Ο Λευτέρης Πετρούνιας τιμώμενο πρόσωπο στο Navarino Challenge 2017

Η Ολυμπιακή οικογένεια του «Navarino Challenge» μεγαλώνει και επιστρέφει για 5η χρονιά στις 13 με 15 Οκτωβρίου 2017, στην Μεσσηνία και την Costa Navarino.

Το «Navarino Challenge» όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος τιμά τους αθλητές που ξεχωρίζουν για την συνολική τους προσφορά στον αθλητισμό. Τιμώμενο πρόσωπο στην φετινή διοργάνωση θα είναι ο χρυσός Ολυμπιονίκης στο Ρίο και παγκόσμιος πρωταθλητής στους κρίκους, Λευτέρης Πετρούνιας που μας έχει κάνει υπερήφανους ως Έλληνες όχι μόνο με τις επιτυχίες του αλλά και με το ήθος του. Ο Πετρούνιας που αποτελεί υπόδειγμα αθλητή και πρότυπο για τους νέους, έχει ήδη κατακτήσει ένα χρυσό Ολυμπιακό μετάλλιο, δύο χρυσά σε παγκόσμια πρωταθλήματα ενόργανης γυμναστικής, καθώς και τέσσερα χρυσά και ένα χάλκινο σε ευρωπαϊκούς αγώνες και πρωταθλήματα ενόργανης στους κρίκους.

Η πολυβραβευμένη διοργάνωση αθλητικού τουρισμού της Μεσσηνίας συνεχίζει με νέες διακρίσεις την πορεία της, μετά το Χρυσό Ermis Award ως καλύτερη διοργάνωση αθλητικού τουρισμού, λαμβάνοντας πλέον την αναγνώριση και των Sports Marketing Awards 2017 που αναδεικνύουν τις καλύτερες πρακτικές στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία του εγχώριου αθλητικού χώρου.

Την Τετάρτη 12 Ιουλίου, το «Navarino Challenge» έμεινε στην κορυφή λαμβάνοντας όχι μία αλλά δύο ακόμα χρυσές διακρίσεις. Συγκεκριμένα, στην διοργάνωση απονεμήθηκε το χρυσό βραβείο στην ενότητα Sports Events / Branded Events”, στην κατηγορία Live Well για τις αξίες που πρεσβεύει μέσα από το πρόγραμμα των δραστηριοτήτων της. Ως  μια εκδήλωση που προσέλκυσε χιλιάδες συμμετέχοντες, ενίσχυσε την τοπική κοινωνία, προώθησε το αθλητικό ιδεώδες και συνέβαλε στην ενίσχυση ενός υγιεινού τρόπου ζωής, ξεχωρίζοντας σε επίπεδο σχεδιασμού, δημιουργικότητας, καινοτομίας, απόδοσης και αποτελεσματικότητας.

Το δεύτερο χρυσό ήρθε στην ενότητα Sports Brands”, στην κατηγορία Integrated Marketing Campaign για την καλύτερη επικοινωνιακή και μάρκετινγκ καμπάνια που υλοποιήθηκε το 2016, υπό το πρίσμα της ισχυρής δημιουργικότητας, ευρηματικότητας, πρωτοτυπίας και αρτιότητας.

To Navarino Challenge που λαμβάνει χώρα στην Costa Navarino και σε όλη την Μεσσηνία, καινοτομεί κάθε χρόνο και αποτελεί πλέον την διοργάνωση όχι μόνο με τις πιο πολλές αθλητικές δραστηριότητες αλλά και με τα περισσότερα Ολυμπιακά αθλήματα, συμβάλλοντας στην ανάδειξη του αθλητισμού και στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού.

 Οι εγγραφές για το «Navarino Challenge» συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λάβουν μέρος, συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα που είναι διαθέσιμη στο ακόλουθο link: http://activemedia.com.gr/product/navarino-challenge-2017/

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να επιλέξουν ανάμεσα στις διαδρομές του Ημιμαραθωνίου (21,1χλμ.), των 10χλμ., και των 5χλμ. (τρέξιμο & δυναμικό βάδισμα), ενώ αντίστοιχα, την ίδια ημέρα θα πραγματοποιηθεί και η παιδική διαδρομή του 1χλμ. Κατά την φετινή διοργάνωση θα υπάρχει χρονομέτρηση για όλους τους συμμετέχοντες στο τρέξιμο. Επίσης, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να κολυμπήσουν στον πανέμορφο όρμο του Ναυαρίνου στο γραφικό λιμάνι της Πύλου καλύπτοντας την ξεχωριστή κολυμβητική διαδρομή του 1 μιλίου (1,6 χλμ.) και να πάρουν μέρος στον αγώνα Stand Up Paddling by BIC® Sport που γίνεται με την υποστήριξη του καλύτερου surf club, Surf Salad!

 Ταξιδέψτε στο «Navarino Challenge» με την πολυβραβευμένη αεροπορική εταιρεία Qatar Airways, κάνοντας χρήση του ακόλουθου προωθητικού κωδικού ATHNAVCH για να κλείσετε την αποκλειστική προσφορά της, μέσω του ακόλουθου link: http://www.qatarairways.com/gr/el/cugs/navarinochallenge.page

Η προσφορά ισχύει για πτήσεις που έχουν ως προορισμό τους το αεροδρόμιο της Αθήνας (για εισιτήρια μετ’ επιστροφής προς την Αθήνα από περισσότερους από 150 προορισμούς) για την περίοδο από τις 3 έως και τις 15 Οκτωβρίου 2017 ενώ οι πτήσεις από την Αθήνα προς το εξωτερικό θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί έως και τις 25 Οκτωβρίου 2017. Οι συμμετέχοντες στην διοργάνωση θα πρέπει να είναι έτοιμοι για ακόμα περισσότερες εκπλήξεις που θα ανακοινωθούν από τον επίσημο αερομεταφορέα της διοργάνωσης.

Παράλληλα, η εταιρεία Βίκος θα υποστηρίξει και θα δροσίσει για ακόμα μία χρονιά κοινό και συμμετέχοντες με το φυσικό μεταλλικό νερό «Βίκος», ενώ πρεσβευτές και διοργανωτές θα κινηθούν με την ασφάλεια των αυτοκίνητων της Ford Motor Ελλάς AEBE.

Τα προνομιακά πακέτα διαμονής στo The Westin Resort Costa Navarino είναι διαθέσιμα για όσους θέλουν να απολαύσουν το πλήρες και πλούσιο πρόγραμμα του «Navarino Challenge», που περιλαμβάνει περισσότερες από 10 δωρεάν αθλητικές δραστηριότητες. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μπείτε στο ακόλουθο link: http://www.westincostanavarino.com/el/navarinochallenge2017

Το «Navarino Challenge» θα πραγματοποιηθεί Υπό την Αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού με την υποστήριξη της Costa Navarino και του The Westin Resort Costa Navarino και την στήριξη των Δήμων Πύλου-Νέστορος και Τριφυλίας.

Περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν σε επόμενες εβδομάδες.

Previous ArticleNext Article

Τζελάτο ή παγωτό; Ποια είναι η διαφορά τους;

Βρισκόμαστε στην αρχή του καλοκαιριού και όσοι είναι λάτρεις του παγωτού καλό θα είναι να γνωρίζουν τις διαφορές του ιταλικού τζελάτο από το κλασικό παγωτό αμερικανικής προελεύσεως. Εσείς τι θα προτιμήσετε; Ξέρετε πως να διαλέξετε το καλύτερο;

Η πρώτη βασική διαφορά έχει να κάνει με τις λιπαρές ουσίες του γάλακτος που είναι σαφώς χαμηλότερης ποσότητας στο ιταλικό παγωτό σε σύγκριση με αυτό των ΗΠΑ. Ενώ το δεύτερο έχει περιεκτικότητα 25%  σε λίπος, το πρώτο έχει ένα ποσοστό που δεν ξεπερνά το 9%.

Η δεύτερη μεγάλη διαφορά έχει να κάνει με την μεγαλύτερη πυκνότητα του τζελάτο σε σχέση με το αμερικάνικο παγωτό. Το 50% του κλασικού παγωτού είναι… αέρας ενώ το ιταλικό έχει ένα ποσοστό που δεν ξεπερνά το 30%.

Η τρίτη και τελευταία βασική διαφορά έχει να κάνει με το γεγονός ότι το ιταλικό γλύκισμα σερβίρεται 10- 15 βαθμούς πιο ζεστό από το αμερικάνικο. Η θερμοκρασία αυτή ενισχύει την κρεμώδη υφή του τζελάτο και κάνει πιο έντονη την γεύση καθώς λιώνει στο στόμα.

Φτιάξτε εύκολα μόνοι σας “αθλητικό” παγωτό με γεύση φράουλα!

Η ιστορία του τζελάτο

Εκανε την εμφάνισή του κατά την περίοδο της Αναγέννησης όταν ο αλχημιστής Cosimo Ruggieri, δημιούργησε την πρώτη γεύση στο ανάκτορο της οικογένειας Medici στην Φλωρεντία, το fior di latte.

Το καφέ Café Le Procope  έκανε γνωστό το τζελάτο στο ευρύ κοινό όταν άνοιξε τις πόρτες του το 1686 στην πόλη του Παρισιού. Οι παραδοσιακές γεύσεις του τζελάτο περιλαμβάνουν: κρέμα, βανίλια, σοκολάτα, φράουλα, φουντούκι, φιστίκι, λεμόνι, βατόμουρο και ροδάκινο.

Οι πιο σύγχρονες γεύσεις έχουν που αναπτυχθεί, περιλαμβάνουν: ανανά, τιραμισού, μπανάνα, μάνγκο, γιαούρτι, stracciatella, zabajone και amarena.

Το παραδοσιακό τζελάτο παρασκευάζεται με βάση το γάλα, την κρέμα γάλακτος και κρόκους αυγών ανάλογα με την γεύση. Το αμερικανικό παγωτό περιέχει βαριά κρέμα, πλήρες γάλα και αρκετούς κρόκους αυγών γι αυτό και είναι πιο λιπαρό.

Τροφές που προκαλούν ενοχλητικούς πονοκεφάλους

Το παγωτό

Στις ΗΠΑ το παγωτό είναι το πλέον διαδεδομένο επιδόρπιο καθώς το 9% της παραγωγής αγελαδινού γάλακτος προορίζεται για την παρασκευή του παγωμένου γλυκίσματος.

Διαφορές υπάρχουν και στον τρόπο παρασκευής, καθώς το ιταλικό παγωτό απαιτεί εργαστήριο με παστεριωτή, καταψύκτη παρτίδας ειδικά για την παρασκευή ζελατίνης και ένα μπλέντερ βύθισης.

Το παγωτό των ΗΠΑ παράγεται χρησιμοποιώντας συνεχείς καταψύκτες, οι οποίοι συνήθως μεταφέρονται μέσω μιας σήραγγας κατάψυξης στους -40 °, στη συνέχεια διατηρείται σε ψυχρό θάλαμο για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα ώστε να φτάσει στους -18 ° C.

Αν ενδιαφέρεστε για άλλες κατεψυγμένες απολαύσεις, το σορμπέ είναι μια καλή επιλογή, είναι μη γαλακτοκομικό και αποτελείται από φρούτα, ζάχαρη και νερό.

Διαβάστε επίσης: Γιατί το σπανάκι κόβει την όρεξη για γλυκό;

24 σκέψεις που περνούν από το μυαλό κάποιου που τρέχει πρώτη φορά

Το τρέξιμο είναι, αντικειμενικά, ένα από τα πιο απλά και αποτελεσματικά είδη σωματικής άσκησης. Δεν απαιτεί συνδρομή, δεν γίνεται σε γυμναστήριο, μπορείς να το κάνεις οποιαδήποτε στιγμή θέλεις και βοηθάει πολύ στην απώλεια βάρους, την ενίσχυση του ανοσοποιητικού και την καλύτερη ψυχολογία.

Αν και το τρέξιμο έχει πολλά θετικά, το να πάρει κανείς απόφαση να ξεκινήσει να τρέχει συστηματικά δεν είναι και τόσο εύκολο.

Σε περίπτωση που σκέφτεστε να ξεκινήσετε το τρέξιμο, αυτές είναι μερικές από τις πιο συνηθισμένες σκέψεις που θα περάσουν από το μυαλό σας τις πρώτες φορές (και είναι πέρα για πέρα ρεαλιστικές). Όσοι δεν αγαπούν και τόσο το τρέξιμο, θα ταυτιστούν απόλυτα!

Τα τρία μεγάλα λάθη που κάνουν οι αρχάριοι δρομείς!

1. Μπορώ να τα καταφέρω!

2. Α, δεν είναι τόσο χάλια.

3. Μήπως να γραφτώ σε Μαραθώνιο;

4. Α, κοίτα αυτόν πόσο αργά τρέχει. Ας τον περάσω.

5. Χμμ, έχει αρχίσει να γίνεται δύσκολο.

6. Επικεντρώσου στην αναπνοή σου.

7. Ανυπομονώ να πάω σπίτι και να δω τηλεόραση.

8. Το σιχαίνομαι αυτό το τραγούδι.

9. Αυτό το ζευγάρι μπροστά, τρέχει και μιλάει.

10. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.

11. Όπα κράμπα.

12. Ίσως να αρχίσω να πηγαίνω πιο αργά.

13. Μην σταματήσεις να χαϊδέψεις τον σκύλο.

Κάντε μια καλή αρχή στο τρέξιμο με 8 απλά βήματα

14. Ας χαμηλώσω ρυθμό.

15. Αναρωτιέμαι πόσο να έχω τρέξει;

16. Τι; Ούτε 2 χιλιόμετρα;

17. Δεν πρόκειται να ξανατρέξω.

18. Ειλικρινά, είναι ο χειρότερος τρόπος άσκησης.

19. Μόλις τελειώσω θα πιω έναν τόνο νερό.

20. Αυτό το φανάρι μπροστά είναι ο τερματισμός.

21. Θα τελειώσει ποτέ αυτό το μαρτύριο;

22. Τόσο κοντά.

23. Τερμάτισα! Είμαι φανταστικός!

24. Πότε τρέχουμε πάλι;

Διαβάστε επίσης: Ούτε ένα, ούτε δύο αλλά 30 λάθη που κάνουν οι δρομείς ξανά και ξανά!

x
Send this to a friend