Γύρος Λίμνης Ιωαννίνων 2020: Προχωράμε!

Μετά τη λεπτομερή αξιολόγηση των δεδομένων που δημιουργεί η νέα οδηγία της Υγειονομικής Επιτροπής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού και των επαφών μας με τον Γενικό Γραμματέα Αθλητισμού Γιώργο Μαυρωτά κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στα Γιάννενα, είμαστε σε θέση να σας ανακοινώσουμε ότι το 14ο Ioannina Lake Run θα πραγματοποιηθεί το Σαββατοκύριακο 19-20 Σεπτεμβρίου.

Ωστόσο, προκειμένου να είμαστε απόλυτα εναρμονισμένοι με τις οδηγίες και πάνω απ’ όλα να διασφαλίσουμε την υγεία όλων των συμμετεχόντων, υποχρεούμαστε να προχωρήσουμε σε μια σειρά από αλλαγές, οι οποίες δε μας είναι ευχάριστες αλλά είναι αναγκαίες.

Για φέτος δε θα πραγματοποιηθεί ο Παραλίμνιος Αγώνας των 10 χλμ., που διεξαγόταν παράλληλα με τον Γύρο Λίμνης των 30 χλμ. Έστω κι αν υπήρχε πρόβλεψη για διαφορετικό σημείο εκκίνησης και η διαδρομή των 10 χλμ. είναι σε αντίθετη φορά με τον Γύρο Λίμνης, το πλήθος των δρομέων θα ήταν τέτοιο που δε θα μπορούσαμε να είμαστε συνεπείς με τις νέες κατευθύνσεις. Κατά συνέπεια, ο αγώνας των 10 χλμ. «θυσιάζεται», όπως για φέτος «θυσιάστηκαν» και οι αγώνες «Μαμά Καρότσι», ο Παραλίμνιος Δρόμος Αμεα και το Family Run. Όσοι είχαν ολοκληρώσει την εγγραφή τους, θα ειδοποιηθούν με προσωπικό e-mail για τις δυνατότητες που τους παρέχει η διοργάνωση.

Επιπλέον, ο αγώνας των 5 χλμ. θα μεταφερθεί από την πλατεία Μαβίλη στην περιοχή της Ακτής Μιαούλη, προκειμένου να αποφευχθεί συγκέντρωση δρομέων σε έναν χώρο που έτσι κι αλλιώς υπάρχει πολύς κόσμος τα απογεύματα του Σαββάτου, λόγω της λειτουργίας των café.

Απόφασή μας είναι, ακόμη, να μη διοργανωθεί τελετή έναρξης, ήδη είχαμε αφαιρέσει από το πρόγραμμα το καθιερωμένο Pasta Party και τις εκδηλώσεις της Εβδομάδας Λίμνης, ενώ θα γίνουν απονομές μόνο στις γενικής κατάταξης και όχι στις ηλικιακές κατηγορίες, που θα παραλάβουν τα μετάλλια ταχυδρομικώς.

Επίσης, είμαστε σε δυσάρεστη θέση να ανακοινώσουμε ότι δε θα ανοίξει εκ νέου η ηλεκτρονική πλατφόρμα εγγραφών. Στο φετινό Ioannina Lake Run θα συμμετέχουν όσοι ήδη είχαν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής τους. Όσο και αν γνωρίζουμε ότι αυτή απόφαση θα προκαλέσει δυσαρέσκειες, μας είναι αδύνατον να κλείσουμε τα μάτια σε αυτό που συμβαίνει γύρω μας και να κάνουμε έναν αγώνα όπως αυτούς των προηγούμενων χρόνων.

Εναλλακτικά, θα οργανωθεί μία virtual version του Ioannina lake Run, που θα δώσει τη δυνατότητα σε όσους δεν πρόλαβαν να εγγραφούν, να τρέξουν για φέτος «εικονικά» στις διαδρομές των 5, 10 και 30 χλμ., παραλαμβάνοντας στο σπίτι τους ταχυδρομικά το πακέτο συμμετοχής με το μπλουζάκι και το μετάλλιο τους. Και παράλληλα στηρίζοντας και την Ελληνική Ομοσπονδία για τον Διαβήτη, στην οποία θα διατεθεί μέρος των εσόδων. Αντιλαμβανόμαστε ότι δεν είναι το ίδιος να τρέχεις δίπλα στη λίμνη Παμβώτιδα, στην ομορφότερη διαδρομή της Ελλάδος, αλλά σε μια εποχή που έχουμε αναγκαστεί σε ακόμη δυσκολότερες προσαρμογές, ένας virtual αγώνας δρόμου είναι το έλασσον.

Σε ό,τι αφορά τους αγώνες του διημέρου, έχει καταρτιστεί ένα νέο Υγειονομικό Πρωτόκολλο, απόλυτα προσαρμοσμένο στα όσα η Υγειονομική Επιτροπή της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού ορίζει.

Με τη δραστική μείωση του αριθμού των συμμετεχόντων δρομέων, τον διαμοιρασμό των blocks σε διαφορετικούς χώρους με σαφή οριοθέτηση, τις τμηματικές εκκινήσεις με χρονική απόσταση τουλάχιστον 10 λεπτών ώστε στην ουσία να μιλάμε για διαφορετικούς αγώνες, την κατάργηση των απονομών για τις ηλικιακές κατηγορίες και την πρόβλεψη για μια virtual version του Ioannina Lake Run, αλλά κυρίως με τη συνεργασία όλων των συμμετεχόντων δρομέων, εκτιμούμε πως θα δείξουμε ότι μπορούν να γίνονται μαζικοί αγώνες δρόμου ακόμη και σε περιόδους όπως αυτή που διανύουμε.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Γλιτώνεις τους τραυματισμούς όταν τρέχεις αργά;

Είναι μια διάγνωση που κανένας δρομέας δεν θέλει να ακούσει: τόσο το υπερβολικό άγχος όσο και διάφορα προβλήματα των οστών προκαλούνται συχνά από τις έντονες και πολλές προπονήσεις.

Αν και όσον αφορά τα κατάγματα κόπωσης υπάρχουν πολλές αιτίες, όπως για παράδειγμα, η κακή διατροφή, η ελλιπής ανάκαμψη, τα παπούτσια που έχουν χρησιμοποιηθεί πολύ κ.α., πολύ συχνά το πολύ τρέξιμο θεωρείται ο νούμερο ένα παράγοντας.

Άπειροι δρομείς που αντιμετωπίζουν προβλήματα τραυματισμού έχουν ακούσει από ειδικούς πως πρέπει να μειώσουν το τρέξιμο για να μην χειροτερέψει η κατάστασή τους.

Πολλοί φυσικά αγνοούν αυτή τη συμβουλή καθώς θεωρούν ότι μια μέρα ανάκαμψης, έπειτα από μια σκληρή προπόνηση, φτάνει και περισσεύει για τη μείωση του κινδύνου τραυματισμού.

Ρίχνεις την ένταση αλλά…

Για πολλούς μάλιστα, φαίνεται λογική η υπόθεση πως όσο πιο πολύ ρίχνεις τους ρυθμούς και την ένταση με την οποία τρέχεις, τόσο λιγότερους τραυματισμούς έχεις. Αυτό όμως, απέχει από την πραγματικότητα σύμφωνα με μια νέα έρευνα του Πανεπιστημίου του Μέριλαντ.

Στη μελέτη, 43 ερασιτέχνες δρομείς, 29 γυναίκες και 14 άνδρες από 18 έως 49 ετών, κλήθηκαν να τρέξουν μια διαδρομή 50 μέτρων, τρεις φορές με γρήγορη ταχύτητα, τρεις φορές με μέτρια ταχύτητα και τρεις φορές με αργή. Οι ερευνητές ενδιαφέρθηκαν να βρουν το σωρευτικό φορτίο τραυματισμών στην κνήμη των δρομέων, την πιο κοινή περιοχή καταγμάτων δηλαδή, στις διάφορες ταχύτητες.

Οι μεταβλητές…

Για τον υπολογισμό αυτό συνυπολογίστηκαν τρεις μεταβλητές: το κνημιαίο φορτίο (δηλαδή η πίεση που ασκήθηκε στην κνήμη κατά τη διάρκεια της επαφής με το έδαφος), ο κάθετος ρυθμός φόρτισης (δηλαδή πόσο γρήγορα εφαρμόζεται το σώμα με το πόδι καθώς το πόδι έρχεται σε επαφή με το έδαφος) και η εναέρια στιγμή (η κίνηση του κάτω μέρους του ποδιού όταν απομακρύνεται από το έδαφος).

Η συγγραφέας της μελέτης Τζέσικα Χάντερ και οι συνάδελφοί της, κατέληξαν στο συμπέρασμα πως το συνεχές τρέξιμο με μέτρια ταχύτητα έχει τον ίδιο αντίκτυπο στα πόδια με την διάνυση της ίδιας απόστασης κατά το ήμισυ με γρήγορο και κατά το έτερο ήμισυ με αργό ρυθμό. Μάλιστα, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι είναι ο πιο αργός ρυθμός που δημιουργεί μεγαλύτερη πίεση καθώς όσο πιο αργά τρέχει ένας δρομέας τόσες περισσότερες οι πιθανότητες τραυματισμών, αφού τα πόδια χτυπούν στο έδαφος πιο συχνά.

Η έρευνα ήταν ξεκάθαρη: το γρήγορο τρέξιμο δεν συμβάλλει περισσότερο στο σωρευτικό κνημιαίο φορτίο σε σχέση με το αργό τρέξιμο άρα το συμπέρασμα πως με αργό τρέξιμο μειώνεις την πιθανότητα τραυματισμού είναι άκυρο.

«Είναι πολύ νωρίς για να κάνουμε συστάσεις για το πώς οι δρομείς μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες για να βελτιώσουν τις εκπαιδευτικές τους συνήθειες», ξεκαθαρίζει η Χάντερ, που πάντως ένα πρώτο συμπέρασμα για την σχέση τραυματισμών και ταχύτητας μας έχει βοηθήσει να το βγάλουμε.

Διαβάστε ακόμα: Οι πιο συνηθισμένοι τραυματισμοί των δρομέων και πώς να τους αποφύγετε

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Greece Race for the Cure® 2024: Οι εγγραφές άνοιξαν!

Το Greece Race for the Cure®,  ο αγώνας-θεσμός ενάντια στον καρκίνο του μαστού, επιστρέφει για 16η χρονιά την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου. Με αφετηρία το Ζάππειο, δύο νέες διαδρομές στο κέντρο της Αθήνας και με δυνατότητα απομακρυσμένης συμμετοχής από όπου κι αν βρισκόμαστε, θα είμαστε για ακόμα μια χρονιά

«Μαζί πιο δυνατοί από τον καρκίνο του μαστού».

Το Greece Race for the Cure® πραγματοποιείται από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» σε συνδιοργάνωση με τον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ), με την έγκριση της οργάνωσης Think Pink Europe® και είναι η δεύτερη μεγαλύτερη διοργάνωση Race for the Cure® παγκοσμίως, ευαισθητοποιώντας χιλιάδες κόσμου για τον καρκίνο του μαστού κάθε χρόνο.

Εγγραφές: www.greecerace.gr

Οι εγγραφές για το 16ο Greece Race for the Cure® άνοιξαν και πραγματοποιούνται αποκλειστικά διαδικτυακά εδώ: https://greecerace.gr/greeceraceforthecureregistrations/

  • Αγώνας δρόμου 5 χιλιομέτρων : Εκκίνηση 9.30 πμ, Ζάππειο/ Εγγραφή:10€.
    Οι εγγραφές για τον αγώνα δρόμου θα ολοκληρωθούν στις 19/09 ή με τη συμπλήρωση 10.000 δρομέων.
  • Περίπατος 2 χιλιομέτρων: Εκκίνηση 10.30 πμ, Ζάππειο / Εγγραφή: 8€
    Οι εγγραφές για τον περίπατο θα ολοκληρωθούν στις 22/09 ή με τη συμπλήρωση 35.000 συμμετεχόντων.
  • Digital Συμμετοχή: Mαζί, όπου κι αν βρισκόμαστε. Συμμετέχουμε στη διοργάνωση απομακρυσμένα και αφήνουμε το δικό μας αποτύπωμα ενάντια στον καρκίνο του μαστού μέσα από τα social media / Εγγραφές για τη digital συμμετοχή ως τις 17/09 / Εγγραφή: 8€.

Σε κάθε εγγραφή περιλαμβάνεται το συλλεκτικό t-shirt της διοργάνωσης και chip χρονομέτρησης για τους δρομείς.

Πληροφορίες διοργάνωσης

  • Ημερομηνία: Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου
  • Έναρξη διοργάνωσης: 8.30 πμ
  • Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου – Ημέρα Προαγωγής Υγείας (12μμ-6μμ): Δωρεάν δράσεις για μικρούς & μεγάλους & Συμβολική φωταγώγηση του Ζαππείου στις 10μμ

Γιατί να πάρουμε μέρος

  • Γιατί το Greece Race for the Cure® είναι μια γιορτή για τη ζωή!
  • Για να αναγνωρίσουμε τη δύναμη των γυναικών που έχουν βιώσει τον καρκίνο του μαστού.
  • Για να διαδώσουμε μαζί το μήνυμα της ευαισθητοποίησης σε όλη την Ελλάδα και τον κόσμο.
  • Γιατί μέσα από την διοργάνωση έχουμε ουσιαστικό αντίκτυπο ενάντια στον καρκίνο του μαστού, όλο τον χρόνο. Με κάθε μας συμμετοχή χρηματοδοτούμε προγράμματα του Συλλόγου «Άλμα Ζωής» για τη στήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους και την προαγωγή της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend