5.000 άνθρωποι έτρεξαν προς τιμήν του Τσακ Νόρις ντυμένοι… Τσακ Νόρις!

5.000 άνθρωποι έτρεξαν προς τιμήν του Τσακ Νόρις ντυμένοι... Τσακ Νόρις!

Στον αγώνα δρόμου με το όνομα «Chuck Norris 5K», τον αγώνα δηλαδή που είναι αφιερωμένος στον θρυλικό Τσακ Νόρις, όσοι συμμετέχουν και καταφέρνουν να τερματίζουν, δεν κερδίζουν μόνο την ηθική ικανοποίηση πως τερμάτισαν σε έναν αγώνα αλλά θα έχουν να λένε πως έκαναν και high-5 με τον ίδιο τον Τσακ Νόρις!

Στον πρώτο «Chuck Norris 5K», που έλαβε χώρα στις αρχές Μαΐου, συμμετείχαν 5000 άνθρωποι που κατέφθασαν στο Κολλέγιο του Τέξας από κάθε γωνιά των ΗΠΑ (και όχι μόνο) για να τρέξουν στην κούρσα.

5.000 άνθρωποι έτρεξαν προς τιμήν του Τσακ Νόρις ντυμένοι... Τσακ Νόρις!

«Είναι τόσο διασκεδαστικό να βλέπεις τόσους πολλούς οπαδούς του Τσακ μαζεμένους σε ένα μέρος. Είναι σαν το Comic-Con για τους φαν του Τσακ», λέει ο φανατικός οπαδός του Τσακ Νόριος, Τζόελ Στράσερ που ταξίδεψε από την Ουάσινγκτον για να δει από κοντά τον αγαπημένο του ηθοποιό.

«Αγκάλιασα τον Τσακ Νόρις. Ήταν η καλύτερη στιγμή της μέχρι τώρα ζωής μου. Μην το πείτε όμως στην γυναίκα μου», προσθέτει ο Στράσερ, που ήταν ένας από τους χιλιάδες οπαδούς που συναγωνίστηκαν στον αγώνα. Ένας αγώνας που ήταν επίσης μια προσπάθεια να σπάσει το παγκόσμιο ρεκόρ αναφορικά με τους περισσότερους ανθρώπους ντυμένοι σαν τον Τσακ Νόρις που είναι συγκεντρωμένοι σε ένα μέρος.

Ο Τσακ Νόρις σταματάει το τρέξιμο μόνο όταν κουραστεί ο διάδρομος

«Δεν θέλαμε απλά να είναι ένας αγώνας που απλά ο Τσακ Νόρις θα χαιρετάει τον κόσμο αλλά κάτι παραπάνω από αυτό», λέει ο υπέυθυνος διοργάνωσης της κούρσας, Κρις Φιλντ εξηγώντας τους λόγους που κάθε διαγωνιζόμενος έπαιρνε από μια αμφίεση Τσακ Νόρις για να τρέξει φορώντας την.

«Δώσαμε σε όλους μια αμφίεση Texas Ranger που είναι χαρακτηριστική για τον Τσακ καθώς και μια γενιάδα σαν του Τσακ», εξηγεί ο Φιλντ ενώ η Λίλα Στράσερ, μια από τις συμμετέχουσες στον αγώνα λέει: «Ήταν εξαιρετικά εντυπωσιακό να βλέπεις μπροστά σου τον Τσακ Νόρις. Σκεφτείτε πως δεν έπλυνα για μια εβδομάδα το χέρι με το οποίο τον άγγιξα! Εντάξει, αυτό ήταν ψέμμα αλλά ήταν όντως συναρπαστικό».

Ο νικητής της κούρσας πάντως, ένας μαθητής με το όνομα Κεντάρο Λίο, είπε: «Χάρηκα που τερμάτισα γρήγορα γιατί δεν είναι και πολύ βολικό να τρέχεις με αυτή τη γενιάδα. Πάντως, είναι αξέχαστη εμπειρία να δίνεις τα χέρια με τον Τσακ Νόρις».

Για να κατανοήσει κανείς το φαινόμενο, αρκεί να αναλογιστεί ότι στην κούρσα πήρε μέρος και ένας 96χρονος με αναπηρικό καροτσάκι, απλά για να χαιρετήσει τον Τσακ Νόρις, ο οποίος δώρισε όλα τα έσοδα της διοργάνωσης στην δωρεάν σχολή πολεμικών τεχνών που ο ίδιος έχει ιδρύσει στην Γκάνα.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί ο Θωρ από τους Avengers… βαριέται το τρέξιμο!

 

Previous ArticleNext Article

Τζελάτο ή παγωτό; Ποια είναι η διαφορά τους;

Βρισκόμαστε στην αρχή του καλοκαιριού και όσοι είναι λάτρεις του παγωτού καλό θα είναι να γνωρίζουν τις διαφορές του ιταλικού τζελάτο από το κλασικό παγωτό αμερικανικής προελεύσεως. Εσείς τι θα προτιμήσετε; Ξέρετε πως να διαλέξετε το καλύτερο;

Η πρώτη βασική διαφορά έχει να κάνει με τις λιπαρές ουσίες του γάλακτος που είναι σαφώς χαμηλότερης ποσότητας στο ιταλικό παγωτό σε σύγκριση με αυτό των ΗΠΑ. Ενώ το δεύτερο έχει περιεκτικότητα 25%  σε λίπος, το πρώτο έχει ένα ποσοστό που δεν ξεπερνά το 9%.

Η δεύτερη μεγάλη διαφορά έχει να κάνει με την μεγαλύτερη πυκνότητα του τζελάτο σε σχέση με το αμερικάνικο παγωτό. Το 50% του κλασικού παγωτού είναι… αέρας ενώ το ιταλικό έχει ένα ποσοστό που δεν ξεπερνά το 30%.

Η τρίτη και τελευταία βασική διαφορά έχει να κάνει με το γεγονός ότι το ιταλικό γλύκισμα σερβίρεται 10- 15 βαθμούς πιο ζεστό από το αμερικάνικο. Η θερμοκρασία αυτή ενισχύει την κρεμώδη υφή του τζελάτο και κάνει πιο έντονη την γεύση καθώς λιώνει στο στόμα.

Φτιάξτε εύκολα μόνοι σας “αθλητικό” παγωτό με γεύση φράουλα!

Η ιστορία του τζελάτο

Εκανε την εμφάνισή του κατά την περίοδο της Αναγέννησης όταν ο αλχημιστής Cosimo Ruggieri, δημιούργησε την πρώτη γεύση στο ανάκτορο της οικογένειας Medici στην Φλωρεντία, το fior di latte.

Το καφέ Café Le Procope  έκανε γνωστό το τζελάτο στο ευρύ κοινό όταν άνοιξε τις πόρτες του το 1686 στην πόλη του Παρισιού. Οι παραδοσιακές γεύσεις του τζελάτο περιλαμβάνουν: κρέμα, βανίλια, σοκολάτα, φράουλα, φουντούκι, φιστίκι, λεμόνι, βατόμουρο και ροδάκινο.

Οι πιο σύγχρονες γεύσεις έχουν που αναπτυχθεί, περιλαμβάνουν: ανανά, τιραμισού, μπανάνα, μάνγκο, γιαούρτι, stracciatella, zabajone και amarena.

Το παραδοσιακό τζελάτο παρασκευάζεται με βάση το γάλα, την κρέμα γάλακτος και κρόκους αυγών ανάλογα με την γεύση. Το αμερικανικό παγωτό περιέχει βαριά κρέμα, πλήρες γάλα και αρκετούς κρόκους αυγών γι αυτό και είναι πιο λιπαρό.

Τροφές που προκαλούν ενοχλητικούς πονοκεφάλους

Το παγωτό

Στις ΗΠΑ το παγωτό είναι το πλέον διαδεδομένο επιδόρπιο καθώς το 9% της παραγωγής αγελαδινού γάλακτος προορίζεται για την παρασκευή του παγωμένου γλυκίσματος.

Διαφορές υπάρχουν και στον τρόπο παρασκευής, καθώς το ιταλικό παγωτό απαιτεί εργαστήριο με παστεριωτή, καταψύκτη παρτίδας ειδικά για την παρασκευή ζελατίνης και ένα μπλέντερ βύθισης.

Το παγωτό των ΗΠΑ παράγεται χρησιμοποιώντας συνεχείς καταψύκτες, οι οποίοι συνήθως μεταφέρονται μέσω μιας σήραγγας κατάψυξης στους -40 °, στη συνέχεια διατηρείται σε ψυχρό θάλαμο για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα ώστε να φτάσει στους -18 ° C.

Αν ενδιαφέρεστε για άλλες κατεψυγμένες απολαύσεις, το σορμπέ είναι μια καλή επιλογή, είναι μη γαλακτοκομικό και αποτελείται από φρούτα, ζάχαρη και νερό.

Διαβάστε επίσης: Γιατί το σπανάκι κόβει την όρεξη για γλυκό;

24 σκέψεις που περνούν από το μυαλό κάποιου που τρέχει πρώτη φορά

Το τρέξιμο είναι, αντικειμενικά, ένα από τα πιο απλά και αποτελεσματικά είδη σωματικής άσκησης. Δεν απαιτεί συνδρομή, δεν γίνεται σε γυμναστήριο, μπορείς να το κάνεις οποιαδήποτε στιγμή θέλεις και βοηθάει πολύ στην απώλεια βάρους, την ενίσχυση του ανοσοποιητικού και την καλύτερη ψυχολογία.

Αν και το τρέξιμο έχει πολλά θετικά, το να πάρει κανείς απόφαση να ξεκινήσει να τρέχει συστηματικά δεν είναι και τόσο εύκολο.

Σε περίπτωση που σκέφτεστε να ξεκινήσετε το τρέξιμο, αυτές είναι μερικές από τις πιο συνηθισμένες σκέψεις που θα περάσουν από το μυαλό σας τις πρώτες φορές (και είναι πέρα για πέρα ρεαλιστικές). Όσοι δεν αγαπούν και τόσο το τρέξιμο, θα ταυτιστούν απόλυτα!

Τα τρία μεγάλα λάθη που κάνουν οι αρχάριοι δρομείς!

1. Μπορώ να τα καταφέρω!

2. Α, δεν είναι τόσο χάλια.

3. Μήπως να γραφτώ σε Μαραθώνιο;

4. Α, κοίτα αυτόν πόσο αργά τρέχει. Ας τον περάσω.

5. Χμμ, έχει αρχίσει να γίνεται δύσκολο.

6. Επικεντρώσου στην αναπνοή σου.

7. Ανυπομονώ να πάω σπίτι και να δω τηλεόραση.

8. Το σιχαίνομαι αυτό το τραγούδι.

9. Αυτό το ζευγάρι μπροστά, τρέχει και μιλάει.

10. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.

11. Όπα κράμπα.

12. Ίσως να αρχίσω να πηγαίνω πιο αργά.

13. Μην σταματήσεις να χαϊδέψεις τον σκύλο.

Κάντε μια καλή αρχή στο τρέξιμο με 8 απλά βήματα

14. Ας χαμηλώσω ρυθμό.

15. Αναρωτιέμαι πόσο να έχω τρέξει;

16. Τι; Ούτε 2 χιλιόμετρα;

17. Δεν πρόκειται να ξανατρέξω.

18. Ειλικρινά, είναι ο χειρότερος τρόπος άσκησης.

19. Μόλις τελειώσω θα πιω έναν τόνο νερό.

20. Αυτό το φανάρι μπροστά είναι ο τερματισμός.

21. Θα τελειώσει ποτέ αυτό το μαρτύριο;

22. Τόσο κοντά.

23. Τερμάτισα! Είμαι φανταστικός!

24. Πότε τρέχουμε πάλι;

Διαβάστε επίσης: Ούτε ένα, ούτε δύο αλλά 30 λάθη που κάνουν οι δρομείς ξανά και ξανά!

x
Send this to a friend