15 σοβαροί λόγοι για να ξεκινήσεις το τρέξιμο

15 σοβαροί λόγοι για να ξεκινήσεις το τρέξιμο

Ο καθένας τρέχει για διαφορετικό λόγο. Άλλος γιατί θέλει να αδυνατίσει. Άλλος γιατί θέλει να έχει καλύτερη υγεία. Λόγοι υπάρχουν πολλοί, όπως άλλωστε και ανάγκες.

Το σίγουρο είναι ότι το τρέξιμο, δεδομένα προσφέρει λύσεις και διεξόδους και δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος να μην βρει ένα λόγο για να το κάνει.

Αυτοί είναι οι 15 λόγοι που θα μας κάνουν να αρχίσουμε να τρέχουμε από… χθες!

1) Μπορείς να το κάνεις παντού. Αν και τα ελληνικά πεζοδρόμια στις μεγάλες πόλεις είναι είδος εν ανεπάρκεια όπως επίσης και οι ελεύθεροι χώροι σε κάθε γειτονιά μπορούν να αναζητηθούν διαδρομές για χαλαρό τρέξιμο για να τρέξεις με ασφάλεια.

2)Για να περάσεις λίγη ώρα μόνος και χωρίς σκέψεις. Πολλοί άνθρωποι βρίσκουν το τρέξιμο χαλαρωτικό γιατί ακριβώς τους δίνει τη δυνατότητα –εκτός από άσκηση- να καθαρίζουν το μυαλό.

3) Για να κατακτήσεις ένα στόχο. Είναι ωραίο να ξεκινάς με 5 λεπτά τρέξιμο και σε ένα μήνα να καταρρίπτεις διαρκώς τα προσωπικά σου ρεκόρ.

4) Γιατί μπορεί να αυξηθεί το προσδόκιμο της ζωής. Υπάρχουν σαφείς ενδείξεις ότι το χαλαρό τρέξιμο αυξάνει το προσδόκιμο ζωής ακόμη και αν πρόκειται για μερικά λεπτά κάθε ημέρα.

5) Γιατί καις θερμίδες. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το χαλαρό τρέξιμο είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάψεις θερμίδες.

6) Για το χαμόγελο. Οι αντιδράσεις στον οργανισμό απελευθερώνουν χημικές ουσίες στο μυαλό που λειτουργούν σαν… ψυχοφάρμακα.

7) Για να θυμάσαι. Αποτελέσματα ερευνών έχουν δείξει ότι εάν κάποιος είναι σωματικά ενεργός αποτρέπει τη μείωση των πνευματικών λειτουργιών

8) Γιατί κοιμάσαι καλύτερα. Η δεκάλεπτη σωματική δραστηριότητα βοηθάει σύμφωνα με έρευνες, τους ανθρώπους να κοιμούνται καλύτερα.

9) Για να νιώθεις πιο δραστήριος. Μπορεί να πιστεύεις ότι το τρέξιμο θα σε εξοντώσει, αλλά στην πραγματικότητα το τρέξιμο ενισχύει την ενέργεια του οργανισμού παρά την πιθανή προσωρινή κόπωση.

10) Για την καρδιά. Η 40λεπτη χαλαρή άσκηση όπως το τρέξιμο, τρεις φορές την εβδομάδα έχει αποδειχθεί ότι μειώνει με φυσικό τρόπο την πίεση και την χοληστερόλη.

11) Για χαλάρωση. Οι ίδιες χημικές ουσίες που απελευθερώνονται στον εγκέφαλο και μας κάνουν να νιώθουμε καλύτερα, βοηθούν να αντιμετωπίσουμε το στρες.

12) Γιατί μπορεί να συμβάλει στην αποτροπή του κινδύνου να νοσήσουμε από καρκίνο. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι όσοι γυμνάζονται εμφανίζουν χαμηλότερα ποσοστά καρκίνου.

13) Γιατί περνάμε περισσότερη ώρα έξω. Αν και είπαμε τα πάρκα στις μεγάλες πόλεις δεν είναι πολλά, υπάρχουν χώροι που μπορούν να αποτελέσουν ωραίες διαδρομές.

14) Για προστασία των οστών. Το τρέξιμο βοηθάει στο να δημιουργηθούν γερά και υγιή κόκαλα, η μη άσκηση ενισχύει την πιθανότητα για αρθρίτιδα.

15) Για καλύτερη αναπνοή. Χαλαρή άσκηση φαίνεται σύμφωνα με τις έρευνες να ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και να μειώνει τα κρυολογήματα.

Διαβάστε ακόμα: Ξεκινώντας το τρέξιμο: Συμβουλές και βασικοί κανόνες

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Με επιτυχία έγιναν οι αγώνες Run Greece σε Γιάννενα και Ρόδο

Γιάννενα και Ρόδος γιόρτασαν σήμερα με τη διεξαγωγή των αγώνων Run Greece. Δύο πόλεις που έχουν αγκαλιάσει τη συγκεκριμένη διοργάνωση κι έχουν δείξει πολλές φορές στο παρελθόν την αγάπη τους για τον αθλητισμό και τις διοργανώσεις στίβου.

Στα Γιάννενα δύο νέοι αθλητές των μεσαίων αποστάσεων κατέκτησαν την πρώτη θέση στα 5χλμ. Ο Νέστορας Κολλιός στους Άνδρες διένυσε την απόσταση σε 16.26 και ακολούθησαν οι Αλέξανδρος Γεωργίου με 16.38 και Γιώργος Τασιούλας με 16.56. Η Έφη Φλώρου ήταν νικήτρια στις γυναίκες με 19.03 και ακολούθησαν οι Αποστολία Τσιτσάκη με 19.43 και Χρύσα Ανδρούτσου με 19.57.

Στα 10χλ. νικητής αναδείχθηκε ο Θανάσης Μπαρμπαγιάννης με 33.41 και ακολούθησαν οι Αλέξανδρος Τσουμάκας με 34.20 και Βασίλης Τσιρώνης με 35.03. Στις γυναίκες πρώτη πέρασε τη γραμμή τερματισμού η Ερμιόνη Χασκή με 45.00, δεύτερη ήταν η Άννα – Αλκμήνη Αποστολοπούλου με 47.58 και τρίτη η Αγγελική Μαντραβέλη με 48.14.

Στην Ρόδο ο 22χρονος Γιάννης Μπόνερ τερμάτισε πρώτος στα 5χλμ. με 15.59 και άφησε πίσω του τους Θανάση Μπούρο (17.12) και τον έφηβο Ανδρέας Έλληνα (17.42). Στις γυναίκες η Παναγιώτα Καρπαθάκη ήταν νικήτρια με 23.58 και ακολούθησαν οι Δικαία Αθανασάκη (24.32) και Μαρία- Νεφέλη Μιχαλού (25.21).

Στα 10χλμ. Ανδρών ο Μιχάλης Χατζηιωάννου ήταν νικητής με 35.29 και ακολούθησαν οι Στέφανος Λεβέντης (36.23) και Τσαμπίκος Στατής (37.25). Στο αντίστοιχο αγώνισμα των γυναικών η Κωνσταντίνα Κανέλλη ήταν νικήτρια με 48.34, μπροστά από τις Χρυσαφίνα Κοζά (49.40) και Ειρήνη Βογιατζή (51.09).

Στα Ιωάννινα βρέθηκε και ο αντιπρόεδρος του ΣΕΓΑΣ, Κώστας Κεντέρης, ο οποίος είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει από κοντά τις προσπάθειες των αθλητών και αθλητριών που μετείχαν στην διοργάνωση

Με τις διοργανώσεις της Ρόδου και των Ιωαννίνων ολοκληρώθηκαν οι αγώνες της σειράς Run Greece, τους οποίους διοργανώνει ο ΣΕΓΑΣ σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς και με μεγάλο χορηγό την ERGO. Η ομοσπονδία τηρώντας τα εγκεκριμένα από την πολιτεία υγειονομικά πρωτόκολλα κατάφερε να επιστρέψει με ασφάλεια στη διεξαγωγή αγώνων σε δημόσιο δρόμο και να δώσει την ευκαιρία σε αθλητές και δρομείς να επιστρέψουν στην αγαπημένη τους συνήθεια. Το επόμενο διάστημα – και αν το επιτρέψουν τα επιδημιολογικά δεδομένα- αναμένεται να ανακοινωθούν ημερομηνίες διεξαγωγής των αγώνων της Καστοριάς και της Λάρισας, που αναβλήθηκαν λόγω του της έξαρσης του ιού covid- 19.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Ολοκληρώνονται οι εγγραφές για τον Αυθεντικό

Νέο βίντεο για τον ΑΜΑ 2018 από τον ΣΕΓΑΣ

Ελάχιστες θέσεις έχουν απομείνει για να ολοκληρωθεί το «παζλ» των συμμετοχών για όλους τους αγώνες (42χλμ στην αυθεντική διαδρομή, και αγώνες 5 & 10χλμ) του Αυθεντικού Μαραθωνίου 2021.

Η επίσημη περίοδος εγγραφών ολοκληρώνεται τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου, οπότε και το σύστημα εγγραφών θα κλείσει αυτόματα.

Ο Αυθεντικός επιστρέφει.. Προλάβετε και εξασφαλίστε την θέση σας στην γραμμή εκκίνησης στις 13-14 Νοεμβρίου.

Δείτε πως ΕΔΩ

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend