ΣΔΥ Πάτρας: Το πρόγραμμα της εκδρομής για τον Αυθεντικό Μαραθώνιο

Πρόγραμμα Διήμερης εκδρομής στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας και τους παράλληλους αγώνες 10 & 5 χιλιομέτρων που θα διεξαχθούν το διήμερο 12 και 13 Νοεμβρίου 2022!

ΣΑΒΒΑΤΟ 12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

  • Αναχώρηση από το πάρκινγκ του Παμπελοποννησιακού Σταδίου (Γ. Ρίτσου) αυστηρά στις 8:30 το πρωί του Σαββάτου (θα πραγματοποιηθούν οι καθιερωμένες μας στάσεις: α) Ν.Ε.Ο. οδό Αμερικής, έξω από Περιφέρεια, β) Ν.Ε.Ο. & οδό Διγενή Ακρίτα)
  • Δύο σύντομες στάσεις στη διαδρομή για Αθήνα – Άφιξη στις 11:30 μμ στο Κλειστό Γυμναστήριο Φαλήρου (Tae Kwon Do) & παραμονή εκεί για δύο ώρες. Παραλαμβάνουμε ατομικά τις τσάντες με τα bib number μας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σημειώνεται ότι για την παραλαβή θα πρέπει ο κάθε δρομέας να έχει μαζί του επίσημο έγγραφο ταυτοποίησης (ταυτότητα, διαβατήριο κτλ), καθώς και αντίγραφο του e-mail με τον αριθμό συμμετοχής του που θα σταλεί σε όλους τους δρομείς περίπου δέκα (10) ημέρες πριν τον αγώνα.

  • Αναχώρηση στις 13:30 για το ξενοδοχείο μας Crystal City (έξω από τη στάση ΜΕΤΡΟ-Μεταξουργείο στο κέντρο της Αθήνας). Check in και τακτοποίηση στα δωμάτια του ξενοδοχείου. Προετοιμασία για τους δρομείς των 10 χλμ. και αναχώρησή τους ατομικά με το ΜΕΤΡΟ για Σύνταγμα.
  • 17:00μμ Εκκίνηση αγώνα 10χλμ (προσέλευση τουλάχιστον μισή ώρα πριν την εκκίνηση)
  • Περιήγηση στην πόλη. Διανυκτέρευση.

ΚΥΡΙΑΚΗ 13 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

  • Πρωινό στο Ξενοδοχείο (ανοιχτό από τις 05:00πμ).
  • Αυστηρή αναχώρηση 06:45 πμ του λεωφορείου της αποστολής για Μαραθώνα για την εκκίνηση του μαραθωνίου.
  • Προετοιμασία για τους δρομείς των 5 χλμ. και αναχώρησή τους ατομικά με το ΜΕΤΡΟ για Σύνταγμα
  • 08:30πμ Εκκίνηση αγώνα 5χλμ (προσέλευση τουλάχιστον μισή ώρα πριν την εκκίνηση)
  • 09:00πμ Εκκίνηση Μαραθωνίου (προσέλευση τουλάχιστον μία ώρα νωρίτερα)
  • Μετά τον τερματισμό των μαραθωνοδρόμων μας, αναχώρηση για Πάτρα περίπου στις 15:00
  • Χαλαρή Στάση για φαγητό.

Το πρόγραμμα μπορεί να διαφοροποιηθεί ανάλογα με τις ανάγκες του γκρουπ.

Μέσα στο λεωφορείο θα σας δοθεί χάρτης του ΜΕΤΡΟ για τη διευκόλυνση των μετακινήσεών σας

Πληροφορίες παραλαβής των πακέτων συμμετοχής των μελών μας που ΔΕΝ θα συμμετέχουν στην εκδρομή

Όσα μέλη μας δεν θα συμμετέχουν στην εκδρομή, θα πρέπει να παραλάβουν οι ίδιοι τον αριθμό και το υλικό συμμετοχής τους ατομικά από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Δρομέων της διοργάνωσης τις ημέρες και ώρες λειτουργίας του για το κοινό, (Τετάρτη 09/11 13:00-20:00, Πέμπτη 10/11 10:00-20:00 Παρασκευή 11/11 10:00-20:00, Σάββατο 12/11 10:00-18:00). Παραλαβή για τα 10χλμ θα είναι δυνατή μέχρι 13:00.

Σημειώνεται ότι για την παραλαβή θα πρέπει ο κάθε δρομέας να έχει μαζί του επίσημο έγγραφο ταυτοποίησης (ταυτότητα, διαβατήριο κτλ), καθώς και αντίγραφο του e-mail με τον αριθμό συμμετοχής του που θα σταλεί σε όλους τους δρομείς περίπου δέκα (10) ημέρες πριν τον αγώνα.

Υπάρχει δυνατότητα παραλαβής αριθμού και υλικού συμμετοχής από εκπρόσωπο του δρομέα, ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ του εγγεγραμμένου δρομέα, καθώς και του e-mail με τον αριθμό συμμετοχής του εγγεγραμμένου δρομέα.

ΑΛΛΑΓΕΣ:

  • πιθανές αλλαγές σε στοιχεία δρομέα, μπορούν να γίνουν είτε από τον ίδιο εγγεγραμμένο δρομέα, είτε από κάποιον τρίτο που θα παραλάβει το υλικό συμμετοχής του εγγεγραμμένου δρομέα και εφαρμόζεται χρηματική επιβάρυνση 5,00€ ανά αλλαγή.
  • Αλλαγές που αφορούν τον Αγώνα Δρόμου 10χλμ ΔΕΝ θα είναι δυνατές το Σάββατο 9/11

Σύλλογος Δρομέων Υγείας Πάτρας

Έδρα: Παμπελοποννησιακό Στάδιο

site: www.sdypatras.gr

Τηλ. επικ:  6972 818104  Μηλιτσοπούλου Ελένη  (Πρόεδρος)

6909 448715  Σκέντζου Γεωργία  (Γ. Γραμματέας)

6973 745121  Σπυροπούλου Μαρία  (Ταμίας)

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Ο σωστός τρόπος εφαρμογής για να έχει αποτέλεσμα το αποσμητικό μας

Τα αποσμητικά προστατεύουν από τον ιδρώτα και μας επιτρέπουν να έχουμε μια αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Ειδικά πριν ή μετά τη γυμναστική, συνηθίζουμε να εφαρμόζουμε αποσμητικό αφού ιδρώνουμε αρκετά. Υπάρχει όμως ένα λάθος που κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι με το αποσμητικό τους, ειδικά όσοι γυμνάζονται.

Αν βάζετε αποσμητικό το πρωί μετά το ντους, πριν από το γυμναστήριο ή μετά το ντους στο γυμναστήριο, τότε δεν θα έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα!

Ο σωστός τρόπος είναι να εφαρμόζετε το αποσμητικό στις μασχάλες σας το βράδυ, πριν πέσετε για ύπνο. Με αυτόν τον τρόπο το αποσμητικό έχει τον χρόνο να στεγνώσει και να κάνει τη δουλειά του.

Αν το πρωί πριν πάτε στη δουλειά κάνετε γυμναστική, τότε θα πρέπει να στεγνώσετε πολύ καλά τη μασχάλη σας, πριν βάλετε ξανά το αποσμητικό σας. Αν έχετε χρόνο, μπορείτε να το αποφύγετε για 15-20 λεπτά και να το εφαρμόσετε μετά, προκειμένου να έχετε την προστασία που θέλετε για ολόκληρη την ημέρα.

Επίσης θα μπορούσατε με λίγο νερό να αφαιρέσετε λίγο από το αποσμητικό πριν γυμναστείτε, για να επιτρέψετε στο δέρμα σας να ιδρώσει και να βγάλει τις τοξίνες.

Πριν το εφαρμόσετε πρέπει το δέρμα σας να είναι εντελώς στεγνό, ενώ πριν γυμναστείτε πρέπει το αποσμητικό σας να έχει στεγνώσει καλά.

Και αυτό διότι σε διαφορετική περίπτωση θα φύγει μαζί με το νερό (σ.σ. θα κολλήσει πάνω στα ρούχα σας) ή με τον ιδρώτα, αν δεν έχει στεγνώσει καλά.

Διαβάστε επίσης: Φυσικες λύσεις για να μην έχετε προβλήματα κακοσμίας το καλοκαίρι

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Λάθη που κάνουμε και χάνουμε τον ύπνο μας

Ο ύπνος είναι ένα από τα σημαντικότερα πράγματα στη ζωή για πολλούς λόγος. Ένας καλός ύπνος μπορεί να μας οδηγήσει στην επαγγελματική επιτυχία, μέχρι και στην απώλεια βάρους.

Υπάρχουν, όμως, μερικά πραγματάκια που πρέπει να αποφεύγετε να κάνετε πριν κοιμηθείτε, αν θέλετε να απολαύσετε έναν ήρεμο και αδιατάρακτο ύπνο.

Εκτός, λοιπόν, από το να πιείτε ένα καφεδάκι πριν τον ύπνο, αυτά είναι τα έξι πράγματα που πρέπει να αποφεύγετε πριν κοιμηθείτε:

1. Να κοιτάξουμε το κινητό μας ή το τάμπλετ

Ρίχνετε μια τελευταία ματιά στο e-mail σας και στο Facebook, δύο λεπτάκια μόνο. Μην το κάνετε: το φως της οθόνης σταματά την έκκριση της μελατονίνης, μιας ορμόνης που βάζει το σώμα μας σε λειτουργία ύπνου. Αφήστε που τα δύο λεπτάκια στο Facebook/Twitter/όποιο άλλο από τα social media μπορούν να μετατραπούν σε τρεις ώρες και μετά δεν θα ξέρετε πότε θα προλάβετε να κοιμηθείτε.

2. Να πιέζουμε τον εαυτό μας να κοιμηθεί

Πέσαμε στο κρεβάτι και δεν μας παίρνει ο ύπνος; Το μεγαλύτερο λάθος είναι να προσπαθούμε να κάνουμε τον εαυτό μας να κοιμηθεί. Καλύτερα να σηκωθούμε και να κάνουμε κάτι άλλο, μέχρις ότου νυστάξουμε πραγματικά.

3. Να πίνουμε αλκοόλ

Όσοι νομίζουμε ότι το μεθύσι εγγυάται τον ύπνο, κάνουμε λάθος. Πέραν όλων των άλλων, ο ύπνος υπό την επήρρεια αλκοόλ είναι κακός, διακοπτόμενος και καθόλου ξεκούραστος.

4. Να κοιμόμαστε με το κατοικίδιό μας

Είναι ωραίο να κοιμόμαστε με το σκύλο ή τη γάτα μας, ωστόσο, όλοι οι ειδικοί συμφωνούν ότι δεν βοηθά στο να κοιμηθούμε καλά, ενώ μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εκδήλωσης αλλεργιών.

5. Να ζεσταίνουμε το χώρο

Όλοι οι ειδικοί περί τον ύπνο συμφωνούν ότι ο ύπνος είναι καλύτερος όταν το περιβάλλον είναι δροσερό.

6. Να ασκηθούμε

Η άσκηση λίγο πριν την ώρα του ύπνου είναι λάθος, καθώς αυξάνει τα επίπεδα της θερμοκρασίας του σώματος και μας προετοιμάζει για δράση και όχι για χαλάρωση. Από τις σπάνιες φορές που η άσκηση δεν μας κάνει καλό.

Διαβάστε ακόμα: Δεν σας παίρνει ο ύπνος; Εφαρμόστε τη μέθοδο «4-7-8»!

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend