Άνοιξαν οι εγγραφές για το IRONMAN 70.3 Greece, Costa Navarino 2020

Άνοιξαν οι εγγραφές για το IRONMAN 70.3 Greece, Costa Navarino 2020

Από την Τρίτη 28 Μαϊου έχουν ανοίξει και επίσημα οι εγγραφές για το 2ο IRONMAN 70.3 Greece που θα γίνει στο Costa Navarino στις 5 Απριλίου 2020.

Η ατομική εγγραφή αυτή τη στιγμή είναι στα 260 ευρώ, αλλά πολύ σύντομα θα πάει στα 290 ευρώ, ενώ στη σκυτάλη το κόστος είναι στα 390 ευρώ.

Η σελίδα που μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας για τη μεγαλύτερη διοργάνωση τριάθλου που γίνεται στη χώρα μας βρίσκεται ΕΔΩ

Previous ArticleNext Article

Τέσσερις λόγοι που η κολύμβηση είναι εξαιρετική προπόνηση για τους δρομείς

Τέσσερις λόγοι που η κολύμβηση είναι εξαιρετική προπόνηση για τους δρομείς

Είσαι ερασιτέχνης δρομέας και νιώθεις πως η προπόνησή σου έχει φτάσει σε ένα τέλμα; Αισθάνεσαι πως το σώμα σου «διαμαρτύρεται» για τις μεθόδους που χρησιμοποιείς;

Το κολύμπι και η εξάσκηση μέσα στην πισίνα είναι πάντα ένας τρόπος για να ανακτήσεις τις δυνάμεις σου, να βελτιώσεις την φόρμα σου όταν νιώθεις πως αυτή πέφτει και κυρίως, να διατηρηθείς σε ένα καλό επίπεδο όσον αφορά τις αντοχές σου.

Ο Γκέθιν Τζόουνς, πρώην επαγγελματίας παίκτης του ράγκμπι, νυν σχολιαστής αθλητικών γεγονότων στη βρετανική τηλεόραση και δρομέας, ανέλυσε τους τέσσερις βασικούς λόγους που ένας δρομέας πρέπει να εντάξει το κολύμπι στην προπόνησή του.

Όταν, λοιπόν, με το καλό ανοίξουν τα κολυμβητήρια ή υπάρχει η δυνατότητα να πάμε στη θάλασσα, καλό είναι όσοι ασχολούνται με το τρέξιμο, τότε για τέσσερεις διαφορετικούς λόγους, καλό είναι να κάνουμε τις προπονήσεις μας και στο νερό.

1. Δραστική ανάκτηση δυνάμεων

«Στο πίσω μέρος του μυαλού μας, το κολύμπι χρησιμεύει κατά βάση ως μια αποτελεσματική μέθοδος θεραπείας δια μέσου νερού για τραυματισμούς», λέει ο Γκέθιν Τζόουνς και όντως έτσι είναι. Ειδικά για να αντιμετωπιστούν τραυματισμοί στο γόνατο, το κολύμπι συνιστάται μονίμως από τους ειδικούς, κυρίως εξαιτίας του ότι δεν χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη φυσική κατάσταση για να κολυμπήσεις. Η πρόληψη ωστόσο είναι πάντα προτιμότερη από την θεραπεία…

Αν οι συνεχόμενες προπονήσεις έχουν ρίξει τις δυνάμεις σας, ίσως το να αντικατασταθεί ένα τρέξιμο την εβδομάδα με μια προπόνηση στην πισίνα είναι η κατάλληλη λύση. Το κολύμπι κρατά σε καλή κατάσταση τους ρυθμούς με τους οποίους λειτουργεί η καρδιά, βελτιώνει την λειτουργία των αρθρώσεών σας ενώ διώχνει και το άγχος. Είναι χαρακτηριστικό πως έρευνα του περιοδικού Human Kinetics έδειξε πως οι κολυμβητές αυξάνουν κατά 50% τον χρόνο της ζωής τους σε σχέση με τους μη-κολυμβητές.

2. Μετατρέπει την αδυναμία σε δύναμη

Πολλοί δρομείς διστάζουν να δοκιμάσουν τις δυνατότητές τους σε πιο εξειδικευμένα είδη αγώνων όπως το Τρίαθλο. Αυτό έχει να κάνει με το ότι για την συμμετοχή σε τέτοιους αγώνες απαιτείται ένα πιο αναβαθμισμένο επίπεδο φυσικής κατάστασης. Το κολύμπι είναι ό,τι πρέπει για κάτι τέτοιο.

«Όταν έμαθα κολυμβητικές τεχνικές προπόνησης μπόρεσα και να αυξήσω τις αντοχές μου σε μεγαλύτερες αποστάσεις», λέει ο Γκέθιν, ο οποίος έκανε διάφορα τεστ αναφορικά με τις αναπνοές του σε σχέση με τον χρόνο που χρειάστηκε για να διανύσει συγκρεκριμένες αποστάσεις. Με την βοήθεια του προπονητή του στο κολύμπι κατάφερε να αυξήσει τους χρόνους του μειώνοντας το επίπεδο της κούρασής του. Με άλλα λόγια, έτρεχε περισσότερο και κουραζόταν λιγότερο, κάτι που είναι προϋπόθεση για την συμμετοχή σε πιο εξειδικευμένα είδη αγώνων.

3. Βελτίωση της φυσικής κατάστασης

Η προπόνηση μέσα στην πισίνα οδηγεί σε πολλά οφέλη για τις αθλητικές δραστηριότητες στο έδαφος. Το κολύμπι στηρίζεται στις κοφτές αναπνοές και το οξυγόνο που καταναλώνεται από το σώμα είναι λιγότερο σε σχέση με το τρέξιμο. Το σώμα δηλαδή λειτουργεί με το οξυγόνο που ήδη έχει.

Με τη πάροδο του χρόνου, η αύξηση της αποτελεσματικότητας του οξυγόνου του σώματός σας βελτιώνει τις αντοχές. Σύμφωνα με την στήλη Journal of Medicine του σκανδιναβικού περιοδικού Science αυτό μπορεί να γίνει μόλις με 12 συνεδρίες στην πισίνα. «Η ικανότητα των πνευμόνων μου ήταν απίστευτη» λέει ο Γκέθιν συμφωνώντας και προσθέτει: «Έκανα προπόνηση με ένα φίλο με τον οποίο συνήθως τρέχουμε μαζί. Τον είχα αφήσει πολύ πίσω και δεν είχα κουραστεί καν».

4. Αναβάθμιση των αντοχών

Το κολύμπι σε βοηθάει να αναπτύξεις την μυϊκής ισχύ σου και έτσι βελτιώνεται και η απόδοση του σωματός. Το νερό έχει πυκνότητα μεγαλύτερη κατά 800% σε σχέση με τον αέρα και έτσι οι μύες γύρω από τις αρθρώσεις γυμνάζονται και αποκτούν μεγαλύτερη κινητήρια δύναμη.

«Στο κολύμπι απαιτείται να κρατάς το σώμα σου οριζόντια», προσθέτει ο Γκέθιν. Το αποτέλεσμα είναι μια μυϊκή διάπλαση που καίει οξυγόνο πολύ πιο αποτελεσματικά, κάτι που είναι ζητούμενο για κάθε δρομέα.

Διαβάστε ακόμα: Μαγνήσιο και δρομείς: Το μέταλλο που καθορίζει την αθλητική απόδοση

Μοντέρνο Πένταθλο: Διακρίσεις στο Πρωτάθλημα Open της Βουλγαρίας

Εξαιρετική εμφάνιση έκαναν οι νεαροί Έλληνες πρωταθλητές του Μοντέρνου Πεντάθλου στο Πρωτάθλημα Open Ανδρών – Γυναικών και Ανδρών Κ21 – Γυναικών Κ21 της Βουλγαρίας, με πολύ καλά πλασαρίσματα και κατάκτηση μεταλλίων, στον πρώτο τους αγώνα μετά από τέσσερις μήνες σε συνθήκες καραντίνας.

Η 16χρονη Αριάδνη Νάσκαρη στο ντεμπούτο της σε διεθνή αγώνα, κατέκτησε τη δεύτερη θέση και το αργυρό μετάλλιο και στις δύο κατηγορίες των γυναικών συγκεντρώνοντας 903 βαθμούς, με 2.56.89 στα 200μ. ελεύθερο, 27-9 χτυπήματα στο ξίφος μονομαχίας και 14.16 στο Lazer Run (4Χ800μ.  και ενδιάμεσα 4Χ5 εύστοχες βολές από τα 10 μέτρα με ακτίνα lazer). Να σημειωθεί ότι η 18χρονη νικήτρια Ζβέτλα Ζγκούροβα (984 βαθμοί) είναι η  παγκόσμια πρωταθλήτρια και πρωταθλήτρια Ευρώπης του 2019 στην κατηγορία Κ17 (το 2020 δεν έγιναν οι διοργανώσεις).

Στους Άνδρες Κ21 πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησε ο 17χρονος Δημήτρης Δραζίνος, που πήρε το αργυρό μετάλλιο, αλλά και όλη η ελληνική ομάδα που κατέκτησε το Κύπελλο στο ομαδικό. Ο Δραζίνος, που ήρθε τέταρτος στους άνδρες, συγκέντρωσε 1071 βαθμούς (2.03.89 κολύμβηση, 11-16 ξιφασκία και 11.58.56 στο Lazer Run).

O 17χρονος Θεοχάρης Μάινα κατέλαβε την 6η θέση και ο επίσης 17χρονος Φίλιππος Σεχίδης την 10η σε σύνολο  25 συμμετεχόντων. Ο Μάινα συγκέντρωσε 1031 βαθμούς (2.16.44, 11-16, 12.13.75) και ο Σεχίδης 965 βαθμούς (2.13.06, 8-19, 13.00.23).

Ακόμη, ο Παύλος Δακουτρός κατέλαβε την 10η θέση (σε σύνολο 28 πενταθλητών) στους Άνδρες με 990 βαθμούς (2.15.48, 15-12, 13.28.50).

Νικητής στους Άνδρες αναδείχθηκε ο 24χρονος Τοντόρ Μιχάλεφ με 1178 βαθμούς και στους Άνδρες Κ21 ο 18χρονος Ραντοσλάβ Στόϊτσεφ με 1097 βαθμούς.

Να σημειωθεί ότι η Βουλγαρία είναι μια από τις μεγάλες δυνάμεις του Μοντέρνου Πεντάθλου και κάθε χρόνο στη Σόφια διεξάγεται ένα από τα πέντε Παγκόσμια Κύπελλα της Διεθνούς Ομοσπονδίας (UIPM). Ειδικά φέτος θα διεξαχθούν στην πρωτεύουσα της Βουλγαρίας δύο Παγκόσμια Κύπελλα (7-11 Απριλίου και 15-18 Απριλίου).

x
Send this to a friend