Φτιάξτε εύκολα μόνοι σας “αθλητικό” παγωτό με γεύση φράουλα!

Το παγωτό είναι μια από τις μεγαλύτερες απολαύσεις του καλοκαιριού. Τα περισσότερα, ωστόσο, προϊόντα που κυκλοφορούν στην αγορά είναι γεμάτα ζάχαρη, το γάλα είναι σε σκόνη και τα συντηρητικά που περιέχουν τα κάνουν ακόμα πιο ανθυγιεινά.

Μπορείτε μόνοι σας στο σπίτι να φτιάξετε εύκολα και απλά με υλικά που υπάρχουν σε όλα τα Super Market και να το απολαύσετε χωρίς ενοχές.

Παράλληλα εκτός από λίγες θερμίδες, η συγκεκριμένη συνταγή περιέχει και αρκετές πρωτεΐνες και φυσικά υδατάνθρακες, φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά, ασβέστιο και βιταμίνη C, καθιστώντας το συγκεκριμένο παγωτό κατάλληλο για όσους αθλούνται.

Υλικά (για 4 μερίδες)

3 κρόκους αυγών
1 κουταλιά της σούπας μαρμελάδα φράουλας χωρίς ζάχαρη
300ml γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά
375 γραμμάρια ώριμες φράουλες
4-6 φράουλες για το στόλισμα

Εκτέλεση

Βάζουμε τους κρόκους αυγών σε ένα μίξερ μαζί με τη μαρμελάδα φράουλας, το γιαούρτι και τις μισές φράουλες και τα ανακατεύουμε μέχρι να γίνει ένα κρεμώδες μίγμα. Μεταφέρουμε το μίγμα σε ένα ξέβαθο ταψί και το παγώνουμε μέχρι το παγωτό να αρχίσει να πήζει στην επιφάνεια. Βάζουμε το παγωτό πίσω σε ένα μπολ και το χτυπάμε για να σπάσουν οι κρύσταλλοι πάγου. Κόβουμε τις φράουλες που απέμειναν και τις ανακατεύουμε μέσα στο σχεδόν πηκτό μίγμα. Στη συνέχεια το βάζουμε πίσω σε ένα πλαστικό δοχείο με κάλυμμα και το τοποθετούμε στην κατάψυξη μέχρι να είναι εντελώς σκληρό 4. Τέλος βάζουμε μπαλίτσες παγωτού μέσα σε ένα μπολ ή ποτήρι και το διακοσμούμε με φράουλες κομμένες στη μέση.

Θερμίδες: 95 kcal (ανά μερίδα)
Υδατάνθρακες: 15 gr.
Πρωτεΐνες: 7 gr.
Λίπος: 3gr.

Διαβάστε ακόμα: Συνταγές με ζυμαρικά πλούσιες σε πρωτεΐνη για όσους αθλούνται

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Τρέξιμο με τον σκύλο σας: Βασικές συμβουλές για την υγεία του τετράποδου δρομέα

Όχι απλά βολεύει, αλλά είναι και πέρα για πέρα διασκεδαστικό: το να τρέχεις μαζί με τον σκύλο σου είναι μια πολύ ωραία διαδικασία.

Μπορείς άλλωστε να πετύχεις με ένα σμπάρο δυο τριγώνια: και πηγαίνεις τον σκύλο σου βόλτα και πραγματοποιείς την προπόνησή σου. Και συν τοις άλλοις, είναι και διασκεδαστικό αφού “δένεσαι” με τον σκύλο σου.

Μόνο που, όπως και όλα τα πράγματα που έχουν να κάνουν με το τρέξιμο, καλό είναι να συνυπολογίζονται ορισμένα στοιχεία όσον αφορά αυτή τη συνήθεια. Η Κατρίσα Κένσιγκτον, ιδιοκτήτρια και επικεφαλής εκπαιδεύτρια της KeenDog, μιας υπηρεσίας εκπαίδευσης σκύλων που προσφέρει μια ποικιλία προγραμμάτων εκπαίδευσης, έχει ορισμένες συμβουλές.

Βασικές συμβουλές εκπαίδευσης

Πριν ξεκινήσετε να τρέχετε με τον σκύλο σας, βεβαιωθείτε ότι είναι υγιής και έτοιμος για την άσκηση. Σκύλοι που είναι πολύ μεγάλοι ή πολύ νέοι μπορεί να μην είναι σε θέση να διαχειριστούν ένα πρόγραμμα τρεξίματος. Σύμφωνα με την Κένσιγκτον, οι σκύλοι που είναι μικρότεροι των 18 μηνών θα πρέπει να παραμείνουν στο περπάτημα. Τα οστά των κουταβιών εξακολουθούν να αναπτύσσονται μέχρι και τους 18 μήνες και το τρέξιμο μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη των οστών τους και τη βέλτιστη μακροπρόθεσμη σωματική ακεραιότητά τους.

Όταν ο σκύλος σας είναι ώριμος και αρκετά δυνατός για να τρέξει, η Κένσιγκτον συνιστά να χρησιμοποιείτε χαλαρό λουρί αντί για ιμάντα. Η μέθοδος του χαλαρού λουριού θα επιτρέψει στο σκύλο να βαδίζει δίπλα σας αντί να σας τραβάει. Αυτό σας επιτρέπει επίσης να εκπαιδεύσετε τον σκύλο σας να υποχωρεί στην πίεση του περιλαίμιου.

Πόσο μακριά να τρέξετε

Παρά το ότι τα σκυλιά φαίνεται να έχουν ατελείωτη ενέργεια, πρέπει, όπως και οι άνθρωποι, να προετοιμαστούν για το τρέξιμο. Η Κένσιγκτον συμβουλεύει να αυξάνετε σταδιακά τα χιλιόμετρα που τρέχει ο σκύλος σας. Και πάλι, ακόμα και όταν θα είναι σε θέση να ακολουθεί τους ρυθμούς σας, μην τρέχετε μαζί του πάνω από τρεις ημέρες την εβδομάδα. Μπορεί να είναι απογοητευτικό στην αρχή, επειδή ο σκύλος σας δεν πηγαίνει με τον ίδιο ρυθμό με εσάς, αλλά είναι αναγκαίο.

Κάνοντας μικρές προσαρμογές στο ρυθμό σας και μην επιτρέποντας στο σκύλο σας να τρέχει σε ένα μοτίβο ζιγκ-ζαγκ, θα κάνετε μια πολύ καλή αρχή. Ο σκύλος σας θα προσαρμοστεί στο ρυθμό σας και θα αρχίσει να υποχωρεί στην πίεση του περιλαίμιου, ώστε τελικά, να τρέχετε αρμονικά μαζί.

Θερμοκρασία και έδαφος

Είναι σημαντικό να δίνετε πάντα μεγάλη προσοχή στη θερμοκρασία που επικρατεί έξω. Η ζέστη μπορεί να είναι απίστευτα επιβαρυντική για τα σκυλιά, ειδικά για εκείνα με παχύτερο τρίχωμα. Η Κένσιγκτον τονίζει ότι το καλοκαίρι είναι πάντα προτιμότερο να κάνετε πρωινά ή βραδινά τρεξίματα με τους σκύλους σας. Επίσης, δεν θα θέλατε να μένετε έξω για πολλή ώρα ταυτόχρονα όταν κάνει πολύ κρύο.

Το φθινόπωρο και την άνοιξη, μπορείτε να έχετε λίγη περισσότερη ευελιξία με το χρονοδιάγραμμα των τρεξίματός σας, αλλά θα πρέπει πάντα να γνωρίζετε το έδαφος στο οποίο τρέχει ο σκύλος σας. Η Κένσιγκτον τονίζει ότι δεν πρέπει να προτιμάτε επιφάνειες πεζοδρομίου όταν τρέχετε με τον σκύλο σας. Το σκυρόδεμα και η άσφαλτος είναι ιδιαίτερα σκληρές για τις αρθρώσεις των σκύλων και μπορούν να βλάψουν τις πατούσες τους.

Προειδοποιητικά σημάδια

Ακόμα και τα πιο καλά εκπαιδευμένα σκυλιά μπορεί να αναπτύξουν προβλήματα κατά το τρέξιμο. Η Κένσιγκτον επισημαίνει τη σημασία της παρακολούθησης για προειδοποιητικά σημάδια, όπως το λαχάνιασμα, το τρέμουλο και οι ιδρωμένες πατούσες. Αν παρατηρήσετε κάποιο από αυτά τα συμπτώματα, επιβραδύνετε αμέσως σε περπάτημα και αφήστε τα να δροσιστούν.

Μπορείτε να τους δώσετε λίγο νερό, αλλά φροντίστε να περιορίσετε την ποσότητα που προσλαμβάνουν. Αν ο σκύλος σας πίνει πολύ νερό στη μέση του τρεξίματος, μπορεί να εμφανίσει γαστρική διάταση, που συνήθως αναφέρεται ως φούσκωμα. Το φούσκωμα συμβαίνει όταν το στομάχι ενός σκύλου γεμίζει με νερό, τροφή ή αέρια και στη συνέχεια συστρέφεται. Πρόκειται πάντα για μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

Διαβάστε επίσης: Οι 10 καλύτεροι σκύλοι – δρομείς!

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Ευεργετικές δραστηριότητες για την υγεία όσο και η γυμναστική!

