Παλαμήδειος Άθλος 2019: Η άλωση των ρεκόρ

Με έντονα καιρικά φαινόμενα διοργανώθηκε ο Παλαμήδειος Άθλος την Κυριακή 24/11/2019. Τις εορταστικές εκδηλώσεις της πόλης του Ναυπλίου και του Παλαμηδείου Άθλου, λάμπρυνε με την συμμετοχή της η Στρατιωτική Σχολή Ευέλπιδων με τους Ευέλπιδες λαμπαδηδρόμους που μετέφεραν την φλόγα του Παλαμηδείου Άθλου από το άγαλμα του ήρωα Σταϊκόπουλου στην κορυφή του κάστρου, όπου και την παρέδωσαν στον Δήμαρχο Ναυπλιέων ο οποίος άναψε τιμητικά και συμβολικά τον Βωμό.

Η Οργανωτική Επιτροπή ανακοινώνει με βάση την επεξεργασία των εγγεγραμμένων, συμμετεχόντων και τερματισάντων στον Παλαμήδειο Άθλο 2019 τα παρακάτω Στατιστικά Στοιχεία Συμμετοχών:

  • Παλαμήδειος Άθλος 5χλμ.: Εγγεγραμμένοι: 472 – Συμμετέχοντες: 401 – Τερματί σαντες: 375
  • 10 χλμ.: Εγγεγραμμένοι: 377 – Συμμετέχοντες: 323– Τερματίσαντες: 308
  • 3 χλμ.: 703 Εγγεγραμμένοι (422 μαθητές)
  • 1,5 χλμ.:716 Εγγεγραμμένοι (505 μαθητές)
  • Γενικό Σύνολο Εγγεγραμμένων: 2.268

Επισκεψιμότητα στην πόλη του Ναυπλίου με αφορμή τον Παλαμήδειο Άθλο:

Περισσότεροι από 1.100 ήταν οι συμμετέχοντες εκτός νομού Αργολίδας, μεταξύ των οποίων δρομείς από την Κύπρος,USA, Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Ουκρανία!

Αγωνιστικά Στατιστικά Στοιχεία

(Από Γιάννη Μαμουζέλο)

Αρκετά σημαντικά αγωνιστικά στοιχεία επιφύλαξε η εφετινή διοργάνωση του 5ου “Παλαμήδειου άθλου” και των παράλληλων αγώνων της αθλητικής γιορτής του Φθινοπώρου στο Ναύπλιο, που τιμά ταυτόχρονα την τελευταία Κυριακή κάθε Νοέμβρη την άλωση του ιστορικού Κάστρου και την απελευθέρωση της πόλης.

Αγώνας 5χλμ. Κάστρο: https://www.facebook.com/nafpliocastlerun/videos/2476623605883030/

Άνδρες

1 5010 ΒΑΛΑΒΆΝΗΣ ΓΕΏΡΓΙΟΣ 0:20:54
2 5050 ΑΛΕΒΙΖΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 0:21:11
3 5028 ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ 0:22:16

Γυναίκες

1 5038 ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΊΟΥ ΝΕΦΕΛΗ 0:24:02
2 5037 DIMOU ELISAVET 0:25:55
3 5031 ΤΟΚΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ 0:26:31

Αγώνας 10χλμ.:

https://www.facebook.com/nafpliocastlerun/videos/584255628675013/

Άνδρες

1 1088 ΚΑΛΑΠΟΔΗΣ ΓΙΏΡΓΟΣ 0:33:14
2 1238 ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ 0:35:14
3 1053 ΜΑΝΙΦΑΒΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 0:35:59

Γυναίκες

1 1146 ΠΟΥΛΙΔΟΥ ΦΙΛΙΠΠΑ 0:43:08
2 1136 ΠΡΙΣΑΚΑΡΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ 0:43:59
3 1201 ΤΣΑΜΤΣΟΥΡΗ ΝΑΤΑΛΙΑ 0:45:33

Η Οργανωτική Επιτροπή ευχαριστεί όλους τους συμμετέχοντες για την τιμητική για τον αγώνα μας συμμετοχή τους.

Καλή συνάντηση στον 6ο Παλαμήδειο Άθλο στις 22 Νοεμβρίου του 2020.

Previous ArticleNext Article

Εγκατέλειψε στις 10 ώρες Kilian Jornet στο Phantasm 24h Running Challenge

SalomonTV

Δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την προσπάθειά του στο Phantasm 24h Running Challenge ο εξαιρετικός αθλητής Kilian Jornet και να προσεγγίσει το ρεκόρ του Γιάννη Κούρου, που είχε τρέξει 303.506χλμ σε 24 ώρες το 1997 και από τότε κρατάει το ρεκόρ.

Ο Kilian σταμάτησε την προσπάθειά του μετά από 10 ώρες και ενώ αισθάνθηκε έντονη αδιαθεσία. Μάλιστα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για εξετάσεις. Αξίζει να αναφέρουμε ότι μετά από 10:19:56 είχε τρέξει 134,80χλμ.

Τον 24ωρο αγώνα που διοργανώθηκε υπό την αιγίδα της Salomon σε αρκετά δύσκολες συνθήκες (-5 έως 7 βαθμούς κελσίου), εγκατέλειψαν οι Sebastian Conrad Hakansson (161,20χλμ. σε 12:46:57) και Didrik Hermansen (174,80χλμ. σε 17:46:37), αλλά ολοκλήρωσαν οι Harald Bjerke (232χλμ.), Jo Inge Norum (219,20χλμ.) και Simen Holvik (208χλμ.) πολύ μακριά βέβαια από το ρυθμό του Γιάννη Κούρου που ακόμα κρατάει το ρεκόρ.

Ήταν ένα εγχείρημα δύσκολο από κάθε άποψη και μακάρι να συνεχίσουμε να βλέπουμε τέτοιους αγώνες που φέρνουν το τρέξιμο στο προσκήνιο των συζητήσεων, σε μια εποχή που οι αγώνες σε όλο τον κόσμο βρίσκονται στον πάγο.

Πως θα καταφέρετε να κάψετε περισσότερες θερμίδες τρέχοντας

Photo by John T on Unsplash

Είναι δεδομένο ότι το τρέξιμο μπορεί να σας βοηθήσει να κάψετε θερμίδες και φυσικά συμβάλει στην απώλεια βάρους. Για να γίνει, ωστόσο, περισσότερο, αποδοτικό, το τρέξιμο πρέπει να έχει διακυμάνσεις.

Τα οφέλη ακόμα και σε ένα συγκεκριμένο τέμπο είναι δεδομένα και έχουμε μιλήσει πολλές φορές γι αυτό. Αλλά για να ενεργοποιήσεις περισσότερο τον μεταβολισμό και να πετύχεις μεγαλύτερες καύσεις, θα πρέπει ορισμένες φορές να να τρέξεις με ρυθμό υψηλότερης έντασης, περίπου στο 80 ή 90% του μέγιστου καρδιακού ρυθμού σου. Σε ρυθμό δηλαδή που δεν μπορείς να συνεχίσεις μια συνομιλία.

Τα βασικά λάθη τεχνικής στο τρέξιμο και τρόποι για να τα διορθώσετε

Για παράδειγμα τρέξτε 800 μέτρα σε αυτόν το ρυθμό και περπατήστε 90 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε 3 φορές. Στη συνέχεια τρέξτε σε ένα σταθερό τέμπο για 2 χλμ. και δώστε τη δυνατότητα στον οργανισμό σας να… ηρεμήσει. Αν επιλέξετε να κάνετε 400 μέτρα, κάνετε περισσότερες επαναλήψεις.

Φυσικά, δεν πρέπει να τρέχετε με γρήγορο ρυθμό σε κάθε διαδρομή. Μετά από οποιαδήποτε έντονη προπόνηση, πρέπει να δώσετε στο σώμα σας την ευκαιρία να ανακάμψει. Βάλτε στόχο να ολοκληρώνετε μία ή δύο διαδρομές υψηλής έντασης την εβδομάδα.

Τις υπόλοιπες ημέρες της εβδομάδας, ολοκληρώστε μεγαλύτερες διαδρομές που είναι λιγότερο έντονες. Αυτές οι διαδρομές θα σας φανούν πιο εύκολες, επομένως θα μπορείτε να τρέξετε μεγαλύτερες αποστάσεις και κατ’ επέκταση να κάψετε περισσότερες θερμίδες.

Οδηγός για αρχάριους στο τρέξιμο

Επίσης αλλάξτε τη διαδρομή σας και δοκιμάστε να τρέξετε είτε στην ανηφόρα, είτε στο βουνό άν έχετε τη δυνατότητα. Εκεί δεν θα πρέπει να δοκιμάσετε υψηλής έντασης προπόνηση, αλλά δεδομένα θα σας βοηθήσει, αφού ανεβαίνει το επίπεδο δυσκολίας. Το ίδιο συμβαίνει και με τα σκαλιά.

Προσπαθήστε να βγάλετε ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα με 3-4 προπονήσεις. Προσέξτε τη διατροφή σας και μην κάνετε υπερβολές. Θα εντυπωσιαστείτε όταν μετά από ένα μήνα θα αρχίσετε να βλέπετε τα πρώτα αποτελέσματα.

Διαβάστε επίσης: Τρέξιμο σε ανηφόρα ή κατηφόρα; Τελικά τι είναι πιο επίπονο;

x
Send this to a friend