Τρέξιμο στη βροχή: Τι να προσέξετε, τι να φορέσετε

Οι προπονήσεις με την βροχή δεν είναι ευχάριστες για όλους. Δεν γίνεται, ωστόσο, να τις αποφύγεις.

Δεν είναι λίγοι οι δρομείς που θεωρούν το τρέξιμο στη βροχή διασκεδαστικό. Και μάλιστα περιμένουν την εποχή που διανύουμε για να αρχίσουν να βγαίνουν όχι σαν τα… σαλιγκάρια μετά τη βροχή, αλλά κατά τη διάρκειά της.

Επειδή το έχουμε δοκιμάσει σας λέμε ότι η εμπειρία είμαι εξαιρετική. Αξίζει να το δοκιμάσει κανείς αρκεί να προσέξει κάποια πράγματα.

Διότι το τρέξιμο στη βροχή κρύβει και κινδύνους.

Τι πρέπει να προσέχουμε:

1. Να μην γλιστρήσουμε

Θα πρέπει να τρέχουμε σε μια επιφάνεια που δεν θα είναι τόσο λεία. Για παράδειγμα η άσφαλτος είναι προτιμότερη από το πεζοδρόμιο. Προσαρμόζουμε το βηματισμό μας (μικρότερο βήμα και μεγαλύτερη συχνότητα). Προτιμάμε να γεμίσουμε λάσπες από το γλιστρήσουμε.

2. Να μην τραυματιστούμε

Εκτός από το γλιστρήσουμε προσέχουμε τις «λίμνες» με νερό. Από κάτω δεν μπορούμε να ξέρουμε τί κρύβεται. Αν πέσουμε μέσα σε μια λακούβα θα χτυπήσουμε.

3. Τον ρουχισμό μας

Ο,τι και να φοράμε δεν θα γλυτώσουμε να βραχούμε. Ένα ελαφρύ αντιανεμικό ίσως βοηθήσει αν το νερό που πέφτει δεν είναι πάρα πολύ. Φοράμε ένα πολυεστερικό ύφασμα ως πρώτο ρούχο πάνω στο δέρμα μας. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι όσο αυξάνει η αδιαβροχοποίηση ενός ρούχου μικραίνει η διαπνοή του. Να θυμάστε ότι δεν γλυτώνουμε από το νερό εάν φοράμε πολλά ρούχα. Ντυνόμαστε ανάλογα με την θερμοκρασία.

Εάν κάνουμε κομμάτια στο ενδιάμεσο για να μην βρεχόμαστε μπορούμε νε φορέσουμε ένα «πραγματικά αδιάβροχο» ρούχο (σακούλα σκουπιδιών είναι κατάλληλη) ή ακόμα καλύτερα καθόμαστε κάτω από ένα υπόστεγο και ιδανικά σκουπιζόμαστε. Τέλος αλλάζουμε αμέσως και σκουπιζόμαστε μόλις τελειώσουμε το τρέξιμο.

4. Τα παπούτσια

Η εξωτερική πλευρά της σόλλας καθορίζει εάν το παπούτσι τρεξίματος είναι η όχι κατάλληλο ή όχι για βροχή. Όπως και να έχει, τελειώνοντας το τρέξιμο στεγνώνουμε τα παπούτσια τρεξίματος, βγάζοντας και στεγνώνοντας τους πάτους ξεχωριστά.

5. Οι ηλεκτρονικές συσκευές

Προσοχή μην χαλάσουν από τη βροχή (π.χ. κινητά ή mp3). Υπάρχουν προστατευτικά.

6. Φινάλε με ζεστό μπάνιο

Μόλις φτάσουμε σπίτι κάνουμε ζεστό μπάνιο για να αποφύγουμε τυχόν υποθερμία και για να γλιτώσουμε ένα ανεπιθύμητο κρυολόγημα.

Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές μπορείτε να βγείτε στο δρόμο και να τραγουδάτε σαν άλλος Σινάτρα: I’m… running in the rain!

Διαβάστε ακόμα: Συμβουλές για να είστε ασφαλείς όταν τρέχετε στον δρόμο

Previous ArticleNext Article

Στις 29 Αυγούστου το Skyros Run 2020 στέλνει μήνυμα ζωής!

To Skyros Run 2020 που διοργανώνεται από τον Δημο Σκύρου με την αμέριστη στήριξη του ΠΕΑΠ ΔΗΜΟΥ ΣΚΥΡΟΥ ανταποκρινόμενο στις ανάγκες των εποχών, ανακοινώνει ότι οι φετινοί αγώνες θα διεξαχθούν κανονικά το ΣΑΒΒΑΤΟ 29 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.

Η διοργάνωση θα εφαρμόσει κατά γράμμα το νέο υγειονομικό πρωτόκολλο διεξαγωγής αγώνων δρόμου εκτός σταδίου, έτσι ακριβώς όπως ανακοινώθηκε από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού καθώς είναι ένας από τους πρώτους αγώνες δρόμου που θα πραγματοποιηθούν πανελλαδικώς μετά την εκδήλωση της πανδημίας του covid 19.

Όλες οι λεπτομέρειες θα αναρτηθούν το επόμενο χρονικό διάστημα στην ιστοσελίδα www.skyrosrun.com.

Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις και η ενημέρωση θα είναι συνεχής και οι συμμετέχοντες δρομείς θα λάβουν προσωπικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Οι εγγραφές και οι πληρωμές του κόστους συμμέτοχης θα γίνονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά και η διοργάνωση δεν θα δεχθεί δηλώσεις συμμέτοχων την ημέρα διεξαγωγής των αγώνων.

Το όριο συμμετοχών ορίζεται από τη διοργάνωση σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς της Σκύρου και με σεβασμό στους ανθρώπους του νησιού, στα 300 άτομα συνολικά για όλες τις διαδρομές.

Είμαστε πεπεισμένοι ότι με την συνεργασία και την συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων για άλλη μια χρονιά οι αγώνες μας θα διεξαχθούν με απόλυτη επιτυχία.

Σας περιμένουμε για να δώσουμε όλοι μαζί ένα μήνυμα ζωής!

Δείτε το promo video της διοργάνωσης και πάρτε μια γεύση από τη μαγεία της Σκύρου.

https://www.youtube.com/watch?v=GVvM9qRO21k&fbclid=IwAR049TEzXTLudmWci3qpWd92bthnt4ytJ7FHdX77dkaq79sgplu6VEhw6BM

#Be1ofUS

Μείνετε συντονισμένοι

website: http://www.skyrosrun.com/

facebook: https://www.facebook.com/skyrosrun/

instagram: https://www.instagram.com/skyrosrun/

Όσοι τρέχουν ή προπονούνται με παρέα, γυμνάζονται περισσότερο

Μελέτη που πραγματοποίησαν ερευνητές από Πανεπιστήμιο της Σκωτίας, δείχνει πως τα άτομα που τρέχουν ή γυμνάζονται μαζί με κάποιο φίλο, γυμνάζονται περισσότερο και ειδικά όταν εκείνος τους παρέχει συναισθηματική υποστήριξη.

Για τους σκοπούς της μελέτης, που δημοσιεύεται στο διεθνές επιστημονικό περιοδικό British Journal of Psychology, οι ερευνητές χώρισαν τους συμμετέχοντες σε δύο ομάδες, ζητώντας από τα μέλη της πρώτης να βρουν ένα φίλο για να ασκούνται μαζί και από τα μέλη της δεύτερης να συνεχίσουν με το πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθούσαν.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, φάνηκε πως όσοι βρήκαν παρέα για το τρέξιμό τους ή την προπόνησή τους, γυμνάζονταν περισσότερο, συγκριτικά με εκείνους που συνέχισαν μόνοι τους. Επιπλέον, οι ερευνητές θέλησαν να εξετάσουν τι είδους χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ένας καλός «φίλος για γυμναστική».

Συναισθηματική υποστήριξη…

Ειδικότερα, βρέθηκε πως τα άτομα που λάμβαναν συναισθηματική υποστήριξη και ενθάρρυνση γυμνάζονταν περισσότερο σε σχέση με όσους είχαν απλά πρακτική βοήθεια, όπως για παράδειγμα το να μη χάνουν καμία προπόνηση.

Όπως αναφέρει η επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας, τα ευρήματα της μελέτης δείχνουν ότι είναι βοηθητικό να ασκείται κανείς μαζί με κάποιο άτομο από το κοινωνικό του περιβάλλον, ενώ η αλληλοϋποστήριξη φαίνεται να αποτελεί σημαντικό παράγοντα.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί πρέπει να ξεκινήσετε να τρέχετε μαζί με άλλους δρομείς

x
Send this to a friend