Σιχαίνεσαι τη γυμναστική; Βαριέσαι όσο τίποτα άλλο τα προγράμματα εκγύμνασης και την πειθαρχία; Δεν πειράζει, κανένας λόγος δεν υπάρχει να αγχώνεσαι. Άλλωστε, ακόμα και αν δεν γυμνάζεσαι υπάρχουν άλλοι τρόποι να κρατάς σε υψηλά επίπεδα τη φόρμα σου. Όπως και να έχει ωστόσο, το να διατηρείς τη φόρμα σου είναι ζήτημα υγείας.

Μπορεί είτε να μην είσαι φτιαγμένος για να ακολουθείς εξειδικευμένα προγράμματα γυμναστικής είτε να μην έχεις βρει το κατάλληλο είδος γυμναστικής που σε εξιτάρει αλλά πρέπει πάση θυσία να αποφεύγεις την αδράνεια.

Όπως έχουν αποδείξει άλλωστε και διάφορες έρευνες, το λεγόμενο «καθισιό» είναι υπεύθυνο για ορισμένα πολύ σοβαρά προβλήματα υγείας όπως οι καρδιακές παθήσεις, ο καρκίνος, ο διαβήτης, το πάρκινσον και το αλτσχάιμερ. Γι’ αυτό, αν δεν θες να γυμναστείς μην το κάνεις αλλά, όπως και να έχει μην κάθεσαι απλά στον καναπέ!

Να μερικοί τρόποι να διατηρείς την φόρμα σου χωρίς να κάνεις γυμναστική αν δεν το θες:

Κάνε σχοινάκι

Το κάναμε όλοι σαν παιδιά και δεν είναι τόσο δύσκολο να το κάνεις και σαν ενήλικας. Όπως τονίζει η μπαλαρίνα και φανατική με το σχοινάκι, Τζανίν Ντιλάνεϊ: «Είναι μια από τις πιο αναζωογονητικές δραστηριότητες και μπορεί να το κάνει κάθε σώμα, ανεξαρτήτως κιλών ή ηλικίας. Ταυτόχρονα, είναι και πολύ διασκεδαστικό».

Πήγαινε σε ένα πάρτι

Ο χορός είναι μια δραστηριότητα που έχει τις ίδιες ευεργετικές ιδιότητες με τη γυμναστική. «Πενήντα με εξήντα λεπτά χορού καίνε γύρω στις 450 θερμίδες», λέει ο Αρνίτ Κόμπρινιετς, πιστοποιημένος προσωπικός προπονητής στην Νότια Φλόριντα. Οργάνωσε λοιπόν ένα πάρτι ή πήγαινε σε κάποιο άλλο αλλά όπως και να έχει συναντήσου με τους φίλους σου, βάλτε δυνατά τη μουσική που σας αρέσει και… δώσε του να καταλάβει. Μην το παρακάνεις με το αλκοόλ…

Περπάτα

Δεν χρειάζεται κανένας ειδικός εξοπλισμός, ούτε φυσικά να είσαι ιδιαίτερα υψηλού επιπέδου αθλητής. Δεν χρειάζεται καν να φορέσεις αθλητικά ρούχα για να το κάνεις. Απλά περπάτα. Βγες από το σπίτι και κάνε βόλτα με τα πόδια σου. Με ένα μισάωρο ή μια ώρα περπατήματος την ημέρα διατηρείσαι σε φόρμα οπότε είναι κρίμα να μην κάνεις για τον εαυτό σου κάτι που είναι τόσο απλό.

Εκτονώσου χτυπώντας… μαξιλάρια!

Όχι φυσικά κάποιον άνθρωπο ή κάποιο ζώο. Αλλά το να δίνεις μπουνιές σε ένα άψυχο αντικείμενο, όπως για παράδειγμα έναν σάκο του μποξ ή ένα μαξιλάρι, μπορεί να είναι ταυτόχρονα αγχολυτικό αλλά και θετικά επιδραστικό ως προς την υγεία σου.

«Το να ζεις μέσα στην πόλη, να ακούς διαρκώς το κινητό σου να χτυπάει, να έχεις οικογενειακά προβλήματα στην καθημερινότητά σου και διαρκείς επαγγελματικές υποχρεώσεις μπορεί να είναι μια συνθήκη που θα σε κάνει να καταρρεύσεις. Όταν βρίσκω χρόνο ξεσπάω δίνοντας μπουνιές σε ένα σάκο του μποξ και το ίδιο συμβουλεύω και τους πελάτες μου. Σου διώχνει το στρες και σε επαναφέρει στην ηρεμία σου», τονίζει ο επαγγελματίας γυμναστής Τζόναθαν Τζόρνταν.

Διαβάστε ακόμα:Τρόποι για να γυμναστούν όσοι δεν είναι… αθλητικοί τύποι!

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend