H adidas κινητοποίησε σχεδόν 1 εκατ. runners ενάντια στη μόλυνση των ωκεανών από πλαστικό

H adidas κινητοποίησε σχεδόν 1 εκατ. runners ενάντια στη μόλυνση των ωκεανών από πλαστικό

Η adidas γιορτάζει την ολοκλήρωση του Run For The Oceans 2018”, της παγκόσμιας running πρωτοβουλίας, διάρκειας 4 εβδομάδων, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Parley For The Οceans ενάντια στη μόλυνση των ωκεανών από πλαστικό, συγκεντρώνοντας $1 εκατομμύριο.

Σχεδόν ένα εκατομμύριο δρομείς σε όλο τον κόσμο συμμετείχαν στο μεγαλύτερο running κίνημα της adidas και της Parley For The Oceans, το “Run For The Oceans 2018”

Σε όλη τη διάρκεια της καμπάνιας, η adidas κινητοποίησε αθλητές, creators και adidas Runners να συμμετέχουν με τα δικά τους run, να εμπνεύσουν τους followers τους να τρέξουν όσο περισσότερα χιλιόμετρα μπορούν και να καταγράψουν την πρόοδό τους μέσω της εφαρμογής Runtastic και Joyrun. Στο παγκόσμιο αυτό running κίνημα, δρομείς από όλο τον κόσμο κάλυψαν περισσότερα από 12.4 εκατομμύρια χιλιόμετρα αξιοποιώντας τη δύναμη του αθλητισμού για να διαδώσουν το μήνυμα της προστασίας των ωκεανών.

Μέσω της δυναμικής συμμετοχής των runners, η adidas προσέφερε 1 εκατομμύριο δολάρια στο Πρόγραμμα Parley Ocean Plastic

Το χρηματικό ποσό που συγκεντρώθηκε κατά τη διάρκεια του Run For The Oceans θα προσφερθεί στο Parley Ocean School το οποίο έχει ως σκοπό να υποστηρίξει και να εκπαιδεύσει την επόμενη γενιά «Ocean Guardians» μέσα από πλούσιες εμπειρίες που θα λάβουν από σχολικές και θαλάσσιες δραστηριότητες. Το πρόγραμμα φέρνει τους νέους πιο κοντά στον υδάτινο κόσμο, ενώ ταυτόχρονα τους προσφέρει τα εργαλεία και την έμπνευση για να προστατεύσουν το μέλλον τους.

50 παγκόσμιες κοινότητες των adidas Runners διοργάνωσαν περισσότερα από 13 running events και πολλαπλές εβδομαδιαίες δραστηριότητες

Περισσότερες από 13 πόλεις σε όλο τον κόσμο φιλοξένησαν τα δικά τους “Run For The Oceans” events, μεταξύ των οποίων η Αθήνα, το Λονδίνο, η Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες, το Παρίσι, η Βαρκελώνη, το Μιλάνο, το Βερολίνο και η Σανγκάη. Μέλη του running community των adidas Runners, από όλο τον κόσμο, συμμετείχαν σε περισσότερα από 200 activations μαζί με αθλητές όπως o Έλληνας Χρυσός Ολυμπιονίκης wind surfer Νικόλας Κακλαμανάκης, ο Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής Ricardo Kaká, ο Γερμανός τερματοφύλακας Marc-André ter Stegen, o θρύλος της κολύμβησης Ian Thorpe, ο κορυφαίος Περουβιανός επαγγελματίας σέρφερ Gabriel Villarán και πολλοί ακόμα ocean ambassadors.

Ο Cyrill Gutsch, Ιδρυτής της Parley for the Oceans, αναφέρει:

«Αρχικά δημιουργήσαμε μικρούς κυματισμούς στην επιφάνεια και στη συνέχεια μεγαλύτερα κύματα. Το Run for the Oceans σχεδόν με ένα εκατομμύριο υποστηρικτές σε όλο τον κόσμο παρουσιάζει τη νέα διάσταση του κινήματος μας ενάντια στο πλαστικό: Τη δημιουργία ενός μεγάλου κύματος αλλαγής».

Η δεύτερη ετήσια καμπάνια κατέγραψε τόσα χιλιόμετρα όσα χρειάζεται ένας runner για να ολοκληρώσει το γύρω του κόσμου 300 φορές

 Για το 2018, η adidas παρουσίασε το limited-edition UltraBOOST Parley και το UltraBOOST Parley Deep Ocean Blue, ως μια χειροπιαστή απόδειξη ότι η μόλυνση των ωκεανών από πλαστικό δεν αποτελεί ένα επιφανειακό πρόβλημα, ενώ ως μια από τις κορυφαίες εταιρείες αθλητικών ειδών, θα συνεχίσει να προστατεύει τις θάλασσες για τις επόμενες γενιές.

Ανακάλυψε το limited edition UltraBOOST Parley αλλά και το UltraBOOST Parley Deep Ocean Blue online στο adidas.gr/UltraBOOST, στα adidas Stores και σε επιλεγμένα καταστήματα αθλητικών ειδών.

Previous ArticleNext Article

Ηλίας Γκότσης: Το νέο training πρόσωπο της PUMA!

Ηλίας Γκότσης: Το νέο training πρόσωπο της PUMA!

O Ηλίας Γκότσης, η «ήρεμη δύναμη» του Survivor 2018 που ανέτρεψε τα προγνωστικά με τις αγωνιστικές του ικανότητες και με την ταπεινότητα του, κατάφερε να κατακτήσει το έπαθλο, τις καρδιές των Ελλήνων αλλά και την κορυφαία εταιρεία αθλητικών ειδών PUMA, η οποία είδε στο πρόσωπο του τον εκπρόσωπο της νέας training καμπάνιας ‘’24/7’’!

Η φιλοσοφία του brand ταυτίζεται με τις αξίες του Ηλία, ενώ η επιμονή για την κατάκτηση του στόχου και το ευ αγωνίζεσθαι αποτέλεσαν βασικούς λόγους που οδήγησαν στην έναρξη της πιο δυνατής φετινής συνεργασίας.

Η έμφυτη αγάπη του Ηλία για τη γυμναστική και το απαιτητικό καθημερινό χρονοδιάγραμμά του καθιστούν απαραίτητη την ανάγκη για υποστήριξη και υποβοήθηση από κορυφαίες τεχνολογίες και καινοτόμα προϊόντα, κατάλληλα σε όλο το φάσμα της καθημερινότητας, από το γυμναστήριο έως το δρόμο! Η PUMA, αναγνωρίζοντας την ανάγκη αυτή καθώς και την ιδιαιτερότητα του σύγχρονου άνδρα να προσαρμόζεται σε κάθε απαιτητική στιγμή της ημέρας, εξελίσσει διαρκώς τα προϊόντα της, συνδυάζοντας τις σύγχρονες training τεχνολογίες υψηλών επιδόσεων με τις τάσεις του αύριο και δημιουργεί συλλογές για αυτούς που επιθυμούν να σπάσουν τα όρια τους με στυλ!

Ως η πιο πρόσφατη προσθήκη στην οικογένεια της PUMA, ο Ηλίας Γκότσης θα πρωτοστατήσει στην εξάπλωση της φιλοσοφίας ‘’24/7’’, επαναπροσδιορίζοντας τη σχέση του training με τους ρυθμούς της καθημερινότητας, σε μια εποχή όπου οι προπονήσεις δεν είναι πλέον περιορισμένες στο γυμναστήριο, αλλά και έξω από αυτό.

«Στόχος είναι να ανακαλύπτω τα όρια μου, να δω μέχρι που μπορώ να φτάσω και να τα ξεπερνάω για να πάω όσο πιο μακριά μπορώ», αναφέρει ο φετινός νικητής του παιχνιδιού επιβίωσης, ταυτισμένος απόλυτα με την ‘’24/7’’ PUMA οπτική.

Be a winner! Train faster with PUMA!

Η Εθνική Αρχή Στοιχημάτων (EAΣ) στο πλευρό του Radisson Blu Διεθνούς Μαραθωνίου Λάρνακας

Η Εθνική Αρχή Στοιχημάτων (EAΣ) στο πλευρό του Radisson Blu Διεθνούς Μαραθωνίου Λάρνακας

O Radisson Blu Διεθνής Μαραθώνιος Λάρνακας, γνωστοποιεί με ιδιαίτερη χαρά, την έναρξη της συνεργασίας του με την Εθνική Αρχή Στοιχημάτων (EAΣ).

Από την αρχή της σύστασής της το 2012, η Εθνική Αρχή Στοιχημάτων (EAΣ), πρεσβεύει αρχές και αξίες με στόχο την προστασία της κοινωνίας. Στο ίδιο μήκος κύματος βρίσκεται και ο Radisson Blu Διεθνή Μαραθώνιο Λάρνακας, ο πρώτος «πράσινος» μαραθώνιος της Κύπρου, ο οποίος για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, τελεί υπό την αιγίδα της Επιτρόπου Περιβάλλοντος.

Η Εθνική Αρχή Στοιχημάτων (EAΣ) συστάθηκε το 2012 με την ψήφιση του Περί Στοιχημάτων Νόμου 106(I)/2012. Αποτελεί Ανεξάρτητη Διοικητική Αρχή με οικονομική ανεξαρτησία και αυτοτέλεια. Η Εθνική Αρχή Στοιχημάτων στο πλαίσιο του στρατηγικού της σχεδιασμού έχει συντάξει Σχέδιο Δράσης για τον Υπεύθυνο Στοιχηματισμό όπου κυριότερος στόχος είναι η προστασία του κοινού και η προαγωγή υπεύθυνων πρακτικών όσο αφορά την ενασχόληση με το στοίχημα και το τυχερό παιχνίδι. Η Αρχή χαρακτηρίζεται από αξίες οι οποίες διέπουν τη λειτουργία και το πεδίο δράσης της, τις προθέσεις και τις επιδιώξεις που έχει θέσει: Δέσμευση, Συμμόρφωση, Σεβασμός-Ακεραιότητα, Αξιοπιστία, Επαγγελματισμός και Υπευθυνότητα.

Από τον πρώτο κιόλας χρόνο διεξαγωγής του, ο Radisson Blu Διεθνής Μαραθώνιος διαθέτει την πιστοποίηση από  την AIMS, τη Διεθνή Ομοσπονδία Μακρινών Αποστάσεων, γεγονός που τον κατατάσσει αυτόματα σ’ ένα κλειστό «κλαμπ» δρομικών διοργανώσεων, που με τα συγκεκριμένα διαπιστευτήρια. Παράλληλα είναι η μοναδική αθλητική διοργάνωση στην Κύπρο, η οποία βραβεύτηκε με χρυσό μετάλλιο από τα Sports Marketing Awards Ελλάδος.

Στον Radisson Blu Διεθνή Μαραθώνιο συμπεριλαμβάνονται οι διαδρομές του Κλασσικού Μαραθώνιου (42.195 χλμ), του Ημιμαραθώνιου  δρόμου (21.095 χλμ), των 10 χιλιομέτρων, των 5 χιλιομέτρων – εταιρικός, των 5 χιλιομέτρων – ατομικός και 1 χιλιομέτρου McDonald’s™ Kids Race 1km και το RMHC Fun Race 1Km για τους ενήλικες.

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές επισκεφθείτε τον επίσημο ιστότοπο: http://larnakamarathon.com/

Η Volkswagen Επίσημος Χορηγός του Protergia 7ου Διεθνούς Νυχτερινού Ημιμαραθωνίου

Η Volkswagen Επίσημος Χορηγός του Protergia 7ου Διεθνούς Νυχτερινού Ημιμαραθωνίου

Την ταχύτητα, την αξιοπιστία και την ασφάλεια της Volkswagen θα έχει ο Protergia 7ος Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 13 Οκτωβρίου με την συμμετοχή περίπου 20.000 δρομέων από όλο τον κόσμο. Με έναν στόλο 10 αυτοκινήτων Volkswagen στη διάθεση της διοργάνωσης και με το ηλεκτροκίνητο e-up! by Protergia να συνοδεύει τον αγώνα ως όχημα χρονομέτρησης, η Kosmocar-Volkswagen στηρίζει ως Επίσημος Χορηγός τον μεγάλο αυτό αθλητικό θεσμό.

Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία συνεχίζει την έμπρακτη στήριξή της στους δύο μεγαλύτερους αθλητικούς θεσμούς της Βόρειας Ελλάδας, καθώς ήταν Επίσημος Χορηγός και στον Stoiximan.gr 13ο Διεθνή Μαραθώνιο «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» του περασμένου Απριλίου. Οι δύο διοργανώσεις, οι οποίες πέραν του αθλητικού, έχουν κοινωνικό, πολιτιστικό, περιβαλλοντικό, επιστημονικό, ιστορικό και τουριστικό χαρακτήρα, αποτελούν την εαρινή και τη φθινοπωρινή γιορτή της Θεσσαλονίκης.

Η Kosmocar Α.Ε., Επίσημος Εισαγωγέας των Επιβατικών και Επαγγελματικών αυτοκινήτων Volkswagen, θα «τρέξει» στον Protergia 7ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης με τη δική της ομάδα δρομέων, την»VOLKSWAGEN RUNNING TEAM», στην οποία θα πάρουν μέρος περίπου 250 φίλοι της μάρκας Volkswagen, καθώς και εργαζόμενοι του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Eμπόρων της Kosmocar.

