11 τρόποι για να βελτιώσετε άμεσα την ποιότητα ζωής σας

11 τρόποι για να βελτιώσετε άμεσα την ποιότητα ζωής σας

Παρατηρήστε για λίγο τον εαυτό σας. Πώς αισθάνεστε; Ποιά τα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζετε; Yπάρχει κάτι που χρίζει βελτίωσης; Οι περισσότεροι άνθρωποι βιώνουν μια καθημερινότητα γεμάτη υποχρεώσεις και είναι συχνά δύσκολο να δώσουν βάση σε θέματα υγείας.

Ανεξάρτητα με το πόσο ελεύθερο χρόνο έχετε, υπάρχουν πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την υγεία σας και την ευεξία σας. Απλά φροντίστε να έχετε γύρω σας άτομα που αγαπάτε, γελάστε ελεύθερα, ακολουθήστε μια υγιεινή διατροφή, μην ξεχνάτε να ενυδατώνεστε συχνά και μην παραμελείτε την άσκηση.

Είναι ο καιρός να ρυθμίσετε την καθημερινή ρουτίνα – περιορίστε την καθιστική ζωή, μειώστε το κάπνισμα και το αλκοόλ. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα προκειμένου να βελτιώσετε άμεσα την υγεία και την ποιότητα της ζωής σας.

1.Σημειώστε κάπου τους στόχους σας

Κάντε μια λίστα με τους στόχους σας και βάλτε την κάπου που θα την βλέπετε κάθε μέρα. Με τον τρόπο αυτό θα έχετε ένα συνεχές κίνητρο για να πετύχετε πράγματα ανεξάρτητα από αν αυτά είναι σημαντικά ή ασήμαντα. Μπορείτε μάλιστα να ανταμείβετε τον εαυτό σας με κάτι κάθε φορά που πετυχαίνετε έναν από τους στόχους.

2.Εξασκηθείτε

Η σωματική άσκηση σύμφωνα με μελέτες βοηθά στην πρόληψη καρδιαγγειακών νοσημάτων, στην απώλεια βάρους, ενώ βελτιώνει την πνευματική υγεία και διάθεση. Παράλληλα ενδυναμώνει τα οστά και τους μύες και μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2.

3.Πιείτε περισσότερο νερό

Το σώμα του ανθρώπου αποτελείται από νερό κατά τα 2/3. Το νερό προστατεύει τα όργανα, ρυθμίζει την θερμοκρασία του σώματος, βοηθά στη πέψη και την αποβολή των τοξινών από τον οργανισμό. Για τους λόγους αυτούς είναι σημαντικό να αποφύγετε την αφυδάτωση.

4.Ζήστε τις στιγμές

Η ευτυχία είναι το «κλειδί» για έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Μην εστιάζετε λοιπόν στο παρελθόν και στο μέλλον, απλά ζήστε το τώρα και προσπαθήστε να είστε ευγνώμονες για όσα έχετε.

5.Γελάτε συχνά

Το γέλιο είναι μεταδοτικό, φέρνει μαζί του μια θετική διάθεση και σύμφωνα με έρευνες μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό, να δώσει ώθηση στην ενέργεια και να αποβάλει το άγχος και την πίεση.

6.Καταναλώστε τροφές με «υπερδυνάμεις»

Προτιμάτε τρόφιμα με θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά. Δεν πρέπει να λείπουν από το πρόγραμμά σας οι μπανάνες, τα αμύγδαλα, η πιπερόριζα, τα καρότα κ.α.

7.Τεντωθείτε

Κάντε το όποτε έχετε λίγο χρόνο. Βοηθά στη πέψη, διώχνει το στρες, απομακρύνει τον πονοκέφαλο. Το σημαντικότερο είναι όπως πως βοηθά στην καλή κυκλοφορία του αίματος και μειώνει την αρτηριακή πίεση.

8.Βελτιώστε την θέση του σώματός σας

Προσέξτε πώς κάθεστε, ειδικότερα αν έχετε πρόβλημα στην μέση. Η πίεση στην πλάτη οφείλεται συχνά σε έντονη δραστηριότητα, σκολίωση ή επειδή κάθεστε για μεγάλα χρονικά διαστήματα.

9.Προσέξτε τις μερίδες στα γεύματα

Είναι σημαντικό να τρώτε τις σωστές μερίδες και να εκτελείτε συγκεκριμένες συνταγές ώστε να ελέγχετε την ποσότητα θερμίδων που προσλαμβάνετε.

10.Βγείτε από το σπίτι

Το φως του ήλιου έχει πολλαπλές θετικές επιδράσεις στον οργανισμό. Βελτιώνει την λειτουργία του ανοσοποιητικού, μειώνει την αρτηριακή πίεση, ανεβάζει τα επίπεδα της βιταμίνης D, βελτιώνει την διάθεση, διευκολύνει τον ύπνο.

11.Διαλογιστείτε

Αφιερώστε λίγο χρόνο μέσα στην ημέρα για διαλογισμό, ειδικότερα αν νιώθετε πίεση. Με τον τρόπο αυτό αποκτάτε μεγαλύτερη αυτογνωσία, αναζωογονήστε και παράλληλα μειώνετε τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης. Επίσης μειώνετε την αρτηριακή πίεση και αυξάνετε την αυτοσυγκέντρωση.

Previous ArticleNext Article

Τζελάτο ή παγωτό; Ποια είναι η διαφορά τους;

Βρισκόμαστε στην αρχή του καλοκαιριού και όσοι είναι λάτρεις του παγωτού καλό θα είναι να γνωρίζουν τις διαφορές του ιταλικού τζελάτο από το κλασικό παγωτό αμερικανικής προελεύσεως. Εσείς τι θα προτιμήσετε; Ξέρετε πως να διαλέξετε το καλύτερο;

Η πρώτη βασική διαφορά έχει να κάνει με τις λιπαρές ουσίες του γάλακτος που είναι σαφώς χαμηλότερης ποσότητας στο ιταλικό παγωτό σε σύγκριση με αυτό των ΗΠΑ. Ενώ το δεύτερο έχει περιεκτικότητα 25%  σε λίπος, το πρώτο έχει ένα ποσοστό που δεν ξεπερνά το 9%.

Η δεύτερη μεγάλη διαφορά έχει να κάνει με την μεγαλύτερη πυκνότητα του τζελάτο σε σχέση με το αμερικάνικο παγωτό. Το 50% του κλασικού παγωτού είναι… αέρας ενώ το ιταλικό έχει ένα ποσοστό που δεν ξεπερνά το 30%.

Η τρίτη και τελευταία βασική διαφορά έχει να κάνει με το γεγονός ότι το ιταλικό γλύκισμα σερβίρεται 10- 15 βαθμούς πιο ζεστό από το αμερικάνικο. Η θερμοκρασία αυτή ενισχύει την κρεμώδη υφή του τζελάτο και κάνει πιο έντονη την γεύση καθώς λιώνει στο στόμα.

Φτιάξτε εύκολα μόνοι σας “αθλητικό” παγωτό με γεύση φράουλα!

Η ιστορία του τζελάτο

Εκανε την εμφάνισή του κατά την περίοδο της Αναγέννησης όταν ο αλχημιστής Cosimo Ruggieri, δημιούργησε την πρώτη γεύση στο ανάκτορο της οικογένειας Medici στην Φλωρεντία, το fior di latte.

Το καφέ Café Le Procope  έκανε γνωστό το τζελάτο στο ευρύ κοινό όταν άνοιξε τις πόρτες του το 1686 στην πόλη του Παρισιού. Οι παραδοσιακές γεύσεις του τζελάτο περιλαμβάνουν: κρέμα, βανίλια, σοκολάτα, φράουλα, φουντούκι, φιστίκι, λεμόνι, βατόμουρο και ροδάκινο.

Οι πιο σύγχρονες γεύσεις έχουν που αναπτυχθεί, περιλαμβάνουν: ανανά, τιραμισού, μπανάνα, μάνγκο, γιαούρτι, stracciatella, zabajone και amarena.

Το παραδοσιακό τζελάτο παρασκευάζεται με βάση το γάλα, την κρέμα γάλακτος και κρόκους αυγών ανάλογα με την γεύση. Το αμερικανικό παγωτό περιέχει βαριά κρέμα, πλήρες γάλα και αρκετούς κρόκους αυγών γι αυτό και είναι πιο λιπαρό.

Τροφές που προκαλούν ενοχλητικούς πονοκεφάλους

Το παγωτό

Στις ΗΠΑ το παγωτό είναι το πλέον διαδεδομένο επιδόρπιο καθώς το 9% της παραγωγής αγελαδινού γάλακτος προορίζεται για την παρασκευή του παγωμένου γλυκίσματος.

Διαφορές υπάρχουν και στον τρόπο παρασκευής, καθώς το ιταλικό παγωτό απαιτεί εργαστήριο με παστεριωτή, καταψύκτη παρτίδας ειδικά για την παρασκευή ζελατίνης και ένα μπλέντερ βύθισης.

Το παγωτό των ΗΠΑ παράγεται χρησιμοποιώντας συνεχείς καταψύκτες, οι οποίοι συνήθως μεταφέρονται μέσω μιας σήραγγας κατάψυξης στους -40 °, στη συνέχεια διατηρείται σε ψυχρό θάλαμο για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα ώστε να φτάσει στους -18 ° C.

Αν ενδιαφέρεστε για άλλες κατεψυγμένες απολαύσεις, το σορμπέ είναι μια καλή επιλογή, είναι μη γαλακτοκομικό και αποτελείται από φρούτα, ζάχαρη και νερό.

Διαβάστε επίσης: Γιατί το σπανάκι κόβει την όρεξη για γλυκό;

24 σκέψεις που περνούν από το μυαλό κάποιου που τρέχει πρώτη φορά

Το τρέξιμο είναι, αντικειμενικά, ένα από τα πιο απλά και αποτελεσματικά είδη σωματικής άσκησης. Δεν απαιτεί συνδρομή, δεν γίνεται σε γυμναστήριο, μπορείς να το κάνεις οποιαδήποτε στιγμή θέλεις και βοηθάει πολύ στην απώλεια βάρους, την ενίσχυση του ανοσοποιητικού και την καλύτερη ψυχολογία.

Αν και το τρέξιμο έχει πολλά θετικά, το να πάρει κανείς απόφαση να ξεκινήσει να τρέχει συστηματικά δεν είναι και τόσο εύκολο.

Σε περίπτωση που σκέφτεστε να ξεκινήσετε το τρέξιμο, αυτές είναι μερικές από τις πιο συνηθισμένες σκέψεις που θα περάσουν από το μυαλό σας τις πρώτες φορές (και είναι πέρα για πέρα ρεαλιστικές). Όσοι δεν αγαπούν και τόσο το τρέξιμο, θα ταυτιστούν απόλυτα!

Τα τρία μεγάλα λάθη που κάνουν οι αρχάριοι δρομείς!

1. Μπορώ να τα καταφέρω!

2. Α, δεν είναι τόσο χάλια.

3. Μήπως να γραφτώ σε Μαραθώνιο;

4. Α, κοίτα αυτόν πόσο αργά τρέχει. Ας τον περάσω.

5. Χμμ, έχει αρχίσει να γίνεται δύσκολο.

6. Επικεντρώσου στην αναπνοή σου.

7. Ανυπομονώ να πάω σπίτι και να δω τηλεόραση.

8. Το σιχαίνομαι αυτό το τραγούδι.

9. Αυτό το ζευγάρι μπροστά, τρέχει και μιλάει.

10. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.

11. Όπα κράμπα.

12. Ίσως να αρχίσω να πηγαίνω πιο αργά.

13. Μην σταματήσεις να χαϊδέψεις τον σκύλο.

Κάντε μια καλή αρχή στο τρέξιμο με 8 απλά βήματα

14. Ας χαμηλώσω ρυθμό.

15. Αναρωτιέμαι πόσο να έχω τρέξει;

16. Τι; Ούτε 2 χιλιόμετρα;

17. Δεν πρόκειται να ξανατρέξω.

18. Ειλικρινά, είναι ο χειρότερος τρόπος άσκησης.

19. Μόλις τελειώσω θα πιω έναν τόνο νερό.

20. Αυτό το φανάρι μπροστά είναι ο τερματισμός.

21. Θα τελειώσει ποτέ αυτό το μαρτύριο;

22. Τόσο κοντά.

23. Τερμάτισα! Είμαι φανταστικός!

24. Πότε τρέχουμε πάλι;

Διαβάστε επίσης: Ούτε ένα, ούτε δύο αλλά 30 λάθη που κάνουν οι δρομείς ξανά και ξανά!

x
Send this to a friend