιμηθούν αθλητές, εθελοντές, χορηγοί.

Κλείνοντας ευχήθηκε καλό αγώνα σε όλους όσοι θα συμμετέχουν το Σαββατοκύριακο 12-13 Νοεμβρίου στο μεγαλύτερο και μαζικότερο αθλητικό γεγονός της χώρας μας στο οποίο ο ΣΔΥΒ οργανώνει διήμερη εκδρομή. Τον Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας, που διεξάγεται από τον Μαραθώνα στο Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό Στάδιο, εκεί που γεννήθηκε παγκοσμίως ο Μαραθώνιος.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Ο σωστός τρόπος εφαρμογής για να έχει αποτέλεσμα το αποσμητικό μας

Τα αποσμητικά προστατεύουν από τον ιδρώτα και μας επιτρέπουν να έχουμε μια αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Ειδικά πριν ή μετά τη γυμναστική, συνηθίζουμε να εφαρμόζουμε αποσμητικό αφού ιδρώνουμε αρκετά. Υπάρχει όμως ένα λάθος που κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι με το αποσμητικό τους, ειδικά όσοι γυμνάζονται.

Αν βάζετε αποσμητικό το πρωί μετά το ντους, πριν από το γυμναστήριο ή μετά το ντους στο γυμναστήριο, τότε δεν θα έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα!

Ο σωστός τρόπος είναι να εφαρμόζετε το αποσμητικό στις μασχάλες σας το βράδυ, πριν πέσετε για ύπνο. Με αυτόν τον τρόπο το αποσμητικό έχει τον χρόνο να στεγνώσει και να κάνει τη δουλειά του.

Αν το πρωί πριν πάτε στη δουλειά κάνετε γυμναστική, τότε θα πρέπει να στεγνώσετε πολύ καλά τη μασχάλη σας, πριν βάλετε ξανά το αποσμητικό σας. Αν έχετε χρόνο, μπορείτε να το αποφύγετε για 15-20 λεπτά και να το εφαρμόσετε μετά, προκειμένου να έχετε την προστασία που θέλετε για ολόκληρη την ημέρα.

Επίσης θα μπορούσατε με λίγο νερό να αφαιρέσετε λίγο από το αποσμητικό πριν γυμναστείτε, για να επιτρέψετε στο δέρμα σας να ιδρώσει και να βγάλει τις τοξίνες.

Πριν το εφαρμόσετε πρέπει το δέρμα σας να είναι εντελώς στεγνό, ενώ πριν γυμναστείτε πρέπει το αποσμητικό σας να έχει στεγνώσει καλά.

Και αυτό διότι σε διαφορετική περίπτωση θα φύγει μαζί με το νερό (σ.σ. θα κολλήσει πάνω στα ρούχα σας) ή με τον ιδρώτα, αν δεν έχει στεγνώσει καλά.

Διαβάστε επίσης: Φυσικες λύσεις για να μην έχετε προβλήματα κακοσμίας το καλοκαίρι

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Λάθη που κάνουμε και χάνουμε τον ύπνο μας

Ο ύπνος είναι ένα από τα σημαντικότερα πράγματα στη ζωή για πολλούς λόγος. Ένας καλός ύπνος μπορεί να μας οδηγήσει στην επαγγελματική επιτυχία, μέχρι και στην απώλεια βάρους.

Υπάρχουν, όμως, μερικά πραγματάκια που πρέπει να αποφεύγετε να κάνετε πριν κοιμηθείτε, αν θέλετε να απολαύσετε έναν ήρεμο και αδιατάρακτο ύπνο.

Εκτός, λοιπόν, από το να πιείτε ένα καφεδάκι πριν τον ύπνο, αυτά είναι τα έξι πράγματα που πρέπει να αποφεύγετε πριν κοιμηθείτε:

1. Να κοιτάξουμε το κινητό μας ή το τάμπλετ

Ρίχνετε μια τελευταία ματιά στο e-mail σας και στο Facebook, δύο λεπτάκια μόνο. Μην το κάνετε: το φως της οθόνης σταματά την έκκριση της μελατονίνης, μιας ορμόνης που βάζει το σώμα μας σε λειτουργία ύπνου. Αφήστε που τα δύο λεπτάκια στο Facebook/Twitter/όποιο άλλο από τα social media μπορούν να μετατραπούν σε τρεις ώρες και μετά δεν θα ξέρετε πότε θα προλάβετε να κοιμηθείτε.

2. Να πιέζουμε τον εαυτό μας να κοιμηθεί

Πέσαμε στο κρεβάτι και δεν μας παίρνει ο ύπνος; Το μεγαλύτερο λάθος είναι να προσπαθούμε να κάνουμε τον εαυτό μας να κοιμηθεί. Καλύτερα να σηκωθούμε και να κάνουμε κάτι άλλο, μέχρις ότου νυστάξουμε πραγματικά.

3. Να πίνουμε αλκοόλ

Όσοι νομίζουμε ότι το μεθύσι εγγυάται τον ύπνο, κάνουμε λάθος. Πέραν όλων των άλλων, ο ύπνος υπό την επήρρεια αλκοόλ είναι κακός, διακοπτόμενος και καθόλου ξεκούραστος.

4. Να κοιμόμαστε με το κατοικίδιό μας

Είναι ωραίο να κοιμόμαστε με το σκύλο ή τη γάτα μας, ωστόσο, όλοι οι ειδικοί συμφωνούν ότι δεν βοηθά στο να κοιμηθούμε καλά, ενώ μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εκδήλωσης αλλεργιών.

5. Να ζεσταίνουμε το χώρο

Όλοι οι ειδικοί περί τον ύπνο συμφωνούν ότι ο ύπνος είναι καλύτερος όταν το περιβάλλον είναι δροσερό.

6. Να ασκηθούμε

Η άσκηση λίγο πριν την ώρα του ύπνου είναι λάθος, καθώς αυξάνει τα επίπεδα της θερμοκρασίας του σώματος και μας προετοιμάζει για δράση και όχι για χαλάρωση. Από τις σπάνιες φορές που η άσκηση δεν μας κάνει καλό.

Διαβάστε ακόμα: Δεν σας παίρνει ο ύπνος; Εφαρμόστε τη μέθοδο «4-7-8»!

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend