Χάνει τον Μαραθώνιο ο Καραϊσκος λόγω Covid-19!

Δεν θα καταφέρει να αγωνιστεί στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο Παναγιώτης Καραϊσκος, όπως ο ίδιος ανακοίνωσε στο προφίλ του στο facebook.

Ο εξαιρετικός δρομέας νοσεί με κορωνοϊό και δεν θα βρεθεί στην αφετηρία στον Μαραθώνα, για έναν αγώνα που είχε προετοιμαστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα δύο τελευταία χρόνια.

Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωσή του:

Η εβδομάδα του Μαραθωνίου ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο με μια προπόνηση που μου έδειξε ότι είμαι σε πολύ καλή κατάσταση και ίσως στην καλύτερη που έχω βρεθεί μέχρι στιγμής!

Τρίτη: ξύπνησα με βαρύ κεφάλι και το σώμα κουρασμένο, δεν αγχώθηκα καθόλου γιατί ήταν λογικό λόγω φορμαρίσματος και μείωση χιλιομέτρων, (λίγο πολύ όλοι νιώθουμε περίεργα και περνάνε διαφορά από το κεφάλι μας, αλλά με τα χρόνια μαθαίνεις και τα διαχειρίζεσαι).

Όσο περνούσε η μέρα το αίσθημα ήταν όλο και πιο έντονο και αποφάσισα να βάλω θερμόμετρο (37.2), ακόμα καθόλου άγχος καμία ανησυχία (καλό φαγητό, καλή ξεκούραση, ενυδάτωση, βιταμίνες, υδατάνθρακες και όλα θα πάνε καλά σκέφτηκα).

Το απόγευμα βγήκα για το χαλαρό μου τρέξιμο, επιστρέφοντας σπίτι έκανα ένα ζεστό μπάνιο έφαγα καλά και ξάπλωσα ένιωθα όλο μου το σώμα να καεί, βάζω θερμόμετρο (38.4) αρχίζω τα αντιπυρετικά και ακόμα παραμένω ψύχραιμος και αισιόδοξος.

Τετάρτη: Καθόλου καλό ύπνο, μπούκωμα, βήχα, φτέρνισμα και πόνο στο κορμί. Αποφασίζω να μην τρέξω καθόλου και να κάτσω σπίτι να ξεκουραστώ και να κάνω ότι απαιτεί η κατάσταση, (πυρετός 37.6-38.7)

Το απόγευμα κάνω δυο σελφ τεστ και βγαίνουν θετικά (άρχισα να σφίγγω δόντια και να προσπαθώ να κρατήσω τα δάκρυα που έφευγαν από τα μάτια).

Ακόμα είχα μια ελπίδα μοριακό τεστ, πήγα και έκανα περιμένοντας σήμερα απόγευμα το αποτέλεσμα.

Η Πέμπτη σχεδόν ίδια με την προηγούμενη με πυρετό, κομμάρες, ρίγη και το αποκορύφωμα έχασα ξαφνικά όσφρηση και γεύση (εκεί πλέον ήμουν 99.9% ότι νοσώ από κορονοιο).

Μοριακό τεστ θετικό…

Το κλάμα με λυγμούς σαν μικρό παιδί, γιατί ένα όνειρο που περίμενα 2 χρόνια και είχα προετοιμαστεί τόσο καλά δεν θα πραγματοποιηθεί.

Δεν θα πω αν είναι άδικο η άτυχο ο θεός ξέρει και τον εμπιστεύομαι.

Αν και εμβολισμένος τον Ιούλιο που μας πέρασε νοσώ κανονικά με έντονα συμπτώματα.

Τώρα με καθαρό μυαλό θα εστιάσω στην υγεία μου και θα κοιτάξω μπροστά, θα σηκωθώ και σίγουρα πιο δυνατός το υπόσχομαι και το χρωστάω πρώτα στον εαυτό μου, στην οικογένεια μου και τους δικούς μου ανθρώπους και μετά σε αυτούς που είναι δίπλα μου και με στηρίζουν.

Καλό υγιή τερματισμό σε όλους και να προσέχεται τους εαυτούς σας η υγεία είναι το παν!

