Ονόματα παγκόσμιας κλάσης στον Αυθεντικό Μαραθώνιο Κολύμβησης

Ο ιστορικός αγώνας The Authentic Marathon Swim αναβιώνει 2.500 χρόνια μετά, στο Αρτεμίσιο. Το ενδιαφέρον των κολυμβητών από όλο τον κόσμο, για τη συμμετοχή στην αυθεντική μαραθώνια κολυμβητική διαδρομή και τις υπόλοιπες κολυμβητικές δράσεις, κορυφώνεται σταδιακά καθώς πλησιάζει η ημερομηνία διεξαγωγής του σπουδαίου αθλητικού γεγονότος, στις 4-6 Σεπτεμβρίου 2020, στο Πευκί Ευβοίας του Δήμου Ιστιαίας – Αιδηψού.

Ονόματα παγκόσμιας κλάσης θα δώσουν δυναμικό παρών

Η λίστα των συμμετεχόντων κολυμβητών που συγκαταλέγονται στην ελίτ της μαραθώνιας κολύμβησης εμπλουτίζεται καθημερινά με σπουδαία ονόματα. Μετά την επιβεβαίωση των δύο πρώτων hall of famers, του αργυρού Ολυμπιονίκη Σπύρου Γιαννιώτη και του Ούγγρου κολυμβητή Attila Manyoki, ο Ολυμπιονίκης κολυμβητής Petar Stoychev είναι ο τρίτος κατά σειρά hall of famer που θα λάβει μέρος στον Αυθεντικό Μαραθώνιο Κολύμβησης. Ο Βούλγαρος πρωταθλητής έχει συμμετοχές σε 4 Ολυμπιάδες, 11 συνεχείς τίτλους σε major international open water marathon swimming FINA series και την εντυπωσιακή θέση του στο Ice Swimming Hall of Fame. Τον αγώνα θα τιμήσει με τη συμμετοχή του και ο Ιάπωνας Ολυμπιονίκης του Ρίο,  Yasunari Hirai.

Στον The Authentic Marathon Swim θα λάβουν μέρος και κορυφαία ονόματα από την Ελλάδα. Συγκεκριμένα, η παγκόσμια πρωταθλήτρια open water masters, Βίκυ Κουβέλη και η χάλκινη πρωταθλήτρια στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κολύμβησης open water του 2011, με συμμετοχές σε 4 Ολυμπιάδες και 37 χρυσά πανελλήνια πρωταθλήματα, Μαριάννα Λυμπερτά θα συμμετέχουν, μαζί φυσικά με την ελίτ της εθνικής ομάδας κολύμβησης open water.

Το Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου το απόγευμα, η δράση θα ξεκινήσει με τους αγώνες κολύμβησης ανοιχτής θαλάσσης των 3χλμ και 1.5χλμ. Αντίστοιχα, την Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου το πρωί, η διοργάνωση θα κορυφωθεί με την αναβίωση της αυθεντικής μαραθώνιας κολυμβητικής διαδρομής των 10χλμ, ενώ παράλληλα θα πραγματοποιηθεί και ο παιδικός αγώνας 800μ. Όλες οι διαδρομές θα διεξαχθούν με απόλυτη ασφάλεια στο Πευκί Ευβοίας του Δήμου Ιστιαίας – Αιδηψού. Ο The Authentic Marathon Swim θα γίνει με την έγκριση της Κολυμβητικής Ομοσπονδίας Ελλάδας, σύμφωνα με τους κανονισμούς της FINA.

Εγγραφές

Οι εγγραφές συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λάβουν μέρος, συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα που είναι διαθέσιμη στο ακόλουθο link: https://www.myrace.gr/event/2407/registrations.html

Η διοργάνωση, θέτοντας πάντα ως προτεραιότητα τους ίδιους τους συμμετέχοντες, προσφέρει τη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων από ακύρωση εγγραφών, μέχρι τις 31 Ιουλίου.

Προσφορές & Πακέτα φιλοξενίας στον Δήμο Ιστιαίας-Αιδηψού

Ο Αυθεντικός Μαραθώνιος Κολύμβησης, συνεργάζεται ήδη με περισσότερα από 30 ξενοδοχεία της περιοχής, με στόχο την τόνωση του αθλητικού τουρισμού της Βόρειας Εύβοιας και την ενίσχυση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Οι χορηγοί φιλοξενίας, που με ειδικές προσφορές και τιμές που ξεκινούν από 40 ευρώ, προωθούν και προσφέρουν τεράστια υποστήριξη στη διοργάνωση μέχρι στιγμής είναι οι: Maria Louiza Apartments, Hotel 40 Platania, Altamar Hotel, Ellaeon Throesma, Artemision Hotel, Galini Hotel Edipsos, Ilios Studios, Villa Anastasia, Κochili Apartments, Hydna Studios, Island, Irene Studios, Aidipsos Hotel, Aktaion Hotel, Aenaon Studios, Alex Spa Hotel, Anesis Pefki, Artemis Rooms Pefki, Arethousa Hotel, Avli Hotel, Dimitra Apartments, Ermis Spa Hotel, Evia Dream, Galini Hotel Pefki, Kallithea Hotel, Katerina Apartments, Lito Hotel, Mitho Hotel, Jenny Studios, Papadioti Αpartments, Rodon Hotel, Drosia Studios, Garden Studios Pefki.

Οι συμμετέχοντες και ενδιαφερόμενοι επισκέπτες μπορούν να εκμεταλλευτούν τις ειδικές προσφορές, που μεταξύ άλλων προσφέρουν μειωμένες τιμές διαμονής και δυνατότητα late check out και να ανακαλύψουν πανέμορφα καταλύματα στις περιοχές Πευκί, Λουτρά Αιδηψού, Αρτεμίσιο, Ιστιαία, Κανατάδικα, Νέο Πύργο, Ωρεούς και Αγιόκαμπο.

Μπείτε στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα της διοργάνωσης και ανακαλύψτε τα πακέτα φιλοξενίας και τις ειδικές προσφορές που ισχύουν για τους συμμετέχοντες: https://www.authenticmarathonswim.com/accommodation/

Ο The Authentic Marathon Swim βρίσκεται σε επαφή με τους αρμόδιους φορείς της πολιτείας για την ομαλή και ασφαλή τέλεση του, με κύριο γνώμονα τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας.

Ο The Authentic Marathon Swim θα πραγματοποιηθεί υπό την Αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), ενώ έχει ενταχθεί στο πλαίσιο του Επετειακού Έτους «Θερμοπύλες – Σαλαμίνα 2020». Ο αγώνας αποτελεί διοργάνωση του Δήμου Ιστιαίας-Αιδηψού. Το Sports Production της διοργάνωσης έχει αναλάβει η Active Media Group.

Ο The Authentic Marathon Swim έχει ενταχθεί στις ελληνικές δράσεις του προγράμματος #BeactiveHellas 2020 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και τελεί υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού.

Ο Αυθεντικός Μαραθώνιος Κολύμβησης αποτελεί μέλος της παγκόσμιας κολυμβητικής κοινότητας αγώνων του Global Swim Series (GSS).

Επίσημος Χορηγός: Philosofish

Official Water: Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος

Official Clothing Partner: Luanvi

Official Sports Supplier: Mosconi

Official Car Rental Partner: Avance

Official Beauty Partner: Messinian Spa

Security Partner: Target Security

Partners: Syconia, Μανιτάρια Δίρφυς, Fysiotek Sports Lab

Athletic Partners: Red Swim Academy, Swim Academy, Λέανδρος, Swimmingclub.gr, LA Elite Fitness

Media Partner: Swimbikerun.gr

Αρωγοί: Lifeguard Patrol, Μελίρρυτον, Το Κοχύλι

Sports Production: Active Media Group

Hashtag: #authenticmarathonswim

Website: www.authenticmarathonswim.com

Facebook Page: https://www.facebook.com/AuthenticMarathonSwim

Instagram Page: https://www.instagram.com/authenticmarathonswim

Twitter Account: https://twitter.com/themarathonswim

YouTube Channel: https://www.youtube.com/channel/UCYxMgl-j5wgosL10lyRay5Q

Previous ArticleNext Article

«Πράσινο φως» για προπονήσεις 49 επίλεκτων κολυμβητών

Αυξάνεται ο αριθμός των επίλεκτων κολυμβητών/τριών που αποκτούν δικαίωμα να προπονούνται κατά τη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων, μετά το σχετικό αίτημα της ΚΟΕ που έγινε αποδεκτό από τη ΓΓΑ και την ΕΟΕ.

Αρχικά, στους 29 αθλητές/τριες της προολυμπιακής ομάδας, που είχαν εξ αρχής δικαίωμα να συνεχίσουν τις προπονήσεις, προστέθηκαν 20 άτομα και από σήμερα στη λίστα προστέθηκαν ακόμη 29, οι οποίοι, τηρώντας αυστηρά όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα και τους κανόνες που υπάρχουν για την αντιμετώπιση της πανδημίας, θα μπορούν να συνεχίσουν τις προπονήσεις τους σε συγκεκριμένα κολυμβητήρια.

Κριτήριο για την επιλογή τους ήταν οι επιδόσεις τους να προσεγγίζουν τα σχετικά όρια των Ευρωπαϊκών Πρωταθλημάτων Ανδρών/Γυναικών και Εφήβων/Νεανίδων.

Οι 49 επίλεκτοι κολυμβητές/τριες είναι οι εξής: Δρασίδου, Καλογέρη, Μέτσιου, Κατσιάρα, Ντάνος, Διασίτης, Λύρα (Παλαιό Φάληρο), Κατραντζής, Αποστολάκος, Γκικόπουλος (Παναθηναϊκός), Κοντογεώργου, Κλικοπούλου, Ι. Χρήστου, Χιώτης, Δρόσος, Σοφικίτης, Μάτσα, Τασάκου, Κωνσταντινέσκου, Γ. Παυλοπούλου, Παλαιολόγος (Ολυμπιακός), Στάμου, Μητσάκου (ΑΣΚ Ντερή), Αγγελάκη, Κορακή, Κυράνας (Ωκεανός), Μπίλας (Εθνικός Πειραιά), Βλάχου (ΑΝΟ Αργυρούπολης), Ανδρεόπουλος, Ζαχαριάδης, Σίσκος, Μουζάς, Γιαννοπούλου (Άρης Θεσ.), Φύκατας, Παπαδόπουλος, Αλεξόπουλος (ΠΑΟΚ), Ζιαμπίρας (ΚΕ Κοζάνης), Πετροπούλου (Άλμπατρος), Χριστοδούλου (Ποσειδών Ιωαννίνων), Δέστε (Παλαίμων), Χάρα (Πανιώνιος), Μιαρίτης, Κοντοβάς, Ιωαννίδη, Αναστασάκης (Νίκη Βόλου), Κούγκουλος, Βαρσαμίδης (ΝΟ Αλεξανδρούπολης), Στούρα (ΟΦΘ Αλεξανδρούπολης), Χρυσομάλλης (ΝΟ Καλαμάτας).

Οι 29 κολυμβητές/τριες της προολυμπιακής ομάδας: Απ. Χρήστου, Βαζαίος, Κυνηγάκης, Γεωργαράκης, Σπανουδάκης, Νικ. Παυλοπούλου, Μακρυγιάνης, Εγγλεζάκης, Σαχά, Δαμασιώτη, Αραούζου, Παπαστάμος, Ντουντουνάκη, Δημητριάδης, Νέγρης, Γεωργακόπουλος, Λεμπλ, Γκολομέεβ, Δράκου, Γιουρτζίδης, Θώμογλου, Ασπουγαλής, Μελαδίνης, Σοφιανίδης, Μπολάνος, Κάχρης, Μερετσόλιας, Δημητρίου, Μάρκος.

Η κατάλληλη διατροφή για τα αθλήματα του υγρού στίβου

Γράφει η Βέρα Γιαννακίτσα (Διαιτολόγος – Διατροφολόγος MSc)* 

Η διατροφή των αθλητών του υγρού στίβου διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην απόδοση των αθλητών και στην διατήρηση της ενέργειάς τους κατά την διάρκεια του αγώνα.

Μπορεί οι προπονήσεις και οι αγώνες να έχουν μπει στον… πάγο λόγω της πανδημίας του covid-19, ωστόσο, είναι καλό να ξέρουμε ορισμένα πράγματα και να ενισχύουμε τις γνώσεις μας για να επιστρέψουμε δυναμικά όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν.

Το μυϊκό γλυκογόνο είναι η κύρια πηγή ενέργειας σε παρατεταμένη άσκηση όταν η προπόνηση ή ο αγώνας λαμβάνει χώρα σε πιο ψυχρά κλίματα ή όταν οι θερμοκρασίες είναι ουδέτερες. Όταν τα επίπεδα του μυϊκού γλυκογόνου είναι επαρκή, ο χρόνος της εξάντλησης παρατείνεται.

ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ/ΑΓΩΝΑ

Προτεραιότητα του ειδικού οφείλει να είναι η αύξηση των αποθεμάτων του μυϊκού και ηπατικού γλυκογόνου πριν τον αγώνα. Επομένως, το διαιτολόγιο των αθλητών αυτών χρειάζεται να περιλαμβάνει υδατάνθρακες σε ποσοστό από 55 έως 70% των συνολικών θερμίδων, με τις πρωτεΐνες και τα καλά λιπαρά να καλύπτουν το υπόλοιπο κομμάτι της διατροφής. Κύριες πηγές υδατανθράκων είναι το ψωμί, τα δημητριακά, τα όσπρια, τα φρούτα και τα λαχανικά. Καλό είναι οι πρωτείνες να είναι υψηλής βιολογικής αξίας, όπως αυτές που περιέχουν τα αυγά και σε ποσότητα τουλάχιστον 1 γραμμαρίου ανά κιλό σωματικού βάρους. Όσο αναφορά τα λιπαρά, παραδείγματα καλών πηγών λίπους είναι οι ξηροί καρποί, το ελαιόλαδο, το αβοκάντο.

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ/ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Η πιο σημαντική οδηγία που είναι απαραίτητο να ακολουθήσουν οι αθλητές είναι η αναπλήρωση των υγρών και των (σύνθετων) υδατανθράκων. Αυτό γενικά μπορεί να επιτευχθεί με την κατανάλωση ισοτονικού διαλύματος με 25-50 γρ υδατανθράκων/lt στην διάρκεια του αγώνα και αύξηση αυτής της περιεκτικότητας αναλόγως της θερμοκρασίας του περιβάλλοντος. Οι συστάσεις διαφέρουν και είναι απαραίτητο να προσαρμόζονται αναλόγως των καιρικών συνθηκών που επικρατούν.  Επίσης, να ενυδατώνονται συχνά και με νερό, πίνοντας περίπου 200 ml νερό ανά είκοσι λεπτά. Μπορούν εναλλάξ να πίνουν νερό ή ισοτονικό ποτό.

ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

H σταδιακή αύξηση της περιεκτικότητας των υδατανθράκων αποτελεί την καλύτερη επιλογή στην διατροφή των αθλητών ξεκινώντας από 55% -60% τις 3 πρώτες ημέρες της προαγωνιστικής εβδομάδας σε 70% της συνολικής ημερήσιας πρόσληψης τις τελευταίες 3 ημέρες.

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ / ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

Προτεραιότητα μετά το τέλος της προπόνησης, χρειάζεται να δοθεί  στην αναπλήρωση των υγρών του οργανισμού και στην επανασύνθεση του γλυκογόνου, η οποία είναι άμεση, επομένως οι αθλητές χρειάζεται να καταναλώσουν μέσα στις πρώτες ώρες μικτά γεύματα, πλούσια σε σύνθετους και απλούς υδατάνθρακες, επαρκή ποσότητα πρωτεΐνης και καλών λιπαρών. Η  περιεκτικότητα να είναι 0,8 γραμμάρια υδατανθράκων μαζί με ποσότητα πρωτεΐνης στο πρώτο μισάωρο και έπειτα κάθε δύο ώρες για τις πρώτες έξι ώρες. Μία γενική σύσταση είναι 7-10 γρ υδατανθράκων ανά κιλό σωματικού βάρους.

Γενικότερα, καλό είναι οι αθλητές να επιλέγουν τροφές που τους είναι εύπεπτες και οικείες και να μην δοκιμάζουν διαφορετικές επιλογές το τελευταίο χρονικό διάστημα πριν από την διεξαγωγή του αγώνα. Τηρώντας τις διατροφικές συστάσεις, οι οποίες προσαρμόζονται διαφορετικά για κάθε αθλούμενο, και μία συνέπεια στις προπονήσεις τους, θα έχουμε την βέλτιστη απόδοση των αθλητών και το αποτέλεσμα θα είναι το επιθυμητό.

Διαβάστε επίσης: Κλειδί η ενυδάτωση για να πετύχουμε την μέγιστη αθλητική απόδοση 

* Η Βέρα Γιαννακίτσα (Διαιτολόγος – Διατροφολόγος MSc) αποφοίτησε από το τμήμα Επιστήμης Διατροφής και Διαιτολογίας της Κρήτης και στην συνέχεια πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο τμήμα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών με θέμα «Περιβάλλον και Υγεία: Διαχείριση Περιβαλλοντικών Θεμάτων με Επιπτώσεις στην Υγεία». Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο νοσοκομείο Metropolitan Στο Νέο Φάληρο. Εκπαιδεύτηκε, στο πρόγραμμα Πέρα από τα Όρια της Δίαιτας, ένα πρόγραμμα που στοχεύει στην τροποποίηση της συμπεριφοράς των ατόμων που έχουν ταλαιπωρηθεί από χρόνιες στερητικές δίαιτες, στο Κέντρο Ψυχολογικών Εφαρμογών στο Χαλάνδρι.Έχει συνεργαστεί με τα γυμναστήρια Yava Fitness Centers, τα ινστιτούτα αδυνατίσματος New Day, και τα φαρμακεία Σακοπούλου στο Κουκάκι και Τριανταφυλλά στο Παγκράτι (ofarmakopoiosmou.gr).Σήμερα διατηρεί το δικό της διαιτολογικό γραφείο στο κέντρο της Αθήνας, στο Κουκάκι.

nutriology.gr

[email protected]

x
Send this to a friend