Αναφερόμενος στη χορηγία του Protergia 7ου Διεθνούς Νυχτερινού Ημιμαραθωνίου Θεσσαλονίκης, ο κ. Θανάσης Κονιστής, Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing της Volkswagen, δήλωσε: «Κάθε μεγάλη αθλητική διοργάνωση είναι μια ευκαιρία για την Volkswagen, να προάγει τις αξίες της αγωνιστικότητας και της συνεχούς προσπάθειας. Αυτό επιβεβαιώνεται από την σταθερή πρακτική της να πρωταγωνιστεί σε μεγάλα αθλητικά και κοινωνικά δρώμενα, ενισχύοντας από τη μια το μαζικό αθλητισμό στη χώρα μας, και από την άλλη τη συλλογικότητα. Τα δύο τελευταία χρόνια το κάνουμε πράξη παίρνοντας σταθερά μέρος στον Διεθνή Μαραθώνιο «Μέγας Αλέξανδρος» και τον Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης Protergia, αθλητικές διοργανώσεις που με το κύρος τους και την μαζική συμμετοχή έχουν τη δύναμη να προωθήσουν τέτοιου είδους μηνύματα».

Παράλληλα, ο κ. Κονιστής αναφέρθηκε στις ενέργειες που έχει προγραμματίσει η Volkswagen στο πλαίσιο της παρουσίας της στον «Νυχτερινό»: «Για τον σκοπό αυτό οργανώνουμε και φέτος με συλλογικό αγωνιστικό πνεύμα την Volkswagen Running Team, για τη συμμετοχή της στο 7ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης με 250 δρομείς, μετά από κάλεσμα σε πελάτες και φίλους με προσωπικές προσκλήσεις, μέσω των Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων Kosmocar. Επίσης, την δυναμική μας παρουσία προβάλλουμε με ειδικό περίπτερo, με happenings και προβολή των ηλεκτροκίνητων μοντέλων Volkswagen, την ημέρα του αγώνα.

Καταλήγοντας, ο Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing της Volkswagen έστειλε το δικό του μήνυμα ενόψει της μεγάλης διοργάνωσης της 13ης Οκτωβρίου: «Το βασικό που θέλουμε να επικοινωνήσουμε στους φίλους της Volkswagen και σε όλους, είναι πρώτα απ’ όλα η αξία συμμετοχής σε αυτό το μεγάλο αθλητικό και κοινωνικό γεγονός. Με κύρια μηνύματα, την αγωνιστικότητα, την αλληλεγγύη και την ομαδικότητα, και στόχο τον Άνθρωπο, που πρέπει να είναι το κέντρο κάθε ανθρώπινης δραστηριότητας».

Το αγωνιστικό πρόγραμμα του Protergia 7ου Διεθνούς Νυχτερινού Ημιμαραθωνίου Θεσσαλονίκης, που θα διεξαχθεί το Σάββατο 13 Οκτωβρίου, με τη δύση του ήλιου, περιλαμβάνει τον Ημιμαραθώνιο δρόμο (ώρα έναρξης 18:45) με αφετηρία επί της οδού Ναυάρχου Κουντουριώτου (αρχή παραλιακής Λεωφόρου Νίκης) και τερματισμό στον Λευκό Πύργο, καθώς και τον Δρόμο Υγείας & Δυναμικού Βαδίσματος 5.000μ. (ώρα έναρξης 21:15), με αφετηρία από το Δημαρχιακό Μέγαρο Θεσσαλονίκης και τερματισμό επίσης στον Λευκό Πύργο.

O Protergia 7ος Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης διοργανώνεται από τον ΜΕΑΣ ΤΡΙΤΩΝ με την συνεργασία του Δήμου Θεσσαλονίκης. Τελεί υπό την αιγίδα του ΣΕΓΑΣ και της AIMS, καθώς επίσης τελεί υπό την ευγενική υποστήριξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Θεσσαλονίκης. Παράλληλα υποστηρίζεται από το Υπουργείο Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης) και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς επίσης από πλήθος Θεσμικών Φορέων, Φορέων Υποστήριξης και Εθελοντικών Φορέων.

Αναλυτικές πληροφορίες για τη διοργάνωση θα βρείτε στον επίσημο δικτυακό τόπο, www.thesshalfmarathon.org και www.thesshalfmarathon.gr.

Τρέχουμε… Δεν κοιμόμαστε!

Send this to a friend