Ποτέ δεν είναι αργά: Έγινε fitness influencer στα 74 της!

Όταν η Τζόαν ΜακΝτόναλντ ήταν 70 ετών, ζύγιζε περίπου 90 κιλά. Αντιμετώπιζε αρκετά προβλήματα υγείας, για τα οποία έπαιρνε φάρμακα, όπως υψηλή αρτηριακή πίεση και χοληστερίνη.

Συνειδητοποίησε ότι έπρεπε κάτι να αλλάξει, οπότε ζήτησε από την κόρη της, που είναι γυμνάστρια, να την βοηθήσει να χάσει κιλά. Μπήκε σε ένα πρόγραμμα διατροφής και ασκήσεις γυμναστικής που έκανε εντατικά. Μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα μηνών κατάφερε να χάσει περίπου 30 κιλά.

Για να δείξει στον κόσμο τι είχε καταφέρει και να δείξει ότι η καλή σωματική υγεία δεν έχει ηλικία, η ΜακΝτόναλντ δημιούργησε έναν λογαριασμό στο Instagram.

Γρήγορα και συνεχίζοντας την άσκηση, απέκτησε πάνω από 793.000 followers που εμπνέονται από εκείνη.

Δείτε μερικά από τα… κατορθώματά της:

 

View this post on Instagram

 

@womensbestwear bicycle shorts are now available in brand new colors! 🎉🥳🏋🏻‍♀️ Honest review: I LOVE THEM! Long enough to give my legs coverage with a comfortable seamless waist band and cuffs, and they come in these colors: charcoal, black, washed light grey, red, khaki, Camo green and Camo grey 🥰 — Here are a variety of lower body exercises that you can easily do at home with light weights or even body weight (just increase the number of reps) 💕 Slide 1: contra lateral step ups (by holding the weight on the opposite side that you step up you get more of that side Glute which gives you that coveted top Glute shelf 2) prone hamstring curl. You won’t need a lot of weight here, trust me. If you don’t have a full step to lie on, just prop your knees up on a rolled up a mat and you’ll still find these tough! 😅 3) contralateral single leg deadlifts: these are hard to do BUT they teach you how to get tight. I started out holding onto a wall and then graduated to doing these without support. 💕 4) sumo partial deadlifts: the trick to these is just pulsing around the midpoint, and really pushing the knees out wide to target the side glutes and inner thighs 5) banded fire hydrants: so good for the side glutes, do these with intension! 6) banded quadruped kickbacks: kick back and up with a bent knee, really squeezing the whole Glute 7) banded scissor kickbacks. These are one of my favorites for finishing off my glutes and I beg you to try them!! 🔥🔥 — You can do 3-4 sets of 10-12 each of the weighted exercises and sets of 12-16 reps of the banded exercises. Please give this lower body workout a try and let me know how it goes 🥰🥰 . @womensbest @womensbestwear

A post shared by Joan MacDonald (@trainwithjoan) on

 

 

 

View this post on Instagram

 

There are 3 years difference between these two photos with my coach/daughter @yourhealthyhedonista . Honestly, this is about making deep changes to my attitude about a lot of things more than just food (although that is an important one!). I am learning to love myself, to be open to changes, and to let go of a lot of baggage and emotions that don’t serve me. 🙏 I’m getting a lot of questions about macros from my last post. How to get started and what your starting macros should be. Well, I’m not the expert here but I asked my daughter for some advice and this is what she told me. 1) you can use some online sources like www.iifym.com or the app @my.macros to help calculate your starting macros. Michelle explains that from here you can get a rough idea of where to start and then by tracking for a week and seeing progress or not, you can make adjustments. 2) you can try to figure it out on your own by using a simple equation: if you need to lose weight, multiply your body weight by 10 to get your starting calories, eat one gram of protein per pound of body weight, keep you fats below 30% of total calories, and fill in the rest with carbs. Track macros for a week and depending on progress adjust from there. If you are really obese like I was however, you may need to make more adjustments and this is where a coach can really help. When I was 200 lbs I really had no appetite and I had a very sluggish metabolism. Michelle gave me a 1200 calorie diet which was 6 calories per pound, and only 130 grams of protein which was 0.65 grams of protein per pound. My carbs were at 100 grams and my fats were at 30. I ate 5 balanced meals daily. 🤗 3) you can work with a reputable coach! 😅 I can refer you to my daughter’s coaching team @thewonderwomenofficial who can get you started. They are a wonderful group of gals who my daughter is mentoring and they follow her guidelines for nutrition and training for women. .. I hope that helps. This is what my daughter told me is a good basic outline. Getting coaching is always going to be the best option because of individual differences. Let’s have a wonderful week together! With love, Joan 💕

A post shared by Joan MacDonald (@trainwithjoan) on

Διαβάστε επίσης: Η 80χρονη που τρέχει 16 χλμ. τη μέρα και σηκώνει βάρη 70 κιλών! (video)

Previous ArticleNext Article

Μια… Κουζουλή διαπίστωση: Μην αδυνατίζετε, κάνετε κακό στον πλανήτη!

Του Μάνου Χατζηγιάννη, (Κουζουλοί Δρομείς-Ομάδα Αλληλεγύης)

Πολυποίκιλα και αμέτρητα είναι τα παραδείγματα γυναικών και ανδρών που γνώρισαν το τρέξιμο και άλλαξαν την ζωή τους. Πρώην υπέρβαροι ή παχύσαρκοι θωράκισαν τον οργανισμό τους με την άθληση και έχασαν κιλά κερδίζοντας αυτοπεποίθηση.

Μήπως όμως αυτή η μάχη είχε παράπλευρες απώλειες; Μήπως χάνοντας βάρος οι ίδιοι έκαναν κακό στον πλανήτη;;

Μια νέα-παλιά θεωρία για την «υπερθέρμανση του πλανήτη» επανήλθε στην επικαιρότητα και ενοχοποιεί την απώλεια βάρους, γιατί όπως υποστηρίζεται απελευθερώνει διοξείδιο του άνθρακα!

«Για να χάσετε 100 γραμμάρια λίπους, πρέπει να εκπνεύσετε 280 γραμμάρια CO2» λένε ειδικοί και συμπληρώνουν πως “το λίπος μετατρέπεται σε διοξείδιο του άνθρακα και νερό. Εκπνέετε το διοξείδιο του άνθρακα και το νερό αναμιγνύεται στην κυκλοφορία σας μέχρι να χαθεί ως ούρα ή ιδρώτας. Εάν χάσετε 10 κιλά λίπους, ακριβώς 8,4 κιλά βγαίνουν μέσω των πνευμόνων σας και τα υπόλοιπα 1,6 κιλά μετατρέπονται σε νερό. Με άλλα λόγια, σχεδόν όλο το βάρος που χάνουμε εκπνέεται.”

Η… κουζουλή και ανατρεπτική θεωρία ανήκει στους Ruben Meerman και Andrew Brown.

Ο Ruben Meerman είναι ερευνητής και ο Andrew J Brown καθηγητής στην Σχολή Βιοτεχνολογίας και Βιομοριακών Επιστημών το Πανεπιστήμιο της Νέας Νότιας Ουαλίας στην Αυστραλία.

Σύμφωνα με τους αναλυτές τα διαφωτιστικά στοιχεία για το μεταβολισμό του λίπους στην πραγματικότητα λένε πως σχεδόν ό, τι τρώμε βγαίνει μέσω των πνευμόνων. “Κάθε υδατάνθρακας που χωνεύετε και σχεδόν όλα τα λίπη μετατρέπονται σε διοξείδιο του άνθρακα και νερό. Το ίδιο ισχύει και για το αλκοόλ” ισχυρίζονται.

Τέλος ο μέσος μεταβολικός ρυθμός ανάπαυσης ενός ατόμου 75 κιλών (ο ρυθμός με τον οποίο το σώμα χρησιμοποιεί ενέργεια όταν το άτομο δεν κινείται) παράγει περίπου 590 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά ημέρα.

Τα καλά νέα είναι ότι εκπνέετε 200 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα, ενώ κοιμάστε κάθε βράδυ, οπότε έχετε ήδη εκπνεύσει το ένα τέταρτο του ημερήσιου στόχου σας πριν καν σηκωθείτε από το κρεβάτι.

Γιατί κοκκινίζετε με τη γυμναστική και πως θα βρείτε γρήγορα ξανα το χρώμα σας

Γιατί το πρόσωπό σας γίνεται κόκκινο μετά την άσκηση;

Μόλις έχετε τελειώσει την προπόνησή σας και αισθάνεστε εξαιρετικά. Ο απέναντι, όμως, σας κοιτάει επίμονα και είναι έτοιμος να καλέσει ασθενοφόρο.

Αντι να αναρωτιέσαι γιατί, μπορείς απλά να κοιτάξεις στον καθρέφτη και είναι δεδομένο ότι θα πάρεις την απάντησή σου. Είσαι κατακόκκινος. Αυτό δεν συμβαίνει σε όλους μας.

Δεν φαίνεται ωραίο αλλά…

Το τρομακτικά κόκκινο χρώμα στο δέρμα σας μπορεί να μην φαίνεται τόσο ωραίο, αλλά δεν πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε.

Στην πραγματικότητα είναι μόνο ένα σημάδι ότι έχετε ασκηθεί σκληρά και έχετε «ανεβάσει θερμοκρασία». Οσο εσείς ασκείστε, τα αιμοφόρα αγγεία του σώματος διαστέλλονται, με αποτέλεσμα το δέρμα να φαίνεται πιο κόκκινο από το συνηθισμένο.

Σε μια τέτοια περίπτωση κάτι δεν πάει καλά…

Με αυτό τον τρόπο ο οργανισμός προσπαθεί να σας προστατέψει από την υπερθέρμανση.

Μην ανησυχείτε. Συνεχίστε να ασκείστε όσο αισθάνεστε καλά και δεν έχετε άλλα συμπτώματα.

Εάν διαπιστώσετε ότι το κόκκινο πρόσωπο συνοδεύει κόπωση, ζάλη, εφίδρωση περισσότερο από το συνηθισμένο ή ναυτία, τότε πρέπει να σταματήσετε.

Χαλαρώστε τα στενά ρούχα (ή βγάλτε τα εντελώς) κάντε ένα ντους και πιείτε άφθονο δροσερό νερό.

Πως ξεκοκκινίζετε;

Όσο για το πως θα… διώξετε εύκολα το κοκκίνισμα του προσώπου σας μετά την άσκηση;

Χρησιμοποιήστε μια παγωμένη πετσέτα στο πίσω μέρος του λαιμού σας για δύο λεπτά.

Αυτό θα ρίξει τη θερμοκρασία σας και θα βοηθήσει να μειωθεί η ερυθρότητα στο πρόσωπο σας.

Διαβάστε ακόμα: Τροφές με συγκεκριμένη… αποστολή μετά την προπόνηση!

x
Send this to a friend