Πως το τρέξιμο συνδέεται με την ψυχική υγεία και ευεξία

Πως το τρέξιμο συνδέεται με την ψυχική υγεία και ευεξία

Εχεις παρατηρήσει πως έπειτα από την πρωινή προπόνηση νιώθεις λιγότερο άγχος και είσαι γεμάτος ενέργεια;  Αυτό συμβαίνει γιατί η άσκηση έχει πολλά οφέλη για την ψυχική σου ευεξία. Βελτιώνει την διάθεση, καταπολεμά την κούραση, προωθεί την αυτοπεποίθηση και τις ενδορφίνες.

Αν θες να ζήσεις περισσότερο και να φτιάξει η διάθεσή σου, άσε στην άκρη της δικαιολογίες και ξεκίνα καθημερινή άσκηση. Το γυμναστήριο φαντάζει βαρετό;  Κάνε την προπόνηση πιο διασκεδαστική, πηγαίνοντας για πεζοπορία ή τρέξιμο. Απλά να έχεις πάντα σαν στόχο 30 λεπτά άσκησης σε ημερήσια βάση.

Ακολουθούν τα οφέλη της άσκησης για την ψυχική υγεία:

1. Καταπολεμά το άγχος

Η τακτική άσκηση έχει αποδειχθεί πως μειώνει τα επίπεδα του στρες στον ανθρώπινο οργανισμό. Οι έρευνες έχουν δείξει πως η προπόνηση είναι ιδιαιτέρως αποτελεσματική στην μείωση της κόπωσης, βελτιώνει την εγρήγορση και την συγκέντρωση αλλά και την συνολική νοητική λειτουργία. Αυτό μπορεί να αποδειχθεί ευεργετικό όταν το άγχος σε εμποδίζει από το να συγκεντρωθείς σε κάτι.

2 Βελτιώνει την μνήμη

Η άσκηση έχει την ιδιότητα να βελτιώνει άμεσα τις εγκεφαλικές λειτουργίες. Επίσης έχει αποδειχθεί πως η προπόνηση μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης της νόσου Alzheimer.

3 Μειώνει την κόπωση

Η συχνή άσκηση καταπολεμά το αίσθημα κόπωσης, αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας, βελτιώνει την αντοχή και δυναμώνει το μυϊκό σύστημα. Με την άσκηση οι ιστοί τροφοδοτούνται με οξυγόνο και θρεπτικά στοιχεία και με τον τρόπο αυτό το καρδιοαναπνευστικό σύστημα λειτουργεί πιο αποδοτικά. Όταν η καρδιά και οι πνεύμονες λειτουργούν όπως πρέπει έχεις και περισσότερη ενέργεια για τις καθημερινές δραστηριότητες.

4 Βοηθά στην αντιμετώπιση των συμπτωμάτων του άγχους και της κατάθλιψης

Αν νιώθεις πίεση ή πάσχεις από κατάθλιψη πρέπει να θυμάσαι πάντα ότι είναι καλό να μένεις ενεργός ακόμη και όταν απλά θέλεις να καθίσεις και να μην κάνεις το παραμικρό. Όταν ασκείσαι το σώμα παράγει ενδορφίνες οι οποίες συνδέονται με τον εγκέφαλο και βοηθούν στο να είσαι λιγότερο ευάλωτος στον πόνο, μέσω της δημιουργίας θετικών συναισθημάτων στο μυαλό και το σώμα.

5 Βελτιώνει τα επίπεδα συγκέντρωσης

Η προπόνηση βοηθά στην βελτίωση της παραγωγικότητας και της συγκέντρωσης. Στην ουσία την ώρα της άσκησης απελευθερώνονται χημικές ουσίες που είναι απαραίτητες για την μνήμη, την συγκέντρωση και την πνευματική οξύτητα.

6 Βελτιώνει την αυτοπεποίθηση

Αν στόχος τη άσκησης είναι η απώλεια βάρους, με το που δεις τα πρώτα αποτελέσματα σίγουρα θα νιώσεις πιο σίγουρος για τον εαυτό σου.  Οι γύρω θα σου λένε πόσο όμορφος δείχνεις και αυτό θα σου δίνει την ώθηση για να συνεχίσεις στους ίδιους ρυθμούς. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ικανοποίηση από το να ξέρεις πως η προπόνηση έπιασε τόπο.

ΠΗΓΗ: theactivetimes.com

Previous ArticleNext Article

Πρωτοχρονιά ανοίγουν οι εγγραφές για τον Μαραθώνιο Ναυπλίου 2019

Πρωτοχρονιά ανοίγουν οι εγγραφές για τον Μαραθώνιο Ναυπλίου 2019

Η αντίστροφη μέτρηση για τον πρώτο Μαραθώνιο της άνοιξης ξεκινά την 1η Ιανουαρίου, καθώς η Πρωτοχρονιά σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη των εγγραφών για τον Μαραθώνιο Ναυπλίου που θα γίνει για 6η χρονιά, στην πανέμορφη πόλη της Αργολίδας.

Οι δρομείς που θα δηλώσουν συμμετοχή θ’ απολαύσουν έναν αγώνα που συνδυάζει τις υψηλότερες αθλητικές προδιαγραφές με μία μεγάλη με πολλές παράλληλες δράσεις και εκδηλώσεις γιορτή, στον ομορφότερο προορισμό της χώρας το Ναύπλιο!

Ο 6ος Μαραθώνιος Ναυπλίου θα γίνει στις 3 Μαρτίου του 2019 και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αναζητήσουν και να αντλήσουν πλήθος πληροφοριών για τον Μαραθώνιο, τον Ημιμαραθώνιο και τα αγωνίσματα των 5 χλμ. και των 2,5 χλμ. στο Face Book της Διοργάνωσης: https://www.facebook.com/NafplioMarathonGR/

Οι εγγραφές θα γίνονται ηλεκτρονικά στη σελίδα https://nafpliomarathon.gr/  η οποία θα λειτουργήσει από την 1η Ιανουαρίου.

Μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται να ανακοινωθούν και οι παράλληλες εκδηλώσεις και δράσεις του Μαραθωνίου Ναυπλίου, το πολιτιστικό πρόγραμμα επισκέψεων στους αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών Ελλάδος του Πανεπιστημίου Harvard, το πρόγραμμα υγείας και το Μουσικό πρόγραμμα.

 

 

 

Θετική ενέργεια και χαμόγελα στο 3ο Olympic Stadium Run

Θετική ενέργεια και χαμόγελα στο 3ο Olympic Stadium Run

Περισσότεροι από 1.600 δρομείς κάθε ηλικίας μετείχαν στο 3ο Olympic Stadium Run υποστηρίζοντας την Οργάνωση «Μάχη» για τα αυτοάνοσα νοσήματα. Για ακόμα μια χρονιά, η αθλητική γιορτή- θεσμός που συνδιοργανώνουν η Περιφέρεια Αττικής και το Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών «Σπύρος Λούης» πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία.

Η εκκίνηση δόθηκε στο Τείχος των Εθνών από τον Αντιπεριφερειάρχη Βόρειας Αθήνας, Γιώργο Καραμέρο, ενώ την παράσταση όπως κάθε χρονιά έκλεψαν τα μικρά παιδιά στην απόσταση των 2 χιλιομέτρων, που έδωσαν χριστουγεννιάτικο τόνο στην αθλητική αυτή γιορτή με τα αγιοβασιλιάτικα σκουφάκια.

Έντονες ήταν και οι συγκινήσεις κατά την εκκίνηση και τον τερματισμό των 5 και 10 χιλιομέτρων, ενώ δρομείς και θεατές πριν και κατά τη διάρκεια των αγώνων απολάμβαναν ήχους jazz και swing μουσικής από συγκρότημα. Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα των αγώνων ΕΔΩ

Σε δηλώσεις του ο Αντιπεριφερειάρχης, Γιώργος Καραμέρος, υπογράμμισε: «Για άλλη μια χρονιά το Μαρούσι αγκάλιασε το Olympic Stadium Run που είναι αφιερωμένο στη μνήμη του του Μαρουσιώτη «γιατρού της Ειρήνης», Νίκου Δούση-Ρασσιά. Ένα ευχαριστώ από καρδιάς σε όλες και σε όλους για την συμμετοχή και παρουσία τους και την υποστήριξή τους στην Οργάνωσης «Μάχης» για τα αυτοάνοσα νοσήματα. Εύχομαι σε όλους καλές γιορτές, καλή χρονιά με υγεία».

Τα μετάλλια στους νικητές κάθε κατηγορίας απένειμαν ο Αντιπεριφερειάρχης βόρειας Αθήνας, Γ. Καραμέρος, ο Περιφερειακός Σύμβουλος, Φώτης Χρυσικός, η Πρόεδρος του Σωματείου «Μάχη» για τα αυτοάνοσα, Έλλη Σπυροπούλου, ο πρωταθλητής σφυροβολίας, Αλέξανδρος Παπαδημητρίου, οι εκπρόσωποι των Γυμναστικών Συλλόγων: Αμαρουσίου, Γιώργος Τσαλτάκης και «Ακρίτας» Καλαμάτας, Πέτρος Παπαδόπουλος. Παρών στην εκδήλωση και ο αδελφός του Νίκου Δούση- Ρασσιά, Βαγγέλης Ρασσιάς.

Η παγκόσμια πρωταθλήτρια  Έλενα Χατζηλιάδου πρέσβειρα του  KATERINI RUN 2019

Η παγκόσμια πρωταθλήτρια  Έλενα Χατζηλιάδου πρέσβειρα του  KATERINI RUN 2019

.Η Έλενα Χαζηλιάδου, η «χρυσή» παγκόσμια πρωταθλήτρια του καράτε και μία από τις μεγάλες ελπίδες του ελληνικού αθλητισμού για συμμετοχή και διάκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο το 2020 στηρίζει ενεργά τον 10ο επετειακό Διεθνή Ημιμαραθώνιο «KATERINI RUN» του ΑΠΣ Δρομέων Πιερίας «ΖΕΥΣ», από τη θέση της πρέσβειρας της διοργάνωσης!

Αποτελώντας ένα λαμπρό αθλητικό παράδειγμα -πρότυπο για τους νέους και γενικότερα για τους συμμετέχοντες δρομείς η κορυφαία Κατερινιώτισσα πρωταθλήτριά μας θα είναι παρούσα σε όλα τα στάδια προετοιμασίας (poster, promo video κ.α.) της σπουδαίας διοργάνωσης, χαρίζοντας τη θετική αύρα της στους αγώνες.

Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος του ΑΠΣ Δρομέων Πιερίας «ΖΕΥΣ» Αλέξανδρος Πούλιος:
«Αποτελεί ύψιστη τιμή για τον σύλλογό μας η αποδοχή της πρότασής μας από την  Έλενα Χατζηλιάδου. Ευχαριστούμε από καρδιάς την παγκόσμια πρωταθλήτριά μας που αποδέχτηκε να είναι το πρωταγωνιστικό πρόσωπο, η πρέσβειρα του αγώνα, η οποία θα μεταδώσει παντού το μήνυμα της ευγενούς άμιλλας, της συμμετοχής και της χαράς του τρεξίματος για τους νέους, τις νέες αλλά και για όλες τις ηλικίες».

Όπως είναι γνωστό, τον Ημιμαραθώνιο δρόμο, τον δρόμο Υγείας και Δυναμικού Βαδίσματος 5.000 μέτρων, καθώς και τον αγώνα 1000 μέτρων για παιδιά κάτω των 12 ετών διοργανώνουν την Κυριακή 03 Μαρτίου, ο Α.Π.Σ. Δρομέων Πιερίας «ΖΕΥΣ» και ο Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού (Ο.Π.Π.Α.Π.) του Δήμου Κατερίνης, με την υποστήριξη της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Συλλόγων Λαϊκού Μαζικού Αθλητισμού & Υπεραποστάσεων (Ε.Ο.Σ.Λ.Μ.Α.-Υ) και της Ιεράς Μητροπόλεως Κίτρους, Κατερίνης & Πλαταμώνος.

Μία αγωνιστική διαδρομή επίπεδη, από τις πιο γρήγορες στην Ελλάδα, με σημείο αναφοράς την άμεση σύνδεση και δυναμική σχέση της πόλης της Κατερίνης με τη θάλασσα, την εκτεταμένη παραλιακή ζώνη, με μοναδικό φόντο τα Πιέρια όρη και τον Όλυμπο.

 

Send this to a friend