Καλή αντάμωση

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Λάθη στο τρέξιμο που κάνουν και οι πιο έμπειροι δρομείς

Είτε είστε βετεράνος δρομέας είτε αρχάριος, πιθανότατα έχετε κάνει λάθη στο τρέξιμο. Τα μεγαλύτερα λάθη πάντως μπορεί να είναι πιο εύκολο να εντοπιστούν. Αντίθετα, με την πάροδο του χρόνου, είναι τα μικρά λάθη που μπορούν να οδηγήσουν σε τραυματισμό ή μείωση της απόδοσης.

Τσεκάρετε αν έχετε διαπράξει κάποιο από τα παρακάτω μικρά και ύπουλα λάθη και αν ναι, ήρθε η ώρα να τα διορθώσετε

Τρέχετε χωρίς εναλλαγές στην ταχύτητα

Αν τρέχετε διαρκώς με μια συγκεκριμένη ταχύτητα, δεν θα επιτρέψετε ποτέ στο σώμα σας να ανακάμψει ή να προσαρμοστεί σε ένα υψηλότερο επίπεδο φυσικής κατάστασης. Ένα σταθερό πρόγραμμα προπόνησης πρέπει να περιλαμβάνει ένα μείγμα από διαδρομές αποκατάστασης και δυσκολότερες προσπάθειες που οδηγούν και σε κρίσιμες προσαρμογές. Για να διατηρήσετε τα χιλιόμετρα αποκατάστασης πραγματικά εύκολα, στοχεύστε σε μια προσπάθεια μεγάλης διαδρομής και όχι σε έναν συγκεκριμένο ρυθμό. Το διακύβευμα είναι βγάλετε εύκολα την διαδρομή, ανεξάρτητα από τον ρυθμό. Ο τελευταίος άλλωστε ποικίλλει ανάλογα με τον καιρό, το έδαφος κ.λπ. οπότε προσπαθήστε να μην αναλώνεστε υπερβολικά σε έναν συγκεκριμένο αριθμό.

Τρέξιμο: Γιατί δεν γίνομαι πιο γρήγορος όσο περνάει ο καιρός;

Απλά τρέχετε (και τίποτα άλλο)

Το συστηματικό τρέξιμο που καθαρίζει το κεφάλι μας μπορεί να είναι υπερβολικά εθιστικό όταν το αγαπήσουμε, αλλά για να παραμείνουμε δυνατοί και χωρίς τραυματισμούς, είναι σημαντικό να κάνουμε και προπόνηση ενδυνάμωσης. Στοχεύστε σε μερικές συνεδρίες διάρκειας 20 έως 30 λεπτών την εβδομάδα. Είναι πολύ σημαντικό διότι οι δυνατοί, ανθεκτικοί μύες και τένοντες μπορούν να αποτρέψουν τους τραυματισμούς και να σας κρατήσουν να τρέχετε χωρίς πόνους.

Δεν τρώτε τίποτα κατά τη διάρκεια μεγαλύτερων προσπαθειών

Στις κούρσες κάτω των 80 ή 90 λεπτών, πιθανότατα δεν χρειάζεστε κάτι περισσότερο από νερό. Αλλά μόλις αρχίσετε να καταγράφετε μεγαλύτερες προσπάθειες, είναι ζωτικής σημασίας να καταναλώνετε εύκολα αφομοιώσιμους υδατάνθρακες κατά τη διάρκεια του τρεξίματος. Μετά από περίπου 90 λεπτά έντονης άσκησης, το μεγαλύτερο μέρος του αποθηκευμένου γλυκογόνου του σώματος θα έχει εξαντληθεί. Για να αποφύγετε τη ζαλάδα και τη χαμηλή ενέργεια, καταναλώνετε περίπου 100 θερμίδες κάθε 45 έως 60 λεπτά τρεξίματος.

Δεν τρώτε μετά το τρέξιμο

Ο εφοδιασμός με «καύσιμα» κατά τη διάρκεια του τρεξίματος είναι σημαντικός, αλλά δεν τελειώνει μαζί με την διαδρομή σας. Οι ειδικοί συνιστούν να τρώτε έναν συνδυασμό υδατανθράκων και πρωτεϊνών μέσα σε μια ώρα περίπου μετά το τέλος της προπόνησης (για την ακρίβεια, όσο πιο σύντομα τόσο το καλύτερο).

Τρέξιμο και διατροφή: Τα μεγαλύτερα λάθη των δρομέων μετά την προπόνηση

Μετά από ένα τρέξιμο, οι μύες είναι πολύ δεκτικοί στη λήψη και την αναδόμηση των αποθεμάτων γλυκογόνου. Το να τρώτε άμεσα αυτά που πρέπει βοηθάει στην ελαχιστοποίηση του πόνου μετά την προπόνηση και να σας επιτρέψει να ανακάμψετε πιο γρήγορα. Αν δεν πεινάτε μετά το τρέξιμο, δοκιμάστε ένα smoothie ή ένα ποτήρι σοκολατούχο γάλα.

Τρέξιμο με ασυνέπεια

Όλοι ξέρουμε τη διαδικασία: Καταγράφετε μερικές σταθερές εβδομάδες, αλλά στη συνέχεια είτε δεν έχετε χρόνο είτε δεν έχετε διάθεση και τελικά δεν τρέχετε καθόλου. Ή ίσως καταλήξετε να κάνετε διακοπές μηνών μετά από έναν αγώνα. Πάντα μια διακοπή είναι χρήσιμη, ωστόσο το να τρέχετε με συνέπεια θα προστατεύσει τις αρθρώσεις και τους τένοντες σας από το να καταπονούνται υπερβολικά. Θέστε μέτριους στόχους συγκεκριμένων χιλιομέτρων, ώστε η προπόνηση να ταιριάζει στον τρόπο ζωής σας και να είστε σε θέση να διατηρήσετε μια ρουτίνα.

Διαβάστε επίσης: Τρέξιμο: Η σωστή ξεκούραση ισοδυναμεί με την σκληρή προπόνηση

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Runger: Το φαινόμενο που αντιμετωπίζουν συχνά όσοι τρέχουν

Τι είναι το φαινόμενο runger που αντιμετωπίζουν συχνά οι δρομείς;

Για όσους δεν γνωρίζουν το φαινόμενο runger, πρόκειται για το έντονο αίσθημα της πείνας που νιώθει συχνά ένας δρομέας μετά το τρέξιμο. Μπορεί να εμφανιστεί λίγες ώρες ή ακόμη και ημέρες έπειτα από έναν αγώνα και η διάρκειά του ενδέχεται να κρατήσει για μερικούς μήνες εφόσον προετοιμάζεστε για κάποιο αγώνα.

Πώς μπορείτε να αντιμετωπίσετε κάτι τέτοιο ενώ προπονείστε για τον επόμενο αγώνα σας και προσπαθώντας παράλληλα να μην πάρετε περιττό βάρος; Oι ειδικοί σε θέματα διατροφής έχουν τις απαντήσεις.

Κάντε την σωστή αρχή

Η επιλογή των σωστών τροφών μπορεί να κρατήσει το αίσθημα της πείνας σε φυσιολογικά επίπεδα. Πρέπει να δίνετε στο σώμα σας την απαιτούμενη ενέργεια πριν και κατά την διάρκεια μιας μεγάλης διαδρομής. Προτιμήστε τροφές που περιέχουν εύπεπτους υδατάνθρακες και λίγη πρωτεΐνη περίπου 1-2 ώρες πριν τρέξετε. Ένα τοστ με βούτυρο αμυγδάλου, μια μπανάνα ή το συνηθισμένο γιαούρτι (όχι ελληνικό), μπορούν να κάνουν την σωστή δουλειά.

Συνεχίστε στον ίδιο ρυθμό

Για κάθε 45-60 λεπτά άσκησης θα πρέπει να καταναλώνετε 25-60 γραμμάρια υδατανθράκων μαζί με νερό. Για τις αρκετά μεγάλες διαδρομές θα πρέπει να καταναλώνετε 10 γραμμάρια υδατανθράκων κάθε 20 λεπτά. Έχετε πάντοτε ένα γεμάτο μπουκάλι με ενεργειακό ποτό.

Μετά την προπόνηση

Καταναλώστε ένα σνακ 30 περίπου λεπτά μετά την προπόνηση για να προλάβετε το αίσθημα της πείνας που θα ακολουθήσει. Μια μπάρα γκρανόλας, ένα ποτήρι σοκολατούχο γάλα, ένα τοστ με μαύρο ψωμί ή ένα βραστό αυγό, μπορούν να αποτελέσουν εξαιρετική επιλογή για εσάς. Παράλληλα βεβαιωθείτε πως είστε επαρκώς ενυδατωμένοι. Μερικές φορές μπορεί να μπερδέψετε το αίσθημα της δίψας με εκείνο της πείνας. Προσέξτε τα λάθη.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί οι δρομείς δεν μπορούν να τρώνε ό,τι θέλουν όποτε θέλουν;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend