Αφήστε πίσω το 2016 τρέχοντας προς το 2017!

Γιατί να περιμένετε να έρθει ο Καινούργιος Χρόνος; Προϋπαντήστε τον, Τρέχοντας προς την Νέα Χρονιά! Αυτή την Παραμονή Πρωτοχρονιάς σας προσκαλούμε σε έναν μοναδικό αγώνα δρόμου, που θα πραγματοποιηθεί στην αλλαγή του χρόνου! Μια πραγματικά μοναδική δρομική εμπειρία 5 χιλιομέτρων, που θα έχει εκκίνηση στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ). Ο αγώνας θα ακολουθήσει διαδρομή προς το ΣΕΦ και θα επιστρέψει για ένα θεαματικό τερματισμό στο ΚΠΙΣΝ, όπου θα μας περιμένουν μουσική, κεράσματα και πολλές εορταστικές εκπλήξεις στο πάρτι του ΚΠΙΣΝ για την αλλαγή του χρόνου!

Σχεδιασμός-Υλοποίηση: Αναγέννηση & Πρόοδος

Σάββατο 31/12 | 23.40
Σημείο εκκίνησης: Εσπλανάδα

Η συμμετοχή στον αγώνα είναι δωρεάν.

Απαιτείται προεγγραφή. Παρακαλούμε πατήστε εδώ για εγγραφή.

Μέγιστος αριθμός συμμετοχών: 1.500 δρομείς

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Προϋπόθεση συμμετοχής

Ο αγώνας απευθύνεται σε δρομείς ηλικίας άνω των 12 ετών. Για τη συμμετοχή είναι απαραίτητη η αποδοχή των παρακάτω κανονισμών και των Όρων Συμμετοχής του αγώνα καθώς και η ανάληψη ευθύνης της συμμετοχής. Για τους ανηλίκους απαιτείται και ενυπόγραφη δήλωση του κηδεμόνα για την συμμετοχή τους. Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Στον αγώνα θα γίνουν δεκτοί οι πρώτοι 1.500 δρομείς που θα εγγραφούν.

Διαχείριση προσωπικών αντικειμένων

Οι δρομείς που θα συμμετέχουν στον αγώνα θα πρέπει να τοποθετήσουν τα προσωπικά τους αντικείμενα στη συγκεκριμένη τσάντα, η οποία θα τους παραδοθεί από την διοργανώτρια αρχή, ταυτόχρονα με τον αριθμό συμμετοχής και το Αγωνιστικό πακέτο. Η τσάντα αυτή θα πρέπει να παραδοθεί στον χώρο υποδοχής των προσωπικών αντικειμένων που αντιστοιχεί στο συγκεκριμένο χρωματικό μπλοκ, το αργότερο 20 λεπτά πριν την εκκίνηση του αγώνα, με επικολλημένο το αυτοκόλλητο με τον αριθμό του δρομέα . Η παραλαβή της τσάντας αυτής θα γίνει από τους δρομείς στον ίδιο χώρο, αμέσως μετά τον τερματισμό, με την βοήθεια εργαζομένων της διοργάνωσης και με την επίδειξη του αριθμού συμμετοχής. Η τσάντα θα πρέπει να είναι καλά κλεισμένη και, αν είναι δυνατόν, να μην περιέχει ταξιδιωτικά έγγραφα, χρήματα, τιμαλφή ή φάρμακα. Επίσης, είναι πιθανό, αν θεωρηθεί αναγκαίο, να ελεγχτεί από τους υπεύθυνους, για λόγους ασφαλείας του αγώνα. Η διοργάνωση δε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας αντικειμένων.

Ώρα εκκίνησης – τοποθεσία/όριο τερματισμού

Ώρα εκκίνησης είναι 23:40. Το σημείο εκκίνησης θα είναι στην αψίδα που βρίσκεται τοποθετημένη λίγο πριν την Εσπλανάδα, ανάμεσα στο Κανάλι του ΚΠΙΣΝ και στη Λεωφόρου Συγγρού. Το ανώτατο όριο ολοκλήρωσης του αγώνα είναι 50 λεπτά.

Οδηγίες για την εκκίνηση

Η άφιξη των δρομέων στα μπλοκ εκκίνησης θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί 10 λεπτά πριν την εκκίνηση δηλαδή στις 23:30. Οι δρομείς παρακαλούνται, επιδεικνύοντας αθλητικό ήθος και ευ αγωνίζεσθαι να τηρήσουν τις οδηγίες του αλυτάρχη και του προσωπικού του αγωνιστικού τομέα της διοργάνωσης καθώς και της ομάδας ασφαλείας.

Block εκκίνησης

Η κατάταξη των δρομέων στα block εκκίνησης θα είναι συνάρτηση του ατομικού τους χρόνου επίδοσης στα 5 ή στα 10 χιλιόμετρα. Τα μπλοκ διαφοροποιούνται με τρεις χρωματισμούς, οι οποίοι αντιστοιχούν σε ανάλογες επιδόσεις. Κίτρινο μπλοκ: επίδοση στα 5 χιλιόμετρα από 13:00-19:00 και στα 10 χιλιόμετρα από 28:00-39:00. Μπλε μπλοκ: επίδοση στα 5 χιλιόμετρα 19:00-27:00 και στα 10 χιλιόμετρα 39:00-49:00. Πράσινο μπλοκ: επίδοση στα 5 χιλιόμετρα από 27 :00 και πάνω και στα 10 χιλιόμετρα από 49:00 και πάνω. Η διοργάνωση διατηρεί το δικαίωμα να ελέγξει την ημερομηνία και τον αγώνα επίτευξης του δηλωθέντος ατομικού ρεκόρ. Σε περίπτωση που δεν επιβεβαιωθεί η δηλωθείσα επίδοση, ο δρομέας θα κατατάσσεται αυτόματα στο τελευταίο μπλοκ.

Παρεχόμενες υπηρεσίες κατά τη διάρκεια του αγώνα

Νερό θα διατίθεται  στους δρομείς  κατάτην εκκίνηση και τον τερματισμό, καθώς και στα 2,5 χιλιόμετρα περίπου.
Α’ Βοήθειες: Ιατρικό προσωπικό θα βρίσκεται στην εκκίνηση και τον τερματισμό καθώς και στα 2,5 χιλιόμετρα περίπου.
Τουαλέτες: Τουαλέτες για τους δρομείς θα βρίσκονται κοντά στον χώρο του Κέντρου Επισκεπτών καθώς και στον χώρο πριν την αρχαιολογική ανασκαφή.

Έπαθλα

Κύπελλο απονέμεται στον πρώτο νικητή και στην πρώτη νικήτρια. Χρυσό, ασημένιο καιχάλκινο μετάλλιο απονέμεται στους τρεις πρώτους άνδρες και γυναίκες, ενώ αναμνηστικά έπαθλα δίδονται σε όλους όσοι τερματίσουν τον αγώνα.

Μετά τον τερματισμό, θα υπάρχουν για τους δρομείς ζεστό τσάι, ζεστό κρασί και βασιλόπιτα!

Περαιτέρω οδηγίες θα ακολουθήσουν λίγες ημέρες πριν τον αγώνα μέσω email σε όσους έχουν εγγραφεί.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Γλιτώνεις τους τραυματισμούς όταν τρέχεις αργά;

Είναι μια διάγνωση που κανένας δρομέας δεν θέλει να ακούσει: τόσο το υπερβολικό άγχος όσο και διάφορα προβλήματα των οστών προκαλούνται συχνά από τις έντονες και πολλές προπονήσεις.

Αν και όσον αφορά τα κατάγματα κόπωσης υπάρχουν πολλές αιτίες, όπως για παράδειγμα, η κακή διατροφή, η ελλιπής ανάκαμψη, τα παπούτσια που έχουν χρησιμοποιηθεί πολύ κ.α., πολύ συχνά το πολύ τρέξιμο θεωρείται ο νούμερο ένα παράγοντας.

Άπειροι δρομείς που αντιμετωπίζουν προβλήματα τραυματισμού έχουν ακούσει από ειδικούς πως πρέπει να μειώσουν το τρέξιμο για να μην χειροτερέψει η κατάστασή τους.

Πολλοί φυσικά αγνοούν αυτή τη συμβουλή καθώς θεωρούν ότι μια μέρα ανάκαμψης, έπειτα από μια σκληρή προπόνηση, φτάνει και περισσεύει για τη μείωση του κινδύνου τραυματισμού.

Ρίχνεις την ένταση αλλά…

Για πολλούς μάλιστα, φαίνεται λογική η υπόθεση πως όσο πιο πολύ ρίχνεις τους ρυθμούς και την ένταση με την οποία τρέχεις, τόσο λιγότερους τραυματισμούς έχεις. Αυτό όμως, απέχει από την πραγματικότητα σύμφωνα με μια νέα έρευνα του Πανεπιστημίου του Μέριλαντ.

Στη μελέτη, 43 ερασιτέχνες δρομείς, 29 γυναίκες και 14 άνδρες από 18 έως 49 ετών, κλήθηκαν να τρέξουν μια διαδρομή 50 μέτρων, τρεις φορές με γρήγορη ταχύτητα, τρεις φορές με μέτρια ταχύτητα και τρεις φορές με αργή. Οι ερευνητές ενδιαφέρθηκαν να βρουν το σωρευτικό φορτίο τραυματισμών στην κνήμη των δρομέων, την πιο κοινή περιοχή καταγμάτων δηλαδή, στις διάφορες ταχύτητες.

Οι μεταβλητές…

Για τον υπολογισμό αυτό συνυπολογίστηκαν τρεις μεταβλητές: το κνημιαίο φορτίο (δηλαδή η πίεση που ασκήθηκε στην κνήμη κατά τη διάρκεια της επαφής με το έδαφος), ο κάθετος ρυθμός φόρτισης (δηλαδή πόσο γρήγορα εφαρμόζεται το σώμα με το πόδι καθώς το πόδι έρχεται σε επαφή με το έδαφος) και η εναέρια στιγμή (η κίνηση του κάτω μέρους του ποδιού όταν απομακρύνεται από το έδαφος).

Η συγγραφέας της μελέτης Τζέσικα Χάντερ και οι συνάδελφοί της, κατέληξαν στο συμπέρασμα πως το συνεχές τρέξιμο με μέτρια ταχύτητα έχει τον ίδιο αντίκτυπο στα πόδια με την διάνυση της ίδιας απόστασης κατά το ήμισυ με γρήγορο και κατά το έτερο ήμισυ με αργό ρυθμό. Μάλιστα, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι είναι ο πιο αργός ρυθμός που δημιουργεί μεγαλύτερη πίεση καθώς όσο πιο αργά τρέχει ένας δρομέας τόσες περισσότερες οι πιθανότητες τραυματισμών, αφού τα πόδια χτυπούν στο έδαφος πιο συχνά.

Η έρευνα ήταν ξεκάθαρη: το γρήγορο τρέξιμο δεν συμβάλλει περισσότερο στο σωρευτικό κνημιαίο φορτίο σε σχέση με το αργό τρέξιμο άρα το συμπέρασμα πως με αργό τρέξιμο μειώνεις την πιθανότητα τραυματισμού είναι άκυρο.

«Είναι πολύ νωρίς για να κάνουμε συστάσεις για το πώς οι δρομείς μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες για να βελτιώσουν τις εκπαιδευτικές τους συνήθειες», ξεκαθαρίζει η Χάντερ, που πάντως ένα πρώτο συμπέρασμα για την σχέση τραυματισμών και ταχύτητας μας έχει βοηθήσει να το βγάλουμε.

Διαβάστε ακόμα: Οι πιο συνηθισμένοι τραυματισμοί των δρομέων και πώς να τους αποφύγετε

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Greece Race for the Cure® 2024: Οι εγγραφές άνοιξαν!

Το Greece Race for the Cure®,  ο αγώνας-θεσμός ενάντια στον καρκίνο του μαστού, επιστρέφει για 16η χρονιά την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου. Με αφετηρία το Ζάππειο, δύο νέες διαδρομές στο κέντρο της Αθήνας και με δυνατότητα απομακρυσμένης συμμετοχής από όπου κι αν βρισκόμαστε, θα είμαστε για ακόμα μια χρονιά

«Μαζί πιο δυνατοί από τον καρκίνο του μαστού».

Το Greece Race for the Cure® πραγματοποιείται από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» σε συνδιοργάνωση με τον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ), με την έγκριση της οργάνωσης Think Pink Europe® και είναι η δεύτερη μεγαλύτερη διοργάνωση Race for the Cure® παγκοσμίως, ευαισθητοποιώντας χιλιάδες κόσμου για τον καρκίνο του μαστού κάθε χρόνο.

Εγγραφές: www.greecerace.gr

Οι εγγραφές για το 16ο Greece Race for the Cure® άνοιξαν και πραγματοποιούνται αποκλειστικά διαδικτυακά εδώ: https://greecerace.gr/greeceraceforthecureregistrations/

  • Αγώνας δρόμου 5 χιλιομέτρων : Εκκίνηση 9.30 πμ, Ζάππειο/ Εγγραφή:10€.
    Οι εγγραφές για τον αγώνα δρόμου θα ολοκληρωθούν στις 19/09 ή με τη συμπλήρωση 10.000 δρομέων.
  • Περίπατος 2 χιλιομέτρων: Εκκίνηση 10.30 πμ, Ζάππειο / Εγγραφή: 8€
    Οι εγγραφές για τον περίπατο θα ολοκληρωθούν στις 22/09 ή με τη συμπλήρωση 35.000 συμμετεχόντων.
  • Digital Συμμετοχή: Mαζί, όπου κι αν βρισκόμαστε. Συμμετέχουμε στη διοργάνωση απομακρυσμένα και αφήνουμε το δικό μας αποτύπωμα ενάντια στον καρκίνο του μαστού μέσα από τα social media / Εγγραφές για τη digital συμμετοχή ως τις 17/09 / Εγγραφή: 8€.

Σε κάθε εγγραφή περιλαμβάνεται το συλλεκτικό t-shirt της διοργάνωσης και chip χρονομέτρησης για τους δρομείς.

Πληροφορίες διοργάνωσης

  • Ημερομηνία: Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου
  • Έναρξη διοργάνωσης: 8.30 πμ
  • Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου – Ημέρα Προαγωγής Υγείας (12μμ-6μμ): Δωρεάν δράσεις για μικρούς & μεγάλους & Συμβολική φωταγώγηση του Ζαππείου στις 10μμ

Γιατί να πάρουμε μέρος

  • Γιατί το Greece Race for the Cure® είναι μια γιορτή για τη ζωή!
  • Για να αναγνωρίσουμε τη δύναμη των γυναικών που έχουν βιώσει τον καρκίνο του μαστού.
  • Για να διαδώσουμε μαζί το μήνυμα της ευαισθητοποίησης σε όλη την Ελλάδα και τον κόσμο.
  • Γιατί μέσα από την διοργάνωση έχουμε ουσιαστικό αντίκτυπο ενάντια στον καρκίνο του μαστού, όλο τον χρόνο. Με κάθε μας συμμετοχή χρηματοδοτούμε προγράμματα του Συλλόγου «Άλμα Ζωής» για τη στήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους και την προαγωγή της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend