Συνεργασία κορυφής ανάμεσα στην TRIMORE και την Innews

Συνεργασία κορυφής ανάμεσα στην TRIMORE και την Innews

Η InNews  η πρώτη εταιρία στην Ελλάδα στο χώρο του mediamonitoring– ξεκίνησε τη συνεργασία της με την Trimore ως MediaPartner, για όλες τις αθλητικές διοργανώσεις, προσφέροντας υπηρεσίες αποδελτίωσης και παρακολούθησης δημοσιότητας. 

Διαθέτοντας υπερσύγχρονη δομή, εξειδικευμένη τεχνική ομάδα καθώς και τα πλέον εξελιγμένα προγράμματα παρακολούθησης και ανάλυσης πληροφοριών, η InNews καταγράφει και αναλύει επί 24ώρου βάσεως, το περιεχόμενο των συμβατικών και ψηφιακών ΜΜΕ (Τύπος, τηλεόραση, ραδιόφωνο, sites, blogs, socialmedia), παρέχοντας στους συνδρομητές της τη δυνατότητα να παρακολουθούν, μετρούν και διαχειρίζονται την απόδοση της επικοινωνίας τους, να κατανοούν τάσεις, να διαχειρίζονται κρίσεις και να διαμορφώνουν στρατηγική. 

Παράλληλα, παρέχει κάθε είδους υπηρεσία στον τομέα του MediaIntelligence, όπως: Reporting, Μεταφράσεις, Δημοσιότητα Εξωτερικού, Εντοπισμός Διαφημίσεων, Αρχείο Δημοσιότητας, Ανίχνευση Λογοτύπων κ.ά. Οι πλατφόρμες και υπηρεσίες της InNews χρησιμοποιούνται από 1.100 εταιρικούς πελάτες-επιχειρήσεις, ενώ η εταιρία είναι πιστοποιημένη με το πλέον διαδεδομένο παγκοσμίως Πρότυπο Διαχείρισης Ποιότητας ΕΛΟΤ EN ISO 9001-2008, με πεδίο εφαρμογής τις υπηρεσίες αποδελτίωσης.

Previous ArticleNext Article

Το SPORTSFACTORY ΑΝΟΙΞΕ και ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ με τιμές BAZAAR έως -74% από τις 21/12 μέχρι τα Χριστούγεννα!

SPORTSFACTORY

Το SPORTSFACTORY, το No1 αθλητικό OnLine Outlet άνοιξε για τους καταναλωτές που ψάχνουν τις σωστές ευκαιρίες σε αθλητικά παπούτσια, ρούχα και αξεσουάρ …και γιορτάζει με τιμές BAZAAR έως -74% σε 60+ δημοφιλή Αθλητικά & Lifestyle brands από τις 21/12 μέχρι τα Χριστούγεννα!

Το SPORTSFACTORY, είναι το No1 αθλητικό OnLine Outlet με πάνω από 2 εκ. επισκέπτες OnLine και περισσότερους από 1 εκ. επισκέπτες στο ήδη επιτυχημένο κατάστημα του Ηρακλείου Κρήτης, ανοίγει το 2ο φυσικό Outlet της αλυσίδας, στην οδό Πειραιώς 74, Πειραιά σε έκταση 1.000 τ.μ. και με μόνιμα χαμηλές τιμές. Στο SPORTSFACTORY, θα βρείτε 60+ αποκλειστικά επώνυμα Brands όπως Nike, adidas Neo, adidas Originals, Reebok, Lacoste, Superdry, Converse, Timberland, Jordan για casual και Sport εμφανίσεις και 12.000+ κωδικούς προϊόντων από δημοφιλείς συλλογές για άνδρα, γυναίκα και παιδί.

Το SPORTSFACTORY, προσφέρει μια σύγχρονη αγοραστική εμπειρία, που συνδυάζει ασύγκριτες τιμές, μοναδική ποικιλία προϊόντων, εύκολο parking και τη γνώση του εξειδικευμένου προσωπικού. Ο σχεδιασμός του 2ου καταστήματος SPORTSFACTORY, έχει στο επίκεντρο την ευκολία περιήγησης σε ξεκάθαρους διακριτούς χώρους, ανά φύλο και αθλητική δραστηριότητα. Οι λάτρεις των Brands θα βρουν επιλογές για Sports casual & lifestyle παπούτσια και ρούχα αλλά και μεγάλη ποικιλία στις κατηγορίες Running, Basket, Τraining, Outdoor αποκτώντας ένα νέο σημείο αναφοράς για τις αγορές τους, στην οδό Πειραιώς 74.

Το SPORTSFACTORY ανήκει στο portfolio της εταιρείας ΚΟΣΜΟΣ ΣΠΟΡ ΑΕ, μια συνεχώς αναπτυσσόμενη Ελληνική – Οικογενειακή – εταιρία που δραστηριοποιείται στην πώληση επώνυμων αθλητικών ειδών από το 1981.
Για να γνωρίσετε το SPORTS FACTORY και να προλάβετέ τιμές BAZAAR έως -74% ελάτε από τις 21 Δεκεμβρίου μέχρι τα Χριστούγεννα για ΟΛΑ τα Χριστουγεννιάτικα σας δώρα, για μικρούς και μεγάλους φίλους και ΟΛΕΣ τις αθλητικές αγορές!

📆 Ημερομηνία BAZAAR : 21 – 24 Δεκεμβρίου
📍 Διεύθυνση : Πειραιώς 74A, Πειραιάς
🅿️ Παροχές : Δωρεάν Parking
🕑 Ωράριο καταστήματος : 9:00 – 21.00
📞 Πληροφορίες : 281 180 8828
www.sportsfactory.gr

Τι «μαγειρεύουν» Κατερίνα Ζαρίφη και Γρηγόρης Σουβατζόγλου;

Τι «μαγειρεύουν» Κατερίνα Ζαρίφη και Γρηγόρης Σουβατζόγλου;

Ραντεβού στο River West για καλό σκοπό έδωσαν Κατερίνα Ζαρίφη και Γρηγόρης Σουβατζόγλου. Ο αθλητής του Τριάθλου ζήτησε τη βοήθεια της γνωστής παρουσιάστριας για να επιλέξουν μαζί Ευχοστολίδια για τα παιδιά «Του Χαμόγελου του Παιδιού». Η συνάντησή τους, αν και επεισοδιακή, στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, αφού πραγματοποίησαν τις ευχές δύο παιδιών και έκαναν τα εφετινά τους Χριστούγεννα μαγικά.

Δείτε το απολαυστικό βίντεο με τους Κατερίνα Ζαρίφη και Γρηγόρη Σουβατζόγλου να επιλέγουν Ευχοστολίδια:

Το πρόγραμμα Ευχοστολίδια υλοποιείται από τον ΟΠΑΠ για πέμπτη συνεχή χρονιά και εφέτος κάνει πραγματικότητα τις χριστουγεννιάτικες ευχές παιδιών από 14 Κέντρα Στήριξης και 14 Σπίτια «Του Χαμόγελου του Παιδιού» σε όλη την Ελλάδα.

Τα παιδιά έχουν αποτυπώσει τις ευχές τους σε ζωγραφιές, οι οποίες εκτίθενται έως τις 31 Δεκεμβρίου 2018 σε τέσσερις χριστουγεννιάτικες εκθέσεις του ΟΠΑΠ στα εμπορικά πολυκαταστήματα The Mall Athens, Athens Metro Mall και River West στην Αθήνα και στο Mediterranean Cosmos, στη Θεσσαλονίκη. Οι ζωγραφιές είναι, επίσης, διαθέσιμες στην ιστοσελίδα www.omadaprosforas.gr και στην εφαρμογή «Ομάδα Προσφοράς».

Οι υποστηρικτές της πρωτοβουλίας του ΟΠΑΠ έχουν τη δυνατότητα να εκπληρώσουν τις παιδικές ευχές, αγοράζοντας τα δώρα που απεικονίζονται στις ζωγραφιές, τις οποίες λαμβάνουν ως αναμνηστικό, για να θυμούνται πάντα τη σημαντική τους προσφορά.

Επιπλέον, συμμετέχοντας στις χριστουγεννιάτικες δοκιμασίες της εφαρμογής «Ομάδα Προσφοράς» συγκεντρώνουν πόντους, οι οποίοι θα μετατραπούν από τον ΟΠΑΠ σε έργα υποδομής στις εγκαταστάσεις «Του Χαμόγελου του Παιδιού», με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των παιδιών και τη δημιουργία ενός ευχάριστου περιβάλλοντος.

H adidas παρουσιάζει το επαναστατικό ULTRABOOST 19

H adidas παρουσιάζει το επαναστατικό ULTRABOOST 19

Η adidas αποκαλύπτει το Ultraboost 19, την πλήρως ανανεωμένη και επανασχεδιασμένη έκδοση του κορυφαίου running παπουτσιού, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία σχεδιαστών και product developers του brand, με δρομείς από όλο τον κόσμο.

Το feedback που έλαβε η adidas από τους δρομείς ήταν πως το τρέξιμο διαρκώς αλλάζει και απευθύνεται σε ολοένα και περισσότερους νέους, ενώ με την ανάπτυξη του city running και των fun runs εξελίσσεται σε κοινωνικό σπορ και όχι κάτι που κάνει ο καθένας μόνος του.  

Οι runners δηλώνουν πως τώρα πια θέλουν ένα πιο απλό προϊόν, το οποίο να απαρτίζεται από λιγότερα κομμάτια αλλά να προσφέρει εξίσου υψηλές επιδόσεις. Για να υποστηρίξει τους δρομείς στη νέα running πραγματικότητα, η adidas αποδόμησε το original Ultraboost και από τα 17 διαφορετικά τμήματα, επικεντρώθηκε στις 4 βασικές τεχνολογίες: την εξελιγμένη σόλα BOOST, το Torsion Spring, το Primeknit 360 και το 3D Heel Frame.

Με εξελιγμένη τεχνολογία BOOST, Torsion Spring, Primeknit 360 και 3D Heel Frame για περισσότερη υποστήριξη και μεγαλύτερη προσαρμογή όπως ποτέ πριν, η adidas γιορτάζει τη νέα εποχή running –

  • Η εξελιγμένη σόλα BOOST διαθέτει 20% περισσότερο υλικό στην ενδιάμεση σόλα σε σύγκριση με τα adidas Ultraboost της πρώτης γενιάς, ενώ προσφέρει μεγαλύτερη επιστροφή ενέργειας.
  • Το Torsion Spring ελαφριάς κατασκευής προσφέρει ενισχυμένη στήριξη στο βηματισμό και τη γρήγορη κίνηση των δρομέων προς τα εμπρός.
  • Το Primeknit 360 συνδυάζει την άνεση και την ανάλαφρη αίσθηση απόδοσης.
  • Το αναβαθμισμένο 3D Heel Frame υποστηρίζει τη φτέρνα προσφέροντας τον απόλυτο συνδυασμό προσαρμοστικότητας και υποστήριξης.

Το ολοκαίνουριο adidas Ultraboost 19 θα κυκλοφορήσει στην περιορισμένη έκδοση Laser Red, με επιπλεόν limited edition εκδοχές να ακολουθούν μέχρι το επίσημο παγκόσμιο λανσάρισμα στις 21 Φεβρουαρίου 2019.  

Για περισσότερα νέα, επισκέψου το adidas.gr/Ultraboost. Ακολούθησε τη συζήτηση στο Instagram με το  #Ultraboost και το @adidasrunning.

Send this to a friend