Salomon Mountain Cup 2020: Κάντε την εγγραφή σας

Λίγες εβδομάδες έμειναν για τον πρώτο αγώνα της σειράς Salomon Mountain Cup 2020  που θα γίνει στο Κρυονέρι την Κυριακή 12 Ιανουαρίου και οι ετοιμασίες βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.

Οι εγγραφές έχουν ανοίξει ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα www.trailpro.gr όπου μπορείτε επίσης να ενημερώνεστε για όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με τον αγώνα.

Από σήμερα όμως, 28/12/2020, μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας και να πληρώσετε το κόστος συμμετοχής στο Salomon Store που βρίσκεται Κολοκοτρώνη 8, Κηφισιά, 145 62, τηλέφωνο επικοινωνίας 210 80 16 383. 

Όσοι δηλώσουν συμμετοχή στο κατάστημα έχουν διπλό όφελος. Αφενός μπορούν να δουν από κοντά και να ενημερωθούν για όλα τα νέα προϊόντα της Salomon, αφετέρου μπαίνουν αυτομάτως στην κλήρωση όπου ένας τυχερός ή μία τυχερή θα κερδίσουν ένα Suunto 5 . Η κλήρωση θα αφορά μόνο όσους εγγραφούν στο κατάστημα.

Υπενθυμίζουμε πως στη μεγάλη διαδρομή υπάρχουν έξι κατηγορίες αθλητών: Ανδρών Α1 (18-29), Ανδρών Α2 (30-39), Ανδρών Α3 (40-49), Ανδρών Α4 (50+), Γυναικών Γ1 (18-39) και Γυναικών Γ2 (40+). Στη μικρή διαδρομή υπάρχουν δύο κατηγορίες, Ανδρών και Γυναικών. 

Όπως και πέρσι, στη μεγάλη μόνο διαδρομή, θα υπάρχει κατηγορία ομάδων. 

Φτιάξτε την ομάδα σας και οι τρεις καλύτεροι χρόνοι θα βγάλουν το συνολικό χρόνο και την κατάταξη της ομάδας. Απονομές θα γίνονται στις τρεις πρώτες ομάδες κάθε αγώνα αλλά και στο τέλος της σειράς θα βραβευτούν οι τρεις καλύτερες ομάδες του Κυπέλου. 

Το κόστος συμμετοχής ορίζεται στα 15 ευρώ για τη μεγάλη διαδρομή και στα 12 ευρώ για τη μικρή διαδρομή. Στο κόστος περιλαμβάνεται το ΦΠΑ 24% καθώς και οι εξής παροχές:

αναμνηστικό δώρο του αγώνα, υδροδοσία στη διάρκεια του αγώνα, ανάγλυφο μετάλλιο τερματισμού, υπηρεσίες χρονομέτρησης, ιατρικές υπηρεσίες (Ιατρός-ασθενοφόρο), υπηρεσίες πρώτων βοηθειών και διάσωσης, ηλεκτρονικό αναμνηστικό και σνακ στον τερματισμό.

Αν δηλώσετε ως ομάδα και η ομάδα σας έχει πάνω από πέντε μέλη το κόστος συμμετοχής γίνεται 12 ευρώ για τη μεγάλη και 9 ευρώ για τη μικρή διαδρομή. Για το πώς θα δηλώσετε συμμετοχή ως ομάδα στείλτε στο [email protected] τα στοιχεία του υπεύθυνου της ομάδας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις λεπτομέρειες εγγραφής.

Σεβόμενοι το οικονομικό πρόβλημα που πολλοί φίλοι αντιμετωπίζουν, οι έχοντες κάρτα ανεργίας του ΟΑΕΔ σε ισχύ να έχουν μειωμένο κόστος συμμετοχής το οποίο ορίζεται στα 10 ευρώ για τη μεγάλη και στα 5 ευρώ για τη μικρή διαδρομή. 

Σας ευχόμαστε καλές γιορτές και το νέο έτος να φέρει μόνο καλά σε όλο τον κόσμο!

Η οργανωτική επιτροπή 

Previous ArticleNext Article

Βασικές τεχνικές συμβουλές για να τρέξετε σωστά χωρίς τραυματισμούς

Η τεχνική είναι ένα σημαντικό κομμάτι για κάποιον αρχάριο ή ερασιτέχνη δρομέα, καθώς αρκετοί κάνουν σημαντικά λάθη τα οποία τους προκαλούν τραυματισμούς και δεν τους βοηθούν να απολαύσουν το τρέξιμο.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε ορισμένες συμβουλές για να αποφύγετε αρκετά προβλήματα που ενδέχεται να σας οδηγήσουν μακριά από το τρέξιμο.

Ψηλά το κεφάλι, μην κοιτάτε προς τα κάτω

Οταν τρέχετε πρέπει να βλέπετε μπροστά και όχι κάτω. Αποκτάτε καλύτερη αίσθηση του χώρου και έχετε την δυνατότητα να εκτιμήσετε καλύτερα κινδύνους που μπορούν να προκύψουν.

Τρέξιμο αντοχής για αρχάριους και τρία προγράμματα προπόνησης

Μην ρίχνετε το βάρος σας στις φτέρνες ή στα δάχτυλα

Οταν τρέχετε τα πόδια θα πρέπει να προσγειώνονται πάνω στο μαλακό, εμπρόσθιο μέρος της πατούσας. Τα πέλματα πρέπει να κινούνται με κατεύθυνση μπροστά και να προσγειώνονται ακριβώς κάτω από τους γοφούς. Δεν πρέπει να ρίχνετε το βάρος του σώματος σας στις φτέρνες, καθώς χάνετε ταχύτητα, καταναλώνετε περισσότερη ενέργεια και ταλαιπωρείτε τα γόνατά σας χωρίς λόγο. Λανθασμένη επιλογή είναι να στηρίζετε και στα δάχτυλα. Επιβαρύνετε υπερβολικά τους μύες της κνήμης, με αποτέλεσμα να κινδυνεύετε με μικροτραυματισμούς που ενδέχεται να σας ταλαιπωρούν για όλη σας τη ζωή.

Αφήστε χαλαρά τα χέρια

Τα χέρια θα πρέπει να κινούνται χαλαρά εμπρός και πίσω, παράλληλα προς τη διεύθυνση της κίνησης. Δεν χρειάζεται να τείνετε μπροστά το στήθος, καθώς έτσι είναι πιο εύκολο να καμπουριάζετε ενώ πιέζετε τους ώμους και τον αυχένα. Προσπαθήστε οι αγκώνες να βρίσκονται σε γωνία 90 μοιρών και να αφήσετε χαλαρές τις παλάμες και τους καρπούς.Τέλος, οι ώμοι θα πρέπει να είναι επίσης χαλαροί, αλλά όχι σε υπερβολικό βαθμό. Σε περίπτωση που νιώσετε κάποιο σφίξιμο, κουνήστε τα χέρια πεσμένα προς τα κάτω με περιστροφικές κινήσεις για να χαλαρώσετε την ένταση.

Οχι υπερβολές στον διασκελισμό

Ο διασκελισμός σας δεν πρέπει να είναι μεγάλος, γιατί έτσι ταλαιπωρείτε τις αρθρώσεις. Επιπλέον, δεν χρειάζεται να σηκώνετε ψηλά τα πόδια, καθώς έτσι θα κουραστείτε πιο εύκολα, με τα αποτέλεσμα να μην είναι τα επιθυμητά.

Να αναπνέετε από το στόμα

Οταν τρέχετε πρέπει να αναπνέετε από το στόμα, καθώς έτσι επιτρέπετε σε μεγαλύτερη ποσότητα οξυγόνου να εισρεύσει στον οργανισμό σας και αντίστοιχα μεγαλύτερη ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα να απελευθερωθεί.

Τα τρία μεγάλα λάθη που κάνουν οι αρχάριοι δρομείς!

Κρατήστε το σώμα σας στη σωστή στάση

Κατά τη διάρκεια του τρεξίματος το σώμα πρέπει να είναι όρθιο και να μην καμπουριάζετε. Ψηλά το κεφάλι, ίσια η πλάτη, οι ώμοι επίπεδοι, όρθιος ο κορμός, ψηλά ο θώρακας και σταθεροί οι γοφοί.

Δώστε προσοχή στην επιλογή του παπουτσιού

Η επιλογή του σωστού παπουτσιού είναι ένας σημαντικός παράγοντας στο τρέξιμο. Πρέπει να υπολογίσετε όλες τις ιδιομορφίες του ποδιού σας για να επιλέξετε το ιδανικό παπούτσι.

Διαβάστε επίσης: Τρέξιμο και διατροφή: Μην κάνετε αυτά τα λάθη!

Πρόταση για επανεναρξη των αγώνων καταθέτει η ΕΟΣΛΜΑ-Υ

Πρόταση για επανεναρξη των αγώνων καταθέτει η ΕΟΣΛΜΑ-Υ

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Ομοσπονδίας Συλλόγων Λαϊκού Μαζικού Αθλητισμού –Υπεραποστάσεων (ΕΟΣΛΜΑ-Υ) συνεδρίασε την 21η Μαΐου προκειμένου να εξετάσει, τις προϋποθέσεις επανέναρξης των αγώνων Λαϊκού Μαζικού Αθλητισμού και των Υπεραποστάσεων.

Στην συνεδρίαση, που αποφασίστηκε ομόφωνα να προταθεί στην Ελληνική Πολιτεία η επανεκκίνηση των διοργανώσεων και εγκρίθηκε πρωτόκολλο που θα συνοδεύσει την πρόταση συμμετείχαν ο Πρόεδρος κ. Νίκος Γούλας οι Γιώργος Διαμαντής, Σωτήρης Κάκιας, Κώστας Λιαπής, Στέλιος Μπούρας, Κώστας Σακελάρης, Κώστας Σάμιος & Σταύρος-Τσιμακίδης ενώ και η κα Ελένη Μπερτσάτου εξέφρασε την άποψή της τηλεφωνικά.

Σήμερα 27/5/2020 κατατέθηκαν αρμοδίως οι προτάσεις της Ε.Ο.Σ.Λ.Μ.Α-Υ και εκφράζεται η αισιοδοξία για την σύντομη και ευνοϊκή ανταπόκριση της πολιτείας.

ι.

x
Send this to a friend