Ο Λευτέρης Πετρούνιας τιμώμενο πρόσωπο στο Navarino Challenge 2017

Η Ολυμπιακή οικογένεια του «Navarino Challenge» μεγαλώνει και επιστρέφει για 5η χρονιά στις 13 με 15 Οκτωβρίου 2017, στην Μεσσηνία και την Costa Navarino.

Το «Navarino Challenge» όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος τιμά τους αθλητές που ξεχωρίζουν για την συνολική τους προσφορά στον αθλητισμό. Τιμώμενο πρόσωπο στην φετινή διοργάνωση θα είναι ο χρυσός Ολυμπιονίκης στο Ρίο και παγκόσμιος πρωταθλητής στους κρίκους, Λευτέρης Πετρούνιας που μας έχει κάνει υπερήφανους ως Έλληνες όχι μόνο με τις επιτυχίες του αλλά και με το ήθος του. Ο Πετρούνιας που αποτελεί υπόδειγμα αθλητή και πρότυπο για τους νέους, έχει ήδη κατακτήσει ένα χρυσό Ολυμπιακό μετάλλιο, δύο χρυσά σε παγκόσμια πρωταθλήματα ενόργανης γυμναστικής, καθώς και τέσσερα χρυσά και ένα χάλκινο σε ευρωπαϊκούς αγώνες και πρωταθλήματα ενόργανης στους κρίκους.

Η πολυβραβευμένη διοργάνωση αθλητικού τουρισμού της Μεσσηνίας συνεχίζει με νέες διακρίσεις την πορεία της, μετά το Χρυσό Ermis Award ως καλύτερη διοργάνωση αθλητικού τουρισμού, λαμβάνοντας πλέον την αναγνώριση και των Sports Marketing Awards 2017 που αναδεικνύουν τις καλύτερες πρακτικές στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία του εγχώριου αθλητικού χώρου.

Την Τετάρτη 12 Ιουλίου, το «Navarino Challenge» έμεινε στην κορυφή λαμβάνοντας όχι μία αλλά δύο ακόμα χρυσές διακρίσεις. Συγκεκριμένα, στην διοργάνωση απονεμήθηκε το χρυσό βραβείο στην ενότητα Sports Events / Branded Events”, στην κατηγορία Live Well για τις αξίες που πρεσβεύει μέσα από το πρόγραμμα των δραστηριοτήτων της. Ως  μια εκδήλωση που προσέλκυσε χιλιάδες συμμετέχοντες, ενίσχυσε την τοπική κοινωνία, προώθησε το αθλητικό ιδεώδες και συνέβαλε στην ενίσχυση ενός υγιεινού τρόπου ζωής, ξεχωρίζοντας σε επίπεδο σχεδιασμού, δημιουργικότητας, καινοτομίας, απόδοσης και αποτελεσματικότητας.

Το δεύτερο χρυσό ήρθε στην ενότητα Sports Brands”, στην κατηγορία Integrated Marketing Campaign για την καλύτερη επικοινωνιακή και μάρκετινγκ καμπάνια που υλοποιήθηκε το 2016, υπό το πρίσμα της ισχυρής δημιουργικότητας, ευρηματικότητας, πρωτοτυπίας και αρτιότητας.

To Navarino Challenge που λαμβάνει χώρα στην Costa Navarino και σε όλη την Μεσσηνία, καινοτομεί κάθε χρόνο και αποτελεί πλέον την διοργάνωση όχι μόνο με τις πιο πολλές αθλητικές δραστηριότητες αλλά και με τα περισσότερα Ολυμπιακά αθλήματα, συμβάλλοντας στην ανάδειξη του αθλητισμού και στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού.

 Οι εγγραφές για το «Navarino Challenge» συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λάβουν μέρος, συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα που είναι διαθέσιμη στο ακόλουθο link: http://activemedia.com.gr/product/navarino-challenge-2017/

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να επιλέξουν ανάμεσα στις διαδρομές του Ημιμαραθωνίου (21,1χλμ.), των 10χλμ., και των 5χλμ. (τρέξιμο & δυναμικό βάδισμα), ενώ αντίστοιχα, την ίδια ημέρα θα πραγματοποιηθεί και η παιδική διαδρομή του 1χλμ. Κατά την φετινή διοργάνωση θα υπάρχει χρονομέτρηση για όλους τους συμμετέχοντες στο τρέξιμο. Επίσης, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να κολυμπήσουν στον πανέμορφο όρμο του Ναυαρίνου στο γραφικό λιμάνι της Πύλου καλύπτοντας την ξεχωριστή κολυμβητική διαδρομή του 1 μιλίου (1,6 χλμ.) και να πάρουν μέρος στον αγώνα Stand Up Paddling by BIC® Sport που γίνεται με την υποστήριξη του καλύτερου surf club, Surf Salad!

 Ταξιδέψτε στο «Navarino Challenge» με την πολυβραβευμένη αεροπορική εταιρεία Qatar Airways, κάνοντας χρήση του ακόλουθου προωθητικού κωδικού ATHNAVCH για να κλείσετε την αποκλειστική προσφορά της, μέσω του ακόλουθου link: http://www.qatarairways.com/gr/el/cugs/navarinochallenge.page

Η προσφορά ισχύει για πτήσεις που έχουν ως προορισμό τους το αεροδρόμιο της Αθήνας (για εισιτήρια μετ’ επιστροφής προς την Αθήνα από περισσότερους από 150 προορισμούς) για την περίοδο από τις 3 έως και τις 15 Οκτωβρίου 2017 ενώ οι πτήσεις από την Αθήνα προς το εξωτερικό θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί έως και τις 25 Οκτωβρίου 2017. Οι συμμετέχοντες στην διοργάνωση θα πρέπει να είναι έτοιμοι για ακόμα περισσότερες εκπλήξεις που θα ανακοινωθούν από τον επίσημο αερομεταφορέα της διοργάνωσης.

Παράλληλα, η εταιρεία Βίκος θα υποστηρίξει και θα δροσίσει για ακόμα μία χρονιά κοινό και συμμετέχοντες με το φυσικό μεταλλικό νερό «Βίκος», ενώ πρεσβευτές και διοργανωτές θα κινηθούν με την ασφάλεια των αυτοκίνητων της Ford Motor Ελλάς AEBE.

Τα προνομιακά πακέτα διαμονής στo The Westin Resort Costa Navarino είναι διαθέσιμα για όσους θέλουν να απολαύσουν το πλήρες και πλούσιο πρόγραμμα του «Navarino Challenge», που περιλαμβάνει περισσότερες από 10 δωρεάν αθλητικές δραστηριότητες. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μπείτε στο ακόλουθο link: http://www.westincostanavarino.com/el/navarinochallenge2017

Το «Navarino Challenge» θα πραγματοποιηθεί Υπό την Αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού με την υποστήριξη της Costa Navarino και του The Westin Resort Costa Navarino και την στήριξη των Δήμων Πύλου-Νέστορος και Τριφυλίας.

Περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν σε επόμενες εβδομάδες.

Previous ArticleNext Article

Απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις για τη γυμναστική

Όταν πρόκειται για γυμναστική συχνά ακούτε διάφορες συμβουλές χωρίς να ξέρετε τελικά τί είναι αλήθεια και τί όχι. Για να ξεχωρίσετε το μύθο από την πραγματικότητα και για να σταματήσετε να βασίζεστε στις αβέβαιες γνώσεις των άλλων διαβάστε στη συνέχεια όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη γυμναστική. Συγκεντρώσαμε για εσάς τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα και τις απαντήσεις που δίνουν οι ειδικοί σε αυτά.

Ερώτηση 1
Πρέπει να τρώω πριν ή μετά τη γυμναστική;

Πρέπει να τρώτε μετά. Μετά τη γυμναστική είναι σημαντικό να αποκαταστήσετε τους υδατάνθρακες και το γλυκογόνο, δηλαδή τη γλυκόζη που αποθηκεύεται για να χρησιμοποιηθεί σαν ενέργεια, τα οποία έχουν καταναλωθεί από τον οργανισμό σας κατά τη διάρκεια της γυμναστικής. Αν δεν το κάνετε αυτό έχετε μεγαλύτερες πιθανότητες να τραυματιστείτε και να νιώσετε έντονη κόπωση. Όσο πιο γρήγορα φάτε τόσο πιο πιθανό είναι αυτά τα θρεπτικά συστατικά να επιστρέψουν στα μέρη του οργανισμού από όπου καταναλώθηκαν και χρειάζονται περισσότερο. Οι έρευνες αναφέρουν ότι ένα σνακ με αναλογία υδατανθράκων – πρωτεΐνης 4 προς 1 είναι η καλύτερη επιλογή.

