10 ασκήσεις του… λεπτού για εξαιρετικό αποτέλεσμα

Αν το ένα λεπτό δεν σου φαίνεται ικανός χρόνος για να γυμνάσεις μια μυική ομάδα, κάνεις μεγάλο λάθος. Για να το καταλάβεις καλύτερα, δοκίμασε να κάνεις για ένα λεπτό συνεχόμενα push ups ή κοιλιακούς.

Στο τέλος, όχι μόνο θα έχεις λαχανιάσει, αλλά θα νιώθεις ότι έχεις δουλέψει αρκετά τους μύες σου, κάτι που δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα.

10 ασκήσεις από ένα λεπτό η κάθε μία με μερικά δευτερόλεπτα ξεκούρασης ενδιάμεσα, μπορούν να αποτελέσουν ένα ολοκληρωμένο και αποτελεσματικό πρόγραμμα εκγύμνασης για όσους δεν διαθέτουν χρόνο και χρήμα για για το γυμναστήριο.

Δείτε το βίντεο:

 

Δείτε ακόμα: Super πρόγραμμα προπόνησης 22 λεπτών για… βιαστικούς (video)

Previous ArticleNext Article

Ασκήσεις για την σπονδυλική στήλη από τη Βασιλική Ρουμελιώτη

Ένα πρόγραμμα με βασικές ασκήσεις προπόνησης αφιερωμένο στους εργαζόμενους με τηλεργασία από το σπίτι και σε εκείνους που η δουλειά τους είναι περισσότερες ώρες μπροστά στον υπολογιστή.

Η Βασιλική Ρουμελιώτη εστιάζει στην σπονδυλική μας στήλη με ένα πρόγραμμα που μπορούν να κάνουν όλοι.

Ακολουθήστε τα βήματά της με το παρακάτω βίντεο

Η Βασιλική Ρουμελιώτη σε γυμνάζει και εκτός… καραντίνας

Και αυτή την εβδομάδα γυμναστείτε παρέα με την Βασιλική Ρουμελιώτη ακολουθώντας το ρυθμό της. Το Runnfun.gr και η Saucony είναι εδω για να σε βοηθήσουν να παραμείνεις υγιής και δραστήριος.

Μια προπόνηση για όλους, που σας κρατάει ενεργοποιημένους, χωρίς να σας εξαντλεί και να επηρεάζει το ανοσοποιητικό σας.

Ακούμε το σώμα μας και ασκούμε πίεση μέχρι εκεί που μας το επιτρέπει!

Δεν ακολουθουμε το προγραμμα εαν ανηκουμε σε ευπαθεις ομαδες!

Ακολουθούμε οδηγίες και προγράμματα γυμναστικής μόνο από επαγγελματίες πτυχιούχους Καθηγητές Φυσικής Αγωγής.

Δείτε το βίντεο

x
Send this to a friend