Το Half Marathon app επιστρέφει

Το Half Marathon app επιστρέφει

Αποτελεί τη συνήθεια που έγινε λατρεία για όλους τους δρομείς. Η επίσημη εφαρμογή του αγώνα επιστρέφει για να μη χάσεις λεπτό από τον 8ο Ημιμαραθώνιο της Αθήνας (Κυριακή, 17/3)

Οι δρομείς και οι φίλαθλοι  θα μπορούν να παρακολουθήσουν σε πραγματικό χρόνο (Live Tracking) την εξέλιξη των αγώνων από το κινητό, το tablet ή και τον υπολογιστή τους. Για όσους θέλουν να παρακολουθήσουν τους χρόνους τους ή απλά να δουν τα αποτελέσματα και βρίσκονται μακριά από έναν υπολογιστή, αρκεί να κατεβάσουν τη εφαρμογή “Athens Half Marathon”, η οποία είναι διαθέσιμη δωρεάν από τον ΣΕΓΑΣ, τόσο για iOS, όσο και για Androids.

Ο κάθε χρήστης της εφαρμογής θα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει ταυτόχρονα έως και 25 δρομείς της επιλογής του, εφόσον ξέρει τον αριθμό συμμετοχής τους, λαμβάνοντας ειδοποιήσεις κάθε φορά για το εάν και με τι χρόνο περνούν από τα σημεία όπου υπάρχει σταθμός ελέγχου ηλεκτρονικής χρονομέτρησης.

Συγκεκριμένα, θα υπάρχει ενημέρωση για τα περάσματα των Ημιμαραθωνοδρόμων (στην Εκκίνηση, στο 1o χλμ., στο 6ο χλμ., στο 9,5ο χλμ., στο 10ο χλμ., 13,3ο χλμ., στο 16,7ο χλμ. και στο 19,2ο χλμ. και στον Τερματισμό), των συμμετεχόντων στον Αγώνα Δρόμου 5 χλμ. ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ (στην Εκκίνηση, στο 2,3ο χλμ., στο 4,4ο χλμ. και τον Τερματισμό) και των δρομέων του Αγώνα Δρόμου 3 χλμ. “Σοκολάτα υγείας Παυλίδη” (στην Εκκίνηση και τον Τερματισμό).  Επίσης, θα υπάρχει συνεχής ανάλογη ενημέρωση για τους 15 αθλητές που προπορεύονται σε κάθε έναν εξ’ αυτών των αγώνων.

Εκτός από το Live Tracking, όσοι τρέξουν στους Αγώνες του 8ου Ημιμαραθωνίου Αθήνας θα μπορούν επιπλέον να μοιραστούν τις επιδόσεις τους με τους φίλους τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να ανεβάσουν selfies με τα λογότυπα και το όνομα του αγώνα που συμμετέχουν και φυσικά να βρίσκουν κάθε στιγμή όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν στον αγώνα και την πρόγνωση του καιρού.  Τέλος, μετά το τέλος του αγώνα τους θα μπορούν να δουν ξανά την προσπάθειά τους χάρη στη λειτουργία “Live Tracking Replay”.

Πώς να εγκαταστήσετε την εφαρμογή:

ΒΗΜΑ 1: Κατεβάστε τη δωρεάν εφαρμογή «MYLAPS Sporthive Live Events» που θα βρείτε στο App Store και στο Google Play ή απευθείας ΕΔΩ

ΒΗΜΑ 2: Επιλέξτε τη διοργάνωση ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΑΘΗΝΑΣ/ATHENS HALF MARATHON

Αξίζει να επισημάνουμε πως όσοι είχατε την εφαρμογή από πέρσι θα πρέπει να την απεγκαταστήσετε και να κατεβάστε την καινούρια (MYLAPS Sporthive Live Events) ώστε να έχετε όλα τα εντυπωσιακά νέα χαρακτηριστικά!!

Κατεβάστε την εξαιρετική εφαρμογή πατώντας εδώ

Previous ArticleNext Article

Μέτρα για Κορωνοϊό: Τι ισχύει αναλυτικά για αθλητισμό και γυμναστήρια

INTIME

Αναλυτικά αναφέρθηκε στα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν νωρίτερα το πρωί από τον πρωθυπουργό, ο Νίκος Χαρδαλιάς.

Οπως είπε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας νέα μέτρα ισχύουν και για τον αθλητισμό. Για τις περιοχές που είναι στο α’ επίπεδο: «Επιτρέπονται προπονήσεις και αγώνες χωρίς θεατές, μείωση στο 75% των αθλητών που λαμβάνουν μέρος, ενώ ισχύουν ειδικά πρωτόκολλα για τις προπονήσεις και τους αγώνες.

Οσον αφορά στις περιοχές που βρίσκονται στο «κόκκινο» επίπεδο: Αναστολή κάθε αθλητικής δραστηριότητας. Επιτρέπεται ατομική άσκηση σε εξωτερικό χώρο και άσκηση σε συγκεκριμένα αθλήματα σε εξωτερικό χώρο.

Επιτρέπεται μόνο η διεξαγωγή μόνο του πρωταθλήματος ποδοσφαίρου Super League, πρωταθλήματος μπάσκετ Basket League, και των ευρωπαϊκών διοργανώσεων Europa League, Champions League».

Για τα γυμναστήρια, ο Νίκος Χαρδαλιάς τόνισε πως στις περιοχές επιπέδου (α’): ισχύει υποχρεωτική χρήση μάσκας σε όλους τους χώρους αναμονής και τους κοινόχρηστους χώρους, όπως και στην ατομική άσκηση. Ενώ, ισχύει και ένα άτομο ανά 10 τετραγωνικά μέτρα. Στα περιοχές επιπέδου β’, αναστέλλεται η λειτουργία των γυμναστηρίων.

Επίπεδο Α
Αιτωλοακαρνανία, Άνδρος, Αργολίδα, Αρκαδία, Άρτα, Αχαϊα, Γρεβενά, Εύβοια, Ευρυτανία, Ζάκυνθος, Ηλεία, Ηράκλειο, Θάσος, Θεσπρωτία, Ιθάκη, Ικαρία, Κάλυμνος, Καρδίτσα, Κάρπαθος- Κάσος, Κέα – Κύθνος, Κέρκυρα, Κεφαλληνία, Κορινθία, Κως.

Επίπεδο Β
Ανατολική Αττική, Βοιωτία, Βόρειος Τομέας Αθηνών, Δράμα, Δυτική Αττική, Δυτικός Τομέας Αθηνών, Έβρος, Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Θήρα, Ιωάννινα, Καβάλα, Καστοριά, Κεντρικός Τομέας Αθηνών, Κιλκίς, Κοζάνη, Λάρισα, Νάξος, Νότιος Τομέας Αθηνών, Ξάνθη, Πειραιάς, Πέλλα, Πιερία, Ροδόπη, Σέρρες, Τρίκαλα, Χαλκιδική.

Δείτε τους πίνακες αναλυτικά: 

 

Τα… καμπανάκια του οργανισμού όταν δεν τρώμε φρούτα και λαχανικά

Ακόμα και σημάδια στο σώμα σας μπορούν να σας αποδείξουν ότι δεν τρώτε όσα φρούτα και λαχανικά χρειάζεται ο οργανισμός σας. Δείτε τι μπορεί να σας συμβεί και βάλτε τα στη διατροφή σας.

Αν δεν συνοδεύετε τα γεύματά σας με σαλάτα και δεν τρώτε ενδιάμεσα κάποιο φρούτο ως σνακ, μάλλον σας ταλαιπωρούν τα παρακάτω.

1. Εμφανίζετε εύκολα μελανιές

Η χαμηλή πρόσληψη βιταμίνης C συνδέεται με τους συχνούς μώλωπες, την αιμορραγία των ούλων και την αργή επούλωση των πληγών. Θα βρείτε την πολύτιμη βιταμίνη στις κόκκινες πιπεριές, στη λαχανίδα, στα φυλλώδη λαχανικά με σκούρο πράσινο χρώμα, στο μπρόκολο, στα λαχανάκια Βρυξελλών, στις ντομάτες και στα εσπεριδοειδή.

Ποια φρούτα και λαχανικά κάνουν καλό και στην ψυχολογία μας;

2. Έντονο αίσθημα κόπωσης

Η χαμηλή πρόσληψη φολικού οξέος συνδέεται με την επίμονη κόπωση και την αναιμία. Το φολικό οξύ βρίσκεται σε σημαντική ποσότητα στα φυλλώδη λαχανικά με σκούρο πράσινο χρώμα, στα φασόλια, στα σπαράγγια και στις φακές.

3. Δεν έχετε καλή μνήμη

Η λουτεΐνη είναι ένα συστατικό που συνδέεται με τη μάθηση και την απομνημόνευση. Θα το βρείτε σε πληθώρα λαχανικών, όπως το μπρόκολο, το καλαμπόκι, το καρότο και η ντομάτα.

4. Αργείτε να αναρρώσετε από τις ιώσεις

Εάν δεν καταναλώνετε αρκετά φρούτα και λαχανικά, το ανοσοποιητικό σας δεν αμύνεται αρκετά αποτελεσματικά ενάντια στους παθογόνους εισβολείς, ούτε είναι σε θέση να τους εξουδετερώσει άμεσα.

5. Παθαίνετε συχνά κράμπες

Οι συχνές κράμπες συνδέονται με τη χαμηλή πρόσληψη καλίου. Θα το βρείτε στη μπανάνα, το παντζάρι, τη γλυκοπατάτα και τα φασόλια.

6. Δεν λειτουργεί σωστά το έντερό σας

Έχετε στομαχικές διαταραχές και δεν μπορείτε να ενεργηθείτε σωστά, κάτι απόλυτα αναγκαίο για την καλή υγεία. Τα φρούτα και τα λαχανικά βοηθούν στην πέψη και την καλή λειτουργία του εντέρου.

Εναλλακτικοί τρόποι για να βάλετε φρούτα και λαχανικά στη διατροφή σας

7. Κίνδυνος για στρες και κατάθλιψη

Έρευνα του Ισπανικού ινστιτούτου υγείας απέδειξε ότι μακροχρόνια οι άνθρωποι που δεν καταναλώνουν στη δίαιτά τους αρκετά λαχανικά και φρούτα, κινδυνεύουν σε μεγάλο ποσοστό να παρουσιάσουν έντονο στρες και κατάθλιψη.

8. Πίεση και καρδιά

Τα λαχανικά και τα φρούτα συμβάλουν στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης και κατ’ επέκταση στην καλή λειτουργία της καρδιάς. Αν αισθάνεστε πονοκεφάλους, ζαλάδες και πόνους στο στήθος επισκεφτείτε το γιατρό σας και αλλάξτε συνήθειες.

9. Κίνδυνος να πάρετε κιλά

Όταν το ένα από τα γεύματα της ημέρας είναι μια πλούσια σαλάτα, παίρνετε περισσότερες βιταμίνες και λιγότερες θερμίδες. Όταν δεν τρώτε σαλάτα καταναλώνεται περισσότερες ποσότητες φαγητού με αποτέλεσμα να παίρνετε κιλά.

Διαβάστε επίσης: Πόσα φρούτα πρέπει να τρώμε την ημέρα;

x
Send this to a friend