Ερώτηση 2
Γιατί πονάει το σώμα 2 μέρες μετά την επίσκεψη στο γυμναστήριο;

Αυτό είναι το φαινόμενο του καθυστερημένου μυϊκού πόνου. Κατά τη διάρκεια της σωματικής άσκησης οι ασκήσεις ενδυνάμωσης αλλοιώνουν ελαφρώς τη δομή των μυών. Αυτός ο πόνος είναι ένα σημάδι ότι το σώμα σας ξαναχτίζει αυτή τη μυϊκή μάζα. Παρόλο που μπορεί να θέλετε να παραμείνετε ξαπλωμένος και να ξεκουραστείτε, το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να κινηθείτε. Η σωματική δραστηριότητα αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος στην περιοχή των μυών, μεταφέροντας έτσι τα θρεπτικά στοιχεία που είναι απαραίτητα για την αποκατάσταση των μυών.

Ερώτηση 3
Μπορώ να σφίξω τους μύες μου χωρίς να σηκώνω βάρη;

Η ενδυνάμωση των μυών δεν επιτυγχάνεται μόνο με τα βάρη. Οποιαδήποτε άσκηση περιλαμβάνει αντίσταση, όπως γιόγκα, pilates, push-ups, ασκήσεις σε στάση σανίδας, λάστιχα γυμναστικής, είναι καλή για την τόνωση των μυών.

Ερώτηση 4
Πρέπει να χάσω κιλά για να αρχίσω ασκήσεις ενδυνάμωσης;

Δεν υπάρχει λόγος να το κάνετε αυτό. Κάποιοι άνθρωποι θέλουν να βλέπουν τα αποτελέσματα πρώτα στη ζυγαριά και μετά στη σωματική γράμμωση γιατί αυτό τους δίνει κίνητρο να συνεχίσουν να γυμνάζονται. Αν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία ξεκινήστε με αεροβικές ασκήσεις, οι οποίες θα σας επιτρέψουν να χάσετε βάρος γρηγορότερα, και όταν φτάσετε το επιθυμητό σωματικό βάρος επικεντρωθείτε κυρίως σε μυϊκή ενδυνάμωση. Σε αυτό το σημείο δεν θα δείτε τόσο μεγάλη διαφορά στη ζυγαριά, αλλά θα δείτε μεγάλη διαφορά στο σώμα σας και στο μυϊκό σας σύστημα.

Ερώτηση 5
Γιατί οι άνδρες χάνουν βάρος γρηγορότερα από τις γυναίκες;

Οι άνδρες είναι φτιαγμένοι έτσι ώστε να χάνουν περισσότερες θερμίδες από τις γυναίκες. Αυτό συμβαίνει γιατί καταναλώνουν περισσότερο οξυγόνο όταν γυμνάζονται. Όσο περισσότερο οξυγόνο χρησιμοποιεί κανείς όταν γυμνάζεται τότες περισσότερες θερμίδες καίει. Επίσης, οι άνδρες έχουν περισσότεροι καθαρή μυϊκή μάζα από τις γυναίκες, η οποία τους βοηθάει να καίνε θερμίδες ακόμη και όταν δεν βρίσκονται σε κίνηση.

Ερώτηση 6
Πρέπει να γυμνάζομαι κάθε μέρα;

Είναι καλό να κάνετε καρδιαγγειακές ασκήσεις καθημερινά αλλά όχι απαραίτητα ασκήσεις ενδυνάμωσης. Οι μύες χρειάζονται χρόνο για να ανακάμψουν. Η γενική οδηγία είναι ότι είναι καλό μια μέρα της εβδομάδας να μην κάνετε καμία σωματική άσκηση για να ξεκουράζεται το σώμα σας.

Ερώτηση 7
Αν έχω μόνο 30 λεπτά πώς μπορώ να αξιοποιήσω καλύτερα το χρόνο μου για να κάψω τις περισσότερες θερμίδες και λίπος;

Αυτό που μπορεί να κάνει κανείς είναι να κάνει ασκήσεις μεγάλης έντασης, δηλαδή να ανεβάσει πολλούς καρδιακούς παλμούς. Οποιαδήποτε άσκηση μπορεί να το επιτύχει αυτό θα οδηγήσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Διαβάστε ακόμα: Είναι δυνατόν να σφίξει το λίπος με τη γυμναστική;

Πόσο καλό μας κάνει να περπατάμε ξυπόλυτοι;

Πόσο καλό μας κάνει να περπατάμε ξυπόλυτοι;

Πιθανότατα η ιδέα να αφήνετε τις πατούσες σας εκτεθειμένες στα κάθε είδους μικρόβια που βρίσκονται εντός και εκτός σπιτιού δεν είναι ιδιαίτερα ελκυστική, ωστόσο οι ειδικοί συνιστούν λιγότερη «εξάρτηση» από τα παπούτσια για καλύτερη υγεία!

Ερευνητές από το Κολλέγιο Ίθακα των ΗΠΑ επισημαίνουν ότι ο ρόλος των μυών του πέλματος είναι αρκετά υποτιμημένος αλλά καθοριστικός όσον αφορά την ισορροπία, τη σωστή στάση σώματος και την πρόληψη τραυματισμών και πτώσεων.

Τα μηνύματα στον εγκέφαλο

Τα πέλματά μας, εξηγούν, λειτουργούν βάσει ενός κύκλου αλληλεπίδρασης. Από τους πιο μικρούς έως τους πιο μεγάλους μύες κατά μήκος ολόκληρου του ποδιού, καθένας αποστέλλει μηνύματα στον εγκέφαλο σχετικά με τις συνθήκες που επικρατούν στο περιβάλλον. Όταν η αποστολή αυτών των μηνυμάτων δεν ολοκληρώνεται επιτυχώς, προκύπτουν τραυματισμοί, επειδή κάποια άλλη μυϊκή ομάδα προσπαθεί να αντισταθμίσει την έλλειψη επικοινωνίας.

Τα παπούτσια συχνά ευθύνονται για τέτοιου είδους εκβάσεις, καθώς, όταν περπατάμε, τρέχουμε, χορεύουμε, κάνουμε άλματα κ.λπ., οι μύες των κάτω άκρων απορροφούν την ισχύ πρόσκρουσης ολόκληρου του σώματος. Εάν οι ελάσσονες μύες των κάτω άκρων δεν αποστείλουν τις αναγκαίες πληροφορίες στον εγκέφαλο, οι μείζονες μύες θα πρέπει να αντισταθμίσουν την έλλειψη αυτή. Έτσι, καταπονούνται υπερβολικά και είναι πιθανό να προκύψει τραυματισμός.

“Υπάρχει ένας χαμένος κρίκος”

«Όταν βάζουμε μια σόλα κάτω από το πέλμα, εξασθενεί η διαδικασία μεταφοράς της πληροφορίας», δηλώνει ο Πάτρικ ΜακΚίον, καθηγητής στο Τμήμα Σωματικής Άσκησης και Επιστημών του Αθλητισμού του Κολλεγίου Ίθακα. «Υπάρχει ένας χαμένος κρίκος ανάμεσα στο περιβάλλον και το σώμα», συμπληρώνει ο καθηγητής, επισημαίνοντας ωστόσο πως «ορισμένα παπούτσια είναι πολύ καλά, από την άποψη ότι παρέχουν υποστήριξη». Συνέπεια βέβαια αυτής της υποστήριξης μπορεί να είναι η απώλεια πληροφοριών και ένας επακόλουθος τραυματισμός από υπερβολική καταπόνηση.

Έτσι, ο ΜακΚίον και οι συνεργάτες του συνιστούν να περπατάμε συχνότερα ξυπόλυτοι, ώστε να «εξασκήσουμε» περισσότερο την αλληλεπίδραση του σώματός μας με το περιβάλλον. «Όσο περισσότερο περπατάμε ξυπόλυτοι, για παράδειγμα στο σπίτι ή στο γραφείο, τόσο το καλύτερο», τονίζει ο καθηγητής.

Διαβάστε ακόμα: Τραυματιζόμαστε γιατί δεν περπατάμε και δεν τρέχουμε ξυπόλυτοι!

Πηγή: Onmed

x
Send this to a friend