Δωρεάν αγώνες ψυχαγωγικού χαρακτήρα στο Ioannina Lake Run

Με τέσσερις δωρεάν αγώνες ψυχαγωγικού χαρακτήρα θα πλαισιωθεί φέτος το Ioannina Lake Run2022, κάνοντας πράξη το ότι είναι ένας αγώνας για όλους.

Εκτός από τις αγωνιστικές διαδρομές του Γύρου Λίμνης των 30 χλμ. και των αγώνων των 10 και των 5 χλμ., το απόγευμα του Σαββάτου 17 Σεπτεμβρίου 2022 θα πραγματοποιηθούν το «Μαμά–Καρότσι», ο Παραλίμνιος Δρόμος 1000 μ. για ΑμεΑ, ένα Family Run και το Lake Run Kids Race, ένας αγώνας για μαθητές Δημοτικού.

Το «Μαμά–Καρότσι», χορηγός του οποίου είναι και φέτος η γαλακτοβιομηχανία «Δωδώνη», είναι ένας πρωτότυπος αγώνας δρόμου, στον οποίο μαμάδες με το καρότσι και τα παιδιά τους τρέχουν σε μια απόσταση 1.000 μέτρων. Στο τέλος της διαδρομής, μία γευστική έκπληξη θα περιμένει τις συμμετέχουσες, με τη «Δωδώνη» να προσφέρει δώρα.

Σε μια προσπάθεια να γίνει πράξη το σύνθημα πως το δικαίωμα στην άθληση είναι καθολικό και όλοι πρέπει να έχουν τη χαρά της συμμετοχής, το Ioannina Lake Run έχει προσθέσει στο αγωνιστικό του πρόγραμμα και έναν αγώνα για άτομα με αναπηρία. Άτομα με νοητική υστέρηση, προβλήματα όρασης, με κινητικά προβλήματα, σε αναπηρικά αμαξίδια, με τη βοήθεια των συνοδών τους, καλούνται να καλύψουν 1000 μ. παραλίμνιας διαδρομής, κάτω από τα χειροκροτήματα των πολυάριθμων θεατών. Χορηγός του Παραλίμνιου Δρόμου 1000 μ. για ΑμεΑ είναι η Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου.

Επειδή το τρέξιμο μπορεί να είναι και… οικογενειακή υπόθεση, το IoanninaLakeRun δίνει τη  δυνατότητα σε όλη την οικογένεια να συμμετέχει σαν μια ομάδα, στο πρότυπο αντίστοιχων διεθνών διοργανώσεων. Το ζητούμενο να είναι η κάθε οικογένεια να εκκινήσει μαζί και να κόψει μαζί το νήμα του τερματισμού, σε έναν αγώνα 1.000 μ., χωρίς διαγωνιστικό χαρακτήρα. O αγώνας απευθύνεται σε οικογένειες σε όλους τους πιθανούς συνδυασμούς. Μπορεί να συμμετέχει ένας γονέας µε το παιδί ή τα παιδιά του, δύο γονείς µε τα παιδία, νονοί µε βαφτιστήρια, θείοι και θείες µε ανίψια, παππούδες και γιαγιάδες µε τα εγγόνια κ.ο.κ.

Τέλος, από φέτος προστίθεται στο πρόγραμμα ένας παιδικός αγώνας τρεξίματος απόστασης περίπου 1000 μέτρων,  σε μια παραλίμνια διαδρομή, με σημείο εκκίνησης και τερματισμού την πλατεία Μαβίλη. Στόχος του αγώνα είναι να έρθουν τα παιδιά σε επαφή με τον αθλητισμό μέσα από μία ψυχαγωγική δραστηριότητα χωρίς ανταγωνισμό. Θα πραγματοποιηθούν δύο εκκινήσεις για μαθητές Γ’ & Δ’ Δημοτικού και για μαθητές της Ε’ & ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού. Σε κάθε παιδί θα απονεμηθεί αναμνηστικό μετάλλιο, ενώ θα κληρωθούν και δώρα από την εταιρεία Garmin.

Το πρόγραμμα των αγώνων ψυχαγωγικού χαρακτήρα έχει ως εξής:

Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2022

16.30 Αγώνας 1.000 μ. μαθητών Δημοτικού – Lake Run Kids Race

17.00: Παραλίμνιος Δρόμος 1 χλμ. για ΑΜΕΑ.
17.30: Family Run 1 χλμ.
18.00: Παραλίμνιος Δρόμος «Μαμά –Καρότσι».

Η συμμετοχή σε όλους τους αγώνες ψυχαγωγικού χαρακτήρα είναι δωρεάν. Απαραίτητη είναι η δήλωση εγγραφής στη σελίδα της διοργάνωσης www.ioanninalakerun.gr ή στο Κέντρο Εγγραφών και Πληροφόρησης, που λειτουργεί στον Πολιτιστικό Πολυχώρο «Δημ. Χατζής» (11.00-14.00 & 18.00-21.00).

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Οι Γραμματείες παραλαβής του 7ο Veikou Trail

Η Οργανωτική Επιτροπή του 7ο Veikou Trail, ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους δρομείς ότι υπάρχει η δυνατότητα επιλογής για την παραλαβή του πακέτου συμμετοχής τους από 5 διαφορετικά σημεία.

Η επιλογή γραμματείας παραλαβής του πακέτου συμμετοχής, πραγματοποιείται κατά την διαδικασία εγγραφής. Εκτός της δυνατότητας επιλογής γραμματείας ο δρομέας θα γνωρίζει και τις ώρες παραλαβής του πακέτου συμμετοχής.

Το πακέτο συμμετοχής θα παραλαμβάνεται από τους συμμετέχοντες δρομείς μόνο το Σάββατο 21/01, στα παρακάτω σημεία και ώρες:

  • Κεντρική είσοδος Άλσος Βεΐκου | Λεωφ. Βεΐκου, Γαλάτσι     – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα Cosmos Sport |  Αργυροπούλου 4, Κηφισιά         – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα Cosmos Sport |  Ταξιαρχών 57, Κορυδαλλός        – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα OUTRUN  | Μαρίνα Φλοίσβου, Παλαιό Φάληρο – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα Top Cycles | Βασ. Αλεξάνδρου 72, Περιστέρι       – 10:00 – 15:00

Εξαίρεση: Θα παραλάβουν την ημέρα του αγώνα, όσοι ταξιδεύουν από μακριά και όσοι έχουν έρθει σε συνεννόηση με την διοργάνωση για ειδικούς λόγους.

Παρακαλούνται οι δρομείς να μην απευθύνονται στα καταστήματα, ούτε να προσέρχονται σε αυτά για παραλαβή του πακέτου συμμετοχής πριν τις ανακοινωμένες ημέρες και ώρες.

Οι εγγραφές για το 7ο Veikou Trail τρέχουν και θα είναι διαθέσιμες μέχρι και την Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2023 και ώρα 24:00 ή μέχρι εξαντλήσεως των ανακοινωμένων θέσεων.

Την ημέρα του αγώνα δεν θα υπάρχει δυνατότητα εγγραφής στην γραμματεία.

Το 7ο Veikou Trail τελεί υπό την Αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής και του Πανελληνίου Συνδέσμου Αθλητικού Τύπου (Π.Σ.Α.Τ.).

Για περισσότερες πληροφορίες, οι δρομείς μπορούν να επικοινωνούν με την οργανωτική επιτροπή του αγώνα μέσω email στο [email protected].

Διαρκής ενημέρωση για το 7ο Veikou Trail παρέχεται:

Στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης: https://veikoutrail.gr/

Στην σελίδα της διοργάνωσης στο facebook: https://www.facebook.com/veikoutrail/

Στην σελίδα της διοργάνωσης στο Instagram: https://www.instagram.com/veikoutrail/

Στις 22 Ιανουαρίου 2022 “Τρέξε στο βουνό μέσα στην πόλη”

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Κρυολογήματα και τρέξιμο: Μπορούν να συνδυαστούν;

Κρυολογήματα και τρέξιμο: Μπορούν να συνδυαστούν;

Όσο πιο πολύ μπαίνει ο χειμώνας τόσο περισσότερο πιθανό είναι να κρυώσεις εξαιτίας του καιρού. Προφανώς, αυτό είναι κάτι απόλυτα φυσιολογικό.

Για έναν δρομέα ωστόσο, ένα ερώτημα ηχεί στο μυαλό του όταν είναι κρυωμένος: πρέπει να ξεκουραστώ ή πρέπει να συνεχίσω τις προπονήσεις; Ειδικά όταν προετοιμάζεσαι για έναν αγώνα, δεν θες να αφήσεις ένα κρύωμα να σε πάει πίσω.

Τι πρέπει να κάνεις σε αυτή την περίπτωση; Εξαρτάται από το είδος του κρυώματος που έχεις και από το πως αισθάνεσαι.

“Η ενέργεια του οργανισμού καταπολεμά το κρύωμα”

«Τα κρυολογήματα ή οι λοιμώξεις του αναπνευστικού που συνήθως προκαλούνται από ιογενή λοίμωξη και σχετίζονται με συμπτώματα όπως η ρινική καταρροή, ο πονόλαιμος και ο βήχας, έχουν ως αποτέλεσμα την ενεργοποίηση του ανοσοποιητικού συστήματος», εξηγεί η Κορντίλια Κάρτερ, διευθύντρια του Γυναικείου Κέντρου Αθλητικής Ιατρικής στο NYU-Langone στη Νέα Υόρκη.

«Η ενεργοποίηση αυτή κατευθύνει τα κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος να μετακινηθούν στο σημείο της λοίμωξης, όπου και “στρατολογουν” ή παράγουν άλλα κύτταρα και πρωτεΐνες για να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της μόλυνσης και να αποτρέψουν την επανεμφάνισή της στο μέλλον» τονίζει η Κάρτερ. Με άλλα λόγια, το σώμα σας χρησιμοποιεί ενέργεια για να υποστηρίξει το ανοσοποιητικό σας σύστημα και να καταπολεμηθεί το κρύωμα.

Η ποσότητα ενέργειας που χρειάζεται το σώμα σας για να αντιμετωπιστεί μια λοίμωξη εξαρτάται από τον τύπο της λοίμωξης και το πόσο σοβαρή είναι. «Αν είστε άρρωστοι και το σώμα σας «φωνάζει» πως χρειάζεται ξεκούραση, τότε μάλλον πρέπει να το ακούσετε και να ξεκουραστείτε», λέει η Κάρτερ.

Οι δρομείς κάνουν το αντίθετο

Πολλοί δρομείς ωστόσο κάνουν το ακριβώς αντίθετο. Νιώθουν ότι το τρέξιμο όταν είναι κρυωμένοι τους κάνει να αισθάνονται καλύτερα, τουλάχιστον σε προσωρινό επίπεδο.
Αν και κάτι τέτοιο δεν εξακριβώνεται επιστημονικά, μπορούμε να πούμε πως αυτό μπορεί να ισχύει καθώς η άσκηση απελευθερώνει από τον οργανισμό μια ουσία που λέγεται επινεφρίνη και η οποία είναι ένα φυσικό αποσυμφορητικό.

Αυτός είναι και ο λόγος που μια προπόνηση μπορεί να «καθαρίσει» τα ρινικά περάσματα της μύτης. Αν αποφασίσετε ωστόσο να τρέξετε για να ξεπεράσετε το κρύωμα, κρατήστε τον ρυθμό σας χαμηλό και ακολουθήστε μικρές αποστάσεις.

“Μειώστε την ένταση”

Η Κάρτερ πάντως το ξεκαθαρίζει: «Για κάθε πρόσωπο, η λοίμωξη και το επίπεδο εκγύμνασης είναι μοναδικά και οι αποφάσεις πρέπει να εξατομικεύονται λαμβάνοντας υπόψη τους αντίστοιχους παράγοντες. Σε γενικές γραμμές, έχει νόημα να τρέχετε αν είστε κρυωμένοι αλλά πρέπει να μειώσετε την τυπική διάρκεια του τρεξίματος, τη συχνότητα και την έντασή του». Η Κάρτερ προσθέτει ότι εάν έχετε μια άλλη πάθηση που επηρεάζει τους πνεύμονές σας όπως το άσθμα και γνωρίζετε ότι το τρέξιμο μπορεί να το επιδεινώσει, τότε είναι αναγκαίο να εξετάσετε μια άσκηση χαμηλότερης έντασης από το τρέξιμο.

Η Κάρτερ επισημαίνει επίσης πως όσο θετικό μπορεί να είναι το τρέξιμο στην καταπολέμηση του κρυώματος, άλλο τόσο επιβλαβές μπορεί να είναι για όσους νιώθουν αδύναμοι εξαιτίας του κρυώματος. Άλλωστε, συμπτώματα όπως ο υψηλός πυρετός, ο συνεχόμενος βήχας, οι μυϊκοί πόνοι και τα γαστρεντερικά προβλήματα δεν είναι τυπικά ενός κοινού κρυολογήματος και δεν το τελευταίο πράγμα που έχετε να κάνετε είναι να τρέξετε αν σας παρουσιαστούν.

Η Κάρτερ επισημαίνει στο runnersworld πως πάντα πρέπει να οριοθετείτε τους στόχους σας και να τους επαναπροσαρμόζετε σε περίπτωση που το σώμα σας δεν μπορεί να τους κυνηγήσει λόγω κάποιας ασθένειας. «Το να παίρνετε χρόνο επιτρέπει στο σώμα σας να εστιάζει στην καταπολέμηση της λοίμωξης και όχι στην εξοικονόμηση ενέργειας αναφορικά με την άσκησή σας. Επιλέξτε τον δρόμο που θα οδηγήσει στην ταχύτερη ανάκαμψη, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα περάσετε όλη την ημέρα στον καναπέ», τονίζει.

Διαβάστε ακόμα: Αντιβιοτικά και τρέξιμο: Γιατί δεν πρέπει να συνδυάζονται;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend