Άμστερνταμ 2016: Χαμηλές πτήσεις ο Φιλιππίδης – Ο απολογισμός της 3ης ημέρας

Ο Φιλιππίδης 7ος

Σε χαμηλές πτήσεις έμεινε ο Κώστας Φιλιππίδης στον τελικό του επί κοντώ κατά την 3η ημέρα του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος του Άμστερνταμ. Ο Έλληνας πρωταθλητής δεν κατάφερε να υπερβεί τα 5.50μ όπου είχε τρεις αποτυχημένες προσπάθειες και με 5.30μ κατετάγη στην 7η θέση. Εκτός βάθρου έμεινε και ο Γάλλος Ρενό Λαβιλενί που είχε τρεις αποτυχημένς προσπάθειες στα 5.75μ από τα οποία ξεκίνησε και φυσικά ακυρώθηκε. Στόχος του ήταν ένα 4ο συνεχές χρυσό μετάλλιο αλλά δεν τα κατάφερε. Νικητής αναδείχθηκε ο Πολωνός Ρόμπερτ Σόμπερα με 5.60μ.

Ο Λυκούργος Τσάκωνας 9ος με 20.48

Εκτός τελικού στα 200μ του 23ου ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στίβου ανδρών ? γυναικών βρέθηκε ο Λυκούργος Τσάκωνας κατά την 2η ημέρα της διοργάνωσης του Άμστερνταμ. Ο Έλληνας πρωταθλητής τερμάτισε 4ος με 20.48 στην 3η ημιτελική σειρά και για δύο εκατοστά έχασε την πρόκριση στον τελικό που θα γίνει απόψε. Ο Λάκωνας σπρίντερ που έχει φέτος 20.36 κατετάγη στο σύνολο 9ος με τον Βρετανό Ντάνι Τάλμποτ να σημειώνει τον καλύτερο χρόνο των ημιτελικών με 20.37.

Η Παπαχρήστου στον τελικό με 14.00μ

Η Βούλα Παπαχρήστου δεν δυσκολεύτηκε να πάρει την πρόκριση στο τριπλούν για τον τελικό της Κυριακής στην 2η συμμετοχή της στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου του Άμστερνταμ. Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια στον προκριματικό του αγωνίσματος που έγινε το μεσημέρι υπό συνεχή βροχόπτωση, για την 3η ημέρα της διοργάνωσης, έκανε στην 1η προσπάθεια 14.00μ (αν, -0.4 μ/δ), επίδοση που αποτελεί όριο για την πρόκριση στον τελικό του αγωνίσματος.

Με την καλύτερη επίδοση των προκριματικών πέρασε στον τελικό η Πολωνή Άννα Γιαγκάτσιακ Μιχάλσκα με 14.33μ, ενώ η αθλήτρια του Γιώργου Πομάσκι πέρασε με την 6η καλύτερη επίδοση, αλλά χωρίς να υποβληθεί στην κουραστική δοκιμασία των τριών προσπαθειών. Με την 10η καλύτερη επίδοση προκρίθηκε η κάτοχος του τίτλου Όλγα Σαλαντούχα (Ουκρανία) με 13.85μ.

Ο Αναστασάκης με 74.01μ στον τελικό

Στον τελικό της σφυροβολίας ανδρών του 23ου ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στίβου ανδρών ? γυναικών προκρίθηκε ο Μιχάλης Αναστασάκης. Ο Έλληνας πρωταθλητής μετείχε στο Β΄ προκριματικό γκρουπ του αγωνίσματος που έγινε το μεσημέρι για την 3η ημέρα της διοργάνωσης και με βολή στα 74.01μ στην 3η προσπάθεια προκρίθηκε στον τελικό που θα γίνει την Κυριακή 10 Ιουλίου, τελευταία ημέρα της διοργάνωσης.

Ο 21χρονος Έλληνας αθλητής με ατομικό ρεκόρ 77.08μ, είχε ακόμη βολές στα 73.29μ και 71.95μ, ενώ προκρίθηκε με την 6η καλύτερη επίδοση στην 1η συμμετοχή του στη διοργάνωση. Εκτός τελικού έμεινε ο Κώστας Σταθελάκος που αγωνίζεται με τα χρώματα της Κύπρου, ο οποίος είχε καλύτερη βολή στα 70.20μ, με τα οποία πήρε την 22η θέση.

Με την κορυφαία επίδοση πέρασε ο Πολωνός Πάβελ Φάιντεκ (78.82μ), ο οποίος είχε άκυρες τις δύο πρώτες προσπάθειες.

Η Μπελιμπασάκη εκτός τελικού με 11.62

Εκτός τελικού έμεινε η Μαρία Μπελιμπασάκη στα 100μ γυναικών κατά την 3η ημέρα του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στίβου του Άμστερνταμ. Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια μετείχε στην 1η ημιτελική σειρά του αγωνίσματος και με 11.62 τερμάτισε 6η για να καταταγεί 17η στο σύνολο. Η Μπελιμπασάκη που στα προκριματικά έκανε 11.55, ολοκλήρωσε με τον καλύτερο τρόπο τη συμμετοχή της σε 100μ και 200μ της διοργάνωσης φθάνοντας μέχρι τα ημιτελικά των δύο αυτών αγωνισμάτων, ενώ αναμένεται να δώσει το παρών και στην σκυταλοδρομία 4χ100μ όπου η ελληνική ομάδα φιλοδοξεί να πάρει την πρόκριση για τον τελικό. Η Ραμόνα Παπαϊωάννου (Κύπρος) που μετείχε επίσης στην 1η ημιτελική σειρά των 100μ τερμάτισε 4η σε 11.55 και στο σύνολο πήρε την 14η θέση με την Ντάφνι Σίπερς να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο στην 1η σειρά με 10.96.

Η Μαρινάκου 17η με 4.16.53

Tην 10η θέση στη Β΄ προκριματική σειρά των 1.500μ γυναικών για την 3η ημέρα του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στίβου ανδρών – γυναικών του Άμστερνταμ πήρε η Αναστασία Μαρινάκου, στην 1η συμμετοχή της στη διοργάνωση. Η Ελληνίδα αθλήτρια τερμάτισε σε 4.16.53 και στο σύνολο κατετάγη 17η, ενώ την καλύτερη επίδοση και στις δύο σειρές σημείωσε η Σέρβα Αμέλα Τέρζικ με 4.09.71. Στον τελικό περνούσαν οι 4 πρώτες κάθε σειράς και οι 4 με τους καλύτερους χρόνους.

Η Υφαντίδου 18η μετά τα 4 πρώτα αγωνίσματα

Η Ανουκ Φέτερ (Ολλανδία) προηγείται μετά την διεξαγωγή των 4 πρώτων αγωνισμάτων του επτάθλου στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου του Άμστερνταμ. Η Φέτερ έχει 3.882 βαθμούς, αφού έκανε 13.29 στα 100μ εμπόδια, 1.74μ στο ύμος, 15.69μ στη σφαιροβολία και 23.89 στα 200μ. Η Σοφία Υφαντίδου ου είχε ένα ατύχημα κατά την διεξαγωγή του άλματος σε ύψος όταν χτύπησε στο στυλοβάτη και της έγιναν ράμματα στο κεφάλι, βρίσκεται στην 18η θέση με 3.336β (13.79 στα 100μ εμπόδια, 1.65μ στο ύψος, 13.23μ στη σφαιροβολία και 26.08 στα 200μ). Αύριο ολοκληρώνεται το έπταθλο με μήκος, ακοντισμό και 800μ.

Η Αναγνωστοπούλου στην ένατη θέση

Πολύ καλή εμφάνιση είχαμε από την Χρυσούλα Αναγνωστοπούλου στον τελικό της δισκοβολίας του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος του Άμστερνταμ, η οποία κατετάγη ένατη με 59.23μ. Η Ελληνίδα αθλήτρια στον πρώτο μεγάλο τελικό της καριέρας της είχε άλλη μία έγκυρη βολή στα 57.45μ. Νικήτρια αναδείχθηκε η Σάντρα Πέρκοβιτς με 69.97μ και υπερασπίστηκε με επιτυχία τον τιτλο της από το 2014 στη Ζυρίχη.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Ο σωστός τρόπος εφαρμογής για να έχει αποτέλεσμα το αποσμητικό μας

Τα αποσμητικά προστατεύουν από τον ιδρώτα και μας επιτρέπουν να έχουμε μια αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Ειδικά πριν ή μετά τη γυμναστική, συνηθίζουμε να εφαρμόζουμε αποσμητικό αφού ιδρώνουμε αρκετά. Υπάρχει όμως ένα λάθος που κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι με το αποσμητικό τους, ειδικά όσοι γυμνάζονται.

Αν βάζετε αποσμητικό το πρωί μετά το ντους, πριν από το γυμναστήριο ή μετά το ντους στο γυμναστήριο, τότε δεν θα έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα!

Ο σωστός τρόπος είναι να εφαρμόζετε το αποσμητικό στις μασχάλες σας το βράδυ, πριν πέσετε για ύπνο. Με αυτόν τον τρόπο το αποσμητικό έχει τον χρόνο να στεγνώσει και να κάνει τη δουλειά του.

Αν το πρωί πριν πάτε στη δουλειά κάνετε γυμναστική, τότε θα πρέπει να στεγνώσετε πολύ καλά τη μασχάλη σας, πριν βάλετε ξανά το αποσμητικό σας. Αν έχετε χρόνο, μπορείτε να το αποφύγετε για 15-20 λεπτά και να το εφαρμόσετε μετά, προκειμένου να έχετε την προστασία που θέλετε για ολόκληρη την ημέρα.

Επίσης θα μπορούσατε με λίγο νερό να αφαιρέσετε λίγο από το αποσμητικό πριν γυμναστείτε, για να επιτρέψετε στο δέρμα σας να ιδρώσει και να βγάλει τις τοξίνες.

Πριν το εφαρμόσετε πρέπει το δέρμα σας να είναι εντελώς στεγνό, ενώ πριν γυμναστείτε πρέπει το αποσμητικό σας να έχει στεγνώσει καλά.

Και αυτό διότι σε διαφορετική περίπτωση θα φύγει μαζί με το νερό (σ.σ. θα κολλήσει πάνω στα ρούχα σας) ή με τον ιδρώτα, αν δεν έχει στεγνώσει καλά.

Διαβάστε επίσης: Φυσικες λύσεις για να μην έχετε προβλήματα κακοσμίας το καλοκαίρι

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Λάθη που κάνουμε και χάνουμε τον ύπνο μας

Ο ύπνος είναι ένα από τα σημαντικότερα πράγματα στη ζωή για πολλούς λόγος. Ένας καλός ύπνος μπορεί να μας οδηγήσει στην επαγγελματική επιτυχία, μέχρι και στην απώλεια βάρους.

Υπάρχουν, όμως, μερικά πραγματάκια που πρέπει να αποφεύγετε να κάνετε πριν κοιμηθείτε, αν θέλετε να απολαύσετε έναν ήρεμο και αδιατάρακτο ύπνο.

Εκτός, λοιπόν, από το να πιείτε ένα καφεδάκι πριν τον ύπνο, αυτά είναι τα έξι πράγματα που πρέπει να αποφεύγετε πριν κοιμηθείτε:

1. Να κοιτάξουμε το κινητό μας ή το τάμπλετ

Ρίχνετε μια τελευταία ματιά στο e-mail σας και στο Facebook, δύο λεπτάκια μόνο. Μην το κάνετε: το φως της οθόνης σταματά την έκκριση της μελατονίνης, μιας ορμόνης που βάζει το σώμα μας σε λειτουργία ύπνου. Αφήστε που τα δύο λεπτάκια στο Facebook/Twitter/όποιο άλλο από τα social media μπορούν να μετατραπούν σε τρεις ώρες και μετά δεν θα ξέρετε πότε θα προλάβετε να κοιμηθείτε.

2. Να πιέζουμε τον εαυτό μας να κοιμηθεί

Πέσαμε στο κρεβάτι και δεν μας παίρνει ο ύπνος; Το μεγαλύτερο λάθος είναι να προσπαθούμε να κάνουμε τον εαυτό μας να κοιμηθεί. Καλύτερα να σηκωθούμε και να κάνουμε κάτι άλλο, μέχρις ότου νυστάξουμε πραγματικά.

3. Να πίνουμε αλκοόλ

Όσοι νομίζουμε ότι το μεθύσι εγγυάται τον ύπνο, κάνουμε λάθος. Πέραν όλων των άλλων, ο ύπνος υπό την επήρρεια αλκοόλ είναι κακός, διακοπτόμενος και καθόλου ξεκούραστος.

4. Να κοιμόμαστε με το κατοικίδιό μας

Είναι ωραίο να κοιμόμαστε με το σκύλο ή τη γάτα μας, ωστόσο, όλοι οι ειδικοί συμφωνούν ότι δεν βοηθά στο να κοιμηθούμε καλά, ενώ μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εκδήλωσης αλλεργιών.

5. Να ζεσταίνουμε το χώρο

Όλοι οι ειδικοί περί τον ύπνο συμφωνούν ότι ο ύπνος είναι καλύτερος όταν το περιβάλλον είναι δροσερό.

6. Να ασκηθούμε

Η άσκηση λίγο πριν την ώρα του ύπνου είναι λάθος, καθώς αυξάνει τα επίπεδα της θερμοκρασίας του σώματος και μας προετοιμάζει για δράση και όχι για χαλάρωση. Από τις σπάνιες φορές που η άσκηση δεν μας κάνει καλό.

Διαβάστε ακόμα: Δεν σας παίρνει ο ύπνος; Εφαρμόστε τη μέθοδο «4-7-8»!

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend