H adidas κινητοποίησε σχεδόν 1 εκατ. runners ενάντια στη μόλυνση των ωκεανών από πλαστικό

H adidas κινητοποίησε σχεδόν 1 εκατ. runners ενάντια στη μόλυνση των ωκεανών από πλαστικό

Η adidas γιορτάζει την ολοκλήρωση του Run For The Oceans 2018”, της παγκόσμιας running πρωτοβουλίας, διάρκειας 4 εβδομάδων, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Parley For The Οceans ενάντια στη μόλυνση των ωκεανών από πλαστικό, συγκεντρώνοντας $1 εκατομμύριο.

Σχεδόν ένα εκατομμύριο δρομείς σε όλο τον κόσμο συμμετείχαν στο μεγαλύτερο running κίνημα της adidas και της Parley For The Oceans, το “Run For The Oceans 2018”

Σε όλη τη διάρκεια της καμπάνιας, η adidas κινητοποίησε αθλητές, creators και adidas Runners να συμμετέχουν με τα δικά τους run, να εμπνεύσουν τους followers τους να τρέξουν όσο περισσότερα χιλιόμετρα μπορούν και να καταγράψουν την πρόοδό τους μέσω της εφαρμογής Runtastic και Joyrun. Στο παγκόσμιο αυτό running κίνημα, δρομείς από όλο τον κόσμο κάλυψαν περισσότερα από 12.4 εκατομμύρια χιλιόμετρα αξιοποιώντας τη δύναμη του αθλητισμού για να διαδώσουν το μήνυμα της προστασίας των ωκεανών.

Μέσω της δυναμικής συμμετοχής των runners, η adidas προσέφερε 1 εκατομμύριο δολάρια στο Πρόγραμμα Parley Ocean Plastic

Το χρηματικό ποσό που συγκεντρώθηκε κατά τη διάρκεια του Run For The Oceans θα προσφερθεί στο Parley Ocean School το οποίο έχει ως σκοπό να υποστηρίξει και να εκπαιδεύσει την επόμενη γενιά «Ocean Guardians» μέσα από πλούσιες εμπειρίες που θα λάβουν από σχολικές και θαλάσσιες δραστηριότητες. Το πρόγραμμα φέρνει τους νέους πιο κοντά στον υδάτινο κόσμο, ενώ ταυτόχρονα τους προσφέρει τα εργαλεία και την έμπνευση για να προστατεύσουν το μέλλον τους.

50 παγκόσμιες κοινότητες των adidas Runners διοργάνωσαν περισσότερα από 13 running events και πολλαπλές εβδομαδιαίες δραστηριότητες

Περισσότερες από 13 πόλεις σε όλο τον κόσμο φιλοξένησαν τα δικά τους “Run For The Oceans” events, μεταξύ των οποίων η Αθήνα, το Λονδίνο, η Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες, το Παρίσι, η Βαρκελώνη, το Μιλάνο, το Βερολίνο και η Σανγκάη. Μέλη του running community των adidas Runners, από όλο τον κόσμο, συμμετείχαν σε περισσότερα από 200 activations μαζί με αθλητές όπως o Έλληνας Χρυσός Ολυμπιονίκης wind surfer Νικόλας Κακλαμανάκης, ο Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής Ricardo Kaká, ο Γερμανός τερματοφύλακας Marc-André ter Stegen, o θρύλος της κολύμβησης Ian Thorpe, ο κορυφαίος Περουβιανός επαγγελματίας σέρφερ Gabriel Villarán και πολλοί ακόμα ocean ambassadors.

Ο Cyrill Gutsch, Ιδρυτής της Parley for the Oceans, αναφέρει:

«Αρχικά δημιουργήσαμε μικρούς κυματισμούς στην επιφάνεια και στη συνέχεια μεγαλύτερα κύματα. Το Run for the Oceans σχεδόν με ένα εκατομμύριο υποστηρικτές σε όλο τον κόσμο παρουσιάζει τη νέα διάσταση του κινήματος μας ενάντια στο πλαστικό: Τη δημιουργία ενός μεγάλου κύματος αλλαγής».

Η δεύτερη ετήσια καμπάνια κατέγραψε τόσα χιλιόμετρα όσα χρειάζεται ένας runner για να ολοκληρώσει το γύρω του κόσμου 300 φορές

 Για το 2018, η adidas παρουσίασε το limited-edition UltraBOOST Parley και το UltraBOOST Parley Deep Ocean Blue, ως μια χειροπιαστή απόδειξη ότι η μόλυνση των ωκεανών από πλαστικό δεν αποτελεί ένα επιφανειακό πρόβλημα, ενώ ως μια από τις κορυφαίες εταιρείες αθλητικών ειδών, θα συνεχίσει να προστατεύει τις θάλασσες για τις επόμενες γενιές.

Ανακάλυψε το limited edition UltraBOOST Parley αλλά και το UltraBOOST Parley Deep Ocean Blue online στο adidas.gr/UltraBOOST, στα adidas Stores και σε επιλεγμένα καταστήματα αθλητικών ειδών.

Previous ArticleNext Article

Ο Όμιλος Χατζηλαζάρου-H HOTELS τρέχει στον Μαραθώνιο Ρόδου

Ο Όμιλος Χατζηλαζάρου-H HOTELS τρέχει στον Μαραθώνιο Ρόδου

Eναν ακόμα σπουδαίο σύμμαχο θα έχει ο Διεθνής Μαραθώνιος της Ρόδου που θα γίνει στις 14 Απριλίου 2019, καθώς για μία ακόμη φορά, ο Όμιλος Χατζηλαζάρου-H HOTELS στηρίζει τη διοργάνωση για 5η συνεχόμενη χρονιά!

Αναγνωρίζοντας την προσπάθεια για την καθιέρωση του Διεθνούς Μαραθωνίου και την αναγνώριση της Ρόδου ως κορυφαίου προορισμού αθλητικού τουρισμού, ο Όμιλος Χατζηλαζάρου-H HOTELS θα είναι ο χορηγός του αγώνα των 5 χιλιομέτρων, που έχει τις περισσότερες συμμετοχές.

Για τη συνεργασία με τον Μαραθώνιο Ρόδου, ο κ. Γιάννης Χατζηλαζάρου δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που για ακόμα μια χρονιά ο όμιλος μας, H Hotels Collection-HatzilazarouGroup, συνεισφέρει σε αυτήν την σπουδαία αθλητική οργάνωση στο νησί της Ρόδου. Μαζί τρέχουμε τα 5 χιλιόμετρα στον 6ο Μαραθώνιο της Ρόδου».

Η Πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής του Διεθνούς Μαραθωνίου Ρόδου, κα Μαριέτα Παπαβασιλείου δήλωσε για τη χορηγική υποστήριξη του ομίλου Χατζηλαζάρου: «Ευχαριστούμε τον όμιλο Χατζηλαζάρου – H Hotels Collection για τη συνεχή εμπιστοσύνη και την πολύτιμη υποστήριξη στον αγώνα μας. Η υποστήριξη αυτή μας γεμίζει με αισιοδοξία και κουράγιο ώστε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε δυναμικά προκειμένου να φέρουμε σε πέρας την αποστολή μας, που δεν είναι άλλη από την καθιέρωση του αγώνα ως κορυφαίο αθλητικό γεγονός που θα προβάλλει τη Ρόδο μας,  με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε όλο τον τον κόσμο».

Με την ευκαιρία της στήριξης από τον Όμιλο Χατζηλαζάρου-H HOTELS, η οργανωτική επιτροπή απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση σε όλο τον κόσμο, να  δηλώσει συμμετοχή στον αγώνα των 5 χιλιομέτρων που είναι ο πολυπληθέστερος, είτε με ατομική συμμετοχή, είτε με ομαδική (Γυμνάσια και λύκεια, εταιρείες, συλλόγους, γυμναστήρια κλπ), όπως άλλωστε κάνει ο όμιλος “H Hotels” που έχει δυναμική παρουσία στον αγώνα με δική του πολυμελή ομάδα!

Οι εγγραφές για τον 6ο Διεθνή Μαραθώνιο Ρόδου συνεχίζονται και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν ηλεκτρονικά την εγγραφή στην ιστοσελίδα του αγώνα: https://rhodesmarathon.gr για τις αποστάσεις του Μαραθωνίου, του Ημιμαραθωνίου, των 10 χλμ. και των 5 χλμ.

Χρυσός χορηγός του Μαραθωνίου Ρόδου είναι και φέτος η Adidas μέσω του τοπικού της καταστήματος Adidas Rhodes.  Επίσημος Αερομεταφορέας του Διεθνούς Μαραθωνίου της Ρόδου είναι η AEGEAN η οποία προσφέρει 20% έκπτωση στα εισιτήρια όλων των δρομέων που θα πάρουν μέρος στο κορυφαίο αθλητικό γεγονός του νοτιοανατολικού Αιγαίου. Επίσης, η κορυφαία ακτοπλοϊκή εταιρεία Blue Star Ferries, είναι Επίσημος Χορηγός Ακτοπλοϊκών Μεταφορών και παρέχει 50% έκπτωση στους επιβάτες (καμπίνες & οικονομική θέση) και 30% στα οχήματα που θα ταξιδέψουν με τα πλοία της για τη Ρόδο, από τον Πειραιά, την Κω, την Κάλυμνο, τη Λέρο και τη Σύρο.

Ο Μαραθώνιος της Ρόδου διοργανώνεται από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, την Ε.Α.Σ Σ.Ε.Γ.Α.Σ Δωδεκανήσου, τον ΔΟΠΑΡ του Δήμου Ρόδου καθώς και με τη στήριξη της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου. Γίνεται υπό την αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και έχει συμπεριληφθεί και στο επίσημο καλεντάρι της AIMS.

Για περισσότερες πληροφορίες:

https://rhodesmarathon.gr

Adidas ULTRABOOST 19: Το παπούτσι της νέας εποχής του running

Adidas ULTRABOOST 19: Το παπούτσι της νέας εποχής του running

Το ολοκαίνουριο Ultraboost 19, η νέα, γεμάτη ενέργεια έκδοση του πασίγνωστου running παπουτσιού της adidas, είναι εδώ και υπόσχεται την καλύτερη ανταπόκριση στο ιδιαίτερο running στυλ του κάθε δρομέα.

Το adidas Ultraboost 19 είναι εμπνευσμένο από, αλλά και φτιάχτηκε για τη νέα εποχή του running, τον νέο τρόπο τρεξίματος που είναι πιο δημιουργικός, πιο κοινωνικός και περισσότερο ανοιχτός από ποτέ. Αυτή τη νέα εποχή του τρεξίματος παρουσιάζει η καμπάνια ‘Recode Running’ της adidas (trailer), με πρωταγωνιστές runners από όλο τον κόσμο που ανατρέπουν και δημιουργούν ξανά το running με τον δικό τους τρόπο.

Αυτή είναι και η φιλοσοφία του νέου Ultraboost 19, αφού είναι το running παπούτσι που αναδημιουργήθηκε από την adidas σε συνεργασία με χιλιάδες δρομείς από όλο τον κόσμο. Οι runners και οι σχεδιαστές της adidas απλοποίησαν μαζί το αρχικό adidas Ultraboost, μειώνοντας τα μέρη του από 17 σε μόλις 4 κορυφαία τεχνολογικά στοιχεία, τα οποία στοχεύουν στην απόλυτη επίδοση. Έτσι, δημιουργήθηκε ένα ελαφρύτερο, reboosted μοντέλο, με ανταπόκριση τέτοιου επιπέδου, που σίγουρα θα αλλάξει τη running εμπειρία για κάθε δρομέα.

Τα 4 τεχνολογικά στοιχεία του αναγεννημένου Ultraboost 19 είναι:

Optimized BOOST: 20% περισσότερο υλικό BOOST στην ενδιάμεση σόλα, για να απελευθερώνει ακόμα μεγαλύτερη ενέργεια σε κάθε βήμα.

Torsion Spring: high-tech σχεδιασμός που συνδέει το εμπρός και το πίσω μέρος του παπουτσιού, ώστε κάθε βήμα να είναι γεμάτο δύναμη και να σε «σπρώχνει» μπροστά, χωρίς να χάνεται καθόλου ενέργεια.

3D Heel Frame: προστατεύει το πόδι κατά την επαφή του με το έδαφος και να προσφέρει αυξημένη στήριξη και σταθερότητα στη φτέρνα, ώστε να απολαμβάνεις ένα γεμάτο αυτοπεποίθηση τρέξιμο.

Primeknit 360: ενιαίο υλικό που αγκαλιάζει το πόδι, για ενισχυμένη υποστήριξη και άνεση με ελάχιστο βάρος.
Οι πρώτοι παγκοσμίως που έζησαν την εμπειρία του νέου adidas Ultraboost 19, ήταν οι μεγαλύτεροι αθλητές της adidas, όπως οι ποδοσφαιριστές Lionel Messi και Paul Pogba, το αστέρι του στίβου Wayde van Niekerk, αλλά και καταξιωμένοι Έλληνες αθλητές, όπως η πρωταθλήτρια στίβου Κατερίνα Δαλάκα, ο πρωταθλητής στο άλμα επί κοντώ, Εμμανουήλ Καραλής, ο πρωταθλητής Ευρώπης στο άλμα εις μήκος, Μίλτος Τεντόγλου, ο διεθνής μπασκετμπολίστας, Ντίνος Μήτογλου, και ο διεθνής ποδοσφαιριστής, Κώστα Φορτούνης.

Μετά την εξάντληση στις ΗΠΑ και στην Κίνα του adidas Ultraboost 19 Laser Red, του πρώτου limited edition χρώματος του παπουτσιού, σε λιγότερα από επτά λεπτά, το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο παγκοσμίως στις 21 Φεβρουαρίου, στο adidas.gr/ultraboost, σε επιλεγμένα adidas Stores και συνεργαζόμενα καταστήματα αθλητικών ειδών.

Η Σοκολάτα Υγείας Παυλίδη στον Αγώνα Δρόμου 3χλμ

Η Σοκολάτα Υγείας Παυλίδη στον Αγώνα Δρόμου 3χλμ

Η σοκολάτα Υγείας Παυλίδη στηρίζει για δεύτερη συνεχή χρονιά τον Ημιμαραθώνιο της Αθήνας αυτή τη φορά με πιο ενισχυμένη παρουσία ως Επίσημος Χορηγός αυτής της σημαντικής αθλητικής συνάντησης.

Ειδικότερα φέτος, η σοκολάτα Υγείας Παυλίδης παίρνει τη θέση της στην γραμμή εκκίνησης των 3χλμ, καθώς θα αποτελεί τον ονομαστικό χορηγό της συγκεκριμένης διαδρομής η οποία πλέον θα λέγεται «Αγώνας Δρόμου 3χλμ Σοκολάτα Υγείας Παυλίδη».

Ο 8ος Ημιμαραθώνιος της Αθήνας θα αποτελέσει για μία ακόμη φορά το σημείο συνάντησης των πιστών φίλων των δρομικών αγώνων και η σοκολάτα Υγείας Παυλίδης θα είναι δίπλα τους σε κάθε χιλιόμετρο.

Send this